-
Τα περισσότερα αυτοκίνητα θα έλεγα ότι είναι παλιά, άρα δεν έχουν ένδειξη...αλλα και πάλι έναν έλεγχο θα μπορούσαν να τον κάνουν πιστεύω!
(Για να προσθέσω...θα πώ ότι όταν είχα το Hyundai Coupe, κάποια μέρα έτυχε να έχω ένα ηλεκτρικό πρόβλημα και σταμάτησαν να ανάβουν ΟΛΑ τα πίσω φώτα για τα φρένα... Για να πάω το αυτοκίνητο στο συνεργείο με ασφάλεια έκανα το εξής... άναψα την μικρή σκάλα, ώστε να μπορούν να ενεργοποιηθούν και τα φώτα ομίχλης, και όποτε πάταγα φρένο, πάταγα με το χέρι μου και τον διακόπτη από τα πίσω φώτα ομίχλης, σαν ένδειξη ότι φρενάρω... )
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Τον τελευταίο καιρό...έχω πετύχει πάρα πολλά αυτοκίνητα, των οποίων ΔΕΝ ανάβουν τα πίσω φώτα των φρένων (εγγληματικό!). quote]
Απαραδεκτο αν αναλογιστεις οτι απο το 1990 και μετα τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν ενδειξη για τυχον καμενες λαμπες φρενων. Τα δε συγχρονα εχουν για ολες τις λαμπεςΤο ίμπιζα μου του 2001 δεν έχει..
Αλλά βλέπω και κάτι καινούργια, πχ το νέο corsa, με καμμένα φώτα και να έχουν μείνει μόνο τα καταραμένα τα μεσαία led για φρένο.. -
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Τον τελευταίο καιρό...έχω πετύχει πάρα πολλά αυτοκίνητα, των οποίων ΔΕΝ ανάβουν τα πίσω φώτα των φρένων (εγγληματικό!). quote]
Απαραδεκτο αν αναλογιστεις οτι απο το 1990 και μετα τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν ενδειξη για τυχον καμενες λαμπες φρενων. Τα δε συγχρονα εχουν για ολες τις λαμπεςΤο ίμπιζα μου του 2001 δεν έχει..
Αλλά βλέπω και κάτι καινούργια, πχ το νέο corsa, με καμμένα φώτα και να έχουν μείνει μόνο τα καταραμένα τα μεσαία led για φρένο..Πάλι καλά που υπάρχουν και αυτά τα Led... αλλά δυστυχώς, συνήθως όταν κάποιο αυτοκίνητο έχει ηλεκτρικό πρόβλημα δεν ανάβουν ούτε αυτά! Όπως όταν έγινε και στην δική μου περίπτωση που περιγράφω πιο πάνω!
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Τον τελευταίο καιρό...έχω πετύχει πάρα πολλά αυτοκίνητα, των οποίων ΔΕΝ ανάβουν τα πίσω φώτα των φρένων (εγγληματικό!).
Απαραδεκτο αν αναλογιστεις οτι απο το 1990 και μετα τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν ενδειξη για τυχον καμενες λαμπες φρενων. Τα δε συγχρονα εχουν για ολες τις λαμπες
Μπα, δεν ισχύει αυτό ως κανόνας...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τον τελευταίο καιρό...έχω πετύχει πάρα πολλά αυτοκίνητα, των οποίων ΔΕΝ ανάβουν τα πίσω φώτα των φρένων (εγγληματικό!).
Απαραδεκτο αν αναλογιστεις οτι απο το 1990 και μετα τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν ενδειξη για τυχον καμενες λαμπες φρενων. Τα δε συγχρονα εχουν για ολες τις λαμπες
Μπα, δεν ισχύει αυτό ως κανόνας...
Πράγματι...κανένα από τα αυτοκίνητα που είχα μέχρι τώρα (δείτε υπογραφή μου) ή έχω οδηγήσει γενικά (εταιρικό Corsa, Nissan Almera κτλ) είχαν τέτοιο σύστημα ειδοποίησης... (το insignia δεν το έχω παραλάβει ακόμα για να ξέρω)...εδώ δεν το είχε το Megane CC του 2005 που είχα...
-
χμμ Εκπλησσομαι να πω την αληθεια....Το 460 του 1987 ειχε για τα φωτα φρενων...οταν αναβες την μηχανη αναβε και ενα λαμπακι στο ταμπλω το οποιο εσβηνε με το πατημα των φρενων αν δεν ειχε καποια καμενη λαμπα αλλιως εμενε αναμενο...θα περιμενα κατι αναλογο να ηταν διαθεσιμο σε πιο συγχρονα αυτοκινητα αν οχι το πιο 'ακριβο' (?) που αναφερει ακριβως και ποια λαμπα εχει καει....
-
Εγώ παρατηρώ μερικούς που αντί να αλλάξουν μία λάμπα μεσαίας θέσης ανάβουν τα ομίχλης...
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Εγώ παρατηρώ μερικούς που αντί να αλλάξουν μία λάμπα μεσαίας θέσης ανάβουν τα ομίχλης...Νομίζω πως σε μερικά καινουρια αυτοκίνητα, αν έχει καεί κάποια λάμπα 'πορείας' ανάβουν αυτόματα τα ομίχλης, για να καταλαβαίνεις οτι απέναντί σου είναι αυτοκίνητο και όχι μηχανή... τώρα αν κάποιοι είναι βολεμένοι με αυτό και το κάνουν επίτηδες... ε... ζωάκια είναι και αυτοί!
-
Και παλιά αμάξια. Τα φώτα θέσεως τότε για ποιο λόγο υπάρχουν;
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
χμμ Εκπλησσομαι να πω την αληθεια....Το 460 του 1987 ειχε για τα φωτα φρενων...οταν αναβες την μηχανη αναβε και ενα λαμπακι στο ταμπλω το οποιο εσβηνε με το πατημα των φρενων αν δεν ειχε καποια καμενη λαμπα αλλιως εμενε αναμενο...θα περιμενα κατι αναλογο να ηταν διαθεσιμο σε πιο συγχρονα αυτοκινητα αν οχι το πιο 'ακριβο' (?) που αναφερει ακριβως και ποια λαμπα εχει καει....ΣΤΟ 460 Υπηρχε και σύστημα για την ειδοποίηση , όσων δεν φορούσαν τις ζωνες ασφαλείας ,ήδη απο το 1985!
στα περισσότερα, ακόμη και σήμερα , δεν έχει λαμπακι κλπ ούτε για ζώνες , ούτε για τα φωτα STOP.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ, ΓΙΑ ΤΟΥς ..ΟΔΗΓΑΡΕΣ ΜΑΣ !
ΥΓ.εδω, το ίδιο γίνεται με τα περισσότερα παπακια, και μάλλον επίτηδες -κατα την εμπειρία μου. -
Ο χρήστης irou37 έγραψε:
χμμ Εκπλησσομαι να πω την αληθεια....Το 460 του 1987 ειχε για τα φωτα φρενων...οταν αναβες την μηχανη αναβε και ενα λαμπακι στο ταμπλω το οποιο εσβηνε με το πατημα των φρενων αν δεν ειχε καποια καμενη λαμπα αλλιως εμενε αναμενο...θα περιμενα κατι αναλογο να ηταν διαθεσιμο σε πιο συγχρονα αυτοκινητα αν οχι το πιο 'ακριβο' (?) που αναφερει ακριβως και ποια λαμπα εχει καει....
ΣΤΟ 460 Υπηρχε και σύστημα για την ειδοποίηση , όσων δεν φορούσαν τις ζωνες ασφαλείας ,ήδη απο το 1985!
στα περισσότερα, ακόμη και σήμερα , δεν έχει λαμπακι κλπ ούτε για ζώνες , ούτε για τα φωτα STOP.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ, ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ, ΓΙΑ ΤΟΥς ..ΟΔΗΓΑΡΕΣ ΜΑΣ !
ΥΓ.εδω, το ίδιο γίνεται με τα περισσότερα παπακια, και μάλλον επίτηδες -κατα την εμπειρία μου.Σωστα...και στο Saab 900 του 1980 ειχε ακομα και για τον συνοδηγο....ομως ηταν πολλοι οι εξυπνοι που ειχαν μονιμως δεμενη την ζωνη και καθονταν απο πανω ή αγοραζαν ενα κλιπ και το τοποθετουσαν στην εισαγωγη ή ακομα εβαζαν τον μαστρο θαναση να βραχυκυκλωσει το συστημα....
-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Εγώ παρατηρώ μερικούς που αντί να αλλάξουν μία λάμπα μεσαίας θέσης ανάβουν τα ομίχλης...
Νομίζω πως σε μερικά καινουρια αυτοκίνητα, αν έχει καεί κάποια λάμπα 'πορείας' ανάβουν αυτόματα τα ομίχλης, για να καταλαβαίνεις οτι απέναντί σου είναι αυτοκίνητο και όχι μηχανή... τώρα αν κάποιοι είναι βολεμένοι με αυτό και το κάνουν επίτηδες... ε... ζωάκια είναι και αυτοί!
Εδώ κάποιοι προτιμούν να έχουν αναμμένες τις ψείρες και τα ομίχλης, και να κυκλοφορούν με τα μεσαία σβηστά...
Επιπλέον πληθαίνουν και τα ΖΩΑ με after market xenon και στα ομίχλης. Αυτοδικία.... είναι λύση?
...και καλα οταν ειναι απο πισω...κατι ο αντιθαμβωτικος καθρεπτης κατι τα φιμε σωζετε....οταν ειναι απεναντι τι κανεις?
Πρακτικά, τι νόημα έχει να είναι ολόλευκο το φως που βγάζουν τα ομίχλης - ΑΝ σκοπεύεις να τα χρησιμοποιείς όπως ορίζει ο νόμος?
-
Ε Καλά, αυτοί δεν παίζονται!
ΔΕΝ θα δείς , ούτε ένα απο αυτούς, να πηγαίνουν με ομίχλη, ούτε θα τους συναντήσεις στην ΚΑΤΑΡΑ, ή στον δομοκό....
όλος τους ο κόσμος, περικλείεται απο τα όρια του νομού Αττικής, και μόνο με καλοκαιρία ...
Τι να λέμε τώρα.. -
Mπα, το κλου της υπόθεσης είναι πως όταν έχει ομίχλη, κανείς τους δεν τα ανάβει.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Mπα, το κλου της υπόθεσης είναι πως όταν έχει ομίχλη, κανείς τους δεν τα ανάβει.για να μην φθείρονται , -αλλα που ΄ξέρετε εσείς, απο οδηγάρες !!!!!!!
-
Θέλω μια γνώμη για το ποιος είναι το ζώο, εγώ ή ο άλλος οδηγός ή και οι δυο μας
Στην εθνική οδό, κινούμαι στην αριστερή με ταχύτητες 160-170χλμ, όπως ακριβώς και τα 2-3 μπροστινά μου αμάξια και κρατάω την δέουσα απόσταση από τον μπροστινό μου. Η μεσαία λωρίδα έχει σχετική 'κίνηση' και πηγαίνει με 120χλμ το πολύ. Έρχεται ένας πάρα πολύ γλήγορος με Astra GTC πίσω μου και μου κολλάει στα 2 μέτρα. Για να μπω στη μεσαία λωρίδα και να τον αφήσω να περάσει (κάτι που θα έκανα φυσικά αν γινόταν) θα έπρεπε να κόψω κατά 40χλμ την ταχύτητά μου για να χωρέσω ανάμεσα στα αμάξια της που πήγαιναν σαφώς πιο αργά από εμάς, ένας τέτοιος ελιγμός θα ήταν πολύ επικίνδυνος καθώς είχαν μικρές αποστάσεις ανάμεσά τους. Τον βλέπω στον καθρέφτη να κάνει κινήσεις εκνευρισμού. Επιταχύνω όσο με παίρνει ώστε να έχω και μια απόσταση ασφαλείας από τον μπροστινό μου, αλλά αυτός έρχεται κοντά.
Τελικά να μην τα πολυλογώ, με προσπέρασε από τη μεσαία λωρίδα και ευτυχώς που πάτησα φρένο γιατί πλησίαζε πάρα πολύ το αμάξι της μεσαίας λωρίδας και δεν ξέρω αν θα προλάβαινε να κάνει τη σφήνα του. Το ίδιο πράγμα συνέχισε να κάνει στους υπόλοιπους οδηγούς της αριστερής λωρίδας περνώντας τους τελικά από τη μεσαία οριακά. -
Ε! ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ, ΔΕΝ ΞΕΡΕΙς, την απαντηση ??? σαφως ο alfa dromeo !
-
Ο χρήστης irou37 έγραψε:
Ε! ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ, ΔΕΝ ΞΕΡΕΙς, την απαντηση ??? σαφως ο alfa dromeo !Υπάρχει Alfa Romeo στην ιστορία;;; Astra GTC δεν είχε ο... γλήγορος; Το...ζωο της υπόθεσης... από την στιγμή που και εσύ φίλε Νεος πήγαινες με παραπάνω χιλιόμετρα είσαι λιγάκι... ζωάκι (χαμστεράκι... όχι κάτι υπερβολικό έτσι και αλλιώς... όλοι μας έχουμε πάει λίγο παραπάνω... με την ροή της κίνησης του δρόμου)...
-
ΤΟ αλφα δρομεο που εγραψα ήταν για τους ...γλήγορους, ΟΧΙ για την μάρκα αυτοκινήτου
-
Ο χρήστης irou37 έγραψε:
ΤΟ αλφα δρομεο που εγραψα ήταν για τους ...γλήγορους, ΟΧΙ για την μάρκα αυτοκινήτουΑαα..Οκ..σορρυ...δεν το έπιασα!
Ζώα,Ζώα,Ζώα.............