-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Eπειδή με ένα γρήγορο search δε βρήκα κάτι (παρα μόνο για το Abarth). Μιλάμε για τα νέα κιβώτια C635 και στο απλό GP ή κάποια απο την υπάρχουσα γκάμα? Αν ναι, ποια?
Mιλάμε για το C635 που θα αντικαταστήσει:
το πεντάρι C510 που χρησιμοποιεί ο 1,4TJet 120CV
το πεντάρι C514 που χρησιμοποιούν οι ατμοσφαιρικές εκδόσεις του 1,2/1,4/1,3JTD 75CV
τα εξάρια Μ20 και Μ32 που χρησιμοποιούν οι 1,3JTD 90CV/1,9JTD 120CV/1,9JTD 130CV
το εξάρι C530 που χρησιμοποιεί ο 1,6JTD 120CV.
(όπου βλέπεις κωδικό Μ στο κιβώτιο,αυτό είναι προϊόν JV με την GM.Όπου βλέπεις C είναι προϊόν της FPT).Θα γίνουν όλα εξάρια ή θα υπάρχει και πεντατάχυτη έκδοση του C635;
-
5τάχυτη έκδοση του C635 δεν θα υπάρχει.
Αν διατηρηθεί στη ζωή ένα 5αρι κιβώτιο,αυτό θα είναι το C514 για τις εκδόσεις 1,2 8V και 1,4 8V,οι οποίες όμως κατά πάσα πιθανότητα θα αντικατασταθούν με τον 900 ατμοσφαιρικό multiair,ο οποίος και αυτός θα συνδυάζεται με το C635.Ανακεφαλαιώνοντας.
Το GP restyling θα βασίζεται στη βελτιστοποιημένη έκδοση του πατώματος small, που χρησιμοποιεί η MiTo και όχι στη μέχρι τώρα υπάρχουσα.
Οι εμφανισιακές αλλαγές αφορούν τους διαφορετικούς προφυλακτήρες,τα φωτιστικά σώματα που μολονότι ίδιας τυπολογίας,θα έχουν διαφορετική εσωτερική σχεδίαση,καθώς στα πίσω θα τοποθετηθούν led και στα μπροστά θα υπάρχει η δυνατότητα να είναι bixenon.Περισσότερες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό όπου αναθεωρείται η σχεδιάση του ταμπλώ (R/C διπλού DIN ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί και instant nav)και πίνακας οργανών σε στυλ MiTo (καταγωγής Bravo).
Στους κινητήρες:
1,4TJet multiair 135CV με δυνατότητα επιλογής κιβωτίου DDC που αντικαθιστά τον 1,4TJet 120CV
1,4 ατμοσφαιρικός multiair 105CV που αντικαθιστά τον starjet 95 CV
1,6JTD 120CV που αντικαθιστά τους 1,9JTD
1,3JTD multijet II 95CV που αντικαθιστά τον 1,3JTD 90CV
Άγνωστη παραμένει η τύχη των οχταβάλβιδων 1,2 και 1,4 βενζίνης.Το πιθανότερο είναι ότι θα αντικατασταθούν από τον δικύλινδρο 900 multiair. -
χμμμ.... αυτο δεν μου ακουγετε ως απλο restyling! Αλλα ως αρκετα σημαντικες/ουσιωδεις αλλαγες...
Νεα κιβώτια, σασι refined, νεα φωτιστικα σωματα, αλλαγες στο εσωτερικο... κατι σαν τις αλλαγες απο V σε VI Golf...
-
να ρωτησω κατι αλλο, το GP 95 hp εχει διαφορα αναμεσα στο dynamic και στο racing, εκτος απο τον εξοπλισμο?
ο πετρελαιοκινητηρας με τα 90 αλογα αλλα με την υψηλη ροπη λεει? -
Ο πετρελαιοκινητήρας είναι πολύ καλός.Έχω 26.500 χλμ και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Νομίζω ότι τώρα με τις εκπτώσεις είναι ευκαιρία. Αν το αυτοκίνητο το κινείς στην πόλη,πάρε βενζίνη αλλιώς με κλειστά μάτια πετρελαιάκι.
-
Ο χρήστης nikospva έγραψε:
Ο πετρελαιοκινητήρας είναι πολύ καλός.Έχω 26.500 χλμ και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Νομίζω ότι τώρα με τις εκπτώσεις είναι ευκαιρία. Αν το αυτοκίνητο το κινείς στην πόλη,πάρε βενζίνη αλλιώς με κλειστά μάτια πετρελαιάκι.εσυ εχεις αυτο με τα 90 αλογα? καλο ειναι σε επιταχυνσεις ή καπως βαρυ? θορυβο κανει? κυριως εκτος πολης το θελω.
-
Με τα 90 άλογα έχω.Το μόνο μικρό πρόβλημα είναι το lag που έχει ο κινητήρας μέχρι να μπεί το τούρμπο.Απο εκεί και πέρα έχει καλές επιταχύνσεις,ειδικά μετά τα 80 χλμ,λόγω ροπής.Αν το θές για εκτός πόλης,είναι ότι πρέπει.Έχει 6αρι σασμάν και στην εθνική πάω 120-140 και έχω μέση κατανάλωση 5-5,5 λ ανά 100 χλμ.
Όσο για το θόρυβο,βασικά κάνει στο ρελαντί.Φυσιολογικό.Στην εθνική δεν καταλαβαίνεις ότι είναι πετρέλαιο. -
καταλαβα, ευχαριστω... αυτο το lag σκεφτομαι στα τουρμπο και δε μαρεσει και πολυ.
-
το ρωτησα και σε ακομα ενα θεμα, το 95αρι της βενζινης το εχει καποιος να μου πει λιγο εντυπωσεις? το racing που ειδα ειναι πολυ φτηνο και εχει σχεδον οτι χρειαζεται καποιος.
-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
το ρωτησα και σε ακομα ενα θεμα, το 95αρι της βενζινης το εχει καποιος να μου πει λιγο εντυπωσεις? το racing που ειδα ειναι πολυ φτηνο και εχει σχεδον οτι χρειαζεται καποιος.Εγω εχω το 95αρι.Μπορεις να ρωτησεις οτι θες...
-
φιλε μου με σωσεις τωρα... να σε πρηξω λιγο? καταρχην σε ποσο κανει το 0-100 θεωρητικα οχι οτι εχει σημασια αλλα καθε σαιτ λεει αλλα.
τραβαει γενικως το αμαξι? -
Κοιταξε , εγω εχω κανει 0-100 σε 13.5 με χρονομετρο χειρος με δυο ατομα.Ισως να εκανα και καλυτερο αλλα θα εκαιγα τους δισκους.Η καταναλωση κυμαινεται σε λογικα επιπεδα αν δεν το παρακανεις.Δηλαδη μεικτος κυκλος γυρω στο 8.5 , πολη 9.5 , εθνικη 6.5.Το καλο ειναι οτι εχει και 6η στο κιβωτιο και κανεις πολυ ανετα ταξιδια αλλα για να προσπερασεις πρεπει να κατεβασεις.
Το τραβηγμα ειναι σχετικο.Μεχρι τις 2500 στροφες ειναι λιγο ψοφιο αλλα αν επιμηνεις στο γκαζι ακομα και σε χαμηλες στροφες τραβαει καλα για ατμοσφαιρικο 1400αρι.Απο τις 3000 και πανω τραβαει πολυ καλα μεχρι και τις 6000.Αν θες πες μου τι αμαξι εχεις τωρα για να σου πω πως θα ειναι περιπου το τραβηγμα του σε σχεση με το δικο σου.
Τελικη σε ευθεια εχω δει 190(κοντερατα παντα) km/h και σε κατηφορα 205 , παντα με 5η σχεση.
Σε στροφες το αμαξι ειναι παρα πολυ καλο(για τα δεδομενα της κατηγοριας παντα).Εγω εχω το Dynamic που εχει την μαλακη αναρτηση και παρολ'αυτα το αμαξι στρειβει πολυ καλα και ειναι πολυ προβλεψιμο.
Τα φρενα ειναι παρα πολυ καλα επισης οπως σε ολα τα ιταλικα.
Το εσωτερικο ισως σε χαλασει λιγο γιατι ενω ειναι πολυ ομορφο , τα πλαστικα του ειναι σκληρα και μετριας ποιοτητας.Ειδικα αν τα συγκρινεις με το καινουργιο Fiesta.
Ο κινητηρας μεχρι ωρας δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα(55000 km) παρολο το καψιμο που του εχω ριξει.Το λαδακι του βεβαια το καει...
Οι χωροι του ειναι απο τους μεγαλυτερους της κατηγοριας.Δηλαδη κανεις ανετα ταξιδι με τεσσερα ατομα.
-
τωρα εχω ενα σεατ ιμπιζα του 2003 75αρι, εσωτερικα το ειδα το πουντο και μου φανηκε οκ για τα λεφτα του, δεν εκανα τεστ ντραιβ ομως.
το φιεστα μαρεσε αρκετα μεσα αλλα δε με τρελανε και στη δοκιμη που εκανα δε με τρελανε.
σε ρεπριζ τι λεει το πουντο? προσπερασεις? -
Σε σχεση με το Ibiza μπορει να μη σου φανει πιο γρηγορο μεχρι τις 3000 στροφες μιας και το δικο σου ειναι 8 βαλβιδο αν δεν κανω λαθος.Απο τις 3000 στροφες και μετα ομως η διαφορα θα ειναι μεγαλη σε σχεση με το δικο σου.
Απο προσπερασεις τα παει μια χαρα αρκει να εισαι πανω απο τις 3000 στροφες.Παντως το αμαξι ειναι πανεμορφο ειδικα το 95αρι Racing με τις 16αρες ζαντες.Ειδικα το καινουργιο Grande Punto my 08 εχει πολλες στυλιστικες διαφορες σε σχεση με το δικο μου.
Γνωμη μου θα ηταν να παρεις το T-jet Sport με 13660 .Αξιζει τα λεφτα και με το παραπανω.Ειδικα σε τραβηγμα η διαφορα ειναι σαν τη μερα με τη νυχτα.Θα ανεβασω και μια φωτο να το δεις.
-
-
το δικο σου ειναι? πολυ ομορφο παντως.
το 120αρι ειναι τουρμπο και δε θελω να μπλεξω με τετοια τωρα...
το νεο πουντο μεσα ειναι ωραιο, απο επιδοσεις μαλλον δεν σκιζει αλλα για επαρχια καλο θαναι. -
Οχι δεν ειναι το δικο μου .Απο το internet το βρηκα.
-
απο βλαβες εβγαλε τιποτα?
-
Τιποτα απολυτως.
Α ξεχασα να σου πω οτι μου ετριζε και η πορτα του οδηγου αλλα την εφτιαξαν στην Fiat στο πλαισιο της εγγυησης δεν ηταν τιποτα , λιγο λαδωμα ηθελε.Απο οτι μου ειπαν εκει το ειχαν βγαλει πολλα Punto αυτο το τριξιμο. -
το θεμα ειναι να μην τριζει η καρεκλα.
Fiat Grande Punto 2005