-
βασικα σε 1.8Τ βρισκεις πραμα για αγορα... ισως ειναι χαζο να πας σε 1.6.. τεσπα..οτι θες παρε, καλυτερο θα ναι απο το τιπο κ.ο.κ....
-
Μμμ ευχαριστω (ξανα) για τις απαντησεις!
Πραγματι οι χωροι εφοσον μιλαμε για ιδιας κατηγοριας αυτοκινητα δε παιζουν ρολο.
Τα μικροτερα απο αυτα, εχουν θα ελεγα εκνευριστικα μικρους χωρους για τους πισω.Οσο για Audi, λιγο που ειδα, μονο Α3 10ετιας βρισκεις, και μαλιστα τα 'βασικα', χωρις τουρμπα και διαφορα αλλα (αφηστε που με 4,5 μετρα μηκος οι 'μισες' θεσεις για παρκαρισμα στη πολη εξαφανιζονται με μιας)
Το αλλο που σκεφτομαι ομως, ειναι οτι δε θελω καταναλωση σημαντικα μεγαλυτερη απο τα 7 λιτρα/100km, οποτε και 1.8 και turbo, θα ρουφαει τα περατα τουΚαι 3 ερωτησουλες ακομα:
- Τι προβλημα εχει το Leon με το κιβωτιο? (εκτος αν εννοουσες κακη αισθηση, κακο κουμπωμα κτλ)
- Η 'στριφταδα' του Leon δεν ειναι κακη, αφου βασεζεται στο πατωμα του Golf 4?
- Η παλαιοτητα οντως παιζει ρολο (αλλωστε ειναι 'χαλαρη' συναρτηση των km), και πραγματικα ειναι μια συνιστωσα που με εχει βαλει σε πολλες σκεψεις...
Το σιγουρο ειναι οτι θα τα δοκιμασω ολα πριν αγορασω. Μπορει καποιο που κατα γενικη ομολογια ειναι καλο, εμενα να μη μ αρεσει καθολου ή το αναποδο.
(ειδα και το Focus 1.8, πραγματι τα νουμερα λενε οτι δε καιει σημαντικα παραπανω . Το θεμα ειναι οτι τωρα μου βαλατε κι εναν ακομα υποψηφιο στη λιστα )Ευχαριστω για μια ακομη φορα!
-
-
Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
(ειδα και το Focus 1.8, πραγματι τα νουμερα λενε οτι δε καιει σημαντικα παραπανω . Το θεμα ειναι οτι τωρα μου βαλατε κι εναν ακομα υποψηφιο στη λιστα )
το καθυστερεις
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Focus II:αυτο ειανι με τα 100 αλογα και οχι με 115....
-
καντο μια βολτα το παιδι ρε ποπ..
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Focus II:
αυτο ειανι με τα 100 αλογα και οχι με 115....
Από που φαίνεται αυτό;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Focus II:Εάν είναι αυτό με τα 115 σε πείσμα του ...ποπολάρου και χωρίς σοβαρό μηχανικό πρόβλημα απλά χτύπα το γιατί η τιμή είναι εξωπραγματική και ας είναι ελαφρα καγκουρεμένο. Εάν είναι το 100άρι το οποίο δεν έχω οδηγήσει θα σου έλεγα να πας να του κάνεις ένα τέστ ντράιβ μιας και μπορεί το γκάζι του να σου αρκεί. Ούτως ή άλλως το κόστος είναι πολύ χαμηλό ακόμα και για 1400άρι. Θα σου έλεγα και C4 που η τρίπορτη είναι κουκλάρα (από έξω μονο δυστυχώς) αλλά βλέπω ότι στα ίδια χρήματα παίρνεις 1.4...
Από παλαιότερης γενιάς μοντέλα θα σου έλεγα να αποφύγεις την ξαρά όντας 3άστερη στα κράς τεστ που είναι και ο λόγος που πηγαίνει σβέλτα καθότι ελαφριά. Για τον ίδιο λόγο δεν σου προτείνω και την 147 που κατά τα λοιπά είναι ότι καλύτερο στην κατηγορία για ένα 19άρη. Το φοκους μκ1 είναι καλό αλλά λίγο ψόφιο για 1600, το 1.8 είναι μία λύση με σχετικά μικρό επιπλέον κόστος αλλά και πάλι θα πηγαίνει μάλλον σαν σβέλτο 1600 παρά σαν νωθρό 1800άρι ωστόσο μετά την 147 είναι το πιο όμορφο. Το άστρα είναι μία εξαιρετική λύση οικονομικού ανθρωπομεταφορέα εάν το πάρεις στα 1400 και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Το Α3 δεν έχει για μένα το παραμικρό νόημα αγοράς μιας και μιλάμε για ένα μασκαρεμένο ακριβό γκόλφ το οποίο με τη σειρά του και αυτό είναι τσιμπημένο και σχεδιαστικά έδειχνε παρωχημένο όταν παρουσιάστηκε πόσο μάλλον σήμερα. Το λέον φαίνεται η πιο σωστή λύση από το γκρούπ VAG όντας σχετικά οικονομικό και εμφανίσιμο
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Focus II:
αυτο ειανι με τα 100 αλογα και οχι με 115....
Από που φαίνεται αυτό;
το εμπειρο ματι βλεπει τον κινητηρα
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Focus II:
αυτο ειανι με τα 100 αλογα και οχι με 115....
Από που φαίνεται αυτό;
το εμπειρο ματι βλεπει τον κινητηρα
Την έχουμε ξανακάνει την κουβέντα...Αυτός είναι ο κινητήρας με τους 115..Στο λινκ παραθέτω τον κινητήρα με τους 100 που δεν έχει μεταβλητό χρονισμό. Κύρια οπτική διαφορά είναι ότι ο σωλήνας απο το φίλτρο περνάει ανάμεσα στην πολαπλή εισαγωγής...
-
σωστος. συγνωμη.
-
Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
Και 3 ερωτησουλες ακομα:- Τι προβλημα εχει το Leon με το κιβωτιο? (εκτος αν εννοουσες κακη αισθηση, κακο κουμπωμα κτλ)
- Η 'στριφταδα' του Leon δεν ειναι κακη, αφου βασεζεται στο πατωμα του Golf 4?
- Η παλαιοτητα οντως παιζει ρολο (αλλωστε ειναι 'χαλαρη' συναρτηση των km), και πραγματικα ειναι μια συνιστωσα που με εχει βαλει σε πολλες σκεψεις...
Το σιγουρο ειναι οτι θα τα δοκιμασω ολα πριν αγορασω. Μπορει καποιο που κατα γενικη ομολογια ειναι καλο, εμενα να μη μ αρεσει καθολου ή το αναποδο.
-
Βλάβες. Αν μπεις στο Seatclub.gr μπορεί να πιστέψεις ότι είναι αναλώσιμο (μα, καλά, πριτσίνια; ). Και δεν νομίζω να λύνεται με βαλβολίνη ή αν άλλαξαν οι προμηθευτές. Ψάξε το θέμα, εγώ αρνούμαι να ασχοληθώ με Leon πλέον. Νισάφι με 120Κ χιλιόμετρα.
-
Η στριφτάδα του δεν είναι κακή, το τιμόνι του είναι καλό σε αίσθηση (όχι κορυφαίο, σε καμιά περίπτωση) στην 1.8Τ βερσιόν που το έχω εγώ και με 225/45/17αρες. Αν φοράει στενότερο πέλμα και μικρότερη διάμετρο θα είναι σαφώς καλύτερο. Έπαιρνε πολύ καλά σχόλια από τα περιοδικά και λένε ότι είχε πολύ σπορτίφ ρυθμίσεις σε σχέση με το Golf.
-
Δεν ξέρω αν ρωτάς κάτι ή απλά σκέφτεσαι 'φωναχτά'.
Το σιγουρο ειναι οτι θα τα δοκιμασω ολα πριν αγορασω. Μπορει καποιο που κατα γενικη ομολογια ειναι καλο, εμενα να μη μ αρεσει καθολου ή το αναποδο.
Αυτό είναι το σωστότερο που μπορείς να κάνεις.
Παρατήρηση: Τα 7 λίτρα δεν θα τα βλέπεις ΠΟΤΕ με ό,τι και να πάρεις αν κινείσαι σε πόλη. Για έξω, θα πρέπει να κινείσαι οικολογικά για να βλέπεις 7άρια, περισσότερο ένα 9αρι να έχεις στο μυαλό σου για μικτή κατανάλωση, για να μην απογοητευθείς.
Μεταχειρισμενο μικρο-μικρομεσαιο,εως 10000€. Ποιο απ ολα?