Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κατάθλιψη που προκαλεί μερίδα οδηγών Alfa Romeo...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κατάθλιψη που προκαλεί μερίδα οδηγών Alfa Romeo...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    21
    72
    29
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Κατ'αρχήν, ελπίζω να πρόσεξες τα smilies.

      Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
      Το σχόλιο μου αφορούσε αποκλειστικά στους κατά φαντασίαν 'γρήγορους' που, υπερτιμώντας το αυτοκίνητο και τις ικανότητες τους, συμπεριφέρονται με μια έπαρση και επιθετικότητα που θα δικαιολογούσε κανείς μόνο σε γνώστες οδηγούς πραγματικά γρήγορων αυτοκινήτων. Από προσωπική εμπειρία και μόνον, έχω διαπιστώσει ότι το φαινόμενο αυτό εμφανίζεται συγκριτικά συχνότερα μεταξύ των οδηγών των Alfa 147 1.6, γι αυτό και το σχολίασα.

      Μμμμ.. τι εννοείς έπαρση; Αν δηλαδή ένα Ραλί πηγαίνει αργά και πλησιάσει μια 147 που πηγαίνει γρήγορα (ή ένα Ελάντρα, μην κολλάμε σε μάρκες ) και ανάψει φώτα αυτό είναι έπαρση και πρέπει ο οδηγός του Ραλί να το πάρει προσωπικά και να προκαλέσει κόντρα; (την οποία και θα κερδίσει με τη 1.6, δεν το αμφισβητώ αυτό αλλά με τη δίλιτρη δεν ξέρω).

      Τώρα για τα υπόλοιπα, παρόλο που δεν είμαι ιδιοκτήτης 106 rallye νομίζω ότι είναι άστοχο να συγκρίνει κανείς ένα απλά καλό hatchback (την Alfa 147) με ένα αυτοκίνητο θρύλο όπως το rallye.

      1. Κανείς δεν έκανε σύγκριση 147-Ραλί.

      2. Η 147 δεν είναι απλά καλό χάτσμπακ, τέτοιο είναι π.χ. η Κορόλα. Έπρεπε να δεις στα Μέγαρα την 147 TI να χώνει το σκουντέτο της στον πίσω προφυλακτήρα του 206RC μέσα σε κλειστή στροφή, το οποίο μόλις είχε αφήσει να περάσει (άρα η 147 ήταν και εκτός αγωνιστικής γραμμής). Το RC ξέφυγε λόγω ισχύος στην ευθεία μετά τη στροφή. Σημ: ήμουν συνοδηγός στην TI.

      3. Ακόμα και οι 'θρύλοι' πρέπει να συγκρίνονται. Και το λέει αυτό ένας που έχει αυτοκίνητο με θρυλικό έμβλημα αν θέλεις (147) και επίσης ένα αυτοκίνητο-θρύλο (Alfasud), το οποίο ευχαρίστως το συγκρίνω με ό,τι θέλεις.

      4. Διαπιστώνω ότι όσο φανατικοί είμαστε εμείς οι ιταλόφιλοι και κάποιοι γερμανόφιλοι, άλλο τόσο και ίσως και περισσότερο είναι και οι Ραλάκηδες. Δεν τους ( σας; ) κατηγορώ, αφού το αυτοκίνητο είναι όντως ένα καρτ με οροφή και μπράβο στην Πεζό που το έφτιαξε όπως το έφτιαξε. Αλλά ρε παιδιά έλεος, δεν είναι και Φεράρι!!! (*) Δηλαδή κατά τη γνώμη σας με τι μπορούμε να το συγκρίνουμε;!

      (*) Σόρι για τη χρήση ιταλικής μάρκας για τον παραλληλισμό αλλά δεν υπάρχει αντίστοιχη γαλλική )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Ο χρήστης kyan έγραψε:
        Εμένα κάποιοι κάτοχοι π.χ. BMW μου προκαλούν μένος. Πολύ συχνά το πρωί πετυχαίνω έναν κάγκουρα στην εθνική με μαύρη 3άρα κουπέ που κάνει τις απίστευτες επικίνδυνες σφήνες μέσα στην κίνηση για να καταφέρει τι; Να φτάσει 3-4 λεπτά γρηγορότερα στο φανάρι της Κηφισιάς; Ειλικρινά θα τον κατέδιδα στην τροχαία με μεγάλη ευχαρίστηση αν ήξερα ότι θα έκαναν κάτι. Και αν για έναν οδηγό αυτοκινήτου ο τύπος αυτός είναι απλά ενοχλητικός, για έναν αναβάτη είναι πολύ επικίνδυνος.

        Α τον έχεις πετύχει και συ; Χαμηλωμένη μπροστά και σηκωμένη πίσω, right; άσε που είναι και 316, σε άδειο δρόμο δεν πάει καθόλου

        Στο θέμα τώρα, όσο αγοράζονται αυτοκίνητα λόγω εμφάνισης και ονόματος, τέτοια φαινόμενα θα γίνονται όλο και πιο συχνά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Φίλε kyan,

          Κατ αρχήν το 206rc υστερεί σε πλευρικό κράτημα συνεπώς δεν αποτελεί το αυστηρότερο μέτρο σύγκρισης. Το περιοδικό Drive (τεύχος Ιανουαρίου 2004) μέτρησε μέγιστη πλευρική επιτάχυνση (στην πίστα των Σερρών) για το 206rc τα 0.88g (ίδια τιμή με το Chrysler PT Cruiser 2.4T) την στιγμή που το Cooper S JCW (ίδια ανάρτηση με το απλό Cooper S) και το κατά πολύ βαρύτερο Leon Cupra-R μετρήθηκαν στα 1.02g. Πληροφοριακά η Alfa 156 GTA μετρήθηκε στα 0.91g.

          Για τα υπόλοιπα δεν επεκτείνομαι αφού ο καθένας δικαιούται να έχει τις προτιμήσεις του. Σε άλλους αρέσουν οι μικρές εκδόσεις της 147 σε άλλους όχι. Το ίδιο ισχύει και για το rallye όπως και για κάθε άλλο αυτοκίνητο. Το θέμα για μένα είναι απλά ο καθένας μας να έχει μια ρεαλιστική αίσθηση τόσο των πραγματικών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου του όσο και της ακριβούς θέσης του στο “αυτοκινητιστικό φάσμα” και να συμπεριφέρεται αναλόγως. Σε αυτό αναφέρονται τα περί έπαρσης τα οποία έγραψα. Προσωπικά πιστεύω ότι η 147 είναι ένα καλό hatchback με στοιχειωδώς σπορτίφ προσανατολισμό (εξαιρώ την GTA προφανώς) και τίποτα περισσότερο.

          Αντιθέτως το 106rallye ήταν σπορ αμάξι by design σε μια τιμή απολύτως προσιτή για τον ενθουσιώδη, νεαρό συνήθως, ιδιοκτήτη του. Αποτελούσε συνειδητή επιλογή ανθρώπων που δεν είχαν μεγάλη οικονομική άνεση αλλά αγαπούσαν την σπορ οδήγηση και συνειδητά παραγνώριζαν τον τομέα της πολυτέλειας και των ευκολιών προς όφελος της οδηγικής ευχαρίστησης. Όσο και αν ακούγεται αυθαίρετο πιστεύω ότι η συντριπτική πλειοψηφία κατόχων rallye θα επέλεγαν το Civic Type-R και όχι τη δίλιτρη Alfa 147 σαν το επόμενο αυτοκίνητο τους (έστω και χωρίς κλιματισμό 🙂

          Τώρα αν ο οποιοσδήποτε ενθουσιώδης γουστάρει να τουρμπίσει τον 1.6 της Alfa 147/156, να τις πλακώσει στα bodykits, να τις χαμηλώσει 7 πόντους και αφού δώσει ένα κάρο χιλιάρικα να λέει “χώνομαι και μοιράζω καρότσες στα σαξόραλα και τα Leonια”, 'τι σου κάνω μάνα μου' κτλ με γεια του με χαρά του. Εγώ απλά δεν θα το έκανα 🙂

          Ευτύχης

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tsoukas77 last edited by

            Να ξεκινησω απο την λαθος συγκριση που προεκυψε.Εξαιρετικο σε στησιμο και οδικη συμπεριφορα το Rallye,αλλα μεχρι εκει.Η 147 συνδυαζει την εξαιρετικη οδικη συμπεριφορα και με αλλα στοιχεια που πρεπει να εχει ενα αυτοκινητο.Ειναι πρωτη προτεραιοτητα μας η οδικη συμπεριφορα,αλλα αν ηταν μονο αυτο,θα οδηγουσαμε ολοι καρτ!Υπαρχουν και αλλες παραμετροι που χαρακτηριζουν ενα αυτοκινητο...

            Οσον αφορα το θεμα μας,το ζητουμενο ειναι καποιος να οδηγει σωστα.Αυτο με απασχολει να βλεπω στους δρομους.Απλα,το σωστα για καποιες μαρκες αυτοκινητων,ειναι το νομιμα,το δεξια στον δρομο,ο σωστος ρυθμος ενω στις Αlfa θελουμε να βλεπουμε κατι περισσοτερο...
            Το χειροτερο ειναι ο ασταθης ρυθμος.Βλεπεις οδηγους στις ευθειες να 'τελικιαζουν' και στην πρωτη ανοιχτη καμπη,να φρεναρουν απαραδεκτα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              obelix last edited by

              Ο χρήστης kyan έγραψε:

              1. Διαπιστώνω ότι όσο φανατικοί είμαστε εμείς οι ιταλόφιλοι και κάποιοι γερμανόφιλοι, άλλο τόσο και ίσως και περισσότερο είναι και οι Ραλάκηδες. Δεν τους ( σας; ) κατηγορώ, αφού το αυτοκίνητο είναι όντως ένα καρτ με οροφή και μπράβο στην Πεζό που το έφτιαξε όπως το έφτιαξε. Αλλά ρε παιδιά έλεος, δεν είναι και Φεράρι!!! (*) Δηλαδή κατά τη γνώμη σας με τι μπορούμε να το συγκρίνουμε;!

              Με τίποτα γιατί δεν έχει κανείς κατασκευαστής κάτι αντίστοιχο δηλαδή μία μηχανή οδηγηκής ευχαρίστισης σε τιμή οικογενιακού 1,4.
              Το μόνο που μπορώ να πώ ότι συγκρίνεται με τον απόλυτο χαρακτήρα του ραλλύ είναι το Εβο τηρουμένων πάντα των αναλογιών.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dap last edited by

                Καπου το διαβασα,ισως στον Ν.Δημου,μ'αρεσε και το επαναλαμβανω.

                ' Ηδονη ειναι να οδηγεις ενα γρηγορο αυτοκινητο,αργα.'

                Φυσικα ο κανονας εχει και τις εξαιρεσεις του. (δικη μου προσθηκη )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης DAP έγραψε:
                  Καπου το διαβασα,ισως στον Ν.Δημου,μ'αρεσε και το επαναλαμβανω.

                  ** ''Ηδονη ειναι να οδηγεις ενα γρηγορο αυτοκινητο,αργα.''**

                  Φυσικα ο κανονας εχει και τις εξαιρεσεις του. (δικη μου προσθηκη )

                  Aπολύτως...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    technik last edited by

                    Ο χρήστης kyan έγραψε:

                    (*) Σόρι για τη χρήση ιταλικής μάρκας για τον παραλληλισμό αλλά δεν υπάρχει αντίστοιχη γαλλική )

                    BUGATTI (προ-Γαλλική ?)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      Δυστυχως παρα πολλοι ειναι αυτοι που εχουν αγορασει μια 147 περισσοτερο για την ομορφη εμφανιση παρα για οτιδηποτε αλλο. Εγω οσους γνωστους εχω ρωτησει εαν θα την αγοραζαν, οι περισσοτεροι ειπαν 'ναι γιατι ειναι πολυ ομορφΟ', ενω αλλοι την απερριψαν λογω Ιταλικης καταγωγης....

                      Βεβαια αυτο συμβαινει σε ολες τις φιρμες και δε με παραξενευει γιατι απλα ο κοσμος ειναι ασχετος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης DAP έγραψε:
                        Καπου το διαβασα,ισως στον Ν.Δημου,μ'αρεσε και το επαναλαμβανω.

                        ' Ηδονη ειναι να οδηγεις ενα γρηγορο αυτοκινητο,αργα.'

                        Φυσικα ο κανονας εχει και τις εξαιρεσεις του. (δικη μου προσθηκη )

                        Για το να οδηγεί κανείς ένα αργό αυτοκίνητο ιδιαίτερα επιθετικά, και να εννοεί να επιβάλει πραξικοπηματικά την αποδοχή του ως άρχοντα του δρόμου σε οτιδήποτε κινείτε εντός του οπτικού του πεδίου υπάρχει κάποιο σχετικό ρητό?

                        Ακόμα θυμάμαι την φάτσα ενός πιτσιρικά με Alfa 147 (μάλλον η 1.6 ήταν) που αφού κόλλησε στον προφυλακτήρα ενός Toledo 20v με 150χλμ στην εθνική, άρχισε να παίζει επιδεικτικά φώτα και να ανάβει φλας για να προσπεράσει με την “ferrari” κάνοντας σαν τρελός. Λίγα δευτερόλεπτα μετά παρακολουθούσε , έκπληκτος προφανώς, το toledo να εξαφανίζεται τελικιασμένο σχεδόν πέρα από την γραμμή του ορίζοντα … Και για να έρθουμε στα προηγούμενα, ο τυπικός οδηγός rallye στην περίπτωση αυτή απλά θα πέρναγε από δεξιά, παράνομα μεν, πλήν όμως με ασφάλεια, αθόρυβα και αποτελεσματικά 🙂

                        Επαναλαμβάνω για να μην παρεξηγηθώ: Το ζήτημα είναι να έχει κανείς σαφή εικόνα των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου του και συνυπολογίζοντας την κατάσταση του δρόμου και τις ικανότητες του να συμπεριφέρεται χωρίς εκδικητικότητα και έπαρση. Στον συγκεκριμένο τομέα λοιπόν, η εμπειρική μου “δημοσκόπηση”, δείχνει ότι οι κάτοχοι Alfa υπερτερούν συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη κατηγορία οδηγών στο βαθμό άγνοιας για το “τι έχουν” και το “τι μπορούν να κάνουν” με αυτό. Προφανώς δεν γενικεύω, και προφανώς η κατοχή του όποιου αυτοκινήτου δεν αντιστοιχεί πάντα και κατ ανάγκην σε συγκεκριμένο οδηγικό προφίλ (αργός, ευθυάκιας, χεράς κτλ κτλ). Σε μέσους όρους βάσει των προσωπικών μου εμπειριών αναφέρομαι.

                        Ευτύχης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
                          ...Ακόμα θυμάμαι την φάτσα ενός πιτσιρικά με Alfa 147 (μάλλον η 1.6 ήταν) που αφού κόλλησε στον προφυλακτήρα ενός Toledo 20v με 150χλμ στην εθνική, άρχισε να παίζει επιδεικτικά φώτα και να ανάβει φλας για να προσπεράσει με την “ferrari” κάνοντας σαν τρελός. Λίγα δευτερόλεπτα μετά παρακολουθούσε , έκπληκτος προφανώς, το toledo να εξαφανίζεται τελικιασμένο σχεδόν πέρα από την γραμμή του ορίζοντα …
                          Ευτύχης

                          Αυτή το έργο το έχω δεί αρκετές φορές με το αυτοκίνητο μου , τις περισσότερες φορές όμως οι οδηγοί που ανάβουν τα φώτα έχουν BMW , MERC ..... και saxrall

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            droemmen last edited by

                            Ο χρήστης kyan έγραψε:
                            Δηλαδή πρέπει να οδηγούμε σαν κυρίες επειδή υπάρχουν γρηγορότερα αυτοκίνητα; Άντε τώρα μη φωνάξω τον droemmen με την κομπρεσοράτη 147 και σας κεράσει τέιον με το τσουβάλι όλους τους σαξόραλους συμπούμπουλους!

                            Με αναλογία κιλά / ίππο καλύτερη πχ. του Type R

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              droemmen last edited by

                              Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
                              Όσο και αν ακούγεται αυθαίρετο πιστεύω ότι η συντριπτική πλειοψηφία κατόχων rallye θα επέλεγαν το Civic Type-R και όχι τη δίλιτρη Alfa 147 σαν το επόμενο αυτοκίνητο τους (έστω και χωρίς κλιματισμό 🙂

                              Αυτοκίνητο 200 ίππων δεν συγκρίνεται εκ των πραγμάτων με αυτοκίνητο 150 ίππων (αν αυτό γίνεται έστω και αυθαίρετα τότε νομίζω πως τα πράγματα είναι πολύ καλά για το 150άρι)

                              Τώρα αν ο οποιοσδήποτε ενθουσιώδης γουστάρει να τουρμπίσει τον 1.6 της Alfa 147/156, να τις πλακώσει στα bodykits, να τις χαμηλώσει 7 πόντους και αφού δώσει ένα κάρο χιλιάρικα να λέει “χώνομαι και μοιράζω καρότσες στα σαξόραλα και τα Leonια”, 'τι σου κάνω μάνα μου' κτλ με γεια του με χαρά του. Εγώ απλά δεν θα το έκανα 🙂

                              Σε διαβεβαιώ ότι η πλειοψηφία των πλακωμένων σε bodykits, χαμηλωμένα 10+ πόντους , τουρμπισμένα, νιτραρισμένα, με μπουριά κλπ κλπ είναι σαξόραλλα και όχι 147 έτσι? (και δεν τους κατηγορώ ότι θέλει ο καθένας κάνει).
                              Τώρα αν κάποιος θέλει να δώσει 18000 Ευρώ για μία 147 1.6 και μετά να την τουρμπίσει στα 200 άλογα και να την στήσει όπως πρέπει και να δώσει σύνολο 30000 δεν καταλαβαίνω γιατί να αγοράσει με τα ίδια λεφτά ένα χαμηλωμένο πολυμορφικό (γούστα είναι αυτά βέβαια, άλλοι κυκλοφορούν κούκλες και άλλοι πανούκλες... )

                              Ακόμα θυμάμαι την φάτσα ενός πιτσιρικά με Alfa 147 (μάλλον η 1.6 ήταν) που αφού κόλλησε στον προφυλακτήρα ενός Toledo 20v με 150χλμ στην εθνική, άρχισε να παίζει επιδεικτικά φώτα και να ανάβει φλας για να προσπεράσει με την “ferrari” κάνοντας σαν τρελός. Λίγα δευτερόλεπτα μετά παρακολουθούσε , έκπληκτος προφανώς, το toledo να εξαφανίζεται τελικιασμένο σχεδόν πέρα από την γραμμή του ορίζοντα …

                              Μάλιστα κι εσύ τώρα θεωρείς ότι ο κομπλεξικός ήταν ο 147 που πήγαινε με σταθερή ταχύτητα ή του Toledo που αντί να κάνει δεξια και να συνεχίσει να κάνει την κότα αποφάσισε να κάνει τον κόκορα?
                              Αν και δεν είδες τι θα έκανε στην πρώτη στροφή ο οδηγός του ''σπορ'' Toledo...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                droemmen last edited by

                                Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
                                Επαναλαμβάνω για να μην παρεξηγηθώ: Το ζήτημα είναι να έχει κανείς σαφή εικόνα των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου του και συνυπολογίζοντας την κατάσταση του δρόμου και τις ικανότητες του να συμπεριφέρεται χωρίς εκδικητικότητα και έπαρση. Στον συγκεκριμένο τομέα λοιπόν, η εμπειρική μου “δημοσκόπηση”, δείχνει ότι οι κάτοχοι Alfa υπερτερούν συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη κατηγορία οδηγών στο βαθμό άγνοιας για το “τι έχουν” και το “τι μπορούν να κάνουν” με αυτό.

                                Αυτά που λες δεν έχουν συνέπεια, διάβασε το παράδειγμα σου για την 147 και το Toledo και πες μας ποιος είχε έπαρση...
                                Μάλλον η 'δημοσκόπηση' σου είναι λάθος, ή απλά δεν βλέπεις (ή δεν θέλεις να δεις) τριγύρω σου οδηγούς φτιαγμένων Leon, CLK, SLK, Golf, Peugeot, Citroen, Toyota, Honda...
                                Όπως καταλαβαίνεις το φαινόμενο είναι 'universal' και όχι μεμονωμένο, ίσα ίσα οι Αλφίστες που ξέρουν τι οδηγούν πάνε υποδειγματικά και χωρίς κανενός είδους έπαρση, όπως και πολλοί οδηγοί Mercedes Audi κλπ κλπ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
                                  Κατ αρχήν το 206rc υστερεί σε πλευρικό κράτημα συνεπώς δεν αποτελεί το αυστηρότερο μέτρο σύγκρισης. Το περιοδικό Drive (τεύχος Ιανουαρίου 2004) μέτρησε μέγιστη πλευρική επιτάχυνση (στην πίστα των Σερρών) για το 206rc τα 0.88g (ίδια τιμή με το Chrysler PT Cruiser 2.4T) την στιγμή που το Cooper S JCW (ίδια ανάρτηση με το απλό Cooper S) και το κατά πολύ βαρύτερο Leon Cupra-R μετρήθηκαν στα 1.02g. Πληροφοριακά η Alfa 156 GTA μετρήθηκε στα 0.91g.

                                  Ανέφερα το 206RC για να 'αποδείξω' ότι η 147 δεν είναι ένα τυχαίο 'καλό χάτσμπακ' και τίποτε άλλο, ούτε καν τα σύγκρινα. Για τις σχετικά χαμηλές επιδόσεις της GTA σε πλευρική επιτάχυνση είναι κοινό μυστικό ότι ευθύνεται το VDC που δεν απενεργοποιείται. Όλοι οι Αλφίστι βρίζουμε την Άλφα Ρομέο γι'αυτή την επιλογή.

                                  Για τα υπόλοιπα δεν επεκτείνομαι αφού ο καθένας δικαιούται να έχει τις προτιμήσεις του. Σε άλλους αρέσουν οι μικρές εκδόσεις της 147 σε άλλους όχι.

                                  Κι εγώ αν αγόραζα τώρα αυτοκίνητο θα έπαιρνα την 2.0TI ίσως με Selespeed και θα έψαχνα πατέντα να βγάζω off το VDC. Η επιλογή της 1.6 είχε άμεση σχέση με την τότε (πριν 3 χρόνια) οικονομική μου δυνατότητα και την τότε τιμή της δίλιτρης (~30000ευρώ!)

                                  Το θέμα για μένα είναι απλά ο καθένας μας να έχει μια ρεαλιστική αίσθηση τόσο των πραγματικών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου του όσο και της ακριβούς θέσης του στο “αυτοκινητιστικό φάσμα” και να συμπεριφέρεται αναλόγως. Σε αυτό αναφέρονται τα περί έπαρσης τα οποία έγραψα.

                                  Εμένα από την άλλη η υπογραμμισμένη φράση μου μυρίζει έπαρση. Τι θα πει 'αυτοκινητιστικό φάσμα' και τι 'αναλόγως'; Αν δηλαδή εγώ θέλω να πάω γρήγορα πρέπει να κάτσω πίσω από το Λεόν που πάει βόλτα επειδή έχει περισσότερα άλογα; Πώς το βλέπεις αυτό; Αυτά που λες μου θυμίζουν τη νοοτροπία των μπαρμπάδων με BMW/Merc που δεν κάνουν με τίποτα δεξιά γιατί 'έχουν καλύτερο αυτοκίνητο'.

                                  Προσωπικά πιστεύω ότι η 147 είναι ένα καλό hatchback με στοιχειωδώς σπορτίφ προσανατολισμό (εξαιρώ την GTA προφανώς) και τίποτα περισσότερο.

                                  Μπορείς να συνεχίσεις να το πιστεύεις, δε θα προσπαθήσω άλλο να σε μεταπείσω.

                                  Αντιθέτως το 106rallye ήταν σπορ αμάξι by design σε μια τιμή απολύτως προσιτή για τον ενθουσιώδη, νεαρό συνήθως, ιδιοκτήτη του. Αποτελούσε συνειδητή επιλογή ανθρώπων που δεν είχαν μεγάλη οικονομική άνεση αλλά αγαπούσαν την σπορ οδήγηση και συνειδητά παραγνώριζαν τον τομέα της πολυτέλειας και των ευκολιών προς όφελος της οδηγικής ευχαρίστησης.

                                  Σε αυτά συμφωνώ απόλυτα, έχοντας οδηγήσει Ραλί και ενθουσιαστεί μαζί του. Λεπτομέρεια: αν δεν υπήρχε η 147 όταν έψαχνα για αυτοκίνητο θα είχα σίγουρα κι εγώ ένα.

                                  Όσο και αν ακούγεται αυθαίρετο πιστεύω ότι η συντριπτική πλειοψηφία κατόχων rallye θα επέλεγαν το Civic Type-R και όχι τη δίλιτρη Alfa 147 σαν το επόμενο αυτοκίνητο τους (έστω και χωρίς κλιματισμό 🙂

                                  Καμμία αντίρρηση. Προφανώς η κουλτούρα αυτών που έχουν Ραλί είναι πολύ διαφορετική από την κουλτούρα των Αλφίστι.

                                  Τώρα αν ο οποιοσδήποτε ενθουσιώδης γουστάρει να τουρμπίσει τον 1.6 της Alfa 147/156, να τις πλακώσει στα bodykits, να τις χαμηλώσει 7 πόντους και αφού δώσει ένα κάρο χιλιάρικα να λέει “χώνομαι και μοιράζω καρότσες στα σαξόραλα και τα Leonια”, 'τι σου κάνω μάνα μου' κτλ με γεια του με χαρά του. Εγώ απλά δεν θα το έκανα 🙂

                                  Κι εγώ το πιο πιθανό είναι να έβαζα συμβόλαιο για το κεφάλι ενός τέτοιου, ή τουλάχιστον θα φρόντιζα να του έπαιρναν κάπως το αυτοκίνητο και να το αποκαθιστούσαν.

                                  Και για να έρθουμε στα προηγούμενα, ο τυπικός οδηγός rallye στην περίπτωση αυτή απλά θα πέρναγε από δεξιά, παράνομα μεν, πλήν όμως με ασφάλεια, αθόρυβα και αποτελεσματικά

                                  Α, και είνα αυτή η σωστή συμπεριφορά ενός οδηγού στην εθνική;
                                  Από τους τρεις οδηγούς του παραδείγματος δηλαδή (147, Λεόν, Ραλί) ποιος είναι ο πιο σωστός; Αυτός της 147 που επιμένει να προσπεράσει ένα 'αργό' αυτοκίνητο νόμιμα αυτός του Λεόν που επιταχύνει για να αποδείξει το αυτονόητο, ότι έχει γργορότερ αυτοκίνητο ή ο οδηγός του Ραλί που παρανομεί χωρίς δεύτερη σκέψη επειδή βαριέται να ασχολείται με 'κοινά αυτοκίνητα'; Και τέλος, σε πληροφορώ ότι έχω κάνει δεξιά ακόμα και για Smart χωρίς δεύτερη σκέψη μόλις μου άναψε το φλας για να προσπεράσει.

                                  Κωνσταντίνος.
                                  (επειδή νοιώθω άσχημα που δεν ξέρεις το όνομά μου ενώ εγώ ξέρω το δικό σου ).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alfasud last edited by

                                    Μια ερωτηση εδω παιδες.
                                    Τι ειναι τα σαξοραλι;Για τι μαρκα μιλαμε;Εγω δεν εχω δει ποτε τετοια αυτοκινητα!Η τα εχω δει και δεν τους εδωσα σημασια λογω σχηματος;
                                    Χαιρετησματα απο μια ανοιξιατικη Σουηδια
                                    Σπυρος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cpp last edited by

                                      Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                                      Μια ερωτηση εδω παιδες.
                                      Τι ειναι τα σαξοραλι;Για τι μαρκα μιλαμε;Εγω δεν εχω δει ποτε τετοια αυτοκινητα!Η τα εχω δει και δεν τους εδωσα σημασια λογω σχηματος;
                                      Χαιρετησματα απο μια ανοιξιατικη Σουηδια
                                      Σπυρος

                                      Εδώ είσαι.....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                                        Τι ειναι τα σαξοραλι;Για τι μαρκα μιλαμε;Εγω δεν εχω δει ποτε τετοια αυτοκινητα!Η τα εχω δει και δεν τους εδωσα σημασια λογω σχηματος;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alfasud last edited by

                                          Δεν τα εχω δει ποτε!!!
                                          Τι μαρκα ειναι;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tazz last edited by

                                            Ο χρήστης alfasud έγραψε:
                                            Δεν τα εχω δει ποτε!!!
                                            Τι μαρκα ειναι;

                                            αν όντως εννοείς την ερώτηση, σου απαντώ:

                                            σαξόραλο=peugeot 106 rallye ή citroen saxo vts. λόγω κοινών μηχανικών μερών, στησίματος κ.λπ. τα αποκαλούμε σαξόραλα, εν συντομία.

                                            μη μου πεις ότι ούτε αυτά τα έχεις δει ποτέ

                                            α, και για το θέμα που άνοιξε ο κωνσταντίνος: προσωπικά μου προκαλεί κατάθλιψη μερίδα οδηγών. full stop.

                                            μην έχετε αυταπάτες, η ανθρώπινη ηλιθιότητα μπορεί να στεγαστεί κάτω από το σηματάκι οποιασδήποτε αυτοκινητοβιομηχανίας. από τη ζάσταβα μέχρι τη φεράρι... οποιουδήποτε άλλου είδους ομαδοποίηση/διαχωρισμός και επικόλληση ταμπέλας (οι γάλλοι οδηγούν έτσι, οι ιταλοί γιουβέτσι και πάει λέγοντας) μας κλείνει τα μάτια...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr