-
Η ερώτηση είναι απλή. Η ιστορία αυτή ξεκίνησε πρώτα από την Shell εδώ και 1,5 χρόνο περίπου με την αντικατάστασή της από την 'σούπερ-σούπερ' αμόλυβδη των 99 οκτανίων. Ακολούθησε η BP με την 100αρα και μετά όλοι οι άλλοι. Από όσο ξέρω προς το παρόν ΔΕΝ υπάρχει κατασκευαστής που να περιλαμβάνει το καύσιμο αυτό στις επίσημες τεχνικές προδιαγραφές (βλ. ετήσιο Auto Katalog αλλά και τα manual των αυτοκινήτων σας για το τι καύσιμο πρέπει να χρησιμοποιεί το κάθε αυτοκίνητο). Αντίθετα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα πλέον που χρειάζονται σούπερ 98 (πχ. όλοι οι FSI του VW-group). Ποιός ο λόγος όλοι οι κάτοχοι των τελευταίων (και πολλών άλλων) να υποχρεώνονται να πληρώνουν 20-30 λεπτά παραπάνω αντί για τα 6-8 παραπάνω που είχε η σούπερ 98? Τι ισχύει αλλού στην Ευρώπη?
-
Η ερώτηση είναι απλή. Η ιστορία αυτή ξεκίνησε πρώτα από την Shell εδώ και 1,5 χρόνο περίπου με την αντικατάστασή της από την 'σούπερ-σούπερ' αμόλυβδη των 99 οκτανίων. Ακολούθησε η BP με την 100αρα και μετά όλοι οι άλλοι. Από όσο ξέρω προς το παρόν ΔΕΝ υπάρχει κατασκευαστής που να περιλαμβάνει το καύσιμο αυτό στις επίσημες τεχνικές προδιαγραφές (βλ. ετήσιο Auto Katalog αλλά και τα manual των αυτοκινήτων σας για το τι καύσιμο πρέπει να χρησιμοποιεί το κάθε αυτοκίνητο). Αντίθετα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα πλέον που χρειάζονται σούπερ 98 (πχ. όλοι οι FSI του VW-group). Ποιός ο λόγος όλοι οι κάτοχοι των τελευταίων (και πολλών άλλων) να υποχρεώνονται να πληρώνουν 20-30 λεπτά παραπάνω αντί για τα 6-8 παραπάνω που είχε η σούπερ 98? Τι ισχύει αλλού στην Ευρώπη?
-
Η ερώτηση είναι απλή. Η ιστορία αυτή ξεκίνησε πρώτα από την Shell εδώ και 1,5 χρόνο περίπου με την αντικατάστασή της από την 'σούπερ-σούπερ' αμόλυβδη των 99 οκτανίων. Ακολούθησε η BP με την 100αρα και μετά όλοι οι άλλοι. Από όσο ξέρω προς το παρόν ΔΕΝ υπάρχει κατασκευαστής που να περιλαμβάνει το καύσιμο αυτό στις επίσημες τεχνικές προδιαγραφές (βλ. ετήσιο Auto Katalog αλλά και τα manual των αυτοκινήτων σας για το τι καύσιμο πρέπει να χρησιμοποιεί το κάθε αυτοκίνητο). Αντίθετα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα πλέον που χρειάζονται σούπερ 98 (πχ. όλοι οι FSI του VW-group). Ποιός ο λόγος όλοι οι κάτοχοι των τελευταίων (και πολλών άλλων) να υποχρεώνονται να πληρώνουν 20-30 λεπτά παραπάνω αντί για τα 6-8 παραπάνω που είχε η σούπερ 98? Τι ισχύει αλλού στην Ευρώπη?
-
Απο όσο ξέρω,η Ελλάδα ήταν η πρώτη χώρα που έγινε το λανσάρισμα των νέων βενζινών!Και απο όσο εχω ρωτήσει,αυτού του τύπου οι βενζίνες παρουσιάζουν συνεχή άνοδο πωλήσεων !!!
Πάντως μερικές Shell ακόμα έχουν SuperPlus,αλλά δεν ξέρω τους λόγους που δεν τους δίνει η εταιρία την 100άρα!!
κατά τα άλλα...δεν έχουμε λεφτά!!
-
ρε παιδια αν ενα βενζιναδικο εχει 5 αντλιες τι θα πρωτοβαλει????
οντων για παραδειγμα η κεντρικη shell στην χαμοστερνας εχει ακομα superplus...
αλλες εταιρεις πχ avin ελιν cyclon ειχαν superplus -
Βενζίνη 100 οκτανίων δεν φέρνουν οι εταιρίες αν δεν έχουν βάλει πρώτα τα αντίστοιχα σήματα. Απ ότι θυμάμαι απο το ενημερωτικό σεμινάριο της BP, προτεραιότητα είχαν τα βενζινάδικα στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και μερικά νησιά, ενώ στο υπόλοιπο της Ελλάδας θα αργούσαν αρκετούς μήνες.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι ενώ την 98αρα την αγόραζαν ελάχιστοι, η 100αρα φεύγει σαν τρελλή! Οπότε, ακόμα και να είχα αντλίες ελεύθερες, δέν υπάρχει περίπτωση να έβαζα και 98αρα γιατι μάλλον κανένας δεν θα την έπαιρνε.
-
Καταρχήν η Super Plus της Shell δεν είναι 98 οκτανίων. Είναι 95 με κάποια καθαριστικά πρόσθετα - το επιβεβαίωσαν σε πρατήριο της Shell όταν τους ρώτησα. Εδώ στην Αθήνα τουλάχιστον εγώ δεν βρίσκω 98 οκτάνια. Από κει και πέρα δεν καταλαβαίνω γιατί να μου στερούν εμένα την επιλογή να βάζω 98 οκτάνια που λέει ο κατασκευαστής με 6-7 λεπτά παραπάνω από την απλή και να με υποχρεώνουν
- να πληρώνω 25-30 παραπάνω στο λίτρο από τα 95
ή 2. να υπολειτουργώ με απλή των 95.
(Το αν τα 100 οκτάνια είναι καλά ή άχρηστα είναι εντελώς άλλο ζήτημα - όπως και το γιατί όλοι άρχισαν να βάζουν 100 όταν κανείς δεν έβαζε 98)
- να πληρώνω 25-30 παραπάνω στο λίτρο από τα 95
-
δεν σε υποχρεωνει κανεις......εμποριο ειναι......εξαλλου απ οτι ξερω superplus βγαζουν επισης η avin και η ελιν.....αμα θες τοσο πολυ βαζε απο κει....
-
Μα πως δεν με υποχρεώνει την στιγμή που έχει σχεδόν καταργηθεί? Ελίν και AVIN υπάρχουν ελάχιστα πρατήρια. Το 90% των πρατηρίων στην Αθήνα είναι Shell, BP και ΕΚΟ που την έχουν καταργήσει.
-
Ελβετία έχω δει 3 καύσιμα: βενζίνες 95 και 98 οκτανίων και ντήζελ.
Ούτε λιγότερα ούτε περισσότερα, ακόμα και σε πρατήρια Shell.Γερμανία μέχρι πέρσι δεν είχα δει ειδικά καύσιμα. Μόνο ντήζελ, και βενζίνες 91, 95 και 98 οκτανίων, πάλι συμπεριλαμβανομένης της Shell.
Στην Ιταλία βλέπω μόλις ΔΥΟ τιμές: Βενζίνη και ντήζελ. Και η βενζίνη νομίζω πως είναι 95 οκτάνια και κοστίζει όσο η 99+ στην Ελλάδα...
Γιατί καταργήθηκε η Σούπερ Αμόλυβδη 98 οκτ.?