-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τώρα αν πω ότι το πίσω αριστερό φανάρι στο πορτ-μπαγκάζ είναι ένα χιλιοστό επάνω σε σχέση με αυτό που είναι στο φτερό, φταίω? ...γιατί τόσο τσαπατσουλιά ρε γμτ?
εσυ πιστευεις οτι στην bmw σου ειναι ολα τελεια?και με ακριβεια χιλιοστου?και αν ειναι σε σενα ολα τελεια, πιστευεις πως ειναι και σε ολες τις αλλες?μαλλον καποια πραγματα μας πονανε και ψαχνουμε να βρουμε τα απιστευτα για να εχουμε να λεμε...
Τώρα το δεύτερο σχόλιο το αφήνω, δεν έχει νόημα (δε κατάλαβα τι εννοείς και με το 'μας πονάνε'). Προσωπικά είμαι επικριτικός για άψυχα πράγματα που τα πληρώνουμε και δε μου αρέσει να με πιάνουν κορόιδο, τώρα εσύ γιατί το γυρνάς στο προσωπικό δε καταλαβαίνω.
για αρχη να αναφερω πως δεν εχω κατι προσωπικο φυσικα...αναφερθηκα στις bmw για προφανεις λογους...το οτι καθεσαι ομως και ψαχνεις την λεπτομερεια της λεπτομερειας για να εχεις ενα 'πατημα' για αρνητικα σχολια για τις αλφα δεν το καταλαβαινω...αυτην την εμπαθεια δεν την καταλαβαινω...και αν κατσει καποιος και ψαξει για τις bmw,ολο και κατι θα βρει αρνητικο να πει...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Και ως επι τω πλείστον και έτσι να είναι τότε από αυτοκίνητο που τραβολογιέται στα tests όλα να τα περιμένεις. Τα πάθη του Χριστού περνούν τα αυτοκινητάκια...'...Στο συγκεκριμένο 159 ο κινητήρας μπέρδευε κάπως στις χαμηλές στροφές κάτι που όπως μου είπαν οφείλεται στα 30.000 δημοσιογραφικά χιλιόμετρα που είχε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Παρεμπιπτόντως, γνωρίζοντας τι σημαίνει ο όρος «δημοσιογραφικά χιλιόμετρα» δεν μπορώ παρά να θαυμάσω τόσο την ποιότητα κατασκευής όσο και την στιβαρότητα του αμαξώματος, αφού τίποτα δεν έτριζε, η φανέρωνε** την ταλαιπωρία που είχε υποστεί το αυτοκίνητο και το εσωτερικό του**...'
http://www.fabiatou.com/2006/11/alfa-ro ... html#links
Υ.Γ Λάδια : Εδώ τα πράγματα είναι αρκετά πιο σαφή . Σε συνθήκες απίστευτου μποτιλιαρίσματος (Αργυρουπόλεως/Κύπρου) με 1η /2α ο δείκτης της θερμοκρασίας παραμένει καρφωμένος στους 90 βαθμούς. Σε ανοιχτό δρόμο με 4η/5η/6η και στροφές μέχρι και 6,5Κ σε πορεία , βλέπω άνετα να φλερτάρει και με τους 120 βαθμούς αλλά χωρίς ποτέ να φτάνει. Σε ενδιάμεσες καταστάσεις , 3η/4η/5η σε επαρχιακό δρόμο μέχρι 4,5/5Κ στροφές , 100 βαθμούς σταθερά. Όλα τα παραπάνω , ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών. Από τους -17 που βρήκα πέρσι στο Χελμό , μέχρι τους +38 της Αθήνας του καλοκαιριού.
-
λιγο υψηλες θερμοκρασιες στο λαδι βλεπω
-
αν θες αρνητικο να ενα: η alfa βγαζουν γενικα πιο πολλες ζημιες απο μια bmw ,να το αρνητικο (εχω πολλα παραδειγματα φιλων και συγγενων) αλλα ειναι alfa και ξερουν απο αυτοκινηση !!! η αληθεια ειναι αληθεια!!!
οταν θα παρεις ιταλικο θα εισαι προετιμασμενος τουλαχιστον ψυχολογικα οτι ολο και κατι θα σου βγαλει αλλα θα σε ανταμιψει αλλου -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
λιγο υψηλες θερμοκρασιες στο λαδι βλεπωΜόνο με οργανάκι θα δεις πραγματικές. Τα ΟΕΜ όργανα πάσχουν αλλά μόνο και μόνο που υπάρχουν φτάνει. Και σκέψου ότι στις 156GTA/147GTA/GT3.2 αναγκάστηκαν να βάλουν στο board computer μετρητή θερμοκρασίας λιπαντικού έστω και με ηλεκτρονικές μπάρες. Κάποια ένδειξη παίρνεις όχι όμως πραγματική.
-
τα ΟΕΜ όργανα τι ειναι;
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τα ΟΕΜ όργανα τι ειναι;Original** E**quipment Manufacturer
-
δλδ ειναι αυτα που εχουμε στο καντραν;
αμαν ρε γαμωτο μαυτα τα english. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
τα ΟΕΜ όργανα τι ειναι;Σε ελεύθερη γλώσσα ΟΕΜ σημαίνει οτιδήποτε 'μαμά' και προέρχεται από το original equipment manufacturer, το εργοστασιακό κοινώς.
αν θες αρνητικο να ενα: η alfa βγαζουν γενικα πιο πολλες ζημιες απο μια bmw ,να το αρνητικο (εχω πολλα παραδειγματα φιλων και συγγενων) αλλα ειναι alfa και ξερουν απο αυτοκινηση !!! η αληθεια ειναι αληθεια!!!
οταν θα παρεις ιταλικο θα εισαι προετιμασμενος τουλαχιστον ψυχολογικα οτι ολο και κατι θα σου βγαλει αλλα θα σε ανταμιψει αλλουΗ 159 πάντως δεν έχει προβλήματα αξιοπιστίας, κάτι που παραδέχομαι πως είχαν οι 156. Παράδοξο ή όχι είναι αλήθεια όμως.
Υ.Γ Λάδια : Εδώ τα πράγματα είναι αρκετά πιο σαφή . Σε συνθήκες απίστευτου μποτιλιαρίσματος (Αργυρουπόλεως/Κύπρου) με 1η /2α ο δείκτης της θερμοκρασίας παραμένει καρφωμένος στους 90 βαθμούς. Σε ανοιχτό δρόμο με 4η/5η/6η και στροφές μέχρι και 6,5Κ σε πορεία , βλέπω άνετα να φλερτάρει και με τους 120 βαθμούς αλλά χωρίς ποτέ να φτάνει. Σε ενδιάμεσες καταστάσεις , 3η/4η/5η σε επαρχιακό δρόμο μέχρι 4,5/5Κ στροφές , 100 βαθμούς σταθερά. Όλα τα παραπάνω , ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών. Από τους -17 που βρήκα πέρσι στο Χελμό , μέχρι τους +38 της Αθήνας του καλοκαιριού.
Τι λάδια βάζεις? Παίζει και αυτό το ρόλο του.
Το 120 είναι όντως λίγο υψηλή, αλλά αφήνω ένα περιθώριο να είναι τουλάχιστον 10 βαθμούς κάτω η πραγματική.Πάντως από τη θερμοκρασία λαδιού φαίνεται και που ζορίζεται ένας κινητήρας. Αυτό που λένε ότι στις πόλεις σκοτώνονται τα αυτοκίνητα είναι μύθος. Το ζόρι είναι από το παρατεταμένο γκάζι εκεί που ανεβαίνει η θερμοκρασία λαδιού...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τι λάδια βάζεις? Παίζει και αυτό το ρόλο του.
Το 120 είναι όντως λίγο υψηλή, αλλά αφήνω ένα περιθώριο να είναι τουλάχιστον 10 βαθμούς κάτω από την πραγματική.Πάντως από τη θερμοκρασία λαδιού φαίνεται και που ζορίζεται ένας κινητήρας. Αυτό που λένε ότι στις πόλεις σκοτώνονται τα αυτοκίνητα είναι μύθος. Το ζόρι είναι από το παρατεταμένο γκάζι εκεί που ανεβαίνει η θερμοκρασία λαδιού...
συμφωνω.
στο δικο μου στην κινηση στην πολη φτανει 80-90
αλλα οταν το πιεσω στην εθνικη φτανει τους 100-110 αλλα ποτε παραπανω.
χθες βραδυ 200σαρισα και η θερμοκρασιες ολες ηταν μια χαρα. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
χθες βραδυ 200σαρισα
2η φορα στη ζωη σου...
-
210 για την ακριβεια
-
-
-
ΠΙΟ ΤΕΡΜΑ δεν εχει δηλαδη!!!
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Η 159 πάντως δεν έχει προβλήματα αξιοπιστίας, κάτι που παραδέχομαι πως είχαν οι 156. Παράδοξο ή όχι είναι αλήθεια όμως.
Koyνηθείτε από τη θέση σας
Τι λάδια βάζεις? Παίζει και αυτό το ρόλο του.
Το 120 είναι όντως λίγο υψηλή, αλλά αφήνω ένα περιθώριο να είναι τουλάχιστον 10 βαθμούς κάτω η πραγματική.Ιδιαίτερες μηχανολογικές γνώσεις δεν έχω αλλά σε πολλών σελίδων κουβέντα που είχε γίνει στο alfisti.gr φίλοι που γνώριζαν , υποστήριζαν ότι στους 125 βαθμούς αρχίζει η σταδιακή αποσύνθεση του λαδιού.
Τα έχω αλλάξει 4 φορές και έχω βάλει κατά σειρά τα εξής :
Μια φορά αυτά :
http://www.amsoil.com/storefront/afl.aspx
Δύο φορές αυτά :
http://www.amsoil.com/storefront/asl.aspx
Και στην τελευταία αυτά :
http://www.redlineoil.com/products_moto ... tegoryID=1Tώρα μπορεί να είναι και η ιδέα μου αλλά μετα την τελευταία αλλαγή βλέπω λίίίίίίίίίίίίίίγο μικρότερες θερμοκρασίες. Την Πέμπτη βέβαια θα ξεκαθαρίσει το πράγμα
-
τελειωνε η ευθεια
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Ιδιαίτερες μηχανολογικές γνώσεις δεν έχω αλλά σε πολλών σελίδων κουβέντα που είχε γίνει στο alfisti.gr φίλοι που γνώριζαν , υποστήριζαν ότι στους 125 βαθμούς αρχίζει η σταδιακή αποσύνθεση του λαδιού.
Τα έχω αλλάξει 4 φορές και έχω βάλει κατά σειρά τα εξής :
πώς ειναι δυνατον να φτασει τοσους βαθμους το λαδι???
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ιδιαίτερες μηχανολογικές γνώσεις δεν έχω αλλά σε πολλών σελίδων κουβέντα που είχε γίνει στο alfisti.gr φίλοι που γνώριζαν , υποστήριζαν ότι στους 125 βαθμούς αρχίζει η σταδιακή αποσύνθεση του λαδιού.
Τα έχω αλλάξει 4 φορές και έχω βάλει κατά σειρά τα εξής :
πώς ειναι δυνατον να φτασει τοσους βαθμους το λαδι???
ακριβή απάντηση δεν έχω αλλά απο τη στιγμή , που όπως είπα, έχω δει το δικό μου δείκτη να φλερτράρει με τους 120 , γιατί να μη φτάσει και 125?? Δε μιλάω ντε και καλά για τη δικιά μου αλλά γενικότερα.
Είχαν ποσταριστεί και φωτο που έδειχναν κάτι 135άρια αλλά δε θυμάμαι πού. Εννοώ, δε θυμάμαι σε ποιο αυτοκίνητο (εταιρεία/μοντέλο κ.τ.λ) -
Για 147 GTA είχα διαβάσει ότι σε σκίσιμο ο δείκτης μπορεί να έφτανε το 130.
ΑLFA ROMEO FORUM