-
Νεε μου επειδη εχω δει απο παλια οτι το κατεχεις το θεμα golf, και οχι μονο, εισαι σιγουρος οτι το 160ρι εχει πιο σφιχτη αναρτηση απο το 122 και οχι ιδια?
Γιατι αυτο θα ειναι πολυ θετικο και πλεονεκτημα για μενα, αφου εχω οδηγησει 122ρι με απλη αναρτηση, σιγουρα ηταν ανετο απλα θα το ηθελα ενα κλικ πιο σφιχτο,οποτε αν ειναι οπως τα λες, θα με βολευε. -
Έχοντας μπει σε Golf V 122 και 140, μπορώ να σου πω ότι το 122 είχε λίγο πιο μαλακή ανάρτηση από το 140 σίγουρα. Τώρα που έχει μεγαλώσει και η διαφορά ιπποδύναμης και το 160άρι VI βρίσκεται πιο κοντά στο παλιό Golf GT από πλευράς αλόγων, θα έβρισκα τρελό να έχουν την ίδια ανάρτηση στο VI 122 και 160. Ωστόσο για να σιγουρευτείς μπορείς να ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία να κοιτάξουν αν οι κωδικοί ανταλλακτικών (αμορτισέρ, ελατήρια) είναι ίδιοι -προσωπικά το αποκλείω. Έτσι θα μπορείς να είσαι 100% σίγουρος για το τι ακριβώς συμβαίνει
-
δεν αποκλείω να εχει πιο 'σκληρες' αναρτησεις το 160άρι...πχ δισκόφρενα έχει μεγαλύτερα απο το 122...
-
οι αναρτησεις ειναι οι ιδιες και στα 2 το ειχα ρωτησει και εγω σε καπια αντιπρωσοπια.
-
Καλά οι πωλητές πολλά λένε, αυτά τα δύο αυτοκίνητα έχουν πάνω από 50 κιλά διαφορά βάρους, όλα στον μπροστά άξονα (κινητήρας + μπροστινά φρένα). Εκ των πραγμάτων η ρύθμιση της ανάρτησης πρέπει να διαφέρει, ακόμα και για να έχουν το ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα στον δρόμο.
Πρέπει να βρούμε κωδικούς
-
και ερωτώ κάτι ακόμα:
1ον. στο 160άρι, 'συμφερει' η αγορά της έκδοσης highline σε σχεση με την Comfortline?
η διαφορά ειναι κυριως στον climatronic και στις ζαντες αλουμινιου ε?2ον. Αισθητηρες για την πιεση του αερα στα λαστιχα εχει καποια εκδοση standard?
3ον. Ο υπολογιστης ταξιδιου Plus της εκδοσης highline τί παραπάνω δειχνει απο αυτόν της Comfortline?
σας ευχαριστώ
-
Ο χρήστης themata έγραψε:
και ερωτώ κάτι ακόμα:1ον. στο 160άρι, 'συμφερει' η αγορά της έκδοσης highline σε σχεση με την Comfortline?
η διαφορά ειναι κυριως στον climatronic και στις ζαντες αλουμινιου ε?2ον. Αισθητηρες για την πιεση του αερα στα λαστιχα εχει καποια εκδοση standard?
3ον. Ο υπολογιστης ταξιδιου Plus της εκδοσης highline τί παραπάνω δειχνει απο αυτόν της Comfortline?
σας ευχαριστώ
Η highline εκδοση επισης εχει και καθισματα με επενδυση αλκανταρα(αν οχι και πιο bucket), καποια διακοσμητικα χρωμιου στη μασκα και σε αλλα σημεια και πολυλειτουργικο τιμονι δερματινο 3ακτινο παντα(το απλο δεν ειναι πολυλειτουργικο), δεν θυμαμαι αν εχει και αλλες διαφορες...
Οσο για την 3η ερωτηση σου το plus εχει μεγαλυτερη οθονη και νομιζω μπορεις να δεις περισσοτερες πληροφοριες για το αμαξι...για την 2η ερωτηση σου δεν γνωριζω...
Κατ' εμε συμφερει η εκδοση highline... -
ευχαριστώ Στέργιε
-
Ο χρήστης themata έγραψε:
ευχαριστώ ΣτέργιεΜην ευχαριστεις, ελπιζω να βοηθησα! Καλη επιλογη!
-
2ον. Αισθητηρες για την πιεση του αερα στα λαστιχα εχει καποια εκδοση standard?
αισθητηρες για την πιεση εχει μονο αν βαλεις καποιο σπορ πακετο 17 η 18 ζαντα
-
Α μαλιστα. οποτε άκυρο...
-
Ο χρήστης themata έγραψε:
Α μαλιστα. οποτε άκυρο...Mπαινει σαν εξτρα ομως και κοστιζει καπου στα 50 ευρω, τοσα κανει τουλαχιστον στο scirocco...
-
μαλιστα. Τοτε θα αρκεστω στην εκδοση comfortline οπως ειναι απο το εργοστασιο γιατι συναγερμο και αισθητηρες παρκαρισματος τα βαζουν 'δωρο' εδω στην Ελλάδα και δεν τους εμπιστευομαι.
νομιζω ότι και αυτη η εκδοση ειναι πληρης τεχνολογιας
-
O συναγερμος και οι αισθητηρες παρκαρισματος που δινουν 'δωρο' ειναι aftermarket και οχι οι εργοστασιακοι!!
Συναγερμος ειναι καλο να υπαρχει εστω και aftermarket, γιατι θα υπαρχει τουλαχιστον κατι που θα προειδοποιει τους ανεπιθυμιτους επισκεπτες! Για τους αισθητηρες τωρα κραταω επιφυλαξεις...αν εχεις ανοιχτοχρωμο αμαξι θα φαινεται ασχημο(ειναι μαυροι) και δεν τους βαφουν στο χρωμα του αμαξιου για να μην χασουν σε αποδοση...ασε που σου τρυπανε αυτοι(αποσο ξερω) τον προφλυλακτηρα για τους βαλουν...προσωπικα δεν θα αφηνα πολλους να 'βαλουν χερι' στο δικο μου αμαξι...Η εκδοση comfortline απλα διαφερει σε λιγα εξοπλιστικα στοιχεια μονο και στο οτι δεν εχει (νομιζω) στανταρ το esp...κατα ταλλα μηχανολογικα και τεχνολογικα ειναι ιδιο με την highline...
-
φιλε themata επειδη θελεις ενα αυτοκινητο για οικογενειακες εξορμησεις νομιζω πρεπει να στραφεις σε ενα αυτοκινητο με μικροτερη ιπποδυναμη δεδομενου οτι δεν θα κανεις αγωνες στο δρομο , πιθανως να εχεις παιδια οποτε καλυτερα να απολαμβανεις την διαδρομη ηρεμα και ωραια.Θα τρεξετε να μου πειτε για ενεργητικη ασφαλεια τωρα αλλα ενταξει τα 122 ειναι πολλα. Νομιζω τα golf tsi απευθυνονται σε πιο ανησυχους οδηγους. Βεβαια στην Ελλαδα επειδη ειμαστε κυριως θυματα του marketing τρεξαμε ολοι να το παρουμε.
Αν επιμενεις για tsi σκεψου το leon 122 που το βγαζει το vw group και εχει εκπτωση 10% θα σου βγει περιπου 14500 για ασπρο.Και με μειωση τελους ταξινομησης ακομα πιο κατω...
Ζηταω και συγγνωμη απο τους συμforumites αν ειμαι εκτος θεματος και σας ξενερωσα.
-
Απλά πολλά... Πύραυλος είναι!
Πάρε ατμοσφαιρική Octavia.
-
Ο χρήστης dat έγραψε:
αλλα ενταξει τα 122 ειναι πολλαWTF?
OMFGΜπα...τωραπου το ξανασκεφτομαι...καποιος παιζει με τα accounts και μας κανει πλακα
-
Σιγα ρε παιδες πεσατε να με φατε,μαλλον η συγγνωμη μου δεν επιασε τοπο. Ουτε πλακα κανω, ουτε τα θεωρω πολλα γενικοτερα για ενα αυτοκινητο. Αλλα απευθυνομαι στον συγκεκριμενο που οπως αναφερει στο πρωτο του post θελει οικογενειακο και ο ιδιος θεωρει τα 122 οτι τον καλυπτουν με το παραπανω. Γιατι να δωσει τα λεφτα του για κατι που στο κατω κατω δεν θα του χρειαστει? Ενω θα χρειαστει τους χωρους ενος octavia. Εξαλλου οσοι παλια επαιρναν golf με 95 αλογα που δεν πηγαινε βημα γιατι το επαιρναν? Και γιατι τοσοι και τοσοι πηραν απλο octavia και αλλα αυτοκινητα χωρις επιδοσεις? Επειδη επιλεγουν αυτοκινητο με τα κριτηρια ενος οικογενειαρχη και με τις οικονομικες τους δυνατοτητες. Σαυτη τη χωρα δεν εχουμε ολοι την δυνατοτητα να μιλαμε αν θα βαλουμε dsg ή οχι
Στην τελικη angel αν εχεις χερια και με το απλο octavia τα ριχνεις σε ενα golf 122 (και δε μιλαμε για παιδικες κοντρες στην ευθεια) αν ο τελευταιος δεν ξερει που πανε τα τεσσερα. Ηθελα να ξερα ποσοι στην Ελλαδα μπορουν να εκμεταλλευτουν τη δυναμη που βγαζουν τα γρηγορα αυτοκινητα. Εκτος αν αγοραζουμε αλογα για να κανουμε τον καμποσο στα λογια αλλα στο δρομο....σε παιρναει ο μεσηλικας με το corolla.
Και παλι με συγχωρειτε
-
φίλε dat αν και μ'αρέσουν υπερβολικά τα άλογα, πρέπει να παραδεχτώ ότι έχεις σωστή τοποθέτηση..
δεν έχω ακόμα κάνει test-drive στα νέα golf, αλλά σε test-drive που έκανα σε a4 1.8 120ps και 1.8 160ps (παρόμοια περίπτωση σε ιπποδύναμη και επιδόσεις), αποκόμισα μια αμεσότητα και καλύτερη απόκριση από χαμηλά (1500 και πάνω) από τον 120άρη, κάτι που δεν είδα στον 160άρη που ξυπνάει από τις 2000-2250 και μετά... δλδ. για μετακίνηση στο φάσμα 1500-4500 θα επέλεγα στάνταρ τον 120άρι (για το a4 μιλάω), κάτι που νομίζω ανταποκρίνεται στις μέσες ανάγκες ενός οικογενειάρχη... φυσικά ο 160άρης έχει άλλα προσόντα όπως γεμίσματα μέχρι τις 6500 κάτι που κοστίζει όμως σε κατανάλωση και δε συνάδει με τις οδηγικές συνήθειες ενός ανθρώπου που μεταφέρει την οικογένειά του...
πιστεύω τα ίδια θα ισχύουν λίγο πολύ και για το golf... θα επανέλθω μετά τα σχετικά test-drive (αν και με έχουν θορυβήσει τα σχόλια ενός συμφορουμίτη για αδράνεια χαμηλά στον 160άρη )...
-
παιδιά σας ευχαριστώ για τις τοποθετήσεις σας.
επειδή οπως ανεφερα το αυτοκινητο το θελω για χρηση κυριως οικογενειακων ταξιδιων,
η παραγγελια εγινε για το 160αρι Comfortline και οι λογοι ειναι:- Διαθετει στανταρ ΟΛΑ τα ηλεκτρονικα βοηθηματα ESP κλπ που ειναι εξτρα στο 122
- επειδη για μια 10ετια ημουν κατοχος ενος polo 1000cc (50hp) θελησα να παρω ενα αυτοκινητο που θα μου
παρεχει αυτο που δεν ειχα τοσο καιρο: Ενεργητικη ασφαλεια ταξιδευοντας φορτωμενο. - Επειδή εχω κανει τεστ drive το scirοcco με 160 ίππους, και δεν διαπιστωσα να με 'κολαει στο καθισμα',
πλεον τα αυτοκινητα ειναι τοσο βαρια και ρυθμισμενα ετσι που να αποδιδουν οσο πιο γλυκα και ομαλα την ιπποδυναμη τους. - Η διαφορά στην τιμη ειναι πολυ μικρη για το κερδος που εχω (σε ιππους και ηλεκτρονικα όπως προειπα)
- Ο Εξοπλισμος της comfortline εκδοσης ειναι πληρης για τις αναγκες μου
ε καπως ετσι συνεβησαν τα πραγματα
VW Golf VI TSi 122ps VS Golf VI TSi 160ps