Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γιατί καταργήθηκε η Σούπερ Αμόλυβδη 98 οκτ.?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Γιατί καταργήθηκε η Σούπερ Αμόλυβδη 98 οκτ.?
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    5
    9
    153
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 9
      993cc-man last edited by

      Η ερώτηση είναι απλή. Η ιστορία αυτή ξεκίνησε πρώτα από την Shell εδώ και 1,5 χρόνο περίπου με την αντικατάστασή της από την 'σούπερ-σούπερ' αμόλυβδη των 99 οκτανίων. Ακολούθησε η BP με την 100αρα και μετά όλοι οι άλλοι. Από όσο ξέρω προς το παρόν ΔΕΝ υπάρχει κατασκευαστής που να περιλαμβάνει το καύσιμο αυτό στις επίσημες τεχνικές προδιαγραφές (βλ. ετήσιο Auto Katalog αλλά και τα manual των αυτοκινήτων σας για το τι καύσιμο πρέπει να χρησιμοποιεί το κάθε αυτοκίνητο). Αντίθετα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα πλέον που χρειάζονται σούπερ 98 (πχ. όλοι οι FSI του VW-group). Ποιός ο λόγος όλοι οι κάτοχοι των τελευταίων (και πολλών άλλων) να υποχρεώνονται να πληρώνουν 20-30 λεπτά παραπάνω αντί για τα 6-8 παραπάνω που είχε η σούπερ 98? Τι ισχύει αλλού στην Ευρώπη?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • 9
        993cc-man last edited by

        Η ερώτηση είναι απλή. Η ιστορία αυτή ξεκίνησε πρώτα από την Shell εδώ και 1,5 χρόνο περίπου με την αντικατάστασή της από την 'σούπερ-σούπερ' αμόλυβδη των 99 οκτανίων. Ακολούθησε η BP με την 100αρα και μετά όλοι οι άλλοι. Από όσο ξέρω προς το παρόν ΔΕΝ υπάρχει κατασκευαστής που να περιλαμβάνει το καύσιμο αυτό στις επίσημες τεχνικές προδιαγραφές (βλ. ετήσιο Auto Katalog αλλά και τα manual των αυτοκινήτων σας για το τι καύσιμο πρέπει να χρησιμοποιεί το κάθε αυτοκίνητο). Αντίθετα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα πλέον που χρειάζονται σούπερ 98 (πχ. όλοι οι FSI του VW-group). Ποιός ο λόγος όλοι οι κάτοχοι των τελευταίων (και πολλών άλλων) να υποχρεώνονται να πληρώνουν 20-30 λεπτά παραπάνω αντί για τα 6-8 παραπάνω που είχε η σούπερ 98? Τι ισχύει αλλού στην Ευρώπη?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 9
          993cc-man last edited by

          Η ερώτηση είναι απλή. Η ιστορία αυτή ξεκίνησε πρώτα από την Shell εδώ και 1,5 χρόνο περίπου με την αντικατάστασή της από την 'σούπερ-σούπερ' αμόλυβδη των 99 οκτανίων. Ακολούθησε η BP με την 100αρα και μετά όλοι οι άλλοι. Από όσο ξέρω προς το παρόν ΔΕΝ υπάρχει κατασκευαστής που να περιλαμβάνει το καύσιμο αυτό στις επίσημες τεχνικές προδιαγραφές (βλ. ετήσιο Auto Katalog αλλά και τα manual των αυτοκινήτων σας για το τι καύσιμο πρέπει να χρησιμοποιεί το κάθε αυτοκίνητο). Αντίθετα υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα πλέον που χρειάζονται σούπερ 98 (πχ. όλοι οι FSI του VW-group). Ποιός ο λόγος όλοι οι κάτοχοι των τελευταίων (και πολλών άλλων) να υποχρεώνονται να πληρώνουν 20-30 λεπτά παραπάνω αντί για τα 6-8 παραπάνω που είχε η σούπερ 98? Τι ισχύει αλλού στην Ευρώπη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kouk last edited by

            Απο όσο ξέρω,η Ελλάδα ήταν η πρώτη χώρα που έγινε το λανσάρισμα των νέων βενζινών!Και απο όσο εχω ρωτήσει,αυτού του τύπου οι βενζίνες παρουσιάζουν συνεχή άνοδο πωλήσεων !!!

            Πάντως μερικές Shell ακόμα έχουν SuperPlus,αλλά δεν ξέρω τους λόγους που δεν τους δίνει η εταιρία την 100άρα!!

            κατά τα άλλα...δεν έχουμε λεφτά!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vagelis-rallye last edited by

              ρε παιδια αν ενα βενζιναδικο εχει 5 αντλιες τι θα πρωτοβαλει????
              οντων για παραδειγμα η κεντρικη shell στην χαμοστερνας εχει ακομα superplus...
              αλλες εταιρεις πχ avin ελιν cyclon ειχαν superplus

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dog80 last edited by

                Βενζίνη 100 οκτανίων δεν φέρνουν οι εταιρίες αν δεν έχουν βάλει πρώτα τα αντίστοιχα σήματα. Απ ότι θυμάμαι απο το ενημερωτικό σεμινάριο της BP, προτεραιότητα είχαν τα βενζινάδικα στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και μερικά νησιά, ενώ στο υπόλοιπο της Ελλάδας θα αργούσαν αρκετούς μήνες.

                Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι ενώ την 98αρα την αγόραζαν ελάχιστοι, η 100αρα φεύγει σαν τρελλή! Οπότε, ακόμα και να είχα αντλίες ελεύθερες, δέν υπάρχει περίπτωση να έβαζα και 98αρα γιατι μάλλον κανένας δεν θα την έπαιρνε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • 9
                  993cc-man last edited by

                  Καταρχήν η Super Plus της Shell δεν είναι 98 οκτανίων. Είναι 95 με κάποια καθαριστικά πρόσθετα - το επιβεβαίωσαν σε πρατήριο της Shell όταν τους ρώτησα. Εδώ στην Αθήνα τουλάχιστον εγώ δεν βρίσκω 98 οκτάνια. Από κει και πέρα δεν καταλαβαίνω γιατί να μου στερούν εμένα την επιλογή να βάζω 98 οκτάνια που λέει ο κατασκευαστής με 6-7 λεπτά παραπάνω από την απλή και να με υποχρεώνουν

                  1. να πληρώνω 25-30 παραπάνω στο λίτρο από τα 95
                    ή 2. να υπολειτουργώ με απλή των 95.

                  (Το αν τα 100 οκτάνια είναι καλά ή άχρηστα είναι εντελώς άλλο ζήτημα - όπως και το γιατί όλοι άρχισαν να βάζουν 100 όταν κανείς δεν έβαζε 98)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • V
                    vagelis-rallye last edited by

                    δεν σε υποχρεωνει κανεις......εμποριο ειναι......εξαλλου απ οτι ξερω superplus βγαζουν επισης η avin και η ελιν.....αμα θες τοσο πολυ βαζε απο κει....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • 9
                      993cc-man last edited by

                      Μα πως δεν με υποχρεώνει την στιγμή που έχει σχεδόν καταργηθεί? Ελίν και AVIN υπάρχουν ελάχιστα πρατήρια. Το 90% των πρατηρίων στην Αθήνα είναι Shell, BP και ΕΚΟ που την έχουν καταργήσει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Ελβετία έχω δει 3 καύσιμα: βενζίνες 95 και 98 οκτανίων και ντήζελ.
                        Ούτε λιγότερα ούτε περισσότερα, ακόμα και σε πρατήρια Shell.

                        Γερμανία μέχρι πέρσι δεν είχα δει ειδικά καύσιμα. Μόνο ντήζελ, και βενζίνες 91, 95 και 98 οκτανίων, πάλι συμπεριλαμβανομένης της Shell.

                        Στην Ιταλία βλέπω μόλις ΔΥΟ τιμές: Βενζίνη και ντήζελ. Και η βενζίνη νομίζω πως είναι 95 οκτάνια και κοστίζει όσο η 99+ στην Ελλάδα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr