Apr 19, 2009, 3:33 PM

Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

Όλοι οι χειρισμοί τους, ειδικά στην οικονομία, είναι για γέλια! Μειώνουν τα τέλη ταξινόμησης και οι υποψιασμένοι είναι σίγουροι πως θα έρθουν αυξήσεις στα τέλη, γιατί πολύ απλά σκέφτηκαν πως είχαν προσπαθήσει κάτι αντίστοιχο πέρυσι με τα τεκμήρια! Και είναι τόσο τραγικοί, που ξεκίνησαν από τώρα τις...διαρροές, έτσι για να μετρήσουν αντιδράσεις! Ήηηηημαρτοοοον ρεεεεεε!

Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι η λύση του ΕΤΤ ήταν η πλέον ενδεδειγμένη οικονομικά όπως και οι αντίστοιχες αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας.

Μετά το μπαμ του Απέργη (50 εκατ ευρώ σε παλιοσίδερα) ετοιμάζονται 4 ή 5 μεγάλα μπαμ σε αντιπρόσωπους πολυτελών οχημάτων και μη με δάνεια που αγγίζουν ή και υπερβαίνουν τα 500 εκατ ευρώ στο σύνολο. Μιλάμε για ονόματα που είναι στο χώρο 40 και 50 χρόνια και όχι αεριτζήδες που βρέθηκαν εκεί και λόγω της κακής επικοινωνιακής πολιτικής της Κυβέρνησης με τα τεκμήρια.

Με τη γενικότερη ευρωπαϊκή πολιτική της κρατικής παρέμβασης στο Τραπεζικό σύστημα το δωράκι των 300 με 400 ευρώ της Ελληνικής Κυβέρνησης δεν είναι τίποτα στην σχεδόν βέβαιη διαγραφή 500 εκατ ευρώ από τις Τράπεζες που το κράτος έγινε συνέταιρος και καθώς τα σκασίματα αυτά έχουν και παράπλευρες απώλειες μιλάμε ακόμα και μερικές χιλιάδες θέσεις εργασίας χαμένες και πιθανή χασούρα περί τις 5 ως 6 φορές της χασούρας από το ΕΤΤ.

Στη συνέχεια κακά τα ψέματα τα σημάδια ανάκαμψης στον Τραπεζικό τομέα αρχίζουν να φαίνονται και μάλιστα νωρίτερα από είχαν προβλέψει και οι πιο αισιόδοξοι. Μία ματιά στα κέρδη της ING και στα αποτελέσματα τριμήνου άλλων τραπεζικών τεράτων το δείχνει. Πιθανά τον Αύγουστο να μην απαιτηθεί τίποτα το ιδιαίτερο καθώς συνήθως μερικούς μήνες μετά την πρώτη ανάκαμψη του χρηματοπιστωτικού συστήματος αρχίζει και η ανάκαμψη των λοιπών παραγωγικών κλάδων.