Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το πρωτάθλημα των 50+
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Το πρωτάθλημα των 50+
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    10
    20
    118
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koulis1 last edited by

      Όσοι παρακολούθησαν τους τελευταίους αγώνες του πρωταθλήματος αλλά και πολλούς αγώνες τα τελευταία χρόνια ελπίζω να κατάλαβαν ότι η ηλικία των πρωταγωνιστών είναι μέσος όρος τα 50 χρόνια.
      Θεωρώ ότι αυτό είναι κάτι που πρέπει να προβληματίσει όλους όσους αγαπούν το σπορ αλλά και αυτούς που λένε ότι το αγαπούν για ιδία οφέλη.
      Το πρόβλημα είναι μεγάλο.Οχι απλά από τους αγώνες λείπει η φλόγα του νικητή αλλά λείπει και το θέαμα.
      Δεν φτάνει δηλ.που τα σημερινά αυτοκίνητα «πάνε ίσια» δυστυχώς δεν οδηγούνται και με τη φλόγα της νίκης .
      Οι μόνοι φυσικά που δεν φταίνε για αυτό είναι οι συμμετέχοντες οι οποίοι ευτυχώς οι περισσότεροι είναι καλοί οδηγοί,αλλά…..
      Δεν είναι τυχαίο ότι το θέαμα στον Πύργο το έβγαζαν οι μικροί στην Α6(Γκάλλο,Λευκαδίτης,Gaston,Χαλιβελάκης κλπ).
      Σκεφθείτε λοιπόν σαν θεατές και δείτε (όχι από τη σκοπιά του περνάει ο Νίκος που είναι φίλος, ή ο Κίτσος που θα δούμε πόσο αργά πάει να γελάσουμε) πόσο χάλια θέαμα θα είναι αυτό που είδατε στο τέλος της ημέρας που θα γυρίζετε κουρασμένοι σπίτι σας.
      Λίγη ποικιλία αυτοκινήτων-πολλές εγκαταλείψεις-ανυπαρκτος συναγωνισμός-μέτρια ποιότητα ποιός θα είναι ο λόγος για να ξαναπάτε;;;;;
      Ορμώμενος και από την συνέντευξη του Μ.Χαλιβελάκη ίσως τα πράγματα να είναι πιο σκούρα από ότι φαίνονται.
      -Μήπως αυτή τη στιγμή η αρχή του σπορ να πρέπει να δώσει πραγματικά κίνητρα στους νέους καλούς οδηγούς(και σίγουρα βλέπω θετικά τις παλιές προσπάθειες της ΕΘΕΑ-για αγώνες στο εξωτερικό-αλλά αυτή τη στιγμή οι ελληνικοί αγώνες νοσούν!!!) που αυτή τη στιγμή κάθονται στα βουνά και κοιτάνε;
      Δηλαδή μιά μείωση κατά 50% της συμμετοχής είναι αμέσως μια βοήθεια 3000ευρώ για όλη τη χρονιά (Τα ονόματα όλοι τα ξέρουν σιγοψιθυρίζονται στα πηγαδάκια).
      -Μήπως αυτή τη στιγμή πρέπει να δοθούν πραγματικά κίνητρα σε οδηγούς να φτιάξουν μαζί με άλλους ομάδες για μείωση εξόδων,ώστε η συμμετοχή τους να είναι πιο αξιόλογη;
      (Σε αποδεδειγμένες ομάδες να υπάρχει έκπτωση στη συμμετοχή-ωστε 'να μην ισιώνουν τη βίδα')
      -Μήπως τελικά έχουμε χάσει τη μπάλα σε σχέση με το μέλλον του αθλήματος μιας και οι αντιπροσωπείες δεν ασχολούνται,μήπως εμείς να πρέπει να τους δώσουμε τα κίνητρα στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        koulis1 last edited by

        Όσοι παρακολούθησαν τους τελευταίους αγώνες του πρωταθλήματος αλλά και πολλούς αγώνες τα τελευταία χρόνια ελπίζω να κατάλαβαν ότι η ηλικία των πρωταγωνιστών είναι μέσος όρος τα 50 χρόνια.
        Θεωρώ ότι αυτό είναι κάτι που πρέπει να προβληματίσει όλους όσους αγαπούν το σπορ αλλά και αυτούς που λένε ότι το αγαπούν για ιδία οφέλη.
        Το πρόβλημα είναι μεγάλο.Οχι απλά από τους αγώνες λείπει η φλόγα του νικητή αλλά λείπει και το θέαμα.
        Δεν φτάνει δηλ.που τα σημερινά αυτοκίνητα «πάνε ίσια» δυστυχώς δεν οδηγούνται και με τη φλόγα της νίκης .
        Οι μόνοι φυσικά που δεν φταίνε για αυτό είναι οι συμμετέχοντες οι οποίοι ευτυχώς οι περισσότεροι είναι καλοί οδηγοί,αλλά…..
        Δεν είναι τυχαίο ότι το θέαμα στον Πύργο το έβγαζαν οι μικροί στην Α6(Γκάλλο,Λευκαδίτης,Gaston,Χαλιβελάκης κλπ).
        Σκεφθείτε λοιπόν σαν θεατές και δείτε (όχι από τη σκοπιά του περνάει ο Νίκος που είναι φίλος, ή ο Κίτσος που θα δούμε πόσο αργά πάει να γελάσουμε) πόσο χάλια θέαμα θα είναι αυτό που είδατε στο τέλος της ημέρας που θα γυρίζετε κουρασμένοι σπίτι σας.
        Λίγη ποικιλία αυτοκινήτων-πολλές εγκαταλείψεις-ανυπαρκτος συναγωνισμός-μέτρια ποιότητα ποιός θα είναι ο λόγος για να ξαναπάτε;;;;;
        Ορμώμενος και από την συνέντευξη του Μ.Χαλιβελάκη ίσως τα πράγματα να είναι πιο σκούρα από ότι φαίνονται.
        -Μήπως αυτή τη στιγμή η αρχή του σπορ να πρέπει να δώσει πραγματικά κίνητρα στους νέους καλούς οδηγούς(και σίγουρα βλέπω θετικά τις παλιές προσπάθειες της ΕΘΕΑ-για αγώνες στο εξωτερικό-αλλά αυτή τη στιγμή οι ελληνικοί αγώνες νοσούν!!!) που αυτή τη στιγμή κάθονται στα βουνά και κοιτάνε;
        Δηλαδή μιά μείωση κατά 50% της συμμετοχής είναι αμέσως μια βοήθεια 3000ευρώ για όλη τη χρονιά (Τα ονόματα όλοι τα ξέρουν σιγοψιθυρίζονται στα πηγαδάκια).
        -Μήπως αυτή τη στιγμή πρέπει να δοθούν πραγματικά κίνητρα σε οδηγούς να φτιάξουν μαζί με άλλους ομάδες για μείωση εξόδων,ώστε η συμμετοχή τους να είναι πιο αξιόλογη;
        (Σε αποδεδειγμένες ομάδες να υπάρχει έκπτωση στη συμμετοχή-ωστε 'να μην ισιώνουν τη βίδα')
        -Μήπως τελικά έχουμε χάσει τη μπάλα σε σχέση με το μέλλον του αθλήματος μιας και οι αντιπροσωπείες δεν ασχολούνται,μήπως εμείς να πρέπει να τους δώσουμε τα κίνητρα στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koulis1 last edited by

          Όσοι παρακολούθησαν τους τελευταίους αγώνες του πρωταθλήματος αλλά και πολλούς αγώνες τα τελευταία χρόνια ελπίζω να κατάλαβαν ότι η ηλικία των πρωταγωνιστών είναι μέσος όρος τα 50 χρόνια.
          Θεωρώ ότι αυτό είναι κάτι που πρέπει να προβληματίσει όλους όσους αγαπούν το σπορ αλλά και αυτούς που λένε ότι το αγαπούν για ιδία οφέλη.
          Το πρόβλημα είναι μεγάλο.Οχι απλά από τους αγώνες λείπει η φλόγα του νικητή αλλά λείπει και το θέαμα.
          Δεν φτάνει δηλ.που τα σημερινά αυτοκίνητα «πάνε ίσια» δυστυχώς δεν οδηγούνται και με τη φλόγα της νίκης .
          Οι μόνοι φυσικά που δεν φταίνε για αυτό είναι οι συμμετέχοντες οι οποίοι ευτυχώς οι περισσότεροι είναι καλοί οδηγοί,αλλά…..
          Δεν είναι τυχαίο ότι το θέαμα στον Πύργο το έβγαζαν οι μικροί στην Α6(Γκάλλο,Λευκαδίτης,Gaston,Χαλιβελάκης κλπ).
          Σκεφθείτε λοιπόν σαν θεατές και δείτε (όχι από τη σκοπιά του περνάει ο Νίκος που είναι φίλος, ή ο Κίτσος που θα δούμε πόσο αργά πάει να γελάσουμε) πόσο χάλια θέαμα θα είναι αυτό που είδατε στο τέλος της ημέρας που θα γυρίζετε κουρασμένοι σπίτι σας.
          Λίγη ποικιλία αυτοκινήτων-πολλές εγκαταλείψεις-ανυπαρκτος συναγωνισμός-μέτρια ποιότητα ποιός θα είναι ο λόγος για να ξαναπάτε;;;;;
          Ορμώμενος και από την συνέντευξη του Μ.Χαλιβελάκη ίσως τα πράγματα να είναι πιο σκούρα από ότι φαίνονται.
          -Μήπως αυτή τη στιγμή η αρχή του σπορ να πρέπει να δώσει πραγματικά κίνητρα στους νέους καλούς οδηγούς(και σίγουρα βλέπω θετικά τις παλιές προσπάθειες της ΕΘΕΑ-για αγώνες στο εξωτερικό-αλλά αυτή τη στιγμή οι ελληνικοί αγώνες νοσούν!!!) που αυτή τη στιγμή κάθονται στα βουνά και κοιτάνε;
          Δηλαδή μιά μείωση κατά 50% της συμμετοχής είναι αμέσως μια βοήθεια 3000ευρώ για όλη τη χρονιά (Τα ονόματα όλοι τα ξέρουν σιγοψιθυρίζονται στα πηγαδάκια).
          -Μήπως αυτή τη στιγμή πρέπει να δοθούν πραγματικά κίνητρα σε οδηγούς να φτιάξουν μαζί με άλλους ομάδες για μείωση εξόδων,ώστε η συμμετοχή τους να είναι πιο αξιόλογη;
          (Σε αποδεδειγμένες ομάδες να υπάρχει έκπτωση στη συμμετοχή-ωστε 'να μην ισιώνουν τη βίδα')
          -Μήπως τελικά έχουμε χάσει τη μπάλα σε σχέση με το μέλλον του αθλήματος μιας και οι αντιπροσωπείες δεν ασχολούνται,μήπως εμείς να πρέπει να τους δώσουμε τα κίνητρα στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            k-k-k last edited by

            Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
            Όσοι παρακολούθησαν τους τελευταίους αγώνες του πρωταθλήματος αλλά και πολλούς αγώνες τα τελευταία χρόνια ελπίζω να κατάλαβαν ότι η ηλικία των πρωταγωνιστών είναι μέσος όρος τα 50 χρόνια.
            Θεωρώ ότι αυτό είναι κάτι που πρέπει να προβληματίσει όλους όσους αγαπούν το σπορ αλλά και αυτούς που λένε ότι το αγαπούν για ιδία οφέλη.
            Το πρόβλημα είναι μεγάλο.Οχι απλά από τους αγώνες λείπει η φλόγα του νικητή αλλά λείπει και το θέαμα.
            Δεν φτάνει δηλ.που τα σημερινά αυτοκίνητα «πάνε ίσια» δυστυχώς δεν οδηγούνται και με τη φλόγα της νίκης .
            Οι μόνοι φυσικά που δεν φταίνε για αυτό είναι οι συμμετέχοντες οι οποίοι ευτυχώς οι περισσότεροι είναι καλοί οδηγοί,αλλά…..
            Δεν είναι τυχαίο ότι το θέαμα στον Πύργο το έβγαζαν οι μικροί στην Α6(Γκάλλο,Λευκαδίτης,Gaston,Χαλιβελάκης κλπ).
            Σκεφθείτε λοιπόν σαν θεατές και δείτε (όχι από τη σκοπιά του περνάει ο Νίκος που είναι φίλος, ή ο Κίτσος που θα δούμε πόσο αργά πάει να γελάσουμε) πόσο χάλια θέαμα θα είναι αυτό που είδατε στο τέλος της ημέρας που θα γυρίζετε κουρασμένοι σπίτι σας.
            Λίγη ποικιλία αυτοκινήτων-πολλές εγκαταλείψεις-ανυπαρκτος συναγωνισμός-μέτρια ποιότητα ποιός θα είναι ο λόγος για να ξαναπάτε;;;;;
            Ορμώμενος και από την συνέντευξη του Μ.Χαλιβελάκη ίσως τα πράγματα να είναι πιο σκούρα από ότι φαίνονται.
            -Μήπως αυτή τη στιγμή η αρχή του σπορ να πρέπει να δώσει πραγματικά κίνητρα στους νέους καλούς οδηγούς(και σίγουρα βλέπω θετικά τις παλιές προσπάθειες της ΕΘΕΑ-για αγώνες στο εξωτερικό-αλλά αυτή τη στιγμή οι ελληνικοί αγώνες νοσούν!!!) που αυτή τη στιγμή κάθονται στα βουνά και κοιτάνε;
            Δηλαδή μιά μείωση κατά 50% της συμμετοχής είναι αμέσως μια βοήθεια 3000ευρώ για όλη τη χρονιά (Τα ονόματα όλοι τα ξέρουν σιγοψιθυρίζονται στα πηγαδάκια).
            -Μήπως αυτή τη στιγμή πρέπει να δοθούν πραγματικά κίνητρα σε οδηγούς να φτιάξουν μαζί με άλλους ομάδες για μείωση εξόδων,ώστε η συμμετοχή τους να είναι πιο αξιόλογη;
            (Σε αποδεδειγμένες ομάδες να υπάρχει έκπτωση στη συμμετοχή-ωστε 'να μην ισιώνουν τη βίδα')
            -Μήπως τελικά έχουμε χάσει τη μπάλα σε σχέση με το μέλλον του αθλήματος μιας και οι αντιπροσωπείες δεν ασχολούνται,μήπως εμείς να πρέπει να τους δώσουμε τα κίνητρα στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε;

            ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠ ΑΥΤΑ.
            ΤΟ ΣΠΟΡ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
            ΚΑΙ Η 50 ΚΑΙ ΑΝΩ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ.
            ΕΑΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
            ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΑΚΡΙΑ.
            ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ.
            ΓΕΝΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΕΛΠΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ.
            ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
            ΔΗΜΗΤΡΗΣ Σ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thvarveris last edited by

              Από την πλευρά του θεατή που τα τελευταία χρόνια δεν πάω στους αγώνες για τους παραπάνω και όχι μόνο λόγους, θα μιλήσω όσο πιο κυνικά γίνεται!

              Το σπορ θα ξαναγενηθεί μόνο όταν κάποια παρέα από πλουσιόπαιδα γουστάρουν να εμπλακούν, να ρίξουν πολλά λεφτα με ότι αυτό σημαίνει και να ξεκουνήσουν και εμάς τους παλιούς να ξαναπάμε στα βουνά και τους νέους να πρωτοβγούν.
              Αν πολλοί βιαστούν να με ειρωνευτούν και να με κοροϊδεψουν, θα πω ότι κάπως έτσι πορεύτηκαν μέχρι τώρα οι Ελληνικοί αγώνες στην κορυφή τους, από παρέες πλουσίων που αποφάσιζαν να εμπλακούν. Οι υπόλοιποι δυστυχώς απλώς συμπλήρωναν το θίασο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                papazent last edited by

                οι 50άρηδες είναι οι νέοι 30άρηδες σύμφωνα με lifestyle περιοδικά!
                Για να κερδίσουν οι νέοι, ας καταργήσουν και τα Ν/4 να τρέχουν όλοι Α/6 και Ν/3 άμα είναι να τελειώνουμε...
                Το σπόρ είναι για λίγους, όπως και να γίνει. Αλλά ας μην τα ρίχνουμε όλα στο κόστος συμμετοχής!
                στο κάτω κάτω δεν είναι και ελκυστικό το να τρέχεις στις μέρες μας...περισσότερο σαν κουσούρι αντιμετωπίζεται οπότε πως θα έρθουν νέοι άνθρωποι στο χώρο;
                Λίγα βολτίσια αυτοκίνητα έχουν αγγίξει 6ψήφια νούμερα; και όμως το tuning ανθεί ενώ οι αγώνες μαραζώνουν. Και δεν είναι τυχαίο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  geostrab last edited by

                  ΜΕΙΩΣΗ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Φαίνεται ότι όσοι το προτείνουν είναι απλόι θεατές (ούτε καν αγωνιζόμενοι) αλλοιώς θα γνώριζαν ότι το σπορ είναι στα πρόθυρα της 'χρεωκοπείας' από πλευράς οργανωτή διότι τα έξοδα μιας οργάνωσης συνεχώς αυξάνουν (περισσότερα μέτρα ασφάλειας), παρόλο που φέτος δεν είναι υποχρεωτικό το ελικόπτερο στους πρωταθληματικούς αγώνες ραλλυ (λες και σε ένα σπριντ δεν μπορεί να γίνει η 'στραβή'). Αυτό σημαίνει μερικές χιλιάδες λιγότερα κόστη τα οποία όμως ισοφαρίζονται με τα περισσότερα οχήματα ασφάλειας και τους περισσότερους ενδιάμεσους κριτές (π.χ. στο Ολυμπιακό ήταν 76 εκτός των συνεργείων των κριτών-χρονομετρών). Αν ρίξουμε και μια ματιά τι γίνεται δίπλα μας στην Ιταλία και σε ποιό επίπεδο βρίσκονται τα παράβολα (3-4 φορές πάνω) θα απορήσουμε πως τα καταφέρνουν οι 'κουτόφραγγοι'. Μήπως η λύση των αγώνων (για να μπεί νέο αίμα εννοώ) βρίσκεται κάπου αλλού, δηλαδή στους χορηγούς που τα τελευταία χρόνια λάμπουν δια της απουσίας των? Και πως θα τους προκαλέσουμε να ρίξουν χρήμα στους αγώνες ? θα ρωτίσει κάποιος. Εκεί πρέπει να επικεντρωθεί η αρχή του σπορ. Με οργανωμένες κινήσεις και οπωσδήποτε προβολή από TV. εχουν ειπωθεί πολλές φορές αυτά αλλά ως κλασσικοί Ελληνες τα ξεχνάμε και μετά πάλι αναμμσάμε τα ίδια, δουλειά να γίνεται δηλαδή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    s3 last edited by

                    Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
                    οι 50άρηδες είναι οι νέοι 30άρηδες σύμφωνα με lifestyle περιοδικά!
                    Για να κερδίσουν οι νέοι, ας καταργήσουν και τα Ν/4 να τρέχουν όλοι Α/6 και Ν/3 άμα είναι να τελειώνουμε...
                    Το σπόρ είναι για λίγους, όπως και να γίνει. Αλλά ας μην τα ρίχνουμε όλα στο κόστος συμμετοχής!
                    στο κάτω κάτω δεν είναι και ελκυστικό το να τρέχεις στις μέρες μας...περισσότερο σαν κουσούρι αντιμετωπίζεται οπότε πως θα έρθουν νέοι άνθρωποι στο χώρο;
                    Λίγα βολτίσια αυτοκίνητα έχουν αγγίξει 6ψήφια νούμερα; και όμως το tuning ανθεί ενώ οι αγώνες μαραζώνουν. Και δεν είναι τυχαίο!

                    Eπρεπε να εβλεπες προχτες στα Μεγαρα στο track day του psclub.gr κατι τουμπανα εβο, δεκαδες τον αριθμο,με καρμπον παπαριες, 400 αλογα τροχο κλπ.
                    Και ελεγα απο μεσα μου, τι ματαιοδοξια,θα μπορουσαν ολα αυτα τα παιδια να εφτιαχναν ενα καπ με ελαχιστα για εβο εξοδα,κλουβι-πυρασφαλεια-αναρτηση-εξατμιση-λαστιχα(σαν το καπ της ραλλιαρτ Ιταλιας) και να τρεχανε πανελληνιο πρωταθλημα!
                    Αλλα τι να πεις, η νοοτροποια του Νεοελληνα
                    Εχω τουμπανο αμαξι για να παω στο Μπουρναζι!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      koulis1 last edited by

                      Προς ΚΚΚ

                      ΤΟ ΣΠΟΡ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
                      Κατι τέτοια έλεγε και κάποιος άλλος και τώρα είναι στον 'κάλαθο των αχρήστων'
                      ΚΑΙ Η 50 ΚΑΙ ΑΝΩ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ.
                      Ισα ισα που δεν έχω τίποτα με τους ανθρώπους και καλά κάνουν και έγω θα ξανατρέξω όταν είναι δυνατόν

                      [color=#FF0000]ΕΑΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ[/color].
                      Μα οι παλιοί τρέχουν έτσι και αλλιώς τι σου λείπει¨;;;;;
                      ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΑΚΡΙΑ.
                      ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ.
                      ΓΕΝΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΕΛΠΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ
                      Δεν διαφωνώ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koulis1 last edited by

                        Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                        Αν πολλοί βιαστούν να με ειρωνευτούν και να με κοροϊδεψουν, θα πω ότι κάπως έτσι πορεύτηκαν μέχρι τώρα οι Ελληνικοί αγώνες στην κορυφή τους, από παρέες πλουσίων που αποφάσιζαν να εμπλακούν. Οι υπόλοιποι δυστυχώς απλώς συμπλήρωναν το θίασο...

                        Σωστά ως ένα σημείο....Σήμερα τα πράγματα είναι διαφορετικά θεωρώ!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          koulis1 last edited by

                          Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
                          οι 50άρηδες είναι οι νέοι 30άρηδες σύμφωνα με lifestyle περιοδικά!
                          Για να κερδίσουν οι νέοι, ας καταργήσουν και τα Ν/4 να τρέχουν όλοι Α/6 και Ν/3 άμα είναι να τελειώνουμε...
                          Το σπόρ είναι για λίγους, όπως και να γίνει. Αλλά ας μην τα ρίχνουμε όλα στο κόστος συμμετοχής!
                          στο κάτω κάτω δεν είναι και ελκυστικό το να τρέχεις στις μέρες μας...περισσότερο σαν κουσούρι αντιμετωπίζεται οπότε πως θα έρθουν νέοι άνθρωποι στο χώρο;
                          Λίγα βολτίσια αυτοκίνητα έχουν αγγίξει 6ψήφια νούμερα; και όμως το tuning ανθεί ενώ οι αγώνες μαραζώνουν. Και δεν είναι τυχαίο!

                          Στο μονο που συμφωνούμε είναι
                          'δεν είναι και ελκυστικό το να τρέχεις στις μέρες μας...περισσότερο σαν κουσούρι αντιμετωπίζεται οπότε πως θα έρθουν νέοι άνθρωποι στο χώρο'

                          Το θέαμα και την προσελκυση θεατών την κάνουν τα μεγάλα αυτοκίνητα,και δεν είναι το θέμα να κερδίσουν οι νέοι ΑΛΛΑ να τρέξουν οι νέοι και ας κερδίσει όποιος μπορεί....................

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            koulis1 last edited by

                            Ο χρήστης Geostrab έγραψε:
                            ΜΕΙΩΣΗ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Φαίνεται ότι όσοι το προτείνουν είναι απλόι θεατές (ούτε καν αγωνιζόμενοι) αλλοιώς θα γνώριζαν ότι το σπορ είναι στα πρόθυρα της 'χρεωκοπείας' από πλευράς οργανωτή διότι τα έξοδα μιας οργάνωσης συνεχώς αυξάνουν (περισσότερα μέτρα ασφάλειας), παρόλο που φέτος δεν είναι υποχρεωτικό το ελικόπτερο στους πρωταθληματικούς αγώνες ραλλυ (λες και σε ένα σπριντ δεν μπορεί να γίνει η 'στραβή'). Αυτό σημαίνει μερικές χιλιάδες λιγότερα κόστη τα οποία όμως ισοφαρίζονται με τα περισσότερα οχήματα ασφάλειας και τους περισσότερους ενδιάμεσους κριτές (π.χ. στο Ολυμπιακό ήταν 76 εκτός των συνεργείων των κριτών-χρονομετρών). Αν ρίξουμε και μια ματιά τι γίνεται δίπλα μας στην Ιταλία και σε ποιό επίπεδο βρίσκονται τα παράβολα (3-4 φορές πάνω) θα απορήσουμε πως τα καταφέρνουν οι 'κουτόφραγγοι'. Μήπως η λύση των αγώνων (για να μπεί νέο αίμα εννοώ) βρίσκεται κάπου αλλού, δηλαδή στους χορηγούς που τα τελευταία χρόνια λάμπουν δια της απουσίας των? Και πως θα τους προκαλέσουμε να ρίξουν χρήμα στους αγώνες ? θα ρωτίσει κάποιος. Εκεί πρέπει να επικεντρωθεί η αρχή του σπορ. Με οργανωμένες κινήσεις και οπωσδήποτε προβολή από TV. εχουν ειπωθεί πολλές φορές αυτά αλλά ως κλασσικοί Ελληνες τα ξεχνάμε και μετά πάλι αναμμσάμε τα ίδια, δουλειά να γίνεται δηλαδή.

                            ΠΡΟΤΑΣΗ;;;;;
                            Εγω συμφωνώ και τα ξέρω απο μέσα αλλά με ενοχλεί και αυτό που βλέπω.......
                            Η τηλεόραση λοιπόν είναι το παν;;;
                            Πρόταση υπάρχει;;;;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              koulis1 last edited by

                              Ο χρήστης S3 έγραψε:

                              Eπρεπε να εβλεπες προχτες στα Μεγαρα στο track day του psclub.gr κατι τουμπανα εβο, δεκαδες τον αριθμο,με καρμπον παπαριες, 400 αλογα τροχο κλπ.
                              Και ελεγα απο μεσα μου, τι ματαιοδοξια,θα μπορουσαν ολα αυτα τα παιδια να εφτιαχναν ενα καπ με ελαχιστα για εβο εξοδα,κλουβι-πυρασφαλεια-αναρτηση-εξατμιση-λαστιχα(σαν το καπ της ραλλιαρτ Ιταλιας) και να τρεχανε πανελληνιο πρωταθλημα!
                              Αλλα τι να πεις, η νοοτροποια του Νεοελληνα
                              Εχω τουμπανο αμαξι για να παω στο Μπουρναζι!

                              Το έχουμε ξανασυζητήσει αυτό ίσως να φταίνε οι ξέκολες του burn out και να το ρίχνουν όλοι στο tuning.
                              Ας τα παιδιά ,να ζει και κανα συνεργείο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lef205 last edited by

                                Ο χρήστης koulis1 έγραψε:

                                Eπρεπε να εβλεπες προχτες στα Μεγαρα στο track day του psclub.gr κατι τουμπανα εβο, δεκαδες τον αριθμο,με καρμπον παπαριες, 400 αλογα τροχο κλπ.
                                Και ελεγα απο μεσα μου, τι ματαιοδοξια,θα μπορουσαν ολα αυτα τα παιδια να εφτιαχναν ενα καπ με ελαχιστα για εβο εξοδα,κλουβι-πυρασφαλεια-αναρτηση-εξατμιση-λαστιχα(σαν το καπ της ραλλιαρτ Ιταλιας) και να τρεχανε πανελληνιο πρωταθλημα!
                                Αλλα τι να πεις, η νοοτροποια του Νεοελληνα
                                Εχω τουμπανο αμαξι για να παω στο Μπουρναζι!

                                Το έχουμε ξανασυζητήσει αυτό ίσως να φταίνε οι ξέκολες του burn out και να το ρίχνουν όλοι στο tuning.
                                Ας τα παιδιά ,να ζει και κανα συνεργείο

                                Eνα απο αυτα τα παιδια που αναφερετε ετρεχε σε αγωνες και μαλιστα με δοακρισεις αλλα μαλλον τους σιχαθηκε οπως πολλα 'παιδια' .
                                Σε ολα αυτα τα track days που διοργανωνονται, η συμμετοχη ειναι απο 50-100 ευρω, συμπεριλαμβανεται χρονομετρηση οπως στα κανονικα σιρκουι, ο αριθμος γυρων ειναι πειρπου ισος αυτων που θα εκανε ενας αγωνιζομενος που θα ετρεχε στην Τριπολη πχ, πολλες φορες γινονται και σεμιναρια για την οδηγηση στην πιστα ενω υπαρχει και σνακ για τους συμμετεχοντες.
                                Επισης δεν συζηταω για την αγαπη που δειχνουν οι διοργανωτες γιατι αυτο που κανουν πανω απο ολα το γουσταρουν γιατι βγηκαν χτες απο το μπακετ του trackday car τους, οχι πριν 20 χρονια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  s3 last edited by

                                  Λευτερη για να μην παρεξηγηθω, γνωριζω για το ατομο που λες, και να συμπληρωσω πως απο τα 10 εβο οι 7 ηταν και καλοι οδηγοι και με προσεγμενα αυτοκινητα ψαγμενα με το σωστο τροπο.
                                  Απλα ειναι αυτοι οι λιγοι που οπως παντα χαλανε τη συνταγη.
                                  Κατα τα αλλα συμφωνω για αυτα που λες για το τρακ ντει, κι εγω το ευχαριστηθηκα ξοδευοντας ελαχιστα χρηματα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lef205 last edited by

                                    Ο χρήστης S3 έγραψε:
                                    Λευτερη για να μην παρεξηγηθω, γνωριζω για το ατομο που λες, και να συμπληρωσω πως απο τα 10 εβο οι 7 ηταν και καλοι οδηγοι και με προσεγμενα αυτοκινητα ψαγμενα με το σωστο τροπο.
                                    Απλα ειναι αυτοι οι λιγοι που οπως παντα χαλανε τη συνταγη.
                                    Κατα τα αλλα συμφωνω για αυτα που λες για το τρακ ντει, κι εγω το ευχαριστηθηκα ξοδευοντας ελαχιστα χρηματα.

                                    Απο εμενα δεν παρεξηγεισαι και το ξερεις.
                                    Αυτο που 'δεν μπορειτε να καταλαβετε' ειναι πως αυτοι οι ανθρωποι δεν πανε συμμετεχουν στους αγωνες οχι τοσο λογω κοστους αλλα τροπου αντιμετωπισης και επιπεδου που υπαρχει.
                                    Στην ταπεινη μας Ελλαδιτσα υπαρχει πολυς κοσμος με πολυ χρημα που ενω ασχολειται με αυτοκινητα πιστες track days gtcc κλπ δεν ασχολειται με τους αγωνες γιατι τους θεωρει χαμενη υποθεση απο πλευρας επιπεδου και οργανωσης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      koulis1 last edited by

                                      Ο χρήστης Lef205 έγραψε:

                                      Απο εμενα δεν παρεξηγεισαι και το ξερεις.
                                      Αυτο που 'δεν μπορειτε να καταλαβετε' ειναι πως αυτοι οι ανθρωποι δεν πανε συμμετεχουν στους αγωνες οχι τοσο λογω κοστους αλλα τροπου αντιμετωπισης και επιπεδου που υπαρχει.
                                      Στην ταπεινη μας Ελλαδιτσα υπαρχει πολυς κοσμος με πολυ χρημα που ενω ασχολειται με αυτοκινητα πιστες track days gtcc κλπ δεν ασχολειται με τους αγωνες γιατι τους θεωρει χαμενη υποθεση απο πλευρας επιπεδου και οργανωσης.

                                      Ε το είδα και αυτό!!!!!!

                                      Μάλλον θα έχεις μπερδέψει τα ΣΩΒΡΑΚΑ με τις ΦΑΝΕΛΕΣ,και δυστυχώς απο ότι λές και πολλοι άλλοι.
                                      Τι σχέση έχουν τα σιρκουί με τα track days gtcc;;;;;
                                      Τι σχέση έχουν οι αγώνες με τα μίκι μαους;;;;
                                      Τι σχέση έχει η οργάνωση και το επίπεδο!!!!!! ένος αγώνα με αυτό και τελικά
                                      Τι σχέση μπορεί να έχει η 'σοβαρότητα' με τη 'πλάκα'

                                      Προφανώς κάτι έχετε μπερδέψει και σε μεγάλο βαθμό μάλιστα........

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pskarm last edited by

                                        οσον αφορα την οργανωση-επιπεδο κωστα αν ησουν στις 29 στα μεγαρα θα εβλεπες πραγματα που θα ετριβες τα ματια σου και θα ελεγες και μονος σου αφου ειναι τοσο απλα γιατι τα κανουν @%@%$ στους αγωνες

                                        οσον αφορα σοβαροτητα αν ησουν στο τελευταιο αγωνα σιρκουι στο τατοι θα ντρεποσουνα να λες αυτη τη λεξη οταν αναφερεσαι σε αγωνες πιστας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lef205 last edited by

                                          Ο χρήστης koulis1 έγραψε:

                                          Απο εμενα δεν παρεξηγεισαι και το ξερεις.
                                          Αυτο που 'δεν μπορειτε να καταλαβετε' ειναι πως αυτοι οι ανθρωποι δεν πανε συμμετεχουν στους αγωνες οχι τοσο λογω κοστους αλλα τροπου αντιμετωπισης και επιπεδου που υπαρχει.
                                          Στην ταπεινη μας Ελλαδιτσα υπαρχει πολυς κοσμος με πολυ χρημα που ενω ασχολειται με αυτοκινητα πιστες track days gtcc κλπ δεν ασχολειται με τους αγωνες γιατι τους θεωρει χαμενη υποθεση απο πλευρας επιπεδου και οργανωσης.

                                          Ε το είδα και αυτό!!!!!!

                                          Μάλλον θα έχεις μπερδέψει τα ΣΩΒΡΑΚΑ με τις ΦΑΝΕΛΕΣ,και δυστυχώς απο ότι λές και πολλοι άλλοι.
                                          Τι σχέση έχουν τα σιρκουί με τα track days gtcc;;;;;
                                          Τι σχέση έχουν οι αγώνες με τα μίκι μαους;;;;
                                          Τι σχέση έχει η οργάνωση και το επίπεδο!!!!!! ένος αγώνα με αυτό και τελικά
                                          Τι σχέση μπορεί να έχει η 'σοβαρότητα' με τη 'πλάκα'

                                          Προφανώς κάτι έχετε μπερδέψει και σε μεγάλο βαθμό μάλιστα........

                                          Δυστυχως στην περιπτωση μας καμια κυριε Κουλη γιαυτο ειναι οι αγωνες σε τετοια κατασταση.

                                          Υγ (αγαπαω κ εγω τους αγωνες οπως κ εσεις με τη μονη διαφορα οτι εγω εχω αγανακτησει)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            saxostudent last edited by

                                            Λευτέρη +1000000000000000000

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • D
                                              delecour last edited by

                                              Ο χρήστης Lef205 έγραψε:

                                              Eπρεπε να εβλεπες προχτες στα Μεγαρα στο track day του psclub.gr κατι τουμπανα εβο, δεκαδες τον αριθμο,με καρμπον παπαριες, 400 αλογα τροχο κλπ.
                                              Και ελεγα απο μεσα μου, τι ματαιοδοξια,θα μπορουσαν ολα αυτα τα παιδια να εφτιαχναν ενα καπ με ελαχιστα για εβο εξοδα,κλουβι-πυρασφαλεια-αναρτηση-εξατμιση-λαστιχα(σαν το καπ της ραλλιαρτ Ιταλιας) και να τρεχανε πανελληνιο πρωταθλημα!
                                              Αλλα τι να πεις, η νοοτροποια του Νεοελληνα
                                              Εχω τουμπανο αμαξι για να παω στο Μπουρναζι!

                                              Eνα απο αυτα τα παιδια που αναφερετε ετρεχε σε αγωνες και μαλιστα με δοακρισεις αλλα μαλλον τους σιχαθηκε οπως πολλα 'παιδια' .

                                              Αν εννοούμε το ίδιο παιδί με το έβο, μάλλον δεν τρέχει επειδή η εταιρεία που τον έτρεχε σταμάτησε.

                                              Για μένα είναι άλλο η εξέλιξη, άλλο οι αγώνες, άλλο οι κόντρες και άλλο τα gtcc.
                                              Η σύγκριση των αγώνων, με όσα κακά και αν έχουν, με ότι άλλο, είναι σαν να λέω ότι επειδή είμαι Πανάθα και ο Γαύρος στείνει το πρωτάθλημα, πάω σε ένα γήπεδο με άλλους 21 βάζουμε κι ένα διαιτητή κρατάμε και σκόρ και αυτό είναι καλύτερο απ'το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου. Μάλλον άκυρη η σύγκριση.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr