-
βρωμαγε η ιστορια... (ειχα εντυπωσιαστει οταν ειχες πει οτι ηταν θεμα απλου προγραμματος..)
-
Σήμερα δεν με πήραν τηλέφωνο...
Έχω ξενερώσει απίστευτα...
Είμαι για ακόμα μια φορά χωρίς αμάξι... εντάξει σκατούλες...
-
Ρε μην τους αφήνεις, πάρε εσύ τηλέφωνο.
-
Περιμένουμε να βρεθεί αμάξι αντικατάστασης...
Ναι μεν δεν εχω και τώρα αμάξι, αλλά δεν το αφήνω εκεί χωρίς να μου δώσουν άλλο... -
Ενώ η Audi που τόσα χρόνια έτρεχε μόνη της και όπως είναι φυσικό κέρδιζε, μεγάλο κατόρθωμα έκανε... Πέρυσι η Peugeot την κόντραρε στα ίσια με πρωτοεμφανιζόμενο αυτοκίνητο και φέτος της πήρε την ταυτότητα και την license... Μπράβο στην Peugeot και στην Ferrari (να παινέψουμε και το σπίτι μας... ) για την καθολική τους επικράτηση στις αντίστοιχες κλάσεις τους.
-
Ποιόν ανταγωνισμό;;; Έτρεχε κανένα άλλο εργοστάσιο σοβαρά τόσα χρόνια; Που είναι η Ferrari, Porsche, Toyota, Jaguar, Aston Martin, Mercedes κλπ κλπ;;; Φύγανε όλοι αυτοί και έμεινε η Audi να συναγωνίζεται τις Pescarollo και τις Judd. Σοβαρό επίτευγμα κύριοι! Ε ρε τι σου κάνει η γκεμπελική προπαγάνδα...
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
Το κακό με τη θήκη της πόρτας είναι ότι δε χωραει μεγάλο πυροσβεστήρα.Θέλω να πάρω έναν 2 κιλά.Επίσης,χάνεις πολύτιμο αποθηκευτικό χώρο...
πολλή μεγάλος των 2 κιλών
σκέψου του ενός κιλού με μια βάση γρήγορης απελευθερώσεις(την πληρώνεις εξτρά) στερεώνεις την βάση αρκετά εύκολα κάτω από το κάθισμα η στο πλάι του ΠΡΟΣΟΧΗ εάν υπάρχει πλευρικός αερόσακος
έχω βάλει από έναν κάτω από τα δυο καθίσματαΑρκεί να τους αναγομώνεις ή να τους αντικαθιστάς στα προβλεπόμενα διαστήματα γιατί αλλιώς είναι άχρηστοι.
Citrovag... Ε τι να σου πω; Άσε το αμάξι και φόρτισε τα γκομενάκια!
-
αν ειναι ετσι δεν θα επρεπε οταν πλενει το μπροστα να ριχνει πισω;
-
Kαι να το κάνει πάντα και όχι μόνο με άδειο παγούρι
-
το ίδιο πρόβλημα είχα με την xantia,πάταγα για μπροστά έπλενε πίσω,πάταγα για πίσω έπλενε εμπρός.
είχαν μπει ανάποδα τα σωληνάκια
το μισοάδειο παγούρι δεν παίζει τίποτα μια και η είσοδος του νερού είναι μια. -
Έχει πρόσβαση από το χώρο της μηχανής ή πρέπει να σηκωθεί το αμάξι;Δεν πήγα να δω.
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
το ίδιο πρόβλημα είχα με την xantia,πάταγα για μπροστά έπλενε πίσω,πάταγα για πίσω έπλενε εμπρός.
είχαν μπει ανάποδα τα σωληνάκια
το μισοάδειο παγούρι δεν παίζει τίποτα μια και η είσοδος του νερού είναι μια.Σε εμένα και οι 2 κινήσεις πλένουν το ίδιο τζάμι.Το μπροστά!
-
Για χαλασμένος διακόπτης ή καλωδίωση μου ακούγεται...
-
πρόσβαση από το χώρο της μηχανής
μπροστά από τον τροχό πέφτεις από κάτω,ξηλώνεις κάτι ποδιές, ίσως και τον θόλο
αν μπορείς να σηκώσεις το αυτοκίνητο ακόμα καλύτερα.
ΠΡΟΣΕΧΕ ΟΧΙ με τον γρύλο του και να πέσεις από κάτω,μην την κάνεις την
σορι για το παραπάνω αλλά έχω δει να υποχωρεί γρύλος με άσχημα επακόλουθα. -
Πήγα και το είδα.Δεν έχω πρόσβαση,οπότε το αφήνω.Όταν πάω σε συνεργείο θα τους πω να το δουν.Δεν είμαι μηχανικός και δε θα τον κάνω τώρα στα γεράματα!Δεν είναι κρίσιμο θέμα.
Μια άλλη ερώτηση.Στις πληροφορίες του κοντέρ μου εμφανίζει για τα λάδια μια ένδειξη η οποία σύμφωνα με το βιβλίο οδηγιών δηλώνει περισσότερο λάδι.Έβγαλα τη ράβδο μέτρησης και δεν είδα κάτι τέτοιο.Το είχε κάνει άλλωστε και ο μηχανικός που έλεγξε το αμάξι.Τι μπορεί να πάθει από το πλεονάζον λιπαντικό ο κινητήρας,και τι μπορώ να κάνω πριν πάθει κάτι;
-
ξεκινάμε πάντα από το ποιο απλό,αν έχουν μπει σωστά τα σωληνάκια πιθανόν μετά από μια αλλαγή του μοτέρ και όχι αναγκάστηκα μετά από ένα τρακάρισμα.
γιατί αλλαγή διακόπτη κοστίζει αρκετά -
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Πήγα και το είδα.Δεν έχω πρόσβαση,οπότε το αφήνω.Όταν πάω σε συνεργείο θα τους πω να το δουν.Δεν είμαι μηχανικός και δε θα τον κάνω τώρα στα γεράματα!Δεν είναι κρίσιμο θέμα.Μια άλλη ερώτηση.Στις πληροφορίες του κοντέρ μου εμφανίζει για τα λάδια μια ένδειξη η οποία σύμφωνα με το βιβλίο οδηγιών δηλώνει περισσότερο λάδι.Έβγαλα τη ράβδο μέτρησης και δεν είδα κάτι τέτοιο.Το είχε κάνει άλλωστε και ο μηχανικός που έλεγξε το αμάξι.Τι μπορεί να πάθει από το πλεονάζον λιπαντικό ο κινητήρας,και τι μπορώ να κάνω πριν πάθει κάτι;
μην πολύ εμπιστεύεσαι τέτοιου είδους ενδείξεις και μην επαναπαύεσαι σε αυτές
αν είναι σωστή η στάθμη λαδιού πάνω στην βέργα τότε αγνόησε την ένδειξη
ο οπτικός έλεγχος σε τακτά διαστήματα είναι ο καλύτερος και ο ποιο σίγουρος. -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
το ίδιο πρόβλημα είχα με την xantia,πάταγα για μπροστά έπλενε πίσω,πάταγα για πίσω έπλενε εμπρός.
είχαν μπει ανάποδα τα σωληνάκια
το μισοάδειο παγούρι δεν παίζει τίποτα μια και η είσοδος του νερού είναι μια.O άνθρωπος περιγράφει άλλο πράγμα...Τέλος πάντων ας πάει να το δούνε και να του πούνε τι φταίει.
-
ίσως δεν ήμουν σαφής,αυτό που έγραψα για την xantia εννοούσα το που πέταγε νερό
οι καθαριστήρες δούλευαν σωστά -
Αρχές φθινοπώρου θα το πάω για 'χειμερινή προετοιμασία' και θα τους πω να το δουν και αυτό.Τώρα δεν έχω πρόβλημα.Μια ερώτηση ακόμα (ξέρω,σας έπρηξα αλλά είναι το πρώτο ιδιόκτητο αμάξι,και μεταχειρισμένο...),γέμισα το πρωί με απιονισμένο νερό το δοχείο των υαλοκαθαριστήρων μέχρι τέρμα,και πριν που το είδα το νερό δε φαινόταν!Μήπως παίρνει χρόνο να κατέβει στο δοχείο από το σωλήνα πλήρωσης;
PEUGEOT FORUM