-
A lot of a ESP...
-
Say what?
-
Λοιπόν τα νέα έχουν ως εξής, στα 1.600 2 εκδόσεις, η 1η 16.300 και η 2η 17.500 και στις 2 + 430 το μεταλλικό χρώμα, παράδοση 15 ημέρες και δεν υπάρχει ως αξεσουάρ η πανοραμική επαφή σε αυτό το χρονικό διάστημα παάρδοσης, μόνο κατόπιν παραγγελίας και παράδοση σε 3,5 μήνες
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Say what?Ο Γαλλικός τύπος εκθειάζει τον χαρακτήρα του ως οικογενειακού πρακτικού κλπ αυτοκινήτου. Επίσης μιλάει για πολύ άνετη ανάρτηση με αντίτιμο όμως μια οδική συμπεριφορά με αρκετές υποστροφικές τάσεις που πνίγονται από το ESP με διακριτικό τρόπο. Κατα τα άλλα αποτελεί μια πραγματικά έξυπνη πρόταση στην κατηγορία των πολυμορφικών. Το μπλέ και το μαύρο του πάνε πολύ.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
στην κατηγορία των πολυμορφικών. Το μπλέ και το μαύρο του πάνε πολύ.που καταντήσαμε
τα μπλε και μαύρα να θεωρούνται οικογενειακά
και τα πρασινολαχανί ζμποοοορ -
Πήγα σήμερα και ρώτησα άμα το φέρνουν και με την γυάλινη πανοραμική οροφή και μου είπαν ότι δεν πρόκειται να το φέρουν τουλάχιστον μέχρι να τελειώσει η περίοδος με το μειωμένο φόρο ταξινόμησης.
-
Ο χρήστης frixos έγραψε:
Λοιπόν τα νέα έχουν ως εξής, στα 1.600 2 εκδόσεις, η 1η 16.300 και η 2η 17.500 και στις 2 + 430 το μεταλλικό χρώμα, παράδοση 15 ημέρες και δεν υπάρχει ως αξεσουάρ η πανοραμική επαφή σε αυτό το χρονικό διάστημα παάρδοσης, μόνο κατόπιν παραγγελίας και παράδοση σε 3,5 μήνεςΣε ποια αντιπροσωπεία στο είπαν αυτό ?
-
Ο χρήστης fotd έγραψε:
Λοιπόν τα νέα έχουν ως εξής, στα 1.600 2 εκδόσεις, η 1η 16.300 και η 2η 17.500 και στις 2 + 430 το μεταλλικό χρώμα, παράδοση 15 ημέρες και δεν υπάρχει ως αξεσουάρ η πανοραμική επαφή σε αυτό το χρονικό διάστημα παάρδοσης, μόνο κατόπιν παραγγελίας και παράδοση σε 3,5 μήνες
Σε ποια αντιπροσωπεία στο είπαν αυτό ?
στον Μακρή στο Γαλάτσι, γιατί ρωτάς ?
-
γιατι εμένα μου είπαν οτι δεν το φερνουν με γυάλινη πανοραμική οροφή στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης fotd έγραψε:
γιατι εμένα μου είπαν οτι δεν το φερνουν με γυάλινη πανοραμική οροφή στην Ελλάδα.τι να σου πω? Εμένα μου το είπε έτσι όπως στο έγραψα, αν ισχύει δεν ξέρω, ίσως αν έκανες ένα τηλ στα κεντρικά τους..........
-
Eχει μάθει - διαβάσει κανείς αν θα βγει και με τον turbo κινητήρα ?
-
Ερώτηση γιατί μου αρέσει.
Το ότι το λένε C3 σημαίνει ότι θα είναι τόσο χάλια όσο το C3 (ειδικά από πλευράς ποιότητας εσωτερικού) ή είναι νέο αυτοκίνητο; Οι 4Τ λένε κάτι για το κιβώτιο (ψιλομάπα για τα σύγχρονα δεδομένα). Από αξιοπιστία θα είναι σαν το C3; Δηλαδή αν έχεις τύχη διάβαινε; -
Θα μπορούσαμε να απαντήσουμε αν είχε ήδη βγει το επόμενο C3. Τώρα, ούτε τα περιοδικά δεν το έχουν δει καν. Άσχετα αν κοπανάει λόγω ημιάκαμπτου.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ερώτηση γιατί μου αρέσει.
Το ότι το λένε C3 σημαίνει ότι θα είναι τόσο χάλια όσο το C3 (ειδικά από πλευράς ποιότητας εσωτερικού) ή είναι νέο αυτοκίνητο; Οι 4Τ λένε κάτι για το κιβώτιο (ψιλομάπα για τα σύγχρονα δεδομένα). Από αξιοπιστία θα είναι σαν το C3; Δηλαδή αν έχεις τύχη διάβαινε;το κιβωτιο της psa πασχει !!σκαλωνει στις γρηγορες αλλαγες και η διαταξη ειναι καπως
-
Το περίμενα πώς και πώς, φυσικά προ της κρίσης και του έσχατου εξευτελισμού των τιμών των μεταχειρισμένων στο ελλάντα και πήγα να το δω (στη Συγγρού 100) την Παρασκευή το βράδυ...
17.125 ζητάνε για τη βασική έκδοση Attraction στα 1.6 λίτρα, με το κλειδί στο χέρι (και μεταλλικό χρώμα). Παράδοση σε ...δύο μήνες. Το ESP κοστολογείται 650 ευρώ και τότε η παράδοση γίνεται σε ...4 μήνες, γιατί (λέει) το εργοστάσιο ΔΕΝ ΔΕΧΕΤΑΙ παραγγελίες (περιέργων σαν κι εμένα ; ) αυτόν τον καιρό ...
Κατά τα άλλα, αν χρειάζεται κάποιος ένα αυτοκίνητο και έχει δύο παιδιά, τότε καλύτερα να πάρει με τουλάχιστον 1,5 χιλιάρικο πιο φθηνά ( ) τη C4 Picasso, έστω με τον 'δεν-υπάρχω-πια' κινητήρα 1.8...
Έτσι βαρύ που τους βγήκε το C3, έχουν και σχεδόν την ίδια αναλογία κιλών/ίππο ...Υ.Γ.: κάποιος να το βγάλει από τα μελλοντικά, παρακαλώ ...!
-
Η citroen έτσι όπως το πάει σε λίγο καιρό, δεν θα γεμίζουν οι πελάτες της ούτε ταξί μαζί με τον ταξιτζή.
-
Oντως η τιμή του είναι περίεργη θα έλεγα, δεν ανταποκρίνεται στην αντικειμενική του αξία, πιστεύω ότι σε λίγο καιρό θα την κατεβάσουνε κανά χιλιάρικο τουλάχιστον.
-
Το πρόβλημα είναι ότι από τα 10-18000 , κινείται το 80% της αγοράς . Πρέπει στα μικρά αυτοκίνητα να μειωθεί ο αριθμός των εκδόσεων και να υπάρχουν συγκεκριμένα πακέτα εξοπλισμού , γιατί έτσι τα μικρά αυτοκίνητα κανιβαλλίζονται από τα μεγαλύτερα . Αλλωστε με τόσα μοντέλλα που φτιάχνουν οι εταιρείες το πρόβλημα εντείνεται . Πάρτε παράδειγμα το Audi A4 120 HP , 160 HP ,180 HP ,200 HP ,quattro ,avant , allroad , Q5 .Ολα είναι οικογενιακά αυτοκίνητα με παραπλήσιες τιμές και αποδόσεις . Υπολογίστε στο κάτω μέρος και το Α3 και στο μέσο και άνω το Α6 . Μιλάμε όλα αυτά σε τιμές από 35-45000 δηλαδή εύρος διακύμανσης 20 % . Στά μικρά το εύρος διακύμανσης ως ποσοστό είναι μεγαλύτερο , αλλά ως απόλυτη τιμή μικρότερο .
-
Ο χρήστης frixos έγραψε:
Oντως η τιμή του είναι περίεργη θα έλεγα, δεν ανταποκρίνεται στην αντικειμενική του αξία, πιστεύω ότι σε λίγο καιρό θα την κατεβάσουνε κανά χιλιάρικο τουλάχιστον.Δεν είναι και τόσο χάλια η τιμή του για ό,τι προσφέρει (16300 τιμή εκκίνησης για το 1.6, που είναι αρκετά κάτω σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες), απλά οι όροι παράδοσης είναι επιεικώς αστείοι, για κάποιον που θέλει να το αγοράσει. Επιπλέον δημιουργείται τιμολογιακά μια 'ερμαφρόδιτη' κατάσταση, σε σχέση τουλάχιστον με τα 1800άρια C4 Picasso ή ακόμη και με τις 'καλές' C4 με τους 1600άρηδες κινητήρες (μην συγκρίνουμε την τιμή του με άλλων εταιρειών, γιατί είναι από χέρι χαμένο ...), λόγω των πρόσφατων μέτρων...
-
μα για αυτό και μόνο τον λόγο δεν θα έπρεπε να το είχαν τιμολογήσει σε αυτή την τιμή! Ανεξήγητο κατά την γνώμη μου. Δημιουργούν κακή εντύπωση.
Citroen C3 Picasso