Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BURN OUT H ΠΕΡΙ ΑΛΗΤΕΙΑΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. BURN OUT H ΠΕΡΙ ΑΛΗΤΕΙΑΣ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    32
    96
    394
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      Μια χαμηλωμένη κατά 5 εκατοστά ανάρτηση ελατήρια (600€) καταστρέφει το αυτοκίνητο σε κανονική οδήγηση πολύ περισσότερο απο 3+3+3 (με διαλλείματα) γύρους στην πίστα!!
      Αν τώρα βάλεις και τελικό εξάτμισης (500€),μπάρα θόλων (100€), ηχοσύστημα (1000€),ζάντες/λάστιχα(600€) κλπ κλπ...φτάνεις σε ένα νούμερο που σε ...ζαλίζει!!
      Μια βόλτα στο επόμενο Sideshow θα σας το δείξει!!

      Τα λεφτά υπάρχουν!!...Χέρια και παιδεία δεν υπάρχουν!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        n_olympios last edited by

        Ο χρήστης kouk έγραψε:
        Αν τώρα βάλεις και τελικό εξάτμισης (500€),μπάρα θόλων (100€), ηχοσύστημα (1000€),ζάντες/λάστιχα(600€) κλπ κλπ...φτάνεις σε ένα νούμερο που σε ...ζαλίζει!!

        Πόσο? καλά... Δεν μπορείτε να φανταστείτε σε τι νούμερα φτάνουν αυτά τα πράγματα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          n_olympios last edited by

          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
          Πάρα πολλοί νομίζουν ότι στήν πίστα θά χαλάσουν τό αυτοκίνητό τους!!!Απίστευτο καί όμως αληθινό!!!Τό έχω ακούσει πάμπολες φορές από άτομα πού προσπαθώ νά τα 'ψήσω' γιά πίστα.

          Ενώ όταν τα ξεπαστρέφουν στις μπαριέρες είναι καλύτερα? Τι να πω...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Ειδικά για τα χαμηλωμένα σαξόραλλα, θα πω αυτό που λέει κι ο Alex Design... 'κοπανιέμαι και νομίζω ότι στρίβω καλύτερα'.

            Τη στιγμή που ΟΛΑ τα Γαλλικά στρίβουν τρελά, λόγω διαφορετικής φιλοσοφίας σχεδίασης των αναρτήσεων. Αντίθετα, τα γερμανικά για να στρίψουν πρέπει να γίνουν τραπέζια που σου καταστρέφουν τα σφραγίσματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

              Πάρα πολλοί νομίζουν ότι στήν πίστα θά χαλάσουν τό αυτοκίνητό τους!!!Απίστευτο καί όμως αληθινό!!!Τό έχω ακούσει πάμπολες φορές από άτομα πού προσπαθώ νά τα 'ψήσω' γιά πίστα.

              Ενώ όταν τα ξεπαστρέφουν στις μπαριέρες είναι καλύτερα? Τι να πω...

              Εδώ ρε σεις άκουγα σε βενζινάδικο ότι... 'στραβώνουν αμαξώματα' απ'την καλή άσφαλτο στα Μέγαρα!!! Πώς δε μου πέσανε τ'αυτιά!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                staz last edited by

                Με 1500-2500€ παίρνεις μεταχειρισμένο καρτ μαζί με έναν φίλο ή και 2 για αρχή,και δεν ξαναασχολείσαι με λιμανάκια,αεροτομές,ηχοσυστήματα και άλλες 'παπαριές'......

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  Ένα καλό ηχοσύστημα στο αυτοκίνητο λέει, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας! Στο κάτω-κάτω της γραφής, το κάρο δεν είναι καλός χώρος ακρόασης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    n_olympios last edited by

                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                    Ένα καλό ηχοσύστημα στο αυτοκίνητο λέει, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας! Στο κάτω-κάτω της γραφής, το κάρο δεν είναι καλός χώρος ακρόασης.

                    Συμφωνώ απόλυτα, γι'αυτό έκανα και το παραπάνω σχόλιο... Μπορείς με πολύ λίγα χρήματα να έχεις ένα αξιοπρεπέστατο ηχοσύστημα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skullone last edited by

                      Με πολύ λίγα χρήματα δεν παίρνεις ποτέ τίποτα αξιόλογο, εκτός αν είναι από αυτά τα κελεπούρια που οι εταιρείες τα καταργούν μόλις καταλάβουν πόσο καλό μηχάνημα βγάλανε σε ξεφτίλα τιμή (λέγε με Philips 963...). Αλλά με κάπου 1000-1500 ευρώ έχεις ένα καλό σύστημα, ειδικά αν σκεφτείς πόσο χάλια είναι το αμάξι σα χώρος ακρόασης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fast-safe last edited by

                        ρε παιδιά .... συμφωνώ ότι η πίστα είναι 1000 φορές καλύτερη από το δρόμο για ταρζανιές αλλά και η πίστα (των Μεγάρων μιλάω πάντα) δεν συγχωρεί όλα τα λάθη σου ..... Έχω δει με τα μάτια μου στις 6-7 φορές που έχω πάει τουλάχιστον 10 ατυχήματα στα κερμπ(μισό αμάξι στην άσφαλτο , μισό στην παγίδα και το κερμπ να χτυπάει με δύναμη το πάτωμα και ή να ξυλώνει ότι βρεί ή να σηκώνεται το αμάξι στον αέρα....)

                        Παντού χρειάζεται προσοχή!!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasgti last edited by

                          Παιδιά κακά τα ψέμματα.

                          Για να μπει κάποιος στην πίστα και να το ευχαριστηθεί, πρέπει να έχει ρίξει χρήμα τουλάχιστον σε ανάρτηση και φρένα.

                          Αν το έχεις μαμά, όταν το φτάσεις σε οριακές καταστάσεις το αυτοκίνητο, σίγουρα οι φθορές είναι πολύ μεγαλύτερες από ενα 'βελτιωμένο'...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            madman77 last edited by

                            Σιγουρα αυτα τα λευτα θα μπορουσαν να πανε πιστα..
                            Αλλα οχι με την λογικη των περισσοτερων.
                            Οπως ειπα προτιμα ο αλλος να δωσει τα λευτα της πιστας σε κατι πανω στο αμαξι η ακομα και βενζινα παρα εκει.

                            Ισως αν αυτα τα 50ευρα τα δινεις σε κατι που θα αυξησει την ασφαλεια/αποδοση του οχηματος σου να εχουν και δικιο που δεν πανε πιστα. 30Ε-50Ε ++ ειναι αρκετα λευτα για το μεσο Ελληνα.
                            Δεν τα δινεις ευκολα και ειδικα σε κατι που δεν το βλεπεις.
                            Θα μου πεις γινεσαι καλυτερος οδηγος στην πιστα αλλα δεν το βλεπουν ετσι οι περισσοτεροι. Μονο με τσαμπα ημερες θα δουμε προκοπη που θα μπει ο καθε απιστος μεσα και θα καταλαβει τι παιζει με την πιστα..

                            Τωρα περι κριτικης ηχοσυστηματων/σποιλερ κλπ ο καθενας βαζει οτι θελει δικα του ειναι τα αυτια και το οχημα.. Αν τριζουν/σπανε ολα αυτος θα το φαει το παλουκι.. Εγω προσωπικα απλα δεν ασχολουμαι με τους 'καγκουρες'.

                            Τελος περι στησιματος και ειδικα χαμηλωματα και φρενα ειμαι καθετα υπερ τους χωρις τρελες υπερβολες αφου την ζωη σου θα σωσουν.Καποιοι βεβαια το κανουν μονο για εμφανιση. Αλλα το χαμηλωμα/φρενο σαν πραξη και αποτελεσματα του ειναι ευεργετικα.. Με αναλογες επιπτωσεις στην ανεση.
                            Προτιμω ομως ασφαλεια παρα ανεση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tiger last edited by

                              Παιδιά μου φαίνεται ότι σκόπιμα αγνοείτε αυτά που όλοι ξέρουμε:

                              Τα Μεγαρα:

                              1)Δεν εχουν γκόμενες να χαζεύουν

                              1. Εχουν 'ανταγωνισμό',στα λιμανάκια μεταξύ κουλών με σαράβαλα(δεν εχει μονο Subaru εκει,το αντίθετο θα έλεγα) καλός φαίνεσαι,στη πιστα με το αγωνιστικό type-R να σε προσπερνάει σαν σταματημένο....

                              3)Στη πιστα με κοινό αυτοκίνητο και αν κανεις μπολικους γύρους,τα φρένα θα υποφέρουν και θα βγουν off πολύ σύντομα,τα λάστιχα πανε μετά για άλλαγμα. Στα λιμανάκια με 2-3 περάσματα απο το πέταλο δεν χαλας τίποτα.

                              4)Τα λιμανάκια εχουν και μία δόση παρανομίας,που τόσο ελκει εναν εφηβο,στα μεγαρα ειναι κυριλέ φάση και πρεπει να ακολουθείς κανόνες.

                              Δεν λεω οτι συμφωνω και επιβραβεύω τα παραπάνω,αλλά αυτή ειναι η αλήθεια και γι αυτο τα παιδία αυτά δεν πανε στα Μέγαρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kleisj last edited by

                                Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                                Πάρα πολλοί νομίζουν ότι στήν πίστα θά χαλάσουν τό αυτοκίνητό τους!!!Απίστευτο καί όμως αληθινό!!!Τό έχω ακούσει πάμπολες φορές από άτομα πού προσπαθώ νά τα 'ψήσω' γιά πίστα.

                                Ενώ όταν τα ξεπαστρέφουν στις μπαριέρες είναι καλύτερα? Τι να πω...

                                Σιγουρα η πιστα θα εχει καποιες φθορες για τ αυτοκινητο, ειδικα αμα σε πιασει λυσσα . Αλλα αν τα ζυγισεις εγω προτιμω την φθορα της πιστας απο την φθορα που μπορει να προκληθει σε δημοσιο δρομο.
                                Κ τι θελει στο κατω κατω η πιστα; Λιγη οργανωση. Ζαντολαστιχα ειτε σαραβαλιασμενα, ή slickατα για οποιους θελουν, k τακακια που ν αντεχουν περισσοτερο. Απο εκει κ μετα θελει διαλειματα για να κρυωνουν λαστιχα κ φρενα ωστε να μην ταλαιπωρηθει πολυ τ αυτοκινητο.
                                Ουτως ή αλλιως ωπου κ να οδηγησεις γρηγορα γρηγορα κ λαστιχα θα ζεσταθουν κ φρενα θα υπερθερμανθουν.

                                Πλακα πλακα ποτε θα εχουμε Track day ξανα? Εχει περασει καιρος απο το τελευταιο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Να δω όμως πότε θα ασχοληθούμε με την αλητεία των φοιτητικών 'συνδικαλιστών'... Καλά τα λέμε για τους οδηγούς του Σ/Κ, για τα καγκούρια στα Λιμανάκια. Με τους τσομπάνηδες που ζητούν να μας μαντρώσουν από παιδιά στους κομματικούς τους σχηματισμούς να δω τι θα κάνουμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kleisj last edited by

                                    Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                    Στα λιμανάκια με 2-3 περάσματα απο το πέταλο δεν χαλας τίποτα.

                                    Ή μπορει να τα χαλασεις κ ολα!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kleisj last edited by

                                      Πιστα budget:
                                      γυρω στα 70 Euro για competition τακακια
                                      γυρω στα 300-350 Εuro για competition λαστιχα κ ζαντες (μεταχειρισμενα)
                                      γυρω στα 400-500-600 για αναρτηση αναλογα τι θελει κανεις για τ αυτοκινητο του.

                                      Τα παραπανω νουμερα παιζουν. Λυσεις υπαρχουν για οποιον θελει αφου ουτως ή αλλως οι περισσοτεροι που ασχολουνται με τ αυτοκινητο τους αναρτηση αλλαζουν. Τακακια συνηθως ολοι βαζουν κατι καλυτερο μην πω για δισκοπλακα τρυπημενη/χαραγμενη. Το μονο ασυνηθιστο ειναι η επενδυση σε slick λαστιχα για να μην ταλαιπωρουνται του δρομου.
                                      Κι ομως εκει θα κινηθεις σ αλλους ρυθμους.

                                      Τωρα για το αν γινει καποια καταστροφη εκει μεσα κ αυτο ειναι σχετικο. If the shit hit the fan που λενε, 1ον καλυτερα εκει μεσα παρα εξω σε δημοσιο δρομο, 2ον οταν τρεχεις αυτο παντα εχει κινδυνους ακομα κ οταν εκτελεις σε safe περιβαλλον, ακομα κ εκει υπαρχουν σημεια που θελουν προσοχη κ παντα αναλογα με το αυτοκινητο που οδηγεις!
                                      Για μενα αυτοι δεν ειναι λογοι για να μην μπεις στην πιστα. Ισα ισα το περιβαλλον της σου επιτρεπει να μαθεις πολλα ακομα κ να φυλαγεσαι κλπ.

                                      [/img]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 3
                                      • 4
                                      • 5
                                      • 5 / 5
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr