-
Καλημέρα σε όλο το φόρυμ και Χρόνια Πολλά (καθυστερημένα).Βασικά δεν ξέρω αν αξίζει καινούργιο topic η απορία μου, αλλά το ανοίγω. Έχω ένα Toyota Auris 1.6 εδώ και ένα χρόνο περίπου με 30.000 km. Τις προάλλες άκουσα έναν περίεργο θόρυβο από το πάτωμα στο άφημα του γκαζιού...Δεν είναι εδώ το θέμα βέβαια..Σήκωσα το αμάξι σε συνεργείο φίλου και είδα ότι είχε λασκάρει η πίσω βίδα της ποδιάς, Έσφιξα όλα οκ. Μιάς και το σήκωσα όμως κάνοντας 'επιθεώρηση' διαπιστώνω μαύρο υγρό (ελάχιστο) στη μάτιση του κιβωτίου ταχυτήτων. Λάδι δεν ήταν (χρώμα-μυρωδιά), σκέφτομαι ..βαλβολίνη.
Τέσπα, το πάω στην αντιπροσωπεία (υποχρεωτικά) και σε οπτική εξέταση μου λένε τα ίδια. Βαλβολίνη από καποια τσιμούχα..πρέπει να κατεβεί κιβώτιο να δούμε ποιά και γιατί ...
Τηλέφωνο κανένα 4ωρο αργότερα (δυστυχώς δεν μπορούσα να μείνω εκεί), και απάντηση ότι είναι η τσιμούχα της ένωσης με το βολάν, θα την αλλάξουμε και όλα οκ. Σε ερώτηση..γιατί το έπαθε αυτό, η εμπεριστατωμένη απάντηση ήταν..χάλασε (λες και δεν το καταλάβαμε). Πάμε και στην-στις απορίες τώρα.- Γιατί (πλην του χάλασε αν υπάρχει αιτιολογία) το έπαθε?
- Αν τα λέω σωστά το κιβώτιο απλά κατεβαίνει..δεν ανοίγει για αλλαγή (και λύνεται το μισό + αμάξι)
- Αφού θα λύσει και το μπροστινό άξονα..μετα θέλω κανονικά και ευθυγράμμιση?
- Πόσο ήσυχο θα είχατε το κεφάλι σας μετά απο τέτοια επισκευή? (εννοώ κυριώς το λύσιμο-δέσιμο)
Έψαξα λίγο στο net χθες και δεν βρήκα κάτι σχετικό να έχει ξαναφερθεί στο συγκεκριμένο μοντέλο (βρήκα για την ποδιά, αλλά εκεί είναι μικρό το κακό)
Κάθε απάντηση ευπροσδεκτή..ευχαριστώ προκαταβολικά..
ΦιλικάΥΓ. Οι αλλαγές των αναλωσιμών είναι κανονικά (δλδ. στα μισά από ότι λέει η μαμά Toyota). Σκίσιμο παίζει στον κινητήρα, όχι καγκουρίες στο κιβώτιο και πάντα με σωστά ζεσταμένο κινητήρα και κινητά μέρη, με αντίστοιχο πάγωμα. Το ΥΓ. περί αποφυγής παρεξηγήσεων υποψιών βανδαλισμού..
-
Καλημέρα σε όλο το φόρυμ και Χρόνια Πολλά (καθυστερημένα).Βασικά δεν ξέρω αν αξίζει καινούργιο topic η απορία μου, αλλά το ανοίγω. Έχω ένα Toyota Auris 1.6 εδώ και ένα χρόνο περίπου με 30.000 km. Τις προάλλες άκουσα έναν περίεργο θόρυβο από το πάτωμα στο άφημα του γκαζιού...Δεν είναι εδώ το θέμα βέβαια..Σήκωσα το αμάξι σε συνεργείο φίλου και είδα ότι είχε λασκάρει η πίσω βίδα της ποδιάς, Έσφιξα όλα οκ. Μιάς και το σήκωσα όμως κάνοντας 'επιθεώρηση' διαπιστώνω μαύρο υγρό (ελάχιστο) στη μάτιση του κιβωτίου ταχυτήτων. Λάδι δεν ήταν (χρώμα-μυρωδιά), σκέφτομαι ..βαλβολίνη.
Τέσπα, το πάω στην αντιπροσωπεία (υποχρεωτικά) και σε οπτική εξέταση μου λένε τα ίδια. Βαλβολίνη από καποια τσιμούχα..πρέπει να κατεβεί κιβώτιο να δούμε ποιά και γιατί ...
Τηλέφωνο κανένα 4ωρο αργότερα (δυστυχώς δεν μπορούσα να μείνω εκεί), και απάντηση ότι είναι η τσιμούχα της ένωσης με το βολάν, θα την αλλάξουμε και όλα οκ. Σε ερώτηση..γιατί το έπαθε αυτό, η εμπεριστατωμένη απάντηση ήταν..χάλασε (λες και δεν το καταλάβαμε). Πάμε και στην-στις απορίες τώρα.- Γιατί (πλην του χάλασε αν υπάρχει αιτιολογία) το έπαθε?
- Αν τα λέω σωστά το κιβώτιο απλά κατεβαίνει..δεν ανοίγει για αλλαγή (και λύνεται το μισό + αμάξι)
- Αφού θα λύσει και το μπροστινό άξονα..μετα θέλω κανονικά και ευθυγράμμιση?
- Πόσο ήσυχο θα είχατε το κεφάλι σας μετά απο τέτοια επισκευή? (εννοώ κυριώς το λύσιμο-δέσιμο)
Έψαξα λίγο στο net χθες και δεν βρήκα κάτι σχετικό να έχει ξαναφερθεί στο συγκεκριμένο μοντέλο (βρήκα για την ποδιά, αλλά εκεί είναι μικρό το κακό)
Κάθε απάντηση ευπροσδεκτή..ευχαριστώ προκαταβολικά..
ΦιλικάΥΓ. Οι αλλαγές των αναλωσιμών είναι κανονικά (δλδ. στα μισά από ότι λέει η μαμά Toyota). Σκίσιμο παίζει στον κινητήρα, όχι καγκουρίες στο κιβώτιο και πάντα με σωστά ζεσταμένο κινητήρα και κινητά μέρη, με αντίστοιχο πάγωμα. Το ΥΓ. περί αποφυγής παρεξηγήσεων υποψιών βανδαλισμού..
-
Καλημέρα σε όλο το φόρυμ και Χρόνια Πολλά (καθυστερημένα).Βασικά δεν ξέρω αν αξίζει καινούργιο topic η απορία μου, αλλά το ανοίγω. Έχω ένα Toyota Auris 1.6 εδώ και ένα χρόνο περίπου με 30.000 km. Τις προάλλες άκουσα έναν περίεργο θόρυβο από το πάτωμα στο άφημα του γκαζιού...Δεν είναι εδώ το θέμα βέβαια..Σήκωσα το αμάξι σε συνεργείο φίλου και είδα ότι είχε λασκάρει η πίσω βίδα της ποδιάς, Έσφιξα όλα οκ. Μιάς και το σήκωσα όμως κάνοντας 'επιθεώρηση' διαπιστώνω μαύρο υγρό (ελάχιστο) στη μάτιση του κιβωτίου ταχυτήτων. Λάδι δεν ήταν (χρώμα-μυρωδιά), σκέφτομαι ..βαλβολίνη.
Τέσπα, το πάω στην αντιπροσωπεία (υποχρεωτικά) και σε οπτική εξέταση μου λένε τα ίδια. Βαλβολίνη από καποια τσιμούχα..πρέπει να κατεβεί κιβώτιο να δούμε ποιά και γιατί ...
Τηλέφωνο κανένα 4ωρο αργότερα (δυστυχώς δεν μπορούσα να μείνω εκεί), και απάντηση ότι είναι η τσιμούχα της ένωσης με το βολάν, θα την αλλάξουμε και όλα οκ. Σε ερώτηση..γιατί το έπαθε αυτό, η εμπεριστατωμένη απάντηση ήταν..χάλασε (λες και δεν το καταλάβαμε). Πάμε και στην-στις απορίες τώρα.- Γιατί (πλην του χάλασε αν υπάρχει αιτιολογία) το έπαθε?
- Αν τα λέω σωστά το κιβώτιο απλά κατεβαίνει..δεν ανοίγει για αλλαγή (και λύνεται το μισό + αμάξι)
- Αφού θα λύσει και το μπροστινό άξονα..μετα θέλω κανονικά και ευθυγράμμιση?
- Πόσο ήσυχο θα είχατε το κεφάλι σας μετά απο τέτοια επισκευή? (εννοώ κυριώς το λύσιμο-δέσιμο)
Έψαξα λίγο στο net χθες και δεν βρήκα κάτι σχετικό να έχει ξαναφερθεί στο συγκεκριμένο μοντέλο (βρήκα για την ποδιά, αλλά εκεί είναι μικρό το κακό)
Κάθε απάντηση ευπροσδεκτή..ευχαριστώ προκαταβολικά..
ΦιλικάΥΓ. Οι αλλαγές των αναλωσιμών είναι κανονικά (δλδ. στα μισά από ότι λέει η μαμά Toyota). Σκίσιμο παίζει στον κινητήρα, όχι καγκουρίες στο κιβώτιο και πάντα με σωστά ζεσταμένο κινητήρα και κινητά μέρη, με αντίστοιχο πάγωμα. Το ΥΓ. περί αποφυγής παρεξηγήσεων υποψιών βανδαλισμού..
-
Δέν πολυκατάλαβα, λάδι απο πού χάνει, απο τη μηχανή ή απο το κιβώτιο?
- Αν είναι τσιμούχα στροφάλου δέν θα ανοιχτεί το κιβώτιο. Αν είναι κάτι στο κιβώτιο τοτε θα ανοιχτεί
- Τα ακρόμπαρα της κρεμαγιέρας δέν πειράζονται επομένως δέν χρειάζεται ευθυγράμμιση.
- Αλλαγή τσιμούχας είναι, όχι εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Δέν πολυκατάλαβα, λάδι απο πού χάνει, απο τη μηχανή ή απο το κιβώτιο?- Αν είναι τσιμούχα στροφάλου δέν θα ανοιχτεί το κιβώτιο. Αν είναι κάτι στο κιβώτιο τοτε θα ανοιχτεί
- Τα ακρόμπαρα της κρεμαγιέρας δέν πειράζονται επομένως δέν χρειάζεται ευθυγράμμιση.
- Αλλαγή τσιμούχας είναι, όχι εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς
με καθησύχασες!! αυτό ειχα φανταστεί και εγώ (ότι δεν ανοίγει το κιβώτιο). Τσιμούχα στρόφαλου είναι, και είχε ένα δάκρυ στην 'ένωση' κιβωτίου στρόφαλου (λογικό και αυτό)..
ίσως είμαι λίγο υπερβολικός αλλά σε άτομα που δεν εμπιστεύομαι και πολύ...δεν είναι και ότι καλύτερο να ανεβωκατεβάσουν το κιβώτιο...
Όπως και να έχει σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου..
Από τι προήλθε καμμία ιδέα ? -
Οι τσιμούχες στροφάλου, καθρέφτη, σαζμάν και ημιαξονίων βγαίνουν από την εξωτερική πλευρά ( συνήθως ) για να μη χρειάζεται να ανοιχτεί ο κινητήρας ή το σαζμάν/διαφορικό.
Η καταστροφή τους είναι προϊόν φθοράς ή εξωτερικού χτυπήματος ή κακής τοποθέτησης ή ελατωματικού υλικού. Σε πιο ακραίες περιπτώσεις η διαρροή επίσης μπορεί να προέλθει από αναπήδηση του άξονα εξόδου λόγω χαλασμένου ρουλεμάν όσον αφορά το σαζμάν/διαφορικό, ή από φθαρμένα κουζινέτα βάσης και υψηλή πίεση λαδιού, όσον αφορά τον κινητήρα, η δική σου περίπτωση όμως δεν είναι ακραία, άρα πάμε σε φθορά λόγω φτηνής ποιότητας της τσιμούχας.
Μακάρι να σου βάλουν κόκκινη σιλικονούχα με διπλά χείλη.Κατά καιρούς βλέπω στροφάλους όχι καλής ποιότητας με πολλά χλμ όμως, που η τσιμούχες έχουν΄γράψει΄επάνω τους ΄κάνοντας ολόκληρο αυλάκι με αρκετό βάθος, μη σε τρομάζει, δεν αναφέρομαι σε σύγχρονα αυτοκίνητα, απλά το αναφέρω σαν πληροφορία
-
Ευχαριστώ πολύ φίλε Quadra...και για την απάντηση αλλά και για τις καθυστηχαστηκές απαντήσεις..
Από τη μία μου κάνει λίγο περιέργο που με μόλις 30.000 km 'χαλασε' η τσιμούχα, αλλά από την άλλη είναι η πιο λογική απάντηση. Τώρα το τι ποιότητα τσιμούχας θα βάλουν...δύσκολα τα πράγματα. Εννοώ ότι καθότι αντιπροσωπεία ότι δίνει η toyota..όπως και να έχει, θα ζητήσω να δω τι έκαναν και με βαλβολίνες, αν συμπλήρωασν άλλαξαν χωρίς € πάντα ε...
Ευχαριστώ πολυ! -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Κατά καιρούς βλέπω στροφάλους όχι καλής ποιότητας με πολλά χλμ όμως, που η τσιμούχες έχουν΄γράψει΄επάνω τους ΄κάνοντας ολόκληρο αυλάκι με αρκετό βάθος, μη σε τρομάζει, δεν αναφέρομαι σε σύγχρονα αυτοκίνητα, απλά το αναφέρω σαν πληροφορίαΑυτό νομίζω είναι φυσιολογική φθορά για ένα κινητήρα που έχει πολλά χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Κατά καιρούς βλέπω στροφάλους όχι καλής ποιότητας με πολλά χλμ όμως, που η τσιμούχες έχουν΄γράψει΄επάνω τους ΄κάνοντας ολόκληρο αυλάκι με αρκετό βάθος, μη σε τρομάζει, δεν αναφέρομαι σε σύγχρονα αυτοκίνητα, απλά το αναφέρω σαν πληροφορία
Αυτό νομίζω είναι φυσιολογική φθορά για ένα κινητήρα που έχει πολλά χιλιόμετρα.
Ναι, σίγουρα, αναφέρομαι σε μοτέρ με πάνω από 200.000 χλμ, απλά το ανέφερα.
-
Με ανησυχήσατε με αυτά που λεγατε κι έτρεξα κάτω από το αμάξι κ ιέβγαλα 1-2 φωτογραφίες του επίμαχου σημείου. Σα να έχει κατι μου φαίνεται...Κύριε Παναγιώτη τι λέτε ;
http://img134.imageshack.us/gal.php?g=085q.jpgΥΓ δεν λέω τον κατασκευαστή, το αμάξι είναι ενός έτους, φαίνεται από τη σκουριά.
-
Είναι ανάποδα οι φωτό ? μάλλον. Δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα, Ευρωπαϊκό είναι και τα δάκρυα υπάρχουν.
-
Ναι, κ. Παναγιώτη, Ευρωπαϊκό είναι, φτιαγμένο στην Ισπανία και τις φωτογρφίες τις τράβηξα όπως μπορούσα κι είναι ανάποδα. Ευχαριστώ.
-
Πάντως είσαι τυχερός φίλε μου που αστόχησε εντός εγγύησης γιατί αν θυμάμαι καλά το μοτέρ αυτό φοράει πολύ μυστήρια διάσταση στην τσιμουχα του βολάν, οπότε θα παιδευόσουν να τη βρεις στο εμπόριο
-
Ακριβή ζημιά η πίσω φλάντζα στροφάλου.
Όχι η φλάντζα αλλά η εργασία.
Στο σιβίκ μου βγαίνει (με δυσκολία) χωρίς να βγεί κάρτερ και βάση φλάντζας.Έχει αρχίσει να χάνει αρκετά και ελπίζω η επόμενη αλλαγή σε Castrol high mileage να την επαναφέρει. Δεν της είχαν αρέσει κάτι Mobil 1 EP, επανήλθε με BP 7000 (SL) αλλά χάνει αρκετά με BP 7000 (SΜ).
Ο κινητήρας/κιβώτιο σαν κλασσικό Χόντα, δεν έχουν πουθενά σημάδι από διαρροή λαδιού εκτός από αυτή τη @#$%^& φλάντζα. Είχε αρχίσει να λερώνει το σημείο ανάμεσα από το σασμάν και τον κινητήρα όταν το αμάξι ήταν 3-4 ετών και χειροτερεύει μέχρι τώρα (15).
-
αν απλως δακρυζει την αφηνεις οπως εχει,σιγα τι θα παθει .
θα της πεσει ο κωλος; -
Δακρύζει τα τελευταία 10 χρόνια αλλά στα τελευταία 1000 χιλιόμετρα έφυγε μισό λίτρο λάδι.
Με τέτοιους ρυθμούς δεν χρειάζεται να αλλάζω ποτέ λάδια. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δακρύζει τα τελευταία 10 χρόνια αλλά στα τελευταία 1000 χιλιόμετρα έφυγε μισό λίτρο λάδι.
Με τέτοιους ρυθμούς δεν χρειάζεται να αλλάζω ποτέ λάδια.τα μισα τα καιει το μοτερ οποτε δεν την αλλαζεις.
-
Επανέρχομαι, όχι γιατί υπάρχει κάτι ανησυχητικό. Πήγα χθες και παρέλαβα τον..ασθενή. Όλα οκ, έτσι για την ιστορία τα εργατικά (τα οποία καθότι εντός εγγυήσης προφανώς) δεν πλήρωσα ήταν στα 232,14 €..μόνο μαζί με την πίσω τσιμούχα του βολάν η όλη επισκευή θα πήγαινε στα 307,56..από το πουθενά. Το θέμα είναι ότι ένας Θεός ξέρει πότε θα άρχιζε να δείχνει τα σημάδια της η ζημιά (αισθητά). Όπως και να έχει θεωρώ λίγο υπερβολική την συγκεκριμένη φθορά, αν και ουσιαστικά περί κακής τοποθέτησης πρόκειται εξ αρχής. Η ποιότητα έχει αρχίσει και μειώνεται αισθητά σε πολλά σημεία (γνώμη μου πάντα) τα οποία δεν θα παραθέσω γιατί θα γίνει τρελό .
Όσον αφορά την ποιότητα της τσιμούχας φίλε Quadra κόκκινη σιλικονούχα με διπλά χείλη είχε από την μάνα του οπότε νοιώθω εν μέρη ευτυχής.
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας και το ενδιαφέρον.
ps. Κάνω την υπόθεση ότι το ελαφρώς πιο σφιχτό κούμπωμα οφείλεται στο ανεβα-κατέβα του κιβωτίου μέχρι να βρει τα πατήματα του? Δεν μιλάμε για μεγάλη διαφορά..αλλά υπάρχει. -
Λογικά θα πρέπει να ήταν ανοιχτόχρωμο καφέ ή μαύρη. Η σιλικόνη έχει εγκαταλειφθεί τελείως τα τελευταία 10 χρόνια ακόμα και από τους τελευταίους των Μοϊκανών(Opel και ορισμένοι Ιάπωνες).
Πληροφοριακά, πόσο χρεώθηκες το ανταλλακτικό;
-
ανοιχτή καφέ προς κόκκινο ήταν το χρώμα. Η τιμή της (σαν ανταλλακτικό μόνο) ήταν € 75,42. Δεν έχω ιδέα από τις τιμές των εν λόγων ...οπότε δεν ξέρω να χαρακτηρίσω φθηνό ή ακριβό. Πάντως δεν πλήρωσα κάτι, καθότι εντόσ εγγυήσης.
Προβληματική τσιμούχα στον βολάν