Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 312
    • 313
    • 314
    • 315
    • 316
    • 315 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    72738
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mariost last edited by

      • τί θερμοκρασίες λαδιού βλέπεις; (αν δεν απατώμαι η GTA πρέπει νά έχει ανάλογο όργανο)
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pilotos last edited by

        Η καταναλωση ειναι γυρω στο 14-15.
        Το μοτερ εχει 42.000χλμ.Δεν καιει σταγονα.
        Το αμαξι εχει θερμοκρασια λαδιου.Μεσα στην πολη εχει γυρω στους 100 σταθερα.Στα τσιτωματα 120 και σε πλακωμα ασχημο στην εθνικη με ταχυτητες ανω των 240 βλεπεις και 130..
        Για να ζεστανω το αμαξι πολυ απλα το βαζω μπρος,πεφτουν οι στροφες και ξεκιναω κρατωντας τις στροφες κατω απο 2500 μεχρι να ανεβει το λαδι στους 100..Τα λαδια αλλαζονται max καθε 5.000χλμ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          kon5 last edited by

          Πόση ώρα πρπ σου παίρνει μέχρι να φτάσει η θερμοκρασία λαδιού στους 100?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            pilotos last edited by

            Περιπου 20 λεπτα με το cruise control στις 2.000στροφες και ρολαροντας με 6η.
            Μεσα στην πολη περιπου στο 15λεπτο με 1η-2α.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kon5 last edited by

              Σε ευχαριστώ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • mesastou
                mesastou last edited by

                Ο χρήστης pilotos έγραψε:
                Η καταναλωση ειναι γυρω στο 14-15.
                Το μοτερ εχει 42.000χλμ.Δεν καιει σταγονα.
                Το αμαξι εχει θερμοκρασια λαδιου.Μεσα στην πολη εχει γυρω στους 100 σταθερα.Στα τσιτωματα 120 και σε πλακωμα ασχημο στην εθνικη με ταχυτητες ανω των 240 βλεπεις και 130..
                Για να ζεστανω το αμαξι πολυ απλα το βαζω μπρος,πεφτουν οι στροφες και ξεκιναω κρατωντας τις στροφες κατω απο 2500 μεχρι να ανεβει το λαδι στους 100..Τα λαδια αλλαζονται max καθε 5.000χλμ.

                Ωραίο το ζέσταμα σου και τα υπόλοιπα στοιχεία.

                Κλείνω προς το να προτείνω ένα γερό 40άρι (π.χ. Motul 300V, Redline, Amsoil AMO) ή κάποιο αντίστοιχο 50άρι - εφόσον δεν σου καίει σταγόνα. Εξαρτάται πόσο συχνά πηγαίνεις με 240 και πόσο χρόνο μένεις σε θερμοκρασίες των 130. Αν σου κάψει ξαναγυρνάς σε παχύτερο.

                Ποιας χρονολογίας ειναι; Μετατροπές δεν έχει, σωστα;

                mouths are for eating, noses for breathing.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pilotos last edited by

                  Ο χρήστης mesastou έγραψε:

                  Η καταναλωση ειναι γυρω στο 14-15.
                  Το μοτερ εχει 42.000χλμ.Δεν καιει σταγονα.
                  Το αμαξι εχει θερμοκρασια λαδιου.Μεσα στην πολη εχει γυρω στους 100 σταθερα.Στα τσιτωματα 120 και σε πλακωμα ασχημο στην εθνικη με ταχυτητες ανω των 240 βλεπεις και 130..
                  Για να ζεστανω το αμαξι πολυ απλα το βαζω μπρος,πεφτουν οι στροφες και ξεκιναω κρατωντας τις στροφες κατω απο 2500 μεχρι να ανεβει το λαδι στους 100..Τα λαδια αλλαζονται max καθε 5.000χλμ.

                  Ωραίο το ζέσταμα σου και τα υπόλοιπα στοιχεία.

                  Κλείνω προς το να προτείνω ένα γερό 40άρι (π.χ. Motul 300V, Redline, Amsoil AMO) ή κάποιο αντίστοιχο 50άρι - εφόσον δεν σου καίει σταγόνα. Εξαρτάται πόσο συχνά πηγαίνεις με 240 και πόσο χρόνο μένεις σε θερμοκρασίες των 130. Αν σου κάψει ξαναγυρνάς σε παχύτερο.

                  Ποιας χρονολογίας ειναι; Μετατροπές δεν έχει, σωστα;

                  Exει φιλτρο,εξατμιση.
                  Το αμαξι ειναι του 2004.
                  Το προβλημα ειναι οτι δεν συνιστα αλλα το μοναδικο ιξωδες που ζητα ειναι το 10-60!
                  Εχει μεγαλη γωνια μπιελας με αποτελεσμα να καταπονει λαδι..Εχω ακουσει μοτερ με 5-40(δεν καιει σταγοντα) και κανει σαν κροταλιας απο τα ωστηρια η δεν ξερω απο τι..
                  το

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • mesastou
                    mesastou last edited by

                    Αν θες οπωσδήποτε κάτι διαφορετικό μπορείς να δοκιμάσεις κάτι σαν το Redline 15w50 ή το ίδιο σε 20w50. (χειρότερο στα κρύα αλλά λογικά ανθεκτικότερο στα ζεστά)

                    οί 130..βαθμοί σου είναι 266°F και οι 225°F που αναφέρει η redline είναι 107°C.

                    Η redline διαφημίζει ότι το 50άρι της είναι παχύ σαν 60άρι άλλου κατασκευαστή. Μια -ακριβή δυστυχώς- δοκιμή θα δείξει...

                    mouths are for eating, noses for breathing.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      mariost last edited by

                      Επίσης, μπορείς να δοκιμάσεις το Shell Helix Ultra Racing 10w-60 ή το Valvoline VR-1 Racing 10w-60 ή να δοκιμάσεις κάποιο ντιζελόλαδο που είναι κατά κανόνα πιο ανθεκτικά από τα λάδια που προορίζονται για βενζινοκινητήρες. Γνώμη μου, να μην ξεφύγεις από το ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής γιατί θα ξέρει καλύτερα το μοτέρ του. Αν και το 10-60 παραείναι ανοιχτό ιξώδες που υπο νορμαλ συνθήκες να μην το χρειαστείς ποτέ γι αυτό και έχει την ένδειξη Racing που υποδηλώνει συνεχές σκίσιμο σε πίστα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Το ότι προσέχεις τόσο πολύ στο ζέσταμα και το ότι αλλάζεις τόσο συχνά σε βοηθάει να δοκιμάσεις κάτι πιο ήπιο πχ 15-50 ή 10-40, σε καλό συνθετικό πάντα. Δηλαδή σε τόσο λίγα χλμ δεν θα προλάβει το fuel dilution να σου λεπτύνει ενοχλητικά το λάδι κάτι που έχει παίξει μεγάλο ρόλο κατά την επιλογή του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zorz last edited by

                          Ο χρήστης mesastou έγραψε:
                          Redline 15w50[/url] ή το ίδιο σε 20w50. (χειρότερο στα κρύα αλλά* λογικά ανθεκτικότερο στα ζεστά*)

                          Γιατί, αφού και τα 2 είναι 50άρια λάδια. Θεωρητικά το πρώτο θα έχει περισσότερα Viscosity improvers προκειμένου να έχει μεγαλύτερο Viscosity Index.

                          Εγώ ασπάζομαι την άποψη του onyx, αν και φοβάμαι για το 40άρι αν θα έχει επαρκές κινηματικό ιξώδες σε παρατεταμένο ζεστό σκίσιμο. Για τους ίδιους λόγους στη μηχανή λάκισα να κατέβω στο MCT (10-30) και παρήγγειλα το 40άρι MCF.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            swift-b-p-m last edited by

                            87000χλμ περίπου αισίως στο 1300άρι Swift μου και το σέρβις των 90000 είναι ήδη αρκετά κοντά.Όπως επίσης το καλοκαιράκι με τις ζέστες του.Και ένα παραπάνω όταν μιλάμε για την Κρήτη.

                            Σε 1-1μιση μήνα περίπου θα γίνει το εν λόγω σέρβις.

                            Στο προκείμενο τώρα.Στην αποθήκη μου τώρα, υπάρχουν δυο επιλογές για ιξώδες λιπαντικού.Από τη μία το εξαιρετικό, καθώς απόδεικνύεται, HDD 5W30 και από την άλλη η σταθερή αξία AMO 10W40, προσφορά της Amsoil both (είπαμε οι Αμερικάνοι είναι φίλοι μας! ).

                            **Τι να επιλέξω εν'όψει καλοκαιριού?**Να συνεχίσω με το 5W30,το οποίο παραμένει στον κινητήρα μου τώρα 12000χλμ (από τα 75000) ή να γυρίσω στο 10W40 για μεγαλύτερη ...ψυχολογική ηρεμία?

                            Σε αυτό το σημείο να πω, πας ο κινητήρας μου έχει συμπαθήσει ιδιαίτερα το 30άρι, δεν το καίει (κρίνοντας εκ στάθμης πάντα), ακούγεται υπέροχα είτε εκκινώντας το πρωϊ, είτε στροφάροντας ανελέητα μέχρι και τον κόφτη (κυρίως 2α ή 3η).

                            **Χρήση:**Το πρωϊ με το που θα εκκινήσει, ξεκινάει να τσουλάει κιόλας.Δεν περιμένω να ζεσταθεί.Παρόλα αυτά δεν περνώ το όριο των 3000σαλ για κανά 10λεπτο περίπου.Στην εθνική **σπανίως **πηγαίνει κάτω από 130χαω (5η με 160χαω έχω 4200σαλ), παρόλα αυτά καγκουροεκκινήσεις και κόφτες σε φανάρια μετρημένες στο ένα χέρι τώρα 3 χρόνια.Μετά από διαιδρομή στη διάρκεια της οποία έχει προηγηθεί παρατεταμμένο σκίσιμο, ακολουθεί ευλαβικό 'κρύωμα' στο μοτέρ, είτε πηγαίνοντας υποτονικά, είτε αφήνοντάς το να δουλέψει για 1-2 λεπτάκια στο ρελαντί, αφ'ότου το παρκάρω.

                            Το 30άρι μου γνέφει επικίνδυνα ,τολμώ να πω...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              Να συνεχίσεις με το 30άρι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Βάλε το 30άρι και βρες κάποιον να του πουλήσεις τα άλλα... μάλλον δεν θα σου χρειαστούν!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mousatos last edited by

                                  Ο χρήστης mesastou έγραψε:

                                  Η redline διαφημίζει ότι το 50άρι της είναι παχύ σαν 60άρι άλλου κατασκευαστή. Μια -ακριβή δυστυχώς- δοκιμή θα δείξει...

                                  Έχω διαβάσει οτι το φιλμ του λιπαντικού που περιέχει εστέρες είναι πολύ πιο ανθεκτικό από ένα απλό στο ίδιο ιξώδες. Δηλαδή μπορεί να είναι και τα δύο 40άρια αλλά αυτό με τους εστέρες είναι πολύ πιο δύσκολο να διασπαστεί.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    pilotos last edited by

                                    Παντως οταν βγαζω τον δεικτη λαδιου να δω το λαδι αφου εχει δουλεψει το μοτερ,το λαδι ειναι πολυ λεπτο(κυλαει απο τον δεικτη και πεφτει) σε σχεση με το 15-50 της Redline που ειχα σε αλλο μοτερ..
                                    Να θυμισω οτι τα Selenia εχουν κανει ουτε 500χλμ απο την τελευταια αλλαγη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pilotos last edited by

                                      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                      Nα κανω μια ερωτηση και εγω.
                                      Στην GTA μου (alfa romeo 3.2 V6) o κατασκευαστης ζητα 10-60 λιπαντικο ΑΥΣΤΗΡΑ.
                                      Αυτη την στιγμη φοραω τα Selenia 10-60.
                                      Zηταω κατι καλυτερο και το μονο που βρηκα ηταν τα Castrol 10-60.
                                      H motul προτεινει 20-60!!
                                      Τι συστηνετε?
                                      Το αμαξι οποτε κυκλοφορει οδηγιεται και δεν περιφερεται απλα

                                      Δεν θα βρείς καλύτερο από το Selenia 10-60 Racing όσο και να ψάξεις, μιλάω πάντα για 60άρι.

                                      γιατι το λες?
                                      θα ηθελα να ακουσω την αποψη σου.
                                      Στο συνεργειο που παω ερχονται αρκετα Ferrari τα οποια φορανε και αυτα 10-60 αλλα της Shell.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • I
                                        italakias last edited by

                                        αυτα προτεινει η φεραρι τα shell.
                                        η αλφα ρομεο ομως προτεινει τα σελενια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pilotos last edited by

                                          Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                          αυτα προτεινει η φεραρι τα shell.
                                          η αλφα ρομεο ομως προτεινει τα σελενια.

                                          ε και?
                                          Συγκρινουμε λιπαντικα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            italakias last edited by

                                            Ο χρήστης pilotos έγραψε:

                                            αυτα προτεινει η φεραρι τα shell.
                                            η αλφα ρομεο ομως προτεινει τα σελενια.

                                            ε και?
                                            Συγκρινουμε λιπαντικα.

                                            δεν μπορουμε να συγκρινουμε λιπαντικα,παρα μονο στο εργαστηριο.
                                            οι αποψεις οτι το ταδε λαδι το καιει η οτι το αλλο που εβαλα δεν το καιει οποτε ειναι και καλο το λαδι ,δεν ειναι τιποτα παρα πληροφορηση.
                                            ο κατασκευαστης που προτεινει ενα λαδι δεν ειναι βλακας και εμεις εξυπνοι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 312
                                            • 313
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 315 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr