-
... με κανεις κ κοκκινιζω....
-
Για το type r championship το αναφερει στον εξοπλισμο ασφαλειας:
Το Fiat Coupe Turbo 20V οπως αναφερθηκε, φορουσε το συστημα viscodrive, ενας
τυπος speed sensitive ελεγχομενου διαφορικου (πολυ αποτελεσματικου παντως) και οχι ο γνωστος torque sensitive στον οποιο υπαγονται τα Torsen, Quaife, και τα οποια ειναι μηχανικα ελεγχομενα διαφορικα. -
Ο χρήστης monza έγραψε:
:hmmm: αυτο μου είπαν και μένα...λογω ηλιοροφης και δερματινα, ε, δεν νομιιζω η ταπα και το υποβραχιονιο...να τους παει πισω!!! αχαχαχα οτι θέλουν παντως λενε... Το θεμα ειναι πως θα περασει ο καιρος... με ειδαν κ γυναικα σου λεει οκ....θα την καταφερουμε...με βλεπω για καλο χειμωνα να το παραλαμβανω...εγω φιλοι μου που πηρα απο τα πρωτα πρωτα που ηρθαν Ελλαδα καθως το χα παραγγειλει απο αυγουστο 08, το χα μελετησει πολυ πριν ερθει....ηλιοροφη δεν θα εβαζα με τιποτα διοτι ειναι αισχος κατασκευαστικο (θερμοκηπιο με σιτα) αφενος και αφετερου ψιλοδευτερης ποιοτητας, δερμα συμφωνω διοτι ειναι καλης ποιοτητας απο τα καλα που χρησιμοποιει και η alfa romeo υποβροχιονιοα ψιλοκαλο αν και μικρης χρητικοτητας και λιγων θεσεων αλλα για τα λεφτα του καλο, η ταπα.............ευτυχως που την εβγαλα τελικα απο την παραγγελια μου. Οταν βαζω βενζινη δεν σβηνω ποτε κινητηρα.....τουρμπατο αμαξι και ανοιξε κλεισε μηχανη μεγα λαθος και ασε και την κουρα κλεισε μηχανη βγαλε κλειδια δωσε κλειδια ξεκλειδωνε ταπα αι τουμπαλιν, σε αυτο το θεμα πολυ πισω τα ιταλακια!!! Τωρα οσον αφορ ατους πωλητες πολυ ακυροι δυστηχως και καθολου γνωστες των οχηματων τους, νομιζουν οτι πουλανε ferrari, αλλα λενε και αλλου καταληγουν 2,5 μηνες με τιποτα θα στο τραβανε και εσενα σαν και μας που πηγε 3,5 μηνες. Μην σε ψαρωνουν εγω μεχρι προισταμενο πωλησεων Ελλαδος εφτασα να παραπονεθω που μου λεγανε κατι παλαβα
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
Οταν βαζω βενζινη δεν σβηνω ποτε κινητηρα.....τουρμπατο αμαξι και ανοιξε κλεισε μηχανη μεγα λαθος και ασε και την κουρα κλεισε μηχανη βγαλε κλειδια δωσε κλειδια ξεκλειδωνε ταπα αι τουμπαλιν, σε αυτο το θεμα πολυ πισω τα ιταλακια!!!Είναι λίγο επικύνδυνο αυτό. Μπορείς 3-4 λεπτά πριν φτάσεις στο βενζινάδικο να πας χαλαρότατα, και μετά να το σβήνεις εκεί. Μετά για να ξαναζεσταθεί, πάλι χαλαρά πήγαινε για 2 λεπτά. Ζεσταίνει μόνο του.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
φυσικα και γινεται και παραγινεται. Και του fiat coupe μια εκδοση ειχε απ'οσο θυμαμαι, και ολοι ξερουμε ποσο καλα εστριβε
ειχε διαφορικο περιορισμενης ολισθησης οχι μηχανικο μπλοκε.
Και τι διαφορά έχουν αυτά τα δύο ακριβώς;
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Τελικα το Type R ειχε μπλοκε ή οχι;
απο οτι ξερω οχι
το ιαπωνικο ναι , το ευρωπαικο που ειναι για αγοραστες β' κατηγοριας οχι
επισης το ιαπωνικο εχει και πολλαπλους, αλλα εδω στην ευρωπη δε μας χρειαζονται -
Ρε παιδια ποια τουρμπινα εχει το T-jet και ποια το Abarth?
Eιναι της ΙΗΙ και οι δυο αν θυμαμαι καλα?
Τελος θυμαστε αν ειναι ρουλεμανατες? -
Eχω την εντυπωση πως το Τ-Jet εχει IHI VL37/0704, το Abarth IHI vl36, και το SS Garrett GT1446.
-
Παιδες, mea culpa για το fiat coupe, πανε και πολλα χρονια
Ευτυχως εγραψα νομιζω και το'σωσα καπωςΟπως και να'χει, επιμενω οτι γινεται και παραγινεται: υπαρχει και το focus RS
-
Με 250 κι οχι 150 αλογα ομως... Εκει ισως ειναι λιγο πιο αναγκαιο...
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
:hmmm: αυτο μου είπαν και μένα...λογω ηλιοροφης και δερματινα, ε, δεν νομιιζω η ταπα και το υποβραχιονιο...να τους παει πισω!!! αχαχαχα οτι θέλουν παντως λενε... Το θεμα ειναι πως θα περασει ο καιρος... με ειδαν κ γυναικα σου λεει οκ....θα την καταφερουμε...με βλεπω για καλο χειμωνα να το παραλαμβανω...
εγω φιλοι μου που πηρα απο τα πρωτα πρωτα που ηρθαν Ελλαδα καθως το χα παραγγειλει απο αυγουστο 08, το χα μελετησει πολυ πριν ερθει....ηλιοροφη δεν θα εβαζα με τιποτα διοτι ειναι αισχος κατασκευαστικο (θερμοκηπιο με σιτα) αφενος και αφετερου ψιλοδευτερης ποιοτητας, δερμα συμφωνω διοτι ειναι καλης ποιοτητας απο τα καλα που χρησιμοποιει και η alfa romeo υποβροχιονιοα ψιλοκαλο αν και μικρης χρητικοτητας και λιγων θεσεων αλλα για τα λεφτα του καλο, η ταπα.............ευτυχως που την εβγαλα τελικα απο την παραγγελια μου. Οταν βαζω βενζινη δεν σβηνω ποτε κινητηρα.....τουρμπατο αμαξι και ανοιξε κλεισε μηχανη μεγα λαθος και ασε και την κουρα κλεισε μηχανη βγαλε κλειδια δωσε κλειδια ξεκλειδωνε ταπα αι τουμπαλιν, σε αυτο το θεμα πολυ πισω τα ιταλακια!!! Τωρα οσον αφορ ατους πωλητες πολυ ακυροι δυστηχως και καθολου γνωστες των οχηματων τους, νομιζουν οτι πουλανε ferrari, αλλα λενε και αλλου καταληγουν 2,5 μηνες με τιποτα θα στο τραβανε και εσενα σαν και μας που πηγε 3,5 μηνες. Μην σε ψαρωνουν εγω μεχρι προισταμενο πωλησεων Ελλαδος εφτασα να παραπονεθω που μου λεγανε κατι παλαβα
Εμένα πάλι το τονίζω ότι επεμεναν να μην βάλω δέρματα γιατι χαλανε...όλα τα άλλα τα έβαλα και ηλιοροφη η οποία νομίζω ότι είσαι λίγο άδικος μαζι της...οδήγησα το αυτοκίνητο χωρις ηλιοροφή και έβγαλα την μπέμπελη..οσον αφορα το υποβραχιονιο όντως έχει δικιο..δεν είναι χρηστικο αφου με δυσκολεψε πολυ με το χειροφρενο... απλα μόνο ισως σε ταξιδια και μεγαλες αποστασεις να βολευει...'oσoν αφορα την ταπα βενζίνης αν και λιγο...'ασχετη' θα με πεις..συμφωνώ με το παλικαρι παραπανω...τον chevroletcorvette
Ευχαριστώ που με ακούσατε. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τελικα το Type R ειχε μπλοκε ή οχι;
απο οτι ξερω οχι
το ιαπωνικο ναι , το ευρωπαικο που ειναι για αγοραστες β' κατηγοριας οχι
επισης το ιαπωνικο εχει και πολλαπλους, αλλα εδω στην ευρωπη δε μας χρειαζονταιΤο εγραψα στην προηγουμενη σελιδα, παρεθεσα και link αλλα...
Το type r championship που ερχεται στην Ελλαδα εχει μπλοκε διαφορικο, και
αντιστοιχη εκδοση υπαρχει και στην υπολοιπη Ευρωπη. -
στην ιαπωνια δεν εχουν ολα?
-
Εμένα πάλι το τονίζω ότι επεμεναν να μην βάλω δέρματα γιατι χαλανε...όλα τα άλλα τα έβαλα και ηλιοροφη η οποία νομίζω ότι είσαι λίγο άδικος μαζι της...οδήγησα το αυτοκίνητο χωρις ηλιοροφή και έβγαλα την μπέμπελη..οσον αφορα το υποβραχιονιο όντως έχει δικιο..δεν είναι χρηστικο αφου με δυσκολεψε πολυ με το χειροφρενο... απλα μόνο ισως σε ταξιδια και μεγαλες αποστασεις να βολευει...'oσoν αφορα την ταπα βενζίνης αν και λιγο...'ασχετη' θα με πεις..συμφωνώ με το παλικαρι παραπανω...τον chevroletcorvette
Ευχαριστώ που με ακούσατε.[/quote]εμενα το ακριβς αντιθετο και που εψαξα θυμαμαι σε forum Ελληνικα και ξενα για ηλιοροφη ειχαν ψιλο παραπονακια και προβληματακια σε tjet επισης σου λεει πως στα 120 χλμ πρπει να την κλεινεις αν ειναι ανοιχτη ε αυτη την δουλεια θα κανουμε?????το μονο πολυ θετικο ειναι πως πισω εχεις περισσοτερο φως που εμενα βραδυ δεν βλεπεις απολυτως τιποτα......μια δευτερη πλαφονιερα πισω χαθηκε να βαλουνε ειναι και τα φιμε οποτε.....αστο. Για το δερμα σου ειπα γιατι τα εβαλα εκτος απο το οτι ειχαν μονο € 900 αλλιως με τιποτα...... ωραια παντως ποιτικα και πολυ πιο ομορφ ααπο ταπετσαρια αλλα τωρα με καλοκαιρι ψιλοκαινε να πω την αμαρτια μου χα χα .Το υποβραχιονιο παντως ειναι οπως ειπες βολικο σε ταξιδια αλλα μεχρι εκει. Για την ταπα παντως ο κινδυνος ειναι απειροελαχιστος γιατι και διαροη να υπαρξει η εξατμιση ειναι απο την αλλη μερια που ειναι η ταπα ασε που το καζανακι και το τελικο παντα θα καινε και με σβηστη μηχανη...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
στην ιαπωνια δεν εχουν ολα?Αυτο δεν το ξερω...Αυτο που ξερω ειναι οτι εκει εχουν και το
type r sedan 2λιτρο με 225 αλογα, στανταρ μπλοκε, και ολα τα ξενα περιοδικα
το αποθεωναν! Εκαναν συγκριτικα με πολυ δυνατοτερα, φτερουγες, S2000, RX7, και
τα περισσοτερα τα παταγε κατω! -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
στην ιαπωνια δεν εχουν ολα?
Αυτο δεν το ξερω...Αυτο που ξερω ειναι οτι εκει εχουν και το
type r sedan 2λιτρο με 225 αλογα, στανταρ μπλοκε, και ολα τα ξενα περιοδικα
το αποθεωναν! Εκαναν συγκριτικα με πολυ δυνατοτερα, φτερουγες, S2000, RX7, και
τα περισσοτερα τα παταγε κατω!Δεν ξέρω για σένα αλλά τον συγκεκριμένο 'ιάπωνα' τον καρά-γουστάρω....
Βρωμόγκαζο, αλητεία, καγκουρίλα και αν έχεις χέρια θα βαρεθείς να μοιράζεις τσάγια -
το ιαπωνικο και μενα μου αρεσει, το ευρωπαικο καθολου...
ΥΓ busso πώς ειναι δυνατον σε ενα ατομο που εκθειαζει το ιταλικο design και μαλλον ζει για αυτο να του αρεσει ενα τοσο καγκουρικο οχημα σαν το ταπερ?
-
Ο χρήστης monza έγραψε:
σε ποιο εργοστάσιο κατασκευάζεται το Grande Punto Abarth?
Νομίζω στο Mirafiori αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος....Alba help
ακριβως εκει!!!! στο Τορινο... officine 83 πλεον...
Όλη η παραγωγή των GP/GPA έχει μεταφερθεί εδώ και καιρό στις εγκαταστάσεις του Melfi (provincia di Potenza) στη νότια Ιταλία.
Στο Mirafiori συναρμολογούνται πλεόν μόνο MiTo,Idea/Musa καθώς και Multipla,Punto classic (που πρόκειται σύντομα να διακοπεί η παραγωγή τους...ενώ ήδη έκλεισε η γραμμή παραγωγή της Thesis) και το κιβώτιο C514.Oι ex -Οfficine 83 της Via Plava στο παλιό τμήμα της ζώνης μηχανικής των εγκαταστάσεων του Mirafiori δεν φιλοξενεί γραμμή παραγωγής,αλλά από το 2007 την έδρα της Abarth &C SpA καθώς και διάφορα τμήματα της εταιρείας (τμήμα αγωνιστικών αυτοκινήτων,τμήμα εξέλιξης πρωτοτύπων,εξέλιξης αυτοκινήτων για το Reparto Corse,τεχνικά γραφεία,γραφεία σχεδιασμού...ενώ στον πρώτο όροφο λειτουργούν οι υπηρεσίες Marketing,Sales & Network Development και οι υπηρεσίες επιχειρηματικής υποστήριξης Finance, Purchasing κλπ.),
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
στην ιαπωνια δεν εχουν ολα?
Αυτο δεν το ξερω...Αυτο που ξερω ειναι οτι εκει εχουν και το
type r sedan 2λιτρο με 225 αλογα, στανταρ μπλοκε, και ολα τα ξενα περιοδικα
το αποθεωναν! Εκαναν συγκριτικα με πολυ δυνατοτερα, φτερουγες, S2000, RX7, και
τα περισσοτερα τα παταγε κατω!Δεν ξέρω για σένα αλλά τον συγκεκριμένο 'ιάπωνα' τον καρά-γουστάρω....
Βρωμόγκαζο, αλητεία, καγκουρίλα και αν έχεις χέρια θα βαρεθείς να μοιράζεις τσάγιαM' αρεσει πολυ σε ασημι και μαυρο...
Οτι κουρευει παντως κουρευει!http://www.youtube.com/watch?v=osJRUhgW ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=4xfNbkrs ... re=related
-
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ
ABARTH-CLUB.GR
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΚΔΡΟΜΟΥΛΕΣ ΚΤΛ!
Fiat Grande Punto ABARTH