-
Καινουργιος στο φορουμ αλλα διαβαζω καιρο ως επισκεπτης. Θα ηθελα τις αποψεις σας για την αγορα αυτοματου οικογενειακου αυτοκινητου μεχρι 25.000ευρω, ανεξαρτητος κυβικων. Ευχαριστω!
-
Καινουργιος στο φορουμ αλλα διαβαζω καιρο ως επισκεπτης. Θα ηθελα τις αποψεις σας για την αγορα αυτοματου οικογενειακου αυτοκινητου μεχρι 25.000ευρω, ανεξαρτητος κυβικων. Ευχαριστω!
-
Προσωπικά θα ήμουν μεταξύ Skoda Superb 1.8 TSi DSG, Skoda Octavia 5 1.8 Tsi DSG και Toyota Avensis 1.8. Το Superb αν θέλεις τεράστιους χώρους, το Octavia 5 αν θέλεις κάτι πιο συμμαζεμένο και σπορτίφ και το Avensis για την αξιοπιστία και το after sales Toyota. Τα Skoda είναι σαφώς ταχύτερα και με πιο εξελιγμένο κιβώτιο, ενώ το Toyota είναι πιο ξεχωριστό σχεδιαστικα (αν και όμορφο δεν το λες με τίποτα) και κουβαλάει πιο 'βαρύ' σήμα.
-
Την Delta θα την πρότεινα κι εγώ αλλά 1ον βγαίνει στα 27 κοντά και 2ον έχει μικρότερους χώρους όντας μια κατηγορία κάτω.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Βασικα πιο ολοκληρομενο βλεπω το Avensis λογο και του χαμηλου επιτοκιου που εχει τωρα. Ειχα δει οτι βγαινει και το mondeo αυτοματο με 6σχεσεις στα 2.3 ομως με 160 αλογα. Για αυτο το μοτερ και κιβωτιο ξερουμε τιποτα?
Είσαι σίγουρος ότι έχεις δει κάτι τέτοιο; Για το Mondeo ξέρω ότι βγαίνει 1.6, 2.0 και 2.5 λίτρα, δεν έχει πάρει ποτέ το μάτι μου για 2.3 κινητήρα.
H Laguna σε αυτή την τιμή που αναφέρει ο samatistas είναι καλή επιλογή, ένα 2.0Τ έχει πάντα προβάδισμα ροπής (άρα και άνεσης στη χρήση) σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά αντίστοιχου κυβισμού ή τα 1.8Τ του ανταγωνισμού.
Υπάρχει ο 2.3 αλλά βγάζει μόνο 160 άλογα και είναι κλασικός lazy big engine! Επίσης νομίζω είναι μόνο κατ' όπιν παραγγελίας. Όσο για την Laguna... βγαίνει πολύ ακριβότερα αν δεν τρέχει έκπτωση, αν όμως υπάρχει ακόμα τότε αξίζει! Πάντως ο 1.8 TSi με DSG παραμένει ταχύτερος συνδιασμός αλλά η γαλλίδα είναι πολύ πιο ξεχωριστή.
-
Ο χρήστης vanimalkarin έγραψε:
Δεν θέλω να προσβάλω κανέναν αλλά αμάξι που καίει λάδια δεν θα το χαρακτήριζα εξαιρετικό.
Γιατί υπάρχει όμως τόση προτίμηση στο συγκεκριμένο γρουπ; Αφού είναι γνωστό ότι προβλήματα
υπάρχουν και μάλιστα πολλά. Γιατί προτείνεται συνέχεια;
Ειλικρινά ρωτάω και όχι για να ξεκινήσει μάχη ε;Όλα τα αυτοκίνητα καίνε λάδι. Το θέμα είναι τι ποσότητα προβλέπει ο κατασκευαστής. Το RX8 επί παραδείγματι έχει μπεκ μέσα στον θάλαμο καύσης που ψεκάζει λάδι για την ψύξη/λίπανση του ρότορα. Τα υψηλόστροφα ιταλικά κατασκευάζοντια εξ'αρχής με προδιαγραφές τέτοιες ώστε η κατανάλωση ελαίου να είναι όχι μόνο αποδεκτή αλλά και θεμιτή για την σωστή λειτουργία του μοτέρ. Φυσικά δεν μιλάμε για καταστάσεις όπου το αυτοκίνητο γίνεται δίχρονο... Προτείνουμε τα αυτοκίνητα του συγκεκριμένου γκρουπ σε αυτή την κατηγορία τιμής γιατί είναι εξαιρετικές αγορές. Αν μιλούσαμε για αυτοκίνητο 100 χιλιάδων θα προτείναμε άλλα.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Τωρα τελευταια λοξοκοιταω το passat ομως μονο το 1.4 ειναι κατω απο τα 25000. Θελω να ρωτησω , το 1.4 επαρκει 'η το 1.8 ειναι η λυση για αυτο το αμαξωμα? Βασικα δεν θελω τρελες επιδοσεις αλλα να μπορει να κανει ανετα προσπερασεις σε ταξιδι με γεματο το αυτοκινητο 'η ανοιχτο το κλιμα.
**O 1.4 tsi 125 ειναι πολυ καλυτερος σε αποδοση απο ολους σχεδον τους ατμοσφαιρικους μεχρι τα 2 λιτρα.**Ειδα μια διαφημιση του Πασσατ και λεει οτι εχει park assist και εγχρωμη οθονη αφης στο στανταρ εξοπλισμο.
Αν και πολλοι το λενε γερασμενο, κατα τη γνωμη μου το Πασσατ ειναι ενα απο τα πιο κλασσικα σχηματα μπερλινας και ακομα αξιζει να το αγορασει καποιος.Μην είσαι τόσο απόλυτος. Είναι επαρκέστατο μοτέρ και σίγουρα κινεί με άνεση το Passat αλλά ο 1.8 του Mazda 6 και ο 1.6 του Toyota Avensis τον κοντράρουν άνετα, τουλάχιστον όταν δουλεύουν ψηλά (παρόμοιο 0-100 και ρεπρίζ με υψηλές στροφές). Πάντως ο 1.4 Tsi καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες ενός ήσυχου οικογενειάρχη.
-
Άσε τα επίσημα στοιχεία και πιάσε τις μετρήσεις 0-100 των 4T! Avensis 1.6: 10,2, Mazda 6 1.8: 10.3, Passat 1.4 Tsi: 10, άρα πρακτικά ισοβαθμία. Το αυτό ισχύει για τις ρεπρίζ με υψηλές ταχύτητες/χαμηλές σχέσεις. Είναι καθαρά δικό σου συμπέρασμα ότι ένα οικογενειακό κινείται στις χαμηλομεσαίες και μόνο, κινείται ανάλογα με τα κέφια του οδηγού του! Εννοείται πως χαμηλά η ροπή του τούρμπο καθαρίζει, ψηλά όμως τα άλογα είναι παρόμοια. Τι άλλο να ζητήσει κάνεις από ένα οικογενειακό; Οδηγική ευχαρίστηση και μοτέρ με σπορ διάθεση! (Alfa 159 και Mazda 6 rule σε αυτόν τον τομέα!)
-
Πρώτα από όλα αφήστε τον φίλο μου τον BEAMS ήσυχο γιατί θα φέρω παρέα με σιδηρογροθιές και ρόπαλα! Δεύτερον, τα τούρμπο (σε λίγα κυβικά) είναι μια χαρά για εμάς που δεν μπορούμε να πάρουμε μεγάλα πολυκύλινδρα, ατμοσφαιρικά αλλά τα μεγάλα πολυκύλινδρα, υψηλόστροφα ατμοσφαιρικά είναι σίγουρα η βέλτιστη λύση. Ποιός δεν θά ήθελε μια ατμοσφαιρική 8κύλινδρη BMW εν συγκρίσει με ένα τουρμπομοτέρ πχ;
-
Nosferatu: Παραφέρεσαι! Ο BEAMS δεν αναφέρθηκε στο μέγεθος του μορίου σου, ούτε στην ψυχική σου υγεία όπως κάνεις εσυ. Οι παρατηρήσεις του είχαν να κάνουν με την διαφορά στην οδηγική σας εμπειρία. Χρειαζόμαστε αμέσως εδώ μέσα!
8888888 (ή όσα οχτάρια έχεις τελοσπάντων... Τα Ford θέλουν ιμάντα κάθε 120.000 (και πονάει ο άτιμος... 400 μου βγήκε...). Κανονικά μόνο η Alfa ζητάει κάθε 40 χιλιάδες. Επίσης ποιος είπε ότι ο ατμοσφαιρικός πρέπει να έχει ιμάντα και ο τούρμπο καδένα; Δεν μπορεί να είναι ένας ατμοσφαιρικός με καδένα και ένας τούρμπο με ιμάντα δηλαδή;
-
Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
Tο εχω ακουσει και γω για ιμαντα σε astra σε περιπου 60.000χλμ. και πιο κατω ισως.8888888 (ή όσα οχτάρια έχεις τελοσπάντων... Τα Ford θέλουν ιμάντα κάθε 120.000 (και πονάει ο άτιμος... 400 μου βγήκε...). Κανονικά μόνο η Alfa ζητάει κάθε 40 χιλιάδες. Επίσης ποιος είπε ότι ο ατμοσφαιρικός πρέπει να έχει ιμάντα και ο τούρμπο καδένα; Δεν μπορεί να είναι ένας ατμοσφαιρικός με καδένα και ένας τούρμπο με ιμάντα δηλαδή;
**Yπαρχουν ford με καδενα, για το mondeo π.χ. ο 2λιτρος και ο 2.3 που βγαινει και αυτοματο εχουν καδενα.[/**quote]
Εννοείται πως υπάρχουν. Αυτό που έλεγα είναι πως όσα είναι με ιμάντα θέλουν αλλαγή στα 120-140 χιλιάδες αναλόγως του μοντέλου.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... Επίσης ποιος είπε ότι ο ατμοσφαιρικός πρέπει να έχει ιμάντα και ο τούρμπο καδένα; Δεν μπορεί να είναι ένας ατμοσφαιρικός με καδένα και ένας τούρμπο με ιμάντα δηλαδή;
Ναι μπορούν. Ο 1,2 Tce της Renault έχει ιμάντα. Καδένα έχουν πλέον όλα σχεδόν τα ιαπωνικά απο τα 1000 κυβικά και επάνω.
Ρητορικό ήταν το ερώτημα. Φυσικά και γίνεται, αυτό ήταν το νόημα των λεγομένων μου.
-
Κοιτοντας στο site της vw ειδα εκτος απο το νεο εξοπλισμο που ειχαμε ξαναπει για την εκδοση sportline οπου τωρα ονομαζεται r-line λογο του body kit, ειδα και στα τεχνικα χαρακτηριστικα (http://www.volkswagen.gr/media/country/ ... passat.pdf εδω) να αναφερει πλεον στην εκδοση με τον 1.8 να εχει το dsg με 7 σχεσεις και οχι το tiptronic, λετε να ισχυει οντως?
-
Έχω αποφασίσει κι εγώ να αγοράσω το Skoda Octavia 1.8 TSi, με το κιβώτιο DSG. Οι τιμές όμως (δυστυχώς...) έχουν 'επιστρέψει' στα παλιά. Ρώτησα σε δύο αντιπροσωπείες Skoda και μου είπαν ότι η έκδοση που με ενδιαφέρει έχει 25.790 Ευρώ, αύξηση δηλαδή περίπου 1800 Ευρώ...! Μαζί με το μεταλλικό χρώμα, πινακίδες και τα ρέστα και το ηχοσύστημα Bolero που θέλω να βάλω, θα μου πάει περίπου 27.000. Αναρρωτιέμαι μήπως θα πρέπει να 'υποχωρήσω στα' 1400 TSi...
Τα σχετικά sites όμως εξακολουθούν και γράφουν τις παλιές, μειωμένες τιμές. Το συγκεκριμένο μοντέλο (έκδοση Elegance) στο http://www.in.gr το έχει με τιμή 24.010 Ευρώ, στο http://www.4troxoi.gr δεν το αναφέρει καθόλου, έχει μόνο την έκδοση χωρίς το DSG με 21.710 Ευρώ, όσο δηλαδή και στο http://www.in.gr Αυτό που με παραξενεύει είναι το γιατί δεν έχουν ενημερώσει τις τιμές με τα νέα δεδομένα τα σχετικά sites??? Για να μην τρομάξουμε τάχα;...
Αγορα οικογενειακου αυτοματου μεχρι 25.000ευρω