Apr 9, 2009, 1:40 PM

Ο χρήστης leonp έγραψε:

Περισσότερο με ενδιαφέρει η αντοχή του σε πίεση.

Στην πίστα τι θερμοκρασίες έφτασε το λάδι;

Λεωνίδα δυστυχώς στην έκδοση που έχω δεν υπάρχει θερμόμετρο λαδιού.
Σκέφτομαι κατά καιρούς να βάλω ένα, αλλά είναι μανούρα.

de νομίζω να έχεις ούτε σε αυτόν τον τομέα πρόβλημα. Η 159 πιέζεται επαρκώς και τακτικά και στα όρια της καγκουριάς μερικές φορές

Ωραία! Μάλλον αυτά θα μπουν, εκτός αν βρω κανένα φοβερό deal πάλι στα Total.

Είχαμε και τα αποτελέσματα των αναλύσεων για όσους ενδιαφέρονται.

Για το 307 (θυμίζω: TU5JP4 μοτέρ, 74.000 χλμ, από την αρχή με Total 5-30, 8.000 από την τελευταία αλλαγή):

'Wear looks good in the first sample from your Peugeot. Universal averages are based on an oil
run of ~7,500 km. This oil was run just a bit past that mark but we think you could easily run this oil longer. Try
running this fill up to the ~9,000 km mark. The TBN is still strong at 7.1 so you have plenty of active additive left to
keep this oil in place longer. We consider a reading of 1.0 or lower to low for extended use. No harmful contaminants
were found in the sample. At 74,000 miles you have a nicely wearing engine.'

Παραφλού/νερά/βενζίνες στο 0, ανησυχούσα λίγο για φλάντζα αλλά όλα οκ φαίνονται.

Tο αμάξι έχει μεικτή χρήση, ενώ σε αυτήν την περίοδο έφαγε και αρκετή πόλη. Αφότου ζεσταθεί ξεσκίζεται αρκετά.

Το 406 τώρα (XU5 μοτέρ, 263.000 σύνολο, στην αρχή 10-40 μέχρι τα 150k περίπου, μετά 5-30, 15.000 από την τελευταία αλλαγή):

'No problems showed up in this initial sample from your '98 Peugeot. All wear read well below
averages for this type of engine, even though you're running your oil about twice as long as averages. (Universal
averages show typical wear after about 7600 km.) The viscosity was a little high but still in the 30W range. The trace of
fuel is from putting the car up on ramps. It's not hurting anything. No anti-freeze found. Insolubles were low, showing
good oil filtration. The TBN read 4.2, still strong. This engine looks solid at 263,000 km. Try 20 km next. Go Hellas!'

Επίσης όπως λέει 0 παραφλού και νερά. Φτου φρου μην το ματιάξω. Βέβαια τα λάδια τα άλλαξα γιατί τρόμαξα όταν είδα τα χιλιόμετρα, αλλά ενδιαφέρον το ότι προτείνουν να πάει στα 20k.

Το 406 τρώει ελάχιστη πόλη στα συνολικά χιλιόμετρα που κάνει. Δουλεύει κυρίως ΕΟ και περιφερειακό, 100 χλμ, σχεδόν καθημερινά. Σκίσιμο, κόφτες κλπ τρώει λίγο, κυρίως όταν το παίρνει ο πατέρας μου ή εγώ για ξεκάπνισμα. Το 'ιδιόρρυθμο' της περίπτωσής του είναι πως επειδή το σπίτι των γονιών μου είναι 3-4 λεπτά από την εθνική, σχεδόν με το που πάρει μπρος δουλεύει σε ψηλές σχετικά στροφές. Θέλω κάποια στιγμή να ανοίξω ψευτοκάπακο για να δω το valvetrain σε τι κατάσταση βρίσκεται.