-
RS 2, 911, 155 κ.α γνωριζετε τι απεγιναν ολα αυτα τα hyper cars της ΕΛ.ΑΣ, που χαθηκαν?
Μπορουν με xsara και oktavia να ανταπεξελθουν οταν οι δρομοι γεμισαν γρηγορους? -
RS 2, 911, 155 κ.α γνωριζετε τι απεγιναν ολα αυτα τα hyper cars της ΕΛ.ΑΣ, που χαθηκαν?
Μπορουν με xsara και oktavia να ανταπεξελθουν οταν οι δρομοι γεμισαν γρηγορους? -
RS 2, 911, 155 κ.α γνωριζετε τι απεγιναν ολα αυτα τα hyper cars της ΕΛ.ΑΣ, που χαθηκαν?
Μπορουν με xsara και oktavia να ανταπεξελθουν οταν οι δρομοι γεμισαν γρηγορους? -
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
RS 2, 911, 155 κ.α γνωριζετε τι απεγιναν ολα αυτα τα hyper cars της ΕΛ.ΑΣ, που χαθηκαν?
Μπορουν με xsara και oktavia να ανταπεξελθουν οταν οι δρομοι γεμισαν γρηγορους?Μακάρι τα γρήγορα αυτοκίνητα να έκαναν την καλή αστυνομία
Μακάρι το μοναδικό πρόβλημα να ήταν οι γρήγοροι...Μακάρι κλπ κλπ κλπ...
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
RS 2, 911, 155 κ.α γνωριζετε τι απεγιναν ολα αυτα τα hyper cars της ΕΛ.ΑΣ, που χαθηκαν?
Μπορουν με xsara και oktavia να ανταπεξελθουν οταν οι δρομοι γεμισαν γρηγορους?Μακάρι τα γρήγορα αυτοκίνητα να έκαναν την καλή αστυνομία
Μακάρι το μοναδικό πρόβλημα να ήταν οι γρήγοροι...Μακάρι κλπ κλπ κλπ...
Η ερωτηση μου δεν εχει να κανει με τον αν ειναι καλη η ΕΛ.ΑΣ αλλα τι απεγιναν τα ''καλα'' αυτοκινητα τους?
Και ουτε βεβαια το μονο προβλημα ειναι οι γρηγοροι αλλα ενα xsara θα προβληματιστει να προλαβει και παπι νομιζω -
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
RS 2, 911, 155 κ.α γνωριζετε τι απεγιναν ολα αυτα τα hyper cars της ΕΛ.ΑΣ, που χαθηκαν?
Μπορουν με xsara και oktavia να ανταπεξελθουν οταν οι δρομοι γεμισαν γρηγορους?Μακάρι τα γρήγορα αυτοκίνητα να έκαναν την καλή αστυνομία
Μακάρι το μοναδικό πρόβλημα να ήταν οι γρήγοροι...Μακάρι κλπ κλπ κλπ...
Η ερωτηση μου δεν εχει να κανει με τον αν ειναι καλη η ΕΛ.ΑΣ αλλα τι απεγιναν τα ''καλα'' αυτοκινητα τους?
Και ουτε βεβαια το μονο προβλημα ειναι οι γρηγοροι αλλα ενα xsara θα προβληματιστει να προλαβει και παπι νομιζωΜάλιστα..
Προσωπικά δεν τα έβλεπα και τόσο συχνά ώστε να μπορώ να πω ότι παρατηρώ διαφορά...
Ας μας πουν και οι άλλοι φίλοι/ες -
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
RS 2, 911, 155 κ.α γνωριζετε τι απεγιναν ολα αυτα τα hyper cars της ΕΛ.ΑΣ, που χαθηκαν?
Μπορουν με xsara και oktavia να ανταπεξελθουν οταν οι δρομοι γεμισαν γρηγορους?Τα στουκάρανε σε καμια στροφή μήπως???
-
Είχε RS 2 και 911 η ΕΛ.ΑΣ ;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Είχε RS 2 και 911 η ΕΛ.ΑΣ ;Ναι, και την καλή 155 και τουλάχιστον μία Μ3 (τις παλιές) με ωραίο κίτρινο σήμα της αστυνομίας στις πόρτες.
Πραγματικά χάθηκαν....
Τι να έγινε?
-τις στουκάρανε
-τις κλέψανε
-τις πουλήσανε (στον ΟΔΔΥ...είτε γιατί κάποιος τα ήθελε είτε γιατί ήταν ακριβή η συντήρηση και τα αναλώσιμα λάστιχα κλπ και δε συνέφερε οπότε η ειδική μονάδα έκλεισε)
-μοιράστηκαν ανά την Ελλάδα οπότε δεν τις βλέπουμε συχνά στα μέρη με πολυκοσμία
-τους βγάλανε τα σήματα και τις έχουν άλλες ειδικές μονάδες που όμως δεν κυκλοφορούν σε πολυσύχναστα μέρη (πχ κυνηγάνε λαθρεμπόρους και όχι γρήγορους της παραλιακής και των λιμανακίων)
???????Πιο λογικό είναι το τελευταίο που είναι και η καλύτερη περίπτωση.
-
Όντως έχουν εξαφανιστεί..σίγουρα πολλά από αυτά τα καταστρέψανε. Ένας γνωστός μου είχε δει πριν χρόνια την 911 (Targa δεκαετίας '80 από ΟΔΔΥ) διαλυμένη σε ένα συνεργείο!... επίσης είχαν καταγγελθεί και κόντρες μεταξύ της Integrale και μάλλον της 190E 2.3-16 πάλι πολύ παλιά στα βόρεια προ... Κάποια άλλα αυτοκίνητα ήταν παμπάλαια (Mustang 2 γενιές πίσω κλπ) και χιλιοταλαιπωρημένα (μιλάμε κυρίως τώρα για αυτοκίνητα που αγόρασαν από τον ΟΔΔΥ και είχαν βρεθεί εκεί κυρίως από κατασχέσεις). Υπήρχαν ακόμη κάποιες Μ3 Ε30 , πολλά 155 Q4 κόκκινα (νομίζω από τα ελάχιστα αγορασμένα κανονικά), τουλάχiστον 2 RS2, 1 4πορτο Sierra Cosworth ασημί, είχα ακούσει για Μ5 2ης γενιάς και για πιο καινούργιες Μ3 αλλά δεν τις είχα δει ποτέ. Κάποια μάλλον τα μεταθέσανε σε άλλες υπηρεσίες αλλά και γω έχω χρόνια να δω κάτι γρήγορο με το κίτρινο σήμα στις πόρτες.
-
τα περισσότερα 'έλιωσαν'
-
ειχαν καμποσες Μ3 και 155 Q4
καποια εποχη ειχαν integrale & 911
επισης καναδυο RS2 και cossie
μια Μ5 και μια 190 2.3
απ οτι ξερω η ομαδα διαλυθηκε
τα αυτοκινητα αυτα ηταν κατασχεμενα
τωρα ισως φταιει αδυναμια συντηρησης τους η ακομα και επανδρωσης τους.φιλος αστυνομικος μας ειχε πει οτι οταν ειχαν πρωτοπαρει τα astra τα διλιτρα (τα πρωτα γρηγορα περιπολικα) τα περισσοτερα ηταν στους φαρνατζηδες αφου οι περισσοτεροι αστυνομικοι δεν ειχαν δει τοσο γκαζι ουτε στον υπνο τους...
αρα μαλλον δεν ετιθετο θεμα να εδιναν σε οποιον τυχαιο αυτα τα τερατα.
και μη νομιζετε οτι ειναι τωρα πια ευκολο να ξεφυγεις απο την αστυνομια αν οδηγας αυτοκινητα......αυτοι ειναι παντου
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
αρα μαλλον δεν ετιθετο θεμα να εδιναν σε οποιον τυχαιο αυτα τα τερατα.Την ομάδα την ξεκίνησε ο Νιώρας που ήταν αστυνομικός αλλά έτρεχε και σε αγώνες. Δεν ξέρω αν και οι άλλοι οδηγοί ήταν αντίστοιχης εμπειρίας και ικανοτήτων....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
αρα μαλλον δεν ετιθετο θεμα να εδιναν σε οποιον τυχαιο αυτα τα τερατα.
Την ομάδα την ξεκίνησε ο Νιώρας που ήταν αστυνομικός αλλά έτρεχε και σε αγώνες. Δεν ξέρω αν και οι άλλοι οδηγοί ήταν αντίστοιχης εμπειρίας και ικανοτήτων....
Σίγουρα δεν τις έδιναν σε τυχαίους, εξάλλου απ'ό,τι ξέρω οι συγκεκριμένοι οδηγοί πέρναγαν από ειδική εκπαίδευση.
-
Θυμάμαι οτι τα Astra είχαν σχεδόν όλα εξατμήσεις. Είχαν και άλλες βελτιώσεις άραγε? Και τις εξατμίσεις ποιός τις έβαζε? Νομίζω δεν ήταν όλες η ίδια μάρκα.
-
Εχω δει πολλα Astra να βαζουν εξατμιση σε πολυ γνωστο εξατμισα της Καλλιθεας...
Τελευταια φορα,που ειχα δει μια κοκκινη 155 με σηματακι ομαδας Σ ηταν πριν απο 2 χρονια περιπου..
Υπαρχουν φημες ακομα και για ενα rallye παντως... -
πολλοι απ αυτους τους οδηγους ηταν 'πρωην κοντρακηδες' η ασχολιοντουσαν με γρηγορα αυτοκινητα
τις εξατμισεις τις βαζαν οταν χαλαγανε οι μαμισιες αφου το κοστος ενος aftermarket τελικου ειναι κατα πολυ μικροτερο του εργοστασιακου -
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
πολλοι απ αυτους τους οδηγους ηταν 'πρωην κοντρακηδες' η ασχολιοντουσαν με γρηγορα αυτοκινητα
τις εξατμισεις τις βαζαν οταν χαλαγανε οι μαμισιες αφου το κοστος ενος aftermarket τελικου ειναι κατα πολυ μικροτερο του εργοστασιακουΛετε τις διπλες χρωμιωμενες εξατμισεις ;Απο την πρωτη στιγμη που εφεραν τα ASTRA στην Τριπολη αυτες φοραγαν.Η μηχανη τους ομως ειχε καποια διαφορα σε σχεση με τα πολιτικα ASTRA (κοκκινο/μαυρο καπακι ; ) .Κατι τετοιο εχω διαβασει καπου.
-
τα μαμισια φορανγαν διπλες τετραγωνες μπουκες.....παντως εδω αλλοι εβαζαν μονες αλλοι διπλες οτι θες.....αυτο για το μοτερ που λες πρωτη φορα το ακουω
-
Τα Astra ήταν GSi, που σημαίνει 2000 κυβικά, 150 άλογα, και εργοστασιακή διπλή τετράγωνη απόληξη εξάτμισης. Στα Χανιά έχει πλάκα, γιατί τις έχουν αλλάξει με στρογγυλά μπουριά, ενώ από την αρχή τους είχαν βάλει και ζάντες αλουμινίου (και μάλιστα ιδιαίτερα καλόγουστες!)
Για τα μοτέρ πολλά ακούγονται... Κάποιος ήθελε να με πείσει κάποια στιγμή ότι τα Xantia 2.0 turbo CT που έχουν για την εθνική (και κάποια ασφαλίτικα) έχουν άλλους κινητήρες 2.300 κυβικών... Ναι, οκ...
ΟΜΑΔΑ ''Σ''