-
Υπαρχει περιπτωση στο μελλον να αγορασω ενα απο αυτα χωρις να δωσω πανω απο 5000 ευρω, με μονο σκοπο τις off road διαδρομες.Επειδη δεν ξερω χριστο απο off road οχηματα και γενικα off road, ποιο πιστευετε οτι ειναι καλυτερο και γιατι?
-
Υπαρχει περιπτωση στο μελλον να αγορασω ενα απο αυτα χωρις να δωσω πανω απο 5000 ευρω, με μονο σκοπο τις off road διαδρομες.Επειδη δεν ξερω χριστο απο off road οχηματα και γενικα off road, ποιο πιστευετε οτι ειναι καλυτερο και γιατι?
-
Υπαρχει περιπτωση στο μελλον να αγορασω ενα απο αυτα χωρις να δωσω πανω απο 5000 ευρω, με μονο σκοπο τις off road διαδρομες.Επειδη δεν ξερω χριστο απο off road οχηματα και γενικα off road, ποιο πιστευετε οτι ειναι καλυτερο και γιατι?
-
Και τα 3 είναι αγριοκάτσικα!!!!! Αν έπρεπε να διαλέξω ένα απο τα 3 θα μου ήταν πολύ δύσκολο για το σκοπο που θές. Ίσως τελικά να επέλεγα το Σαμουράϊ αλλά δεν μπορώ να απορρίψω, όπως είπα, τα άλλα 2.
-
Eγω τζιμνι θα έπαιρνα, ως πιο καινούριο...
-
αν πιανουν τα χερια σου και εχεις θεληση να μαθεις τα χουγια του, το νιβα ειναι μονοδρομος κατα την γνωμη μου για σκληρο τζιπινγ γιατι σε αυτη την τιμη jimny σε καλη κατασταση δεν νομιζω να βρεις, και το σαμουραι αν και καλο για τον κυβισμο του, καμια φορα η ροπη μετρα, και τα 1300 cc και στις 9000 να μπορουσαν να στροφαρουν δεν θα εβγαζαν την ροπη ενος 1700. ασε που το νιβα δεν θα το λυπασαι να το γρατζουνισεις...
μειονεκτηματα του νιβα, τιμονι για το τζονι το μπρατσονι, τζογος στην ευθεια, καταναλωση... -
Αφού δεν εχεις ιδεα από offroad , πριν μπείς στη περιπετεια βρες ενα φίλο σου που ασχολείται με το είδος, υπάρχουν και αρκετές λέσχες τετρακίνησης αλλά και αρκετοί ιδιώτες που οργανώνουν εκδρομές, πήγαινε καμιά βόλτα και αν δεις ότι σου αρέσει το 'αθλημα' αποφασίζεις τι αμάξι να πάρεις.
Και τα τρία πάντως που ανέφερες μια χαρά είναι με ένα λαστιχακι πάς παντού αν και το jimny είναι πάνω από 5000 και λιγο πιό πολιτισμένο. -
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
τιμονι για το τζονι το μπρατσονι -
To Niva, αν μπορείς να το μαζεύεις, σε ηλεκτρικά κυρίως, είναι άπαιχτο.
Το Samurai, επίσης και δε μένει με τίποτα.... Το μόνο ευπαθές στο Sami είναι η στήριξη των πίσω αμορτισέρ. Άμα πηγαίνεις τέζα σε φυτεμένη πέτρα θα σπάσει βάση αμορτισέρ. Εύκολη επισκευή, φτηνή, δε σε αφήνει στο δρόμο . Mειονέκτημα τα 1.3, δουλεύει συνέχεια ψηλά, αν θες να πας γρήγορα και θα χρησιμοποιείς πολύ τα αργά....
Jimny, σε αυτά τα λεφτά, τώρα το ξεχνάς και περνάνε 6-7 χρόνια για να βρεις μοντέλα 12-13 ετών σε αυτά τα λεφτά.... -
Κοιτα και βιταρα τριπορτο 1.6 16βαλβιδο. Οι τιμες για μοντελα 96 - 98 καπου εκει παιζουν. θα το ευχαριστηθεις πολυ περισσοτερο. Πολλα ειναι απο γυναικες οδηγους και ειναι σαν καινουργια. Εγω το δικο μου (1.6 5πορτο 16ν) απο το 97 του εχω κανει 142000 χλμ και δεν εχω αλλαξει ουτε λαμπα. Χιονοδρομικο περιπου 30 - 40 φορες το χρονο (λαστιχα 50-50) και ρυμουλκω σκαφος που το ριχνω μονο απο βοτσαλα (ποτε γλυστρα) και δεν εχω κολλησει ποτε.
Μονο πιο σκληρα ελατηρια εχω βαλει (mad) και αμορτισερ μονρο. Συν οτι αμα το μαθεις το πας παντα με το πλαι!!! -
παντως να ξερεις οτι με το καταλληλο λαστιχο πας σχεδον παντου, ακομα και με οχι σληροτραχηλο 4Χ4 μεχρι του σημειου επαφης με το εδαφος(γωνιες ραμπας κτλ).
σχεδον στο νιβα του πατερα μου μετα τα 40 χλμ δεν ακουγεται τιποτα αλλο (και πιστεψε με το νιβα δεν ειναι αθορυβο) απλα αν στις αυλακωσεις μπορεις να σφηνωσεις αναπτηρα μπικ στην μεση του λαστιχου μικρο, και στις ακρες μεγαλο. οταν το πηρε ειχε κατι βριδγεστονε dueler μικτης χρησης ενα ματσο χαλι. μετα την αλλαγη εχει χρειαστει μονο μια φορα να βαλει κοντα κ να μπλοκαρει το κεντρικο διαφορικο κ αυτη πριν κανα μηνα για κυνηγι στο Φαλακρο στην Δραμα.
-
Ο χρήστης renmeg έγραψε:
Αφού δεν εχεις ιδεα από offroad , πριν μπείς στη περιπετεια βρες ενα φίλο σου που ασχολείται με το είδος, υπάρχουν και αρκετές λέσχες τετρακίνησης αλλά και αρκετοί ιδιώτες που οργανώνουν εκδρομές, πήγαινε καμιά βόλτα και αν δεις ότι σου αρέσει το 'αθλημα' αποφασίζεις τι αμάξι να πάρεις.
Και τα τρία πάντως που ανέφερες μια χαρά είναι με ένα λαστιχακι πάς παντού αν και το jimny είναι πάνω από 5000 και λιγο πιό πολιτισμένο.Μα πηγα ηδη μια εκδρομη γι'αυτο και με επιασε ετσι ξαφνικα να παρω ενα φτηνο 4χ4.Δεν ξερω αν ξερεις το Skartaekato(www.skartaekato.gr).Ειναι καποια παιδια απο την πατρα και διοργανωνουν off road διαδρομες σχεδον καθε βδομαδα.Αυτη τη φορα πηγα και εγω και κυριολεκτικα μουρλαθηκα απο τα τοπια και τις διαδρομες.
Μαζι μας ηταν και ενα Jimny μαμα, το οποιο ακολουθησε ολα τα αλλα χωρις κανενα προβλημα(βεβαια ειχε χωματινα λαστιχα).Εγω ημουν μεσα σε ενα Samurai το οποιο ομως ηταν τροποποιημενο και δεν κολλησε πουθενα!Αν εχετε ορεξη θα ενεβασω και καμια φωτο.
-
Ευγένιε ανέβασε, έχω πάθει και εγώ ξαφνικό έρωτα μετά την καλοκαιρινή μου περιπέτεια.
-
Niva
-
-
Από τις απαντήσεις WOW και καραεκτός θέματος που ήδη άρχισαν α βγαίνουν στο ίδιο θέμα που έβαλες σε άλλη ενότητα θα καταλάβεις ότι εδώ ήταν το σωστό μέρος και ότι έπρεπε να έχεις και λίγη υπομονή....
Εκτός από τις εκτός δρόμου ικανότητες θέλεις κι άλλα. Πχ μπορεί να θέλεις να πας εκδρομή μακριά για να βρεις τα καλά τοπία άρα θέλεις ικανότητα ταξιδέματος, ικανότητα φόρτωσης και άνεσης.
Αυτά που αναφέρεις και το Vitara που νομίζω πρέπει να συμπεριλάβεις έχουν όλα μεγάλες ικανότητες εκτός δρόμου. Σε όλα μπορείς να τις βελτιώσεις ακόμα περισσότερο. Το πιο βασικό είναι τα λάστιχα. Η δυνατότητα βελτίωσης και η ευκολία - κόστος αυτής μπορεί να παίξει ρόλο. Σε αυτό μάλλον πλεονεκτούν τα ιαπωνικά όπως και σε αξιοπιστία. Ήδη αναφέρθηκε και το θέμα του πιο σύγχρονου άρα πιο οικονομικού, πιο ασφαλούς, πιο καλοκατασκευασμένου.
Για το Samurai είμαι αντίθετος, μπορεί να πηγαίνει παντού κυρίως λόγω χαμηλού βάρους αλλά υστερεί σε δύναμη, ποιότητα κύλισης και ανέσεις.
Το Niva έχει την θεωρητικά πιο πλήρη τετρακίνηση αλλά πρακτικά χάνει σε κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής, ανέσεις και αξιοπιστία.
Για τα λεφτά που δίνεις το Jimny το βλέπω χλωμό, το Vitara είναι μάλλον η καλύτερη περίπτωση και μπορείς να βρεις αρκετά που δεν έχουν φάει ζόρι εκτός δρόμου (αν και μπορεί να έχουν φάει επί του δρόμου όταν μερικοί βάζουν τετρακίνηση σε στεγνή άσφαλτο.... που δεν κάνει χωρίς κεντρικό διαφορικό). Επίσης αν βρεις και το Daihatsu Feroza είναι καλή περίπτωση.
Πάντως οι επιλογές σου είναι σωστές, μικρά και με καλές γωνίες για να χωράνε παντού, οικονομικά στην αγορά και χρήση και σκυλιά. Δες τι βρίσκεις στα λεφτά που δίνεις και τα ξαναλέμε. -
To Terios ειναι καλο ?
-
viewtopic.php?f=15&t=34639&start=15
Με λίγα λόγια. Αποφασίστε βρε παιδιά που θα το συζητήσετε.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
To Terios ειναι καλο ?Άμα δε χρειαστείς αργά, ΑΨΟΓΟ!!!
-
suzuki samurai : http://www.youtube.com/watch?v=mBQjp7jU_ms
Lada Niva vs Suzuki Samurai Vs Suzuki Jimny