-
Κάτι του χρωστά αυτή η ρημάδα η ιστορία του Μπάτον...κακά τα ψέμματα. Εδώ πήραν πρωτάθλημα ο Λούης και ο βαριεστημένος Κίμις...ας το πάρει κ αυτός. Φέτος ροκάρει ο τύπος πράγμα που δείχνει πόσο ένα κακό μονοθέσιο χαντακώνει τον καλό οδηγό.
-
Ο χρήστης D1FF έγραψε:
Youtube VideoKIMI THE KING
οεο ναι αυτό είναι!
τελικά δεν φορούσε σαγιονάρες...
υ.γ. παγωτό με coca colla? κορυφαίος
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος θα είναι ice(cream)-man για εμένα!
δεν περιγράφω άλλο....
Εγώ σου λέω παίζει και να τα παρατήσει...παίζει και να κουράστηκε, βαρέθηκε...ποιος ξέρει.
Άλλωστε, οικονομικό πρόβλημα, δε νομίζω να έχει...
Περιμένοντας τον Vettel λοιπόν?
(έκανα δικό μου σενάριο εντελώς )
δεν θα ήθελα τον Βέττελ ακόμα. νομίζω θέλουμε Αλόνσο. άσε τον Βέττελ να παίξει λίγο με τη Red Bull και μετά βλέπουμε.
-
O αγώνας μέχρι εκεί που πήγε ήταν καλύτερος πολλών ετών. Εναλλαγές, βροχή, προσπεράσματα κλπ. Μ'αρέσει που πρωταγωνιστούν κάποιοι που δεν το περίμεναν ποτέ.
-
εννοείται ήταν πολύ καλός αγώνας, απλά να μην έριχνε καρέκλες ρε γαμώτο.
ο Μπάτον ακόμα να τερματίσει κανονικά. όλο με safety car είναι.
-
η πλάκα είναι στην βαθμολογία...8.5 ...3.5 ...
-
Χαχαχα, ναι πολυ πλακα... Μεχρι τωρα μισους βαθμους ειχα δει μονον σε κατι ντοκυμαντερ για Φ1.
Φαντασου να κριθει το πρωταθλημα για μισο βαθμο.... -
Ο χρήστης Scuderia rosso έγραψε:
Χαχαχα, ναι πολυ πλακα... Μεχρι τωρα μισους βαθμους ειχα δει μονον σε κατι ντοκυμαντερ για Φ1.
Φαντασου να κριθει το πρωταθλημα για μισο βαθμο....Έχει ξαναγίνει κι αυτό....
Στο Μονακό το 1984,όταν έτρεχε ο Σένα με Toleman-Hart και από 17ος είχε φτάσει 2ος είχε διακοπεί ο αγώνας για να μην περάσει τον Προστ.
+1
Και θα θυμάται ακόμη ο 'καθηγητής' την κατάληξη της βαθμολογίας στο τέλος με τους μισούς βαθμούς....
http://f1-facts.com/results/season/1984 -
το 8.5 καλό είναι....το 0.5 είναι το κορυφαίο!
με τόση ταλαιπωρία και να φύγεις με 0.5 κρίμα κι άδικο!
-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Χαχαχα, ναι πολυ πλακα... Μεχρι τωρα μισους βαθμους ειχα δει μονον σε κατι ντοκυμαντερ για Φ1.
Φαντασου να κριθει το πρωταθλημα για μισο βαθμο....Έχει ξαναγίνει κι αυτό....
Το ξερω, απλα κ αυτο το χω δει μονο σε ντοκυμαντερ κ περιοδικα!
-
Να ρωτησω κατι,τι εγινε με τον Χαμιλτον και τον λενε ψευτη????Ακουσα χθες να το συζητανε αλλα ειδα μονο το Q3 και καταλαβα μεσες ακρες,το ιδιο και σημερα.Κατι παιχτηκε με την τριτη θεση,ειπε ψεμματα δηλαδη για να την παρει αλλα τι ακριβως εγινε????Επισης ανααφερθηκε και το ονομα του Αλονσο για θαψιμο στην Μακλαρεν.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Να ρωτησω κατι,τι εγινε με τον Χαμιλτον και τον λενε ψευτη????Ακουσα χθες να το συζητανε αλλα ειδα μονο το Q3 και καταλαβα μεσες ακρες,το ιδιο και σημερα.Κατι παιχτηκε με την τριτη θεση,ειπε ψεμματα δηλαδη για να την παρει αλλα τι ακριβως εγινε????Επισης ανααφερθηκε και το ονομα του Αλονσο για θαψιμο στην Μακλαρεν.Ston prohgoymeno agwna kalesan ton Lewis kai thn McLaren na toys rwthsoyn an o odhgos ths toyota perase me to etsi 8elw h o Lewis toy anoikse na perasei ypo ka8estos SC. O LH eipe oti den eixe entolh apo thn omada na ton afhsei na perasei kai oti den ton afhse.
Opote efage poinh h TOYOTA kai kai bre8hke 3os o LH.
Omes h FIA ekane efesh monh ths akoyse pali ta onboard conversations kai eide oti h McLaren kai o LH pseydonte opote toys akyrwsane kai ksana edwsan sthn TOYOTA thn 3h 8esh.Oloi lene loipon peysth ton LH. Egw loipon den ton lew pseyth kai ekneyrismenos x8es apo ayta poy elege o k. Poyrnarakhs ston ANT1 toy esteila mail oti ef'oson eisai pilotos ths F1 ama soy pei h omada xorophda esy 8a xorophdhseis se oti exei na kanei me agwnistika 8emata(oxi me ayto ton tropo kai ekfraseis alla me pio lepto alla to symperesma htan to parapanw).... Alla protimhse na apanthsei sto sxolio poy ekane kapoios allos thle8eaths sxetika me ton patera toy LH. O ka8enas poy asxoleitai me to motorsport kai einai se omada apla akoloy8ei ayto to pragma. Otan leiksei to symbolaio toy thn kanei apla kai omorfa gia na mhn exei alla.
Se oti afora ton Alonso twra kai thn dhlwse poy ekane apla moy 8ymizei ton klapsa 'Mar8a Boyrtsh' Bariccelo poy akoma krazei thn kakkia Scuderia kai ton Shumacher. -
Εγώ 3-4 πράγματα κρατώ από το σημερινό αγώνα (πέραν των ευτράπελων):
- Την ικανότητα της Toyota να παλεύει σχεδόν στην κορυφή. Μακάρι να κρατούσε το στεγνό να βλέπαμε αν ο Jarno είχε ελπίδες ξανά για βάθρο στα ίσια, καθώς και την αντοχή της Williams.
- Την παραδοσιακά εξαιρετική εκκίνηση του FA και της Renault κατ' επέκταση. Είναι να τις χαίρεσαι.
- Οι -εύκολοι- βαθμοί των πρώτων αγώνων πάντοτε αποδεικνύονται πολύτιμοι για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.
- Έμεινα εντυπωσιασμένος από την απόδοση της Red Bull. Αν δηλαδή ο περίφημος διαχύτης των τριών ομάδων κάνει τόση διαφορά, τότε η Red Bull έχει μακράν το καλυτερο μονοθέσιο.
-
Συνεντευξεις (ολιγο αθλιες μεταφρασμενες απο τα γερμανικα στα αγγλικα) Schumacher-Domenicalli για το τριημερο της Ferrari.
-
Μια μερα μετα και φτανουμε σε καποια συμπερασματα...:
-Η αποφαση για μη επανεκκινηση του αγωνα θεωρω οτι ηταν σωστη.Η βροχη δεν σταματησε σε κανενα σημειο απο τη διακοπη και μετα, ενω σε καποια σημεια δυναμωνε κιολας...
-Ο Τζενσον το αξιζει εκει που βρισκεται και μακαρι να το παρει!τοσο καιρο παλευε πισω απο μετρια εως κακα μονοθεσια (Williams, BAR, Honda) και φαινοταν να εχει χαθει ενα ταλεντο...Χαιρομαι που βλεπω εναν εξαιρετικο οδηγο!
-Ο λουης εχει βγει και εχει παραδεχτει πριν ξεκινησει το πρωταθλημα οτι η Μακλαρεν ειναι ενα αργο μονοθεσιο.Παιρνει ενα credit για αυτο αλλα μηπως ηρθε η ωρα να δουλεψουν ωστε να γινουν γρηγοροι?
-Η φεραρι συνεχιζει να κανει τη μια γκαφα πισω απο την αλλη...μετα τον μοναδικο γυρο που εκανε ο Μασα στα δοκιμαστικα του Σαββατου ηρθε η αποφαση να βαλει ο Κιμι τα πολυ βροχινα ελαστικα 7λεπτα πριν βρεξει...Ο Ντομενικαλι απλα δεν κανει.
-Πολυ δυνατες οι τογιοτα!Αρκετα καλος ο Γκλοκ κυριως στο βροχινο κομματι του αγωνα.
-Η williams εχει προβλημα οταν φοραει αλλα ελαστικα εκτος απο τη σκληρη γομμα.Το ιδιο εγινε στη Μελβουρνη με τα μαλακα, το ιδιο και εχθες με τα βροχινα
-Η BMW βρεθηκε κατα τυχη στη 2η θεση και ευτυχως σταματησε ο αγωνας...
-Στη Ρεντ Μπουλ εχουν φτιαξει ενα πολυ ανταγωνιστικο μονοθεσιο και εαν μπορεσουν να προσθεσουν τον διαχυτη(ειναι δυσκολο λογο του 'σφιχτου' πισω μερους) θα χτυπησουν στα ισια την Μπρον
-H φεραρι εχει τους ιδιους βαθμους με την Force India και ειναι 2η απο το τελος μετα απο δυο αγωνες και ο Μασα το λεει ξεκαθαρα: 'We were not great before and stupid now. For sure the car is not strong enough.' http://www.autosport.com/news/report.php/id/74311Επομενος αγωνας την Ανασταση!Ας ελπισουμε για καποιους να αποτελεσει το νεο ξεκινημα για κατι καλυτερο...(Ακους φερναντο!?!)
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
.... αν και συμφωνώ στην πλειοψηφία όσων γράφεις , εκτιμώ ότι μια ζωή είχαμε πρωταθλημα δύο ταχυτήτων. Η ουσιαστική διαφορά θα είναι εάν η αλλαγή των πρωταγωνιστών συνοδευτεί και με μια 'εναλλακτική παράσταση' ...δηλαδή προσπεράσματα .
Σχεδόν από καταβολής θεσμού το πρωτάθλημα ήταν 2 και 3 ταχυτήτων.Αυτό που θα έκανε την ουσιαστική διαφορά,ανεξαρτήτως του πόσο έντιμα ή όχι μοιράστηκε η τράπουλα φέτος από τη FIA,δεν είναι η ύπαρξη προσπερασμάτων για τις θέσεις της απελπισίας (που πάντα υπήρχαν λίγο ή πολύ),αλλά για τις θέσεις της εξάδας.Πράγμα που αυτομάτως θα σήμαινε ότι αν και πάλι δύο ταχυτήτων ο θεσμός....τουλάχιστον στην πρώτη θα είχες 5 ομάδες και όχι μιάμιση όπως τώρα (και όπως την τελευταία εικοσαετία).
Διαφωνω καθετα και με τα προηγουμενα ποστ σου, αλλα και με αυτό.
- Φετος εχουμε 3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ομαδες μεταξυ τους και χωρις καμια ενδειξη για συνεργασια, να προσεγγιζουν καπως τον κανονισμο. Ειναι λιγο χοντρο να λεμε οτι η ΦΙΑ και ο Μπρον και μπλαμπλαμπλα
- Οταν ο κανονισμος ευνοει τους εν γενει οικονομικα ανεχεις, αυτο ειναι εχεγγυο ανταγωνισμου. Νομοτελειακα οι εχοντες χρημα, εμψυχο δυναμικο και τεχνογνωσια θα καλυψουν τη διαφορα. ΑΝ γινοταν αυτα που λες οτι θες, θα ξεκινουσε το πρωταθλημα με ισοδυναμια και αργα ή γρηγορα οι ΜακΛαρεν και οι Φερραρι θα ξεφευγαν. Εδω δεν μπορεσε να τους ακολουθησει η BMW περσι που ηταν εντός στόχων μεχρι τον 15ο αγωνα και περιμενες να τους ακολουθησουν οι Μπρον και RBR αν ξεκινουσαν απο το ιδιο σημειο;
- Παρ'ολα αυτα κανεις δεν τους εμποδισε να υιοθετησουν καποια λυση πρωτοποριακη. Δεν το εκαναν ομως. Και ποσο κρυφο μπορει να ειναι ενα συστημα που υιοθετησαν 3 διαφορετικες ομαδες και εχει βουϊξει ο τοπος;
Με αφορμη τα προηγουμενα ποστ σου: Ενοχλουμαι οταν διαβαζω μια περιγραφη περι 'μεσου μηχανικου' κλπ, που θα ταιριαζε γαντι σε πρωτοπορους τυπου Κολιν Τσαπμαν, να περιγραφονται ως μειον στο θεσμο. Λυπαμαι αλλα με ενα μανδυα σοβαροφανειας, απλά γκρινιαζεις κατα παντός υπευθυνου για τα χάλια της Σκουντερια.
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Se oti afora ton Alonso twra kai thn dhlwse poy ekane apla moy 8ymizei ton klapsa 'Mar8a Boyrtsh' Bariccelo poy akoma krazei thn kakkia Scuderia kai ton Shumacher.
Ο Αλονσο, περα οτι εχει δικαιωθει 1000% σε οτι εχει πει μεχρι τωρα για τη ΜακΛαρεν, εχει αποδειξει την αξια του αναμφισβητητα στα μουτρα τοσο της ομαδας που υποστηριζω, οσο και αυτης που υποστηριζεις εσυ. Οποτε μονο καποιος που θελει για τον εαυτο του τον χαρακτηρισμο του εμπαθη ή του κομπλεξικου ή του γραφικου, μπορει να τον συγκρινει με τον κλάψα
-
Eιδα καλα χθες στα πιτ της Ferrari????Επανεφεραν τα φαναρια αντι για το lolipop??
-
Ο χρήστης Koupris έγραψε:
Εφυγε ο μπρον,εφυγε ο τοντ και φαινεται ποσο λιγος ειναι ο Σουμι...
Λίγος δεν είναι, απλά τώρα φαίνεται ότι δεν ήταν και τόσο πολύς όσο νομίζαμε.
Έχω ακούσει πολλές γελοιότητες στη ζωή μου, αλλά αυτή ξεπερνά σε μέγεθος ακόμη και δηλώσεις κυβερνητικού εκπροσώπου.
Οποιος μπορεσει να μου εξηγησει τοτε ποιος ειναι ο ρολος του στα παντοκ και πληρωνεται με 5 ΕΚΑΤ.ΕΥΡΩ(!) ,τα οποια δεν παιρνει ουτε το μισο γκριντ τοτε πολυ απλα θα παρω τη 'γελοια' δηλωση μου πισω..συμβουλες δινει ¨και βοηθα την ομαδα ή απλα κανει το διακοσμητικο στοιχειο..?
Kαλά θα ήταν αν έκανε μόνο το διακοσμητικό στοιχείο αλλά απ'ότι φαίνεται δεν το κάνει γιατί αυτός ήταν πίσω από την απόφαση να βγάλουν το Raikkonen με full rain στο στεγνό.
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 3630.shtml
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Se oti afora ton Alonso twra kai thn dhlwse poy ekane apla moy 8ymizei ton klapsa 'Mar8a Boyrtsh' Bariccelo poy akoma krazei thn kakkia Scuderia kai ton Shumacher.
Ο Αλονσο, περα οτι εχει δικαιωθει 1000% σε οτι εχει πει μεχρι τωρα για τη ΜακΛαρεν, εχει αποδειξει την αξια του αναμφισβητητα στα μουτρα τοσο της ομαδας που υποστηριζω, οσο και αυτης που υποστηριζεις εσυ. Οποτε μονο καποιος που θελει για τον εαυτο του τον χαρακτηρισμο του εμπαθη ή του κομπλεξικου ή του γραφικου, μπορει να τον συγκρινει με τον κλάψα
Xmmmmm egw pantws yposthrizw 4tf team stis problepseis... Esy?
Koita to na ka8etai kai na sxoliazei o opoiosdhpote mia omada apo thn opoia einai 2 xronia poy exei apoxwrhsei den dikaiwnetai. Apla deixnei poso ton etsoykse.....
Alh8eia poy thn exei apodeiksei thn aksia toy ews twra?
FORMULA 1 PETRONAS Malaysian Grand Prix 2009 (2nd round))