-
Οι μάρκες, στατιστικά, εξασφαλίζουν στον απόφοιτό τους καλύτερη μοίρα. Αυτό έχω δει να ισχύει, χωρίς να είμαι απόλυτος. Ιδία πείρα, καλώς ή κακώς δεν έχω, ούτε ποτέ είχα πλησιάσει τέτοια πανεπιστήμια, είτε γιατί δεν ήμουν ποτέ τόσο καλός (για υποτροφία...), είτε τόσο πλούσιος (για να πλερώσω και να μπω με το σπαθί μου! ).
Εγώ νομίζω πως το πανεπιστήμιο πάνω απ' όλα πρέπει να βγάζει σωστούς επιστήμονες, γιατρούς, μηχανικούς κλπ κλπ. Το να πάρεις ένα χαρτί που να γράφει απλώς πάνω κάτι, δεν λέει και πολλά, η αγορά έχει τους τρόπους να καταλάβει αν πέρα από τον τίτλο υπάρχει και κάτι ακόμη... Επιπλέον, σήμερα, πέρα από πτυχία, παίζουν και οι πιστοποιήσεις (κάθε εταιρεία θέλει να υποκαταστήσει το πανεπιστημιο και ταυτόχρονα να καταστεί μονοπώλιο , πχ στο χώρο μου η Cisco, η Microsoft κλπ...με τις διάφορες χρήσιμες μεν, αλλά για λίγο, πιστοποιήσεις ).
Εγώ έβριζα που στην σχολή έπρεπε να δώσω 7-8 φορές για ένα συγκεκριμένο μάθημα, τελικά το πέρασα με το ζορι , τελευταίο τελευταίο και τώρα, μετά από κάμποσα χρόνια στην δουλειά, οι γνώσεις που δεν πήρα τότε διαβάζοντάς το καλύτερα, μου λείπουν...
Και όχι, άσχετος δεν είμαι, αλλά στο συγκεκριμένο θέμα, απέχω αρκετά... Σε πληροφορώ, πως υπάρχουν συνάδελφοι μου, που έχουν τελειώσει την ίδια σχολή, έχουν τελειώσει τον τομέα του μαθήματος και ίσως και να ξέρουν ακόμη λιγότερα. Υποψιάζομαι συγκεκριμένη περίπτωση, που πραγματικά, δεν ξέρει την τύφλα της! Έλεγα πως μετά από αυτήν, χειρότερα δεν γίνεται...
Μέχρι που γνώρισα άλλη συνάδελφο, από UK, που είχε κάνει τα χαρτιά της για να εξομοιώσει το πτυχίο της με το δίπλωμα του Η/Μ... Εκεί έπαθα ΤΗΝ πλάκα μου, αφού οι γνώσεις της ήταν επιπέδου....καλύτερα μην πω! Κι όμως είναι συνάδελφος μου και η μία και η άλλη και ειλικρινά, μπορούν να σε καταστρέψουν ΕΥΚΟΛΑ, ειδικά όταν μιλάμε για έργα με κάποια μύρια προϋπολογισμό...
Θέλω να καταλήξω, πως από κάθε πανεπιστήμιο, θα βγουν κάποιοι άχρηστοι, εννοείται... ΚΑΝΕΝΑ σύστημα όμως, δεν γίνεται τον ΑΧΡΗΣΤΟ, να τον κάνει επιστήμονα! Δεν γίνεται λοιπόν, ο ΑΧΡΗΣΤΟΣ της μέσης εκπαίδευσης, να φεύγει κακήν κακώς με foundation (γιατί με τον γενικό δεν τον δέχονταν ΠΟΥΘΕΝΑ βεβαίως βεβαίως...), να γυρνάει μετά από 4 χρόνια με ένα bachelor κι ένα master και ταυτόχρονα να έχει μούτρα να κρίνει και τα ελληνικά πανεπιστήμια, ΠΡΗΖΟΝΤΑΣ εμένα κι άλλους κακομοίρηδες για το πόσο...αναβαθμισμένη είναι η...παιδεία στο UK! Είπαμε, τόσο κουτόχορτο, ΔΕΝ τρώμε!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Θέλω να καταλήξω, πως από κάθε πανεπιστήμιο, θα βγουν κάποιοι άχρηστοι, εννοείται... ΚΑΝΕΝΑ σύστημα όμως, δεν γίνεται τον ΑΧΡΗΣΤΟ, να τον κάνει επιστήμονα! Δεν γίνεται λοιπόν, ο ΑΧΡΗΣΤΟΣ της μέσης εκπαίδευσης, να φεύγει κακήν κακώς με foundation (γιατί με τον γενικό δεν τον δέχονταν ΠΟΥΘΕΝΑ βεβαίως βεβαίως...), να γυρνάει μετά από 4 χρόνια με ένα bachelor κι ένα master και ταυτόχρονα να έχει μούτρα να κρίνει και τα ελληνικά πανεπιστήμια, ΠΡΗΖΟΝΤΑΣ εμένα κι άλλους κακομοίρηδες για το πόσο...αναβαθμισμένη είναι η...παιδεία στο UK! Είπαμε, τόσο κουτόχορτο, ΔΕΝ τρώμε!.&-
Tα πες όλα!
-
Πολύ μ' αρέσει το επιχείρημα 'ήθελα να σπουδάσω οικονομικά, άρα η γεωγραφία (πχ) μου ήταν άχρηστη'
Έτσι βγαίνουν τα γίδια απ τα ελληνικά σχολεία. Μπορεί να σου λύνουν ολοκληρώματα για πλάκα, αλλά νομίζουν ότι ο Καζαντζάκης ήταν παίχτης του ΟΦΗ και ότι το Αγρίνιο είναι πόλη της Σικελίας.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Πολύ μ' αρέσει το επιχείρημα 'ήθελα να σπουδάσω οικονομικά, άρα η γεωγραφία (πχ) μου ήταν άχρηστη'Έτσι βγαίνουν τα γίδια απ τα ελληνικά σχολεία. Μπορεί να σου λύνουν ολοκληρώματα για πλάκα, αλλά νομίζουν ότι ο Καζαντζάκης ήταν παίχτης του ΟΦΗ και ότι το Αγρίνιο είναι πόλη της Σικελίας.
Fit for purpose λεγεται... αν θες να αναλωσεις χρονο, χρημα και κοπο για να στο Α μαθημα ενω αυτο που θα σου χρειαστει ειναι το Β.... ειναι ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ.
Οποτε αγαπητε Σαρμαδακο, οπως εσυ εισαι αντιδραστικος, ετσι επετρεψε μου να ειμαι και γω... Αν ειναι να κριθω απο κάτι, θέλω να κριθω σχετικά με αυτο... γιατι στο κατω κατω αυτο γουσταρω να κανω, αυτο θελω να κανω. Για το οποιο ασχετο μάθημα κρίνομαι στην υπόλοιπη γενική εκπαιδευση!Και θα στο πω ακομα ποιο απλα... χεστηκαν οι πελάτες σου αν ξερεις καλη γεωγραφια, θα νοιαστουν ομως αμα ξερεις καλη ανατομια. Απο αυτό θα κριθεις για να βγάλεις τον επιουσιο!
@ HF:
Μπορεί να μην σου αρέσει το ότι ένας κακός μαθητης εδώ πήγε έξω και πέτυχε... έχεις σκεφτεί όμως οτι ουσιαστικά μπορεί απλά το εκπαιδευτικό συστημα να μην τον ευνοουσε? Να του ηταν σε μεγάλο βαθμό αδιάφορο? Έχεις σκεφτει οτι έξω το σύστημα μπορεί να χειρίζεται ποιο επιτυχημένα την εκπαιδευτική διαδικάσια?Εγω δεν θα κρίνω τι γνώσεις παρέχουν τα εδω πανεπιστημια, θα κρίνω ομως τον τροπο λειτουργιας... οπως επίσης θα σου πω οτι εξίσου με σένα βαρέθηκα να ακούω οτι εμεις εδω ειμαστε οι καλύτεροι (says who βασικά, απο την στιγμή που δεν υπάρχει κανενα συστημα αξιολογησης, ουτε καν εσωτερικο) και συγκρινόμαστε μόνο με Harvard τσε βαλε και τα υπόλοιπα unis θα επρεπε να παν να κρεμαστουν που τόλμησαν έστω να σκεφτουν οιαδήποτε συγκριση... Αν μη τι αλλο αυτο λέγεται αλλαζονεία και ξεκινάει απο εδώ!
Anyways, ο τελικός κριτής ειναι η αγορά εργασίας και κρίνεσε για το τι μπορείς να κάνεις και όχι απο που βαστάει η σκούφια σου .- Αν το καταλαβουμε αυτό ίσως αφήσουμε την παραφιλολογια περι μαρκάς και απλως στρωθουμε στο διάβασμα.
-
Η συζήτηση έχει ποδοσφαιροποιηθεί εντελώς . Εχετε χάσει όλοι το μέτρο . Δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο , όλα έχουν υπέρ και κατά και πιστεύω ότι όποιος θέλει μαθαίνει παντού . Οποιος δεν θέλει , στο εξωτερικό μπορεί να βρεί λύση με τα χρήματα και στο εσωτερικό με τα κόμματα .
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πολύ μ' αρέσει το επιχείρημα 'ήθελα να σπουδάσω οικονομικά, άρα η γεωγραφία (πχ) μου ήταν άχρηστη'
Έτσι βγαίνουν τα γίδια απ τα ελληνικά σχολεία. Μπορεί να σου λύνουν ολοκληρώματα για πλάκα, αλλά νομίζουν ότι ο Καζαντζάκης ήταν παίχτης του ΟΦΗ και ότι το Αγρίνιο είναι πόλη της Σικελίας.
Fit for purpose λεγεται... αν θες να αναλωσεις χρονο, χρημα και κοπο για να στο Α μαθημα ενω αυτο που θα σου χρειαστει ειναι το Β.... ειναι ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ.
Οποτε αγαπητε Σαρμαδακο, οπως εσυ εισαι αντιδραστικος, ετσι επετρεψε μου να ειμαι και γω... Αν ειναι να κριθω απο κάτι, θέλω να κριθω σχετικά με αυτο... γιατι στο κατω κατω αυτο γουσταρω να κανω, αυτο θελω να κανω. Για το οποιο ασχετο μάθημα κρίνομαι στην υπόλοιπη γενική εκπαιδευση!Και θα στο πω ακομα ποιο απλα... χεστηκαν οι πελάτες σου αν ξερεις καλη γεωγραφια, θα νοιαστουν ομως αμα ξερεις καλη ανατομια. Απο αυτό θα κριθεις για να βγάλεις τον επιουσιο!
Σ αυτή τη ζωή (και στην επόμενη ίσως, δεν ξέρω) δεν είσαι μόνο επαγγελματίας, αλλά συμμετέχεις και στις υπόλοιπες εκφάνσεις της ζωής. Οπότε αν θέλουμε να χουμε πολίτες και όχι ΓΙΔΙΑ οφείλουμε να τους μορφώσουμε σφαιρικότερα.
Εννοείται πως όσο προχωράνε οι σπουδές η σφαιρικότητα χάνεται και προχωράμε στις εξειδικεύσεις.Απλό;
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
@ HF:
Μπορεί να μην σου αρέσει το ότι ένας κακός μαθητης εδώ πήγε έξω και πέτυχε... έχεις σκεφτεί όμως οτι ουσιαστικά μπορεί απλά το εκπαιδευτικό συστημα να μην τον ευνοουσε? Να του ηταν σε μεγάλο βαθμό αδιάφορο? Έχεις σκεφτει οτι έξω το σύστημα μπορεί να χειρίζεται ποιο επιτυχημένα την εκπαιδευτική διαδικάσια?Αν μιλάμε για πετυχημένους, και βέβαια ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!
Με τους φαφλατάδες έχω πρόβλημα, που θεωρούν επιτυχία το ότι πήραν ένα ή περισσότερα χαρτιά και τώρα κρατάνε τον ταύρο από τα @@!
Αν πετύχουν επαγγελματικά, τότε κανένα πρόβλημα, το πρόβλημα ανακύπτει όταν παραμένουν ΑΣΧΕΤΟΙ και εν πολλοίς ΓΙΔΙΑ και ταυτόχρονα έχουν τα μούτρα και μιλάνε!Εγω δεν θα κρίνω τι γνώσεις παρέχουν τα εδω πανεπιστημια, θα κρίνω ομως τον τροπο λειτουργιας... οπως επίσης θα σου πω οτι εξίσου με σένα βαρέθηκα να ακούω οτι εμεις εδω ειμαστε οι καλύτεροι (says who βασικά, απο την στιγμή που δεν υπάρχει κανενα συστημα αξιολογησης, ουτε καν εσωτερικο) και συγκρινόμαστε μόνο με Harvard τσε βαλε και τα υπόλοιπα unis θα επρεπε να παν να κρεμαστουν που τόλμησαν έστω να σκεφτουν οιαδήποτε συγκριση... Αν μη τι αλλο αυτο λέγεται αλλαζονεία και ξεκινάει απο εδώ!
Ο τρόπος λειτουργίας δεν δείχνει να σε ενδιαφέρει, όσο το αποτέλεσμα, εγώ αυτό καταλαβαίνω από όσα έχεις γράψει... Επομένως, αν με τον στρεβλό και χαζό τρόπο λειτουργίας τα ελληνικά πανεπιστήμια παράγουν κάτι, ας τους το αναγνωρίσουμε. Όποιος συγκρίνει τα ελληνικά με κορυφαία πανεπιστήμια του εξωτερικού, είναι απλώς ανόητος. Χειρότερος βέβαια είναι αυτός που τα συγκρίνει με κάτι τελειωμένα 'ιδρύματα' που μοιράζουν χαρτιά και ευδοκιμούν στο UK. Εκεί υπάρχουν βέβαια και κορυφαία, αλλά η πλειοψηφία που κατεβαίνει εδώ, είναι απ' αλλού!
Anyways, ο τελικός κριτής ειναι η αγορά εργασίας και κρίνεσε για το τι μπορείς να κάνεις και όχι απο που βαστάει η σκούφια σου .- Αν το καταλαβουμε αυτό ίσως αφήσουμε την παραφιλολογια περι μαρκάς και απλως στρωθουμε στο διάβασμα.
Αυτό λέω κι εγώ. Και βλέπω πως οι απόφοιτοι των ελληνικών πανεπιστημίων, και μια χαρά θέσεις βρίσκουν για έρευνα στην Ευρώπη και γενικά προτιμώνται στην ελληνική αγορά εργασίας και ποτέ δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με το δίπλωμά μου να βρω δουλειά, θέλω να πω, δεν με κοίταξε κανένας στραβά με την υποψία πως είμαι...άσχετος επειδή τελείωσα στην Ελλάδα πολυτεχνείο... Κάτι που δεν μπορώ να πω για πολλούς που τελείωσαν στο UK...
-
Μην τους χαλάς την Νιρβάνα ρε .
Φτάσαμε να απαιτούμε να συγκριθεί το Μετσόβιο με το ΕΤΗ ας πούμε. ΕλεοςΓια να σας χαλασω και λίγο ακόμα την Νιρβάνα, σε προπτυχιακό επίπεδο, οι διαφορές είναι ακόμα μικρο΄τερες απ ότι φαντάζεστε.
ΓΙ αυτό και κορυφαία πανεπιστήμια του εξωτερικου μαζεύουν παιδιά απ όλο τον κόσμο
Και ειδικά στην Ελλάδα, που τα πολυτεχνία ε΄χουν κρατήσει το παραδοσιακό 'βαρύ' πρόγραμμα σπουδων και δεν αρχίσαν τις πίπες όπως έχουν αρχίσει αλλού οι 'προοδευτικοί' στην Ευρώπη, μιά χαρά την παλεύουν.Μάλιστα, ειδικά αν θέλουν ανθρώπους να δουλέψουν σε κοντρόλ, μοντελοποίηση και μαθηματικούρα, ψάχνουν ανθρώπους απο Πρώην ΕΣΣΔ
-
Όπως έλεγε και ένας καθηγητής στην Στουτγκάρδη, είμαι σίγουρος οτι η Ρωσσίδα θα λύσει την δύσκολη άσκηση
-
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
ΓΙ αυτό και κορυφαία πανεπιστήμια του εξωτερικου μαζεύουν παιδιά απ όλο τον κόσμο
Πάντως, κάτι δεν πάει και τόσο καλά στα καθ' ημάς: Πρόσφατα επικοινώνησε μαζί μου καθηγήτρια από μεγάλο Γαλλικό Πανεπιστήμιο. Ζήτησε να της προτείνω άτομα για διδακτορικό, για το οποίο μόλις εξασφάλισε χρηματοδότηση. Αρκει μόνο να πω ότι δεκαπέντε μέρες τώρα, δεν έχει βρεθεί ούτε ένας κατάλληλος.
-
Για πες λίγο για τί διδακτορικό μιλάμε ρε διρτούλιε
Σε πολυτεχνικές που ξέρω απο πρώτο χέρι πάντως, οι καλοί έφυγαν άνετα έξω, και οι αριστεύσαντες σε τοπ πανεπιστήμια...(15 μέρες πάντως δεν είναι και πολύ )
-
Και τι είναι ρε παιδιά το διδακτορικό για να βρεθεί κάποιος σε 2 βδομάδες μέσα;
Εγώ πάντα κάτι τέτοια τα αντιμετώπιζα με...τρόμο! Το διδακτορικό είναι απόφαση ζωής: θα περάσεις 5 χρόνια το λιγότερο κάνοντας με συνέπεια κάτι και μην έχοντας ουσιαστικά την δυνατότητα να το αφήσεις και να φύγεις, γιατί πετάς τα πάντα έτσι... Και ειδικά όταν πρόκειται και για μετακίνηση στο εξωτερικό... -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Για πες λίγο για τί διδακτορικό μιλάμε ρε διρτούλιε
Σε πολυτεχνικές που ξέρω απο πρώτο χέρι πάντως, οι καλοί έφυγαν άνετα έξω, και οι αριστεύσαντες σε τοπ πανεπιστήμια...(15 μέρες πάντως δεν είναι και πολύ )
όπου περνάν τον πρώτο χρόνο δίνοντας τα μισά προπτυχιακά ως επιβεβαίωση οτι γνωρίζουν και μάλιστα on the university's dime (μιλάμε για Αμερική πάντα)
γενικά το επίπεδο πέφτει και σε εισαχθέντες και σε μάθημα που γίνεται.
-
Kανένας απ αυτούς που αναφέρομαι δεν εδωσαν μαθήματα, εμού συμπεριλαμβανομένου.
ίσα ίσα, μαθήματα που είχα κάνει, και ήταν σχετικά με το διδακτορικό, δεν τα είχαν εδώ.Για Αμερική, ναι, ένας φίλος που πήγε πρώτα γράφτηκε στο μάστερ, και μετά συνέχισε για διδακτορικό, όπου όμως το διδακτορικό θ αήταν 3 χρόνια.
Πολύ πιο εντατικοί ρυθμοί στην Αμερική, είχε ξεπατωθεί.Δεν είναι για μένα αυτά
-
Διδακτορικό εδώ.
Οι μισοί μεταπτυχιακοί που είχα υπόψη, έχουν καθυστερήσει να τελειώσουν. Δυο καλοί (και τελειωμένοι) είναι φαντάροι +σε διαφορετικό αντικείμενο. Μια 'αστεράτη' που τελειώνει σε ένα μηνα, θέλει να πιάσει δουλειά αμέσως. Αυτό το τελευταίο, μάλιστα, το συνάντησα σε 3-4 ακόμα που προσέγγισα (αν και αυτοί δε θα την πάλευαν εκει). Δε ξέρω. Δεν είναι ότι δεν υπάρχουν καλοί/ες: απλά η πλειονότητά τους κοιτάζει πλέον την άμεση 'αποκατάστασή' τους. Ισως να έχουν και δίκιο.edit. ειδα και το ποστ του HF. Ναι, είναι μεγάλη απόφαση. Αλλά κάποτε πρέπει να τις παίρνεις και αυτές, έστω και με πίεση χρόνου, αν χρειαστεί. (τι μου έτυχε εμένα: ενα καλοκαιρινό μεσημέρι, λίγες μέρες πριν ορκιστώ, με πήραν τηλ. και μου είπαν ότι υπάρχει μια υποτροφία για μεταπτυχιακό: ενδιαφερόμουν? Αν ναι, έπρεπε να απαντήσω μέσα σε 2-3 μέρες. Και απάντησα. Δέχτηκα. (Και δεν ηταν και δίπλα, να πεις, εντάξει μωρέ, δυο ωρίτσες με το αεροπλάνο, δεν τρέχει τίποτα). Και δεν το μετάνιωσα ποτέ.
-
Η απόφαση για την φυγή στην Ολλανδία ήταν πολύ πιο περιπετειώδης, και ελπίζω να λέω τα ίδια με σένα σε λίγα χρόνια
Εδώ, λίγοι Ολλανδοί συνεχίζουν για Διδακτορικό, μιας και το οικονομικό δέλεαρ της εργασίας παραείναι μεγάλο.
Επίσης άλλο Διδακτορικό κι άλλο Μεταπτυχιακό. Ειδικά σε κάποια διδακτορικα, μπορείς άνετα να πάρεις τα @ και να μην τα καταφέρεις...Υ.Γ
Four subjects are proposed (see attached a detailed description - in french with an english abstract - of the four subjectsΠάει, χάλασαν κι οι Γάλλοι
-
Κοίτα, Διρτουλιέ μου, εγώ είμαι γνωστό καπιταλόμουτρο με αριστερές προεκτάσεις όμως... Κοινώς, είχα πάντα στο μυαλό μου να βγάλω κάνα φράγκο, ούτως ή άλλως ήμουν καμμένο χαρτί και χαζός, δεν έκανα για έρευνα... Άλλοι όμως που το πάλεψαν και το παλεύουν, ήθελαν κι αυτοί κάποιο χρόνο για να πάρουν τόσο σοβαρές αποφάσεις...
Όπως βλέπω κιόλας από το θέμα του διδακτορικού και το πανεπιστήμιο, δεν είναι κάτι από τα πιο 'εύκολα' και εύπεπτα θέματα: Forest Ecology δεν είναι πως θα σου ανοίξει στην Ελλάδα τίποτε γκαραζόπορτες, οπότε σωστά ο άλλος θα πρέπει να σκεφτεί πως μπορεί να πρέπει να μείνει έξω... Επομένως, χρειάζεται περισσότερη σκέψη...
Δεν ξέρω, είμαι εγώ πολύ συντηρητικός και παραδόπιστος μάλλον, τι να πω... (δεν φταίω εγώ, τα δύσκολα παιδικά χρόνια και τα ωραία γκομενάκια που με ...φτύσαν και με παράτησαν με κατάντησαν έτσι, μην με παρεξηγείς... )
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Για Αμερική, ναι, ένας φίλος που πήγε πρώτα γράφτηκε στο μάστερ, και μετά συνέχισε για διδακτορικό, όπου όμως το διδακτορικό θ αήταν 3 χρόνια.
Πολύ πιο εντατικοί ρυθμοί στην Αμερική, είχε ξεπατωθεί.Δεν είναι για μένα αυτά
on the university's dime
έχει σημασία αυτό που σου λέω,δεν ψαρεύουν υποψηφίους τους οποίους περνάνε απο μια δοκιμασία μτχ, το οποίο θα πλήρωναν αν δεν συνέχιζαν για διδ/κο και οτι κάτσει...
μιλάμε οτι τον πληρώνει 1 χρόνο, ζωή και μισθό, για να περάσει=πιστοποίηση δηλ τα μαθ/τα του προπτυχιακού. πιστεύουν το πτυχίο όσο χειρόγραφη χαρτοπετσέτα.πάρα πολύ εντατικοί ρυθμοί στην Αμερική. ειδικά softwareδες ξεχνούν το φως του ήλιου.
dirtoulie όταν λες καλοί τι εννοείς?
έξυπνοι, ερευνητικοί,απόλυτα συνεπείς? -
Πάντως wannabe, επειδή τώρα θυμήθηκα, γνωρίζω περιπτώσεις 3 παιδιών, εκ των οποίων οι 2΄πήγαν κατ ευθείαν για διδακτορικό (UCLA o ένας, ο άλλος επίσης κάτι πολύ καλό που μου διαφεύγει) και ο άλλος σε ένα ας πούμε δεύτερης διαλογής, αλλά πάλι κατ ευθείαν.
Όταν έψαχνα, είχα μία πρόταση για GTech, αλλά επειδή οι βαθμοί μου ήταν μέτριοι για τα δεδομένα τους, έπρεπε να κάνω αυτό που λες.
Και αμερική κόλωσα, δεν ήθελα να φύγω τόσο μακρυά, και δεν νομίζω να τα έβγαζα πέρα σε τέτοια πίεση.- σε αυτό που λέει ο HF και πάω για ύπνο. Πολύ ψαγμένο θέμα, που δε σου διασφαλίζει με τπτ δουλειά μετά στην ελλάδα, αν θες να γυρίσεις. Είναι αρκετά έως πολύ ερευνητικό, απ ότι μπορώ να καταλάβω, και μάλλον απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν ακαδημαϊκή-ερευνητική καριέρα.
Και τέτοιοι λείπουν...
Bon nuit
- σε αυτό που λέει ο HF και πάω για ύπνο. Πολύ ψαγμένο θέμα, που δε σου διασφαλίζει με τπτ δουλειά μετά στην ελλάδα, αν θες να γυρίσεις. Είναι αρκετά έως πολύ ερευνητικό, απ ότι μπορώ να καταλάβω, και μάλλον απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν ακαδημαϊκή-ερευνητική καριέρα.
Περί Σπουδών