-
Σχετικά για το Essesse kit, έχω την την εξής απορία: Σε περίπτωση πoυ το βάλω, να παραμείνω στο 215/45 R17 που ήδη έχω, ή να βάλω τα 215/40 R18 που περιλαμβάνει το kit; Τι προτείνετε και γιατί;
-
Λογικα το κιτ ειναι μελετημενο και ρυθμισμενο για 18αρες.
Οποτε προς τι το διλημμα? -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Λογικα το κιτ ειναι μελετημενο και ρυθμισμενο για 18αρες.
Οποτε προς τι το διλημμα?Ρωτώ επειδή ο υπόλοιπος ανταγωνισμός στα ίδια άλογα (Corsa OPC, 207 RC, Ibiza Cupra Clio RS με τα 200 άλογα), φοράνε 17άρα. Ακόμα και το Golf GTI, αμάξι με 600 κυβικά, 20 άλογα και 10 Nm ροπής παραπάνω, μεγαλύτερο αμάξωμα και βάρος αμαξώματος, φοράει 17άρα ζάντα. Νομίζω ότι για look το βάζουν πιο πολύ.
-
Ο χρήστης chevroletcorvette έγραψε:
Ρωτώ επειδή ο υπόλοιπος ανταγωνισμός στα ίδια άλογα (Corsa OPC, 207 RC, Ibiza Cupra Clio RS με τα 200 άλογα), ακόμα και το Golf GTI, αμάξι με 600 κυβικά, 20 άλογα και 10 Nm ροπής παραπάνω, μεγαλύτερο αμάξωμα και βάρος αμαξώματος, φοράνε 17άρα ζάντα. Νομίζω ότι για look το βάζουν πιο πολύ.Νομίζω πως το Essesse θα είχε μεγαλύτερη επιτάχυνση και τελική με τις 17άρες...
-
Ο χρήστης chevroletcorvette έγραψε:
Λογικα το κιτ ειναι μελετημενο και ρυθμισμενο για 18αρες.
Οποτε προς τι το διλημμα?Ρωτώ επειδή ο υπόλοιπος ανταγωνισμός στα ίδια άλογα (Corsa OPC, 207 RC, Ibiza Cupra Clio RS με τα 200 άλογα), φοράνε 17άρα. Ακόμα και το Golf GTI, αμάξι με 600 κυβικά, 20 άλογα και 10 Nm ροπής παραπάνω, μεγαλύτερο αμάξωμα και βάρος αμαξώματος, φοράει 17άρα ζάντα. Νομίζω ότι για look το βάζουν πιο πολύ.
αστον τον ανταγωνισμο η μαλλον χεστον.
εδω μιλαμε για αμπαρθ,κορυφαια εταιρια με πολλα πρωταθληματα ,τι πολλα ,τα περισσοτερα στο παγκοσμιο πρωταθλημα ραλυ. -
Tο corsa και το golf gti τις εχουν στον προαιρετικο εξοπλισμο τις 18αρες. Δηλαδη και να χανεις 2 δεκατα που λεει ο λογος τι εγινε; Mιπως θα κανεις και χρονομετρημενο σε πιστα; Aσε που θα εχεις και καλυτερο κρατημα.οι 18αρες του ss ειναι πανεμορφες!!!! Αν δεν σου αρεσουν οταν βαλεις το ss με το καλο μπορεις καλιστα να μου τις δωσεις!
-
Ο χρήστης chevroletcorvette έγραψε:
Σχετικά για το Essesse kit, έχω την την εξής απορία: Σε περίπτωση πoυ το βάλω, να παραμείνω στο 215/45 R17 που ήδη έχω, ή να βάλω τα 215/40 R18 που περιλαμβάνει το kit; Τι προτείνετε και γιατί;Μπορεις να βαλεις το ιδιο σχεδιο και μαρκα (OZ αν θυμαμαι καλα), σε 17αρες (αν οντως δεν υπαρχει θεμα με μεγαλυτερους πχ δισκους που μπορει να φοραει το GPA SS) τις οποιες
προσφερουν αντιστοιχα στο κιτ SS του 500 Abarth.
Eιναι ελαφρυτερες, (απο τις στανταρ του GPA) ανθεκτικοτερες, πολυ πιο ομορφες, χρησιμοποιουνται ακριβως οι ιδιες στο πρωταθλημα S2000 στα GPA και προσφερονται σε λευκο και ανθρακι( ) χρωμα. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σχετικά για το Essesse kit, έχω την την εξής απορία: Σε περίπτωση πoυ το βάλω, να παραμείνω στο 215/45 R17 που ήδη έχω, ή να βάλω τα 215/40 R18 που περιλαμβάνει το kit; Τι προτείνετε και γιατί;
Μπορεις να βαλεις το ιδιο σχεδιο και μαρκα (OZ αν θυμαμαι καλα), σε 17αρες (αν οντως δεν υπαρχει θεμα με μεγαλυτερους πχ δισκους που μπορει να φοραει το GPA SS) τις οποιες
προσφερουν αντιστοιχα στο κιτ SS του 500 Abarth.
Eιναι ελαφρυτερες, (απο τις στανταρ του GPA) ανθεκτικοτερες, πολυ πιο ομορφες, χρησιμοποιουνται ακριβως οι ιδιες στο πρωταθλημα S2000 στα GPA και προσφερονται σε λευκο και ανθρακι( ) χρωμα.Τις ζάντες του 500 Essesse λες; Αν ναι, αυτό είναι πολύ καλή ιδέα. Από θέμα τιμής, πόσο πάει η τετράδα τους;
-
Ο χρήστης akis1821 έγραψε:
Tο corsa και το golf gti τις εχουν στον προαιρετικο εξοπλισμο τις 18αρες.Πράγματι. Αν και στο Essesse οι ζάντες του, μου φαίνεται ότι μπαίνουν σαν προαιρετικά περίπου. Το λέω με την έννοια πως άμα θες, μπορείς να κρατήσεις και τις κανονικές ζάντες σου.
Δηλαδη και να χανεις 2 δεκατα που λεει ο λογος τι εγινε; Mιπως θα κανεις και χρονομετρημενο σε πιστα; Aσε που θα εχεις και καλυτερο κρατημα.οι 18αρες του ss ειναι πανεμορφες!!!! Αν δεν σου αρεσουν οταν βαλεις το ss με το καλο μπορεις καλιστα να μου τις δωσεις!
Σαν ζάντες μ'αρέσουν πάρα πολύ. Αλλά τι γίνεται. Είναι πολύ μεγάλες. Βέβαια, υπάρχει η λύση να βάλω τις ζάντες του 500 Essesse, μιας και είναι ίδιες πάνω απ΄ολα, και 17άρες. Τώρα, σε θέμα χρόνου που ανέφερες, αυτό είναι σχετικό. Δηλαδή, παίζει ρόλο σε τι χιλιόμετρα μιλάμε. π.χ. Αλλιώς είναι 2 δέκατα στα 0-100, και αλλιώς είναι στα 0-160. Τώρα, αν στα 0-100 κερδίσω 2 δέκατα, τότε (υποθετικά), μπορεί να καταφέρω να κερδίσω και μισό δευτερόλεπτο στα 0-160. Μισό δευτερόλεπτο στα 0-160, είναι μεγάλη υπόθεση.
-
Ένας άλλος λόγος είναι ο εξής: Η Sportauto έκανε μια σύγκριση με 2 BMW M3 E46 το 2003. Η μια από αυτές φόραγε 18άρες ζάντες, και η άλλη 19άρες ζάντες. Στο τεστ 0-200 ΧΛΜ, αυτή με τις 18άρες ζάντες ήταν 1.1 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη. Σχετικά μεγάλη διαφορά.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σχετικά για το Essesse kit, έχω την την εξής απορία: Σε περίπτωση πoυ το βάλω, να παραμείνω στο 215/45 R17 που ήδη έχω, ή να βάλω τα 215/40 R18 που περιλαμβάνει το kit; Τι προτείνετε και γιατί;
Μπορεις να βαλεις το ιδιο σχεδιο και μαρκα (OZ αν θυμαμαι καλα), σε 17αρες (αν οντως δεν υπαρχει θεμα με μεγαλυτερους πχ δισκους που μπορει να φοραει το GPA SS) τις οποιες
προσφερουν αντιστοιχα στο κιτ SS του 500 Abarth.
Eιναι ελαφρυτερες, (απο τις στανταρ του GPA) ανθεκτικοτερες, πολυ πιο ομορφες, χρησιμοποιουνται ακριβως οι ιδιες στο πρωταθλημα S2000 στα GPA και προσφερονται σε λευκο και ανθρακι( ) χρωμα.αυτες οι ζαντες ξερει κανεις τι ειναι? μοιαζουν με κατι ΟΖ που μου αρεσαν παλια
edit: τωρα προσεξα οτι εχεις γραψει οτι ειναι ΟΖ
μαλιστα ηταν αυτες!ηθελα να τις βαλω στο citroen μου..
σε μαυρο αυτοκινητο πιστευω οτι θα δειχνουν ωραιες οπως και οι ανθρακι στα λευκα
-
Aυτες οι λευκες oz ειναι οι supertourismo wrc κ κοστιζουν γυρω στα 1280 ευρω στο εξωτερικο.........εδω δεν ξερω ποσο τις εχουνε!!
απ οτι ξερω το GPA με 150 ευρω σου βαζουνε τις λευκες ζαντες σε 17 αρες αντι τις γκρι που εχει ως στανταρ...............
εχω κ τον καταλογο μπροστα μου!
18 αρες συνιστω να μην βαλετε γιατι σε ελληνικους δρομους ειναι οτι χειροτερο κ οταν θα ερθει η στιγμη να αλλαξετε λαστιχα θα κλαιτε οταν ακουσετε την τιμη...
-
Το πρόβλημα δεν είναι τόσο η διάμετρος της ζάντας -18'-, όσο το ύψος του πλαινού (40)...
Δε θα το πρότεινα για τους ελληνικούς δρόμους..._
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Λογικα το κιτ ειναι μελετημενο και ρυθμισμενο για 18αρες.
Οποτε προς τι το διλημμα?σωστος ο φιλος 18 αρα θα σου πει βαλε για να ναι το κιτ σωστο απο εκει και περα θα στη χρεωσει αι θα σου πει τωρα κανε οτι θες αρκει να χωραει, σιγουρα η 18 αρα ειναι πανεμορφη θα κοβει λιγακι αλλα τα λαστιχα της θα ειναι πανακριβα και στην ελλαδιτσα μας θα χτυπαει παντου ασε και το πολυ χαμηλο προφιλ που προαναφερθηκε σε καθημερινη χρηση θα κουρασει απιστευτα κατα τα αλλα πανεμορφη ζαντα, προτεινω λευκη οπως στο αβαταρ μου
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
Εμένα πάλι το τονίζω ότι επεμεναν να μην βάλω δέρματα γιατι χαλανε...όλα τα άλλα τα έβαλα και ηλιοροφη η οποία νομίζω ότι είσαι λίγο άδικος μαζι της...οδήγησα το αυτοκίνητο χωρις ηλιοροφή και έβγαλα την μπέμπελη..οσον αφορα το υποβραχιονιο όντως έχει δικιο..δεν είναι χρηστικο αφου με δυσκολεψε πολυ με το χειροφρενο... απλα μόνο ισως σε ταξιδια και μεγαλες αποστασεις να βολευει...'oσoν αφορα την ταπα βενζίνης αν και λιγο...'ασχετη' θα με πεις..συμφωνώ με το παλικαρι παραπανω...τον chevroletcorvette
Ευχαριστώ που με ακούσατε.εμενα το ακριβς αντιθετο και που εψαξα θυμαμαι σε forum Ελληνικα και ξενα για ηλιοροφη ειχαν ψιλο παραπονακια και προβληματακια σε tjet επισης σου λεει πως στα 120 χλμ πρπει να την κλεινεις αν ειναι ανοιχτη ε αυτη την δουλεια θα κανουμε?????το μονο πολυ θετικο ειναι πως πισω εχεις περισσοτερο φως που εμενα βραδυ δεν βλεπεις απολυτως τιποτα......μια δευτερη πλαφονιερα πισω χαθηκε να βαλουνε ειναι και τα φιμε οποτε.....αστο. Για το δερμα σου ειπα γιατι τα εβαλα εκτος απο το οτι ειχαν μονο € 900 αλλιως με τιποτα...... ωραια παντως ποιτικα και πολυ πιο ομορφ ααπο ταπετσαρια αλλα τωρα με καλοκαιρι ψιλοκαινε να πω την αμαρτια μου χα χα .Το υποβραχιονιο παντως ειναι οπως ειπες βολικο σε ταξιδια αλλα μεχρι εκει. Για την ταπα παντως ο κινδυνος ειναι απειροελαχιστος γιατι και διαροη να υπαρξει η εξατμιση ειναι απο την αλλη μερια που ειναι η ταπα ασε που το καζανακι και το τελικο παντα θα καινε και με σβηστη μηχανη...[/quote]
Tι να πω..πιστευω ότι ανάλογα με αυτό που θέλουν να προωθήσουν συμπεριφέρονται...εγώ έκανα του κεφαλιού μου πάντως και δεν άκουσα καμια γνώμη!!!!! το παρήγγειλα όπως ήθελα!!! παρεπιπτοντως..είσαι ευχαριστημένος? είναι ανταξιο των προσδοκιων μας?
-
Ο χρήστης monza έγραψε:
Εμένα πάλι το τονίζω ότι επεμεναν να μην βάλω δέρματα γιατι χαλανε...όλα τα άλλα τα έβαλα και ηλιοροφη η οποία νομίζω ότι είσαι λίγο άδικος μαζι της...οδήγησα το αυτοκίνητο χωρις ηλιοροφή και έβγαλα την μπέμπελη..οσον αφορα το υποβραχιονιο όντως έχει δικιο..δεν είναι χρηστικο αφου με δυσκολεψε πολυ με το χειροφρενο... απλα μόνο ισως σε ταξιδια και μεγαλες αποστασεις να βολευει...'oσoν αφορα την ταπα βενζίνης αν και λιγο...'ασχετη' θα με πεις..συμφωνώ με το παλικαρι παραπανω...τον chevroletcorvette
Ευχαριστώ που με ακούσατε.εμενα το ακριβς αντιθετο και που εψαξα θυμαμαι σε forum Ελληνικα και ξενα για ηλιοροφη ειχαν ψιλο παραπονακια και προβληματακια σε tjet επισης σου λεει πως στα 120 χλμ πρπει να την κλεινεις αν ειναι ανοιχτη ε αυτη την δουλεια θα κανουμε?????το μονο πολυ θετικο ειναι πως πισω εχεις περισσοτερο φως που εμενα βραδυ δεν βλεπεις απολυτως τιποτα......μια δευτερη πλαφονιερα πισω χαθηκε να βαλουνε ειναι και τα φιμε οποτε.....αστο. Για το δερμα σου ειπα γιατι τα εβαλα εκτος απο το οτι ειχαν μονο € 900 αλλιως με τιποτα...... ωραια παντως ποιτικα και πολυ πιο ομορφ ααπο ταπετσαρια αλλα τωρα με καλοκαιρι ψιλοκαινε να πω την αμαρτια μου χα χα .Το υποβραχιονιο παντως ειναι οπως ειπες βολικο σε ταξιδια αλλα μεχρι εκει. Για την ταπα παντως ο κινδυνος ειναι απειροελαχιστος γιατι και διαροη να υπαρξει η εξατμιση ειναι απο την αλλη μερια που ειναι η ταπα ασε που το καζανακι και το τελικο παντα θα καινε και με σβηστη μηχανη...
Tι να πω..πιστευω ότι ανάλογα με αυτό που θέλουν να προωθήσουν συμπεριφέρονται...εγώ έκανα του κεφαλιού μου πάντως και δεν άκουσα καμια γνώμη!!!!! το παρήγγειλα όπως ήθελα!!! παρεπιπτοντως..είσαι ευχαριστημένος? είναι ανταξιο των προσδοκιων μας?[/quote]
ειμαι αρκετα ευχαριστημενος ειναι ομορφο το αμαξι, στο δρομο τραβαει βλεμματα, επιταχυνει καλα, στριβει τελεια, φρεναρει σουπερ εχει και το sport boost το οποιο ζωντανευει το αμαξι στις χαμηλες, φοβερα καθισματα ανετο σε ταξιδια εμπνεει στιβαροτητα και σιγουρια. Στις δικες μου προσδοκιες ανταποκρινεται πληρως
-
TOXOTIS, αυτά ήθελα να ακουσω..σε ευχαριστώ πολύ , δεν μένει παρα να περιμένω... χμ... τα βλέμματα τα τραβάει ε? πωπω...κάθε μέρα κομμωτήριο και βαμμένη πρέπει...
-
Ο χρήστης monza έγραψε:
TOXOTIS, αυτά ήθελα να ακουσω..σε ευχαριστώ πολύ , δεν μένει παρα να περιμένω... χμ... τα βλέμματα τα τραβάει ε? πωπω...κάθε μέρα κομμωτήριο και βαμμένη πρέπει...αν δεν σοθυ αρεσει αυτο εχεις 2 επιλογες....
α)πας βολιδα δεν σε βλεπει κανεις
β)βαζεις και μπροστα φιμε και τελος.... -
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
TOXOTIS, αυτά ήθελα να ακουσω..σε ευχαριστώ πολύ , δεν μένει παρα να περιμένω... χμ... τα βλέμματα τα τραβάει ε? πωπω...κάθε μέρα κομμωτήριο και βαμμένη πρέπει...
αν δεν σοθυ αρεσει αυτο εχεις 2 επιλογες....
α)πας βολιδα δεν σε βλεπει κανεις
β)βαζεις και μπροστα φιμε και τελος....[/qοχι καλε ισα ισα...!!!!!!!
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
Λογικα το κιτ ειναι μελετημενο και ρυθμισμενο για 18αρες.
Οποτε προς τι το διλημμα?σωστος ο φιλος 18 αρα θα σου πει βαλε για να ναι το κιτ σωστο απο εκει και περα θα στη χρεωσει αι θα σου πει τωρα κανε οτι θες αρκει να χωραει, σιγουρα η 18 αρα ειναι πανεμορφη θα κοβει λιγακι αλλα τα λαστιχα της θα ειναι πανακριβα και στην ελλαδιτσα μας θα χτυπαει παντου ασε και το πολυ χαμηλο προφιλ που προαναφερθηκε σε καθημερινη χρηση θα κουρασει απιστευτα κατα τα αλλα πανεμορφη ζαντα, προτεινω λευκη οπως στο αβαταρ μου
Άρα συμφωνείς και εσύ πως θάναι πιο γρήγορο το Essesse με 17άρες ζαντες; Εγώ τουλάχιστον έτσι πιστεύω φίλε toxotis. Καταρχάς αυτό που έγραψα πιο πάνω:
Ένας άλλος λόγος είναι ο εξής: Η Sportauto έκανε μια σύγκριση με 2 BMW M3 E46 το 2003. Η μια από αυτές φόραγε 18άρες ζάντες, και η άλλη 19άρες ζάντες. Στο τεστ 0-200 ΧΛΜ, αυτή με τις 18άρες ζάντες ήταν 1.1 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη. Σχετικά μεγάλη διαφορά.
Δεν είναι τυχαίο αυτό.
Fiat Grande Punto ABARTH