Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PAJERO PININ GDI ... ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. PAJERO PININ GDI ... ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    6
    16
    3227
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dea-735 last edited by

      ΕΧΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ . ΚΑΘΕ 12000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ (ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ). Ο ΥΠΟΛΟΓΙΤΗΣ ΤΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΣΑΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ ΣΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ Νο 3. ΨΑΧΤΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ Η ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ Νο 3 ΜΑΖΕΥΕΙ 'ΚΑΠΝΙΑ' . ΟΤΑΝ ΚΑΘΑΡΙΖΕΤΑΙ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΠΑΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΑ , ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ . ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΣΠΑΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ - ΧΩΡΙΑ ΤΗΝ ΚΑΖΟΥΡΑ -. ΕΧΕΙ 'ΤΥΧΕΙ' ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ ;;;; Β Ο Η Θ Ε Ι Α . ΡΩΤΗΣΤΕ ΦΙΛΟΥΣ , ΓΝΩΣΤΟΥΣ , ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dea-735 last edited by

        ΕΧΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ . ΚΑΘΕ 12000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ (ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ). Ο ΥΠΟΛΟΓΙΤΗΣ ΤΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΣΑΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ ΣΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ Νο 3. ΨΑΧΤΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ Η ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ Νο 3 ΜΑΖΕΥΕΙ 'ΚΑΠΝΙΑ' . ΟΤΑΝ ΚΑΘΑΡΙΖΕΤΑΙ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΠΑΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΑ , ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ . ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΣΠΑΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ - ΧΩΡΙΑ ΤΗΝ ΚΑΖΟΥΡΑ -. ΕΧΕΙ 'ΤΥΧΕΙ' ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ ;;;; Β Ο Η Θ Ε Ι Α . ΡΩΤΗΣΤΕ ΦΙΛΟΥΣ , ΓΝΩΣΤΟΥΣ , ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dea-735 last edited by

          ΕΧΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ . ΚΑΘΕ 12000 ΧΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ (ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ). Ο ΥΠΟΛΟΓΙΤΗΣ ΤΟ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΣΑΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ ΣΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ Νο 3. ΨΑΧΤΗΚΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ Η ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ Νο 3 ΜΑΖΕΥΕΙ 'ΚΑΠΝΙΑ' . ΟΤΑΝ ΚΑΘΑΡΙΖΕΤΑΙ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΑΜΕΝΗ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΠΑΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΑ , ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ . ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΝΑ ΜΟΥ ΣΠΑΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ - ΧΩΡΙΑ ΤΗΝ ΚΑΖΟΥΡΑ -. ΕΧΕΙ 'ΤΥΧΕΙ' ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ ;;;; Β Ο Η Θ Ε Ι Α . ΡΩΤΗΣΤΕ ΦΙΛΟΥΣ , ΓΝΩΣΤΟΥΣ , ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cpp last edited by

            Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω....
            Ο αδελφός του πατέρα μου έχει εξουσιοδοτημένο Mitsubishi εδώ στην Αθήνα. Έχει ένα Pinin μέσα για επισκευή εδώ και δυο μήνες. Τον πήρα τηλέφωνο και τον ρώτησα... το προς επισκευή είναι μοντέλο 2000 GDI....
            Το παλεύουν και δεν βρίσκουν άκρη.. Του περίγραψα το πρόβλημα σου και μου είπε το ίδιο ακριβώς έχει και εκείνο αλλά προσπαθούν να το λύσουν οριστικά που είναι και το σωστό.
            Τελικά έκανε claim στον Σαρακάκη για καινούργιο κινητήρα εντός εγγύησης.
            Μου είπε να μην μπλέξεις με τα εξουσιοδοτημένα αν είσαι επαρχία όπου μπορεί να μην την έχουν συναντήσει την βλάβη και να πας κατευθείαν Σαρακάκη για καινούργιο κινητήρα εντός εγγύησης.

            Αν θες να τον ρωτήσω κάτι άλλο πες μου...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dea-735 last edited by

              ΚΑΤ'ΑΡΧΗ ... ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ . ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΓΓΥΗΣΗ . ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΑ SERVICE TOY SARAKAKH ΣΤΗΝ Β.ΕΛΛΑΔΑ ; EΠΙΣΗΣ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ; ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΒΡΙΣΚΑ ΛΥΣΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ -ΟΧΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΕΥΟΥΝ- ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΔΑΕΙΣ. ΕΙΜΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΑ SERVICE -ΚΑΤΑΡΤΙΜΕΝΟΣ , ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ , ΠΡΟΘΥΜΟΣ , - ΑΛΛΑ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΗΣ. ΤΟ ΨΑΧΝΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ , ΞΕΡΕΙ ΑΤΟΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΛΛΑ ........

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cpp last edited by

                Αναγκαστικά για να πάρεις νεο κινητήρα θα πρέπει να πας μέσω Σαρακάκη με κάποιο τρόπο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dea-735 last edited by

                  Ο χρήστης cpp έγραψε:
                  Αναγκαστικά για να πάρεις νεο κινητήρα θα πρέπει να πας μέσω Σαρακάκη με κάποιο τρόπο...

                  ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΛΛΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ . ΟΤΑΝ ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΕΡΑ ΤΟΥ 3ου ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΑΥΤΟ . ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ 'ΠΙΑΝΕΙ ΚΑΠΝΑ' Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ... ΠΕΣ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΣΟΥ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ - ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ Η ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΜΙΚΗ - ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ . ΔΗΛΑΔΗ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ: SITES ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΧΡΗΣΗ SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ GDI. ΕΤΣΙ ΕΠΕΙΔΗ Ο Νο 3 ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ ΤΟ ΜΙΓΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ . ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ , ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ 'ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ' ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ PININ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΟΥ ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    cpp last edited by

                    Μου είπε ότι είχε μεγάλη αστάθεια ο κινητήρας. Είναι κατεβασμένη η μηχανή.... πλέον περιμένει την καινούργια.
                    Τον ρώτησα τι είχε βγάλει το διαγνωστικό? αλλά μου είπε δεν το θυμάται γιατί πάει καιρός που την κατέβασε. Άσε που είναι τσαντισμένος γιατί του έχει πιάσει μια θέση στο συνεργείο εδώ και δυο μήνες και δεν μπορεί να βγει άκρη.
                    Νέος Κινητήρας και τέλος.

                    Πάντως το Pinin δεν αποδυκνύεται και τέρας αξιοπιστίας ή μάλλον δεν επιβεβαιώνει την φήμη της Mitsubishi για να είμαι πιο σωστός.
                    Ψήφο εμπιστοσύνης παίρνουν το Colt και το Pajero 3.5 made in Japan

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dea-735 last edited by

                      Ο χρήστης cpp έγραψε:
                      Μου είπε ότι είχε μεγάλη αστάθεια ο κινητήρας. Είναι κατεβασμένη η μηχανή.... πλέον περιμένει την καινούργια.

                      ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ . ΑΠΛΩΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ . ΕΝΟΩ ΤΡΑΒΑΕΙ ΑΠΟ ΧΑΜΗΛΑ , ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΑΤΟΣ , ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΠΑΛΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ . ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΕΚΑΝΕ 450 ΚΜ ΜΕ ΣΚΑΦΟΣ-ΤΡΕΙΛΕΡ 1400+ ΚΙΛΩΝ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΑΓΟΓΓΥΣΤΑ . ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ ..... ΟΧΙ . ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΑΝΑΒΕΙ , Η ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗ ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΣΤΟΝ Νο 3 ΚΑΙ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΛΕΙ ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ . ΕΛΕΓΑ ΜΗΠΩΣ 'ΕΤΥΧΕ' ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ 2000GDI. ΕΠΙΜΕΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tasos953 last edited by

                        Μετά από 60.000 σκληρά χλμ και ένα 'πνιξιμο' σε ποτάμι που το νερό έφτασε μέχρι το ραδιοκασετόφωνο δέν έχω πρόβλημα κινητήρα. Το μόνο που μου παρουσιάστηκε μόλις πρό εβδομάδος ήταν που ο κινητήρας δέν ανέβαινε πάνω από 2500 στροφές και άναψε το γνωστό κίτρινο λαμπάκι στο καντράν. Τελικά ήταν το φίλτρο της αντλίας καυσίμου που αλλάχτηκε και αφού καθαρίστηκε το ρεζερβουάρ από τους 'κροκοδείλους' που είχε μέσα το αυτοκίνητο ξανάνιωσε. Βέβαια χρησιμοποιώ πλέον μόνο ULTIMATE 100 της BP.
                        Τώρα φίλε dea γνώμη μου είναι να κοιτάξεις τις έδρες των βαλβίδων εισαγωγής του κυλ. 3 γιατί μόνο άν ξεφυσάει από κεί μπορούν να καπνίζονται οι αυλοί εισαγωγής. Αυτό μπρορεί να συμβεί και από κακή λειτουργία των υδραυλικών ρυθμιστών των βαλβίδων άν τα εμβολάκια τους έχουν πιάσει κατάλοιπα. Γνώμη μου να δοκιμάσεις λεπτά λάδια (5W-40) για μιά αλαγή και να δουλέψεις τον κινητήρα για μερικές μέρες ψηλά, ώστε άν συμβαίνει το τελευταίο μήπως η υψηλή πίεση καθαρίσει τα κατάλοιπα και άν ξανασυμβεί η ένδειξη τότε να ανοίξεις το κεφαλάρι.
                        Πάντως άν δέν το έκανες ήδη, μέτρησε και τα μπέκ του ιντζέξιον μήπως κάποιο 'κατουράει'.... Καλή τύχη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          costas_oidios last edited by

                          Με πολύ ενδιαφέρον παρακολουθώ το συγκεκριμένο topic μιας και εγώ έχω ένα Pajero Pinin 2.0 GDi. Ευτυχώς προς το παρόν δεν έχω συναντήσει κάποιο παρόμοιο πρόβλημα, γνώριζα όμως πριν το αγοράσω για το θέμα της 'καπνιάς' στην εισαγωγή του κινητήρα. Γι' αυτό το λόγο από τότε που το αγόρασα βάζω σχεδόν πάντα V-Power ή BP Ultimate όπως προτείνουν όλοι οι κατασκευαστές κινητήρων αμέσου ψεκασμού. Οι συγκεκριμένες βενζίνες καθαρίζουν τον κινητήρα και έχουν μικρή περιεκτικότητα σε θείο. Επιπλέον και οικονομικά η χρήση των παραπάνω βενζινών με συμφέρει αρκετά καθώς ρίχνει θεαματικά την κατανάλωση με αποτέλεσμα να κάνω περισσότερα και ποιοτικότερα χιλιόμετρα.

                          Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες του συγκεκριμένου μοντέλου είναι σχετικά με τις στροφές λειτουργίας του κινητήρα στο ρελαντί.

                          Στο δικό μου αυτοκίνητο το ρελαντί λειτουργεί γύρω στις 600-650 στροφές που για μένα φαίνονται χαμηλές όμως στο συνεργείο μου λένε ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας λειτουργεί σε αυτές τις στροφές και είναι απόλυτα φυσιολογικό.

                          Θα ήθελα λοιπόν και τη δική σας γνώμη και κυρίως αν και στα δικά σας αυτοκίνητα το ρελαντί λειτουργεί στις στροφές αυτές.

                          Ευχαριστώ. Κώστας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            tasos953 last edited by

                            Εκεί είναι το ρελαντί του, εκτός από τα κρύα πρωϊνά που δουλεύει για λίγο +200 με 250 στροφές πιό πάνω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              michailbm last edited by

                              Έτσι είναι και πολλές φορές κάνει και ένα τρέμουλο προς τα κάτω αλλά δεν επηρεάζει σε τίποτα !
                              Επιβεβαιώνω και εγώ με την σειρά μου ότι αυτός ο κινητήρας θέλει 100αρα βενζίνη και το διαπίστωσα με δυναμομετρήσεις που με την 95αρα έδειξαν ότι χάνει αρκετή απ' την δύναμη του (116hp) ενώ με την καλή αποδίδει τα αναμενόμενα (126hp) !

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dea-735 last edited by

                                Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
                                Εκεί είναι το ρελαντί του, εκτός από τα κρύα πρωϊνά που δουλεύει για λίγο +200 με 250 στροφές πιό πάνω.

                                Να προσθέσω το 'μεταλλικό κροτάλισμα' όταν είναι κρύος ο κινητήρας . Δεν είναι ανησυχητικό αν ξέρεις , αλλά μέχρι να μάθω ότι είναι φυσιολογικό κόντεψα να τρελλαθώ .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dea-735 last edited by

                                  Χθες 30/05/2005 το απόγευμα τράβηξα σκάφος φίλου σε δύσκολη -λόγω 'περίεργης' άμμου - παραλία της Κατερίνης . Ενώ με το δικό μου σκάφος δεν έχω πρόβλημα , αυτή τη φορά λόγω μεγαλύτερου βάρους του σκάφους του φίλου κατάλαβα ότι το Πινίν θέλει πιο 'κοντά' αργά . Η κοντή πρώτη έδειχνε αρκετά γρήγορη για την δουλειά . Φυσικά λίγα τετρακίνητα τα καταφέρνουν καλύτερα αλλά αν ο Αθανασίου έχει καμιά λύση για μείωση των αργών εδώ είμαστε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    astylea last edited by

                                    Ο χρήστης s_christos έγραψε:
                                    Μπα δεν χρειάζεται το τηλέφωνο για την ώρα. Ευχαριστώ πάντως.

                                    Γεια σας αντιμετωπιζω το ιδιο προβλημα με το πινιν,μπορω να εχω το τηλ του μηχανικου,alibradis@msn.com,γιατι οι μηχανικοι της mitsubishi δεν το κατεχουν...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dea-735 last edited by

                                      Εχεις mail .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr