-
Άλλο 90 άλλο 490 ίπποι .Ένα αμάξι των 490 ίππων αν έχει μερικά άλογα παραπάνω ή παρακάτω ή μερικά κιλά πάνω ή κάτω ο sv2 λέει ότι δύσκολα το καταλαβαίνεις. Όταν το λέει αυτό ένας άνθρωπος που έχει οδηγήσει πάρα πολλά αυτοκίνητα πύραυλους κάτι θα ξέρει. Και από κάτω ο φίλος προσθέτει ιδίως στους ελληνικούς δρόμους αυτό είναι ακόμα πιο δύσκολο να διαγνωστεί όταν τα ηλεκτρονικά κάνουν πάρτυ στους δρόμους γυαλί.
-
Καλά, η διαφορά πάντως από τα 1200 στα 1400 κιλά δεν είναι αμελητέα, δεν μιλάμε για 20-30 κιλά, ούτε για διαφορά του στυλ 2300-2500.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Άλλο 90 άλλο 490 ίπποι .Ένα αμάξι των 490 ίππων αν έχει μερικά άλογα παραπάνω ή παρακάτω ή μερικά κιλά πάνω ή κάτω ο sv2 λέει ότι δύσκολα το καταλαβαίνεις. Όταν το λέει αυτό ένας άνθρωπος που έχει οδηγήσει πάρα πολλά αυτοκίνητα πύραυλους κάτι θα ξέρει. Και από κάτω ο φίλος προσθέτει ιδίως στους ελληνικούς δρόμους αυτό είναι ακόμα πιο δύσκολο να διαγνωστεί όταν τα ηλεκτρονικά κάνουν πάρτυ στους δρόμους γυαλί.Εγώ που έχω Μ3 και μπορώ να καταλάβω τις διαφορές είμαι φρικιό της φύσης;
-
Όταν πάρω και γω m3 ή 430 θα σου πω
-
Δε χρειάζεται... Μια F430 έχει 490 άλογα, μια 360 έχει 400. Ένα Clio 1.4 έχει 98 άλογα και ένα clio 1.6 έχει 120 άλογα (η διαφορά τους αναλογικά είναι παρόμοια με τις Ferrari). Αν μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά μεταξύ των Clio, μπορείς να καταλάβεις και τη διαφορά μεταξύ των Ferrari. Δε χρειάζεται να είσαι υπεράνθρωπος. Τώρα το αν χρησιμοποιείς καθημερινά τα Clio για πέρα δώθε στην Τσιμισκή το ίδιο μποτιλιάρισμα τρως και τον ίδιο χρόνο κάνεις για το δουλειά-σπίτι, σπίτι-δουλειά. Αυτό δε σημαίνει όμως πως δεν μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά τους με το που βγεις παραέξω έστω για μια απλή βόλτα.
-
Δεν ξέρω αν υφίσταται αναλογία στα μεγέθη της 4άδας που παρέθεσες. Αν δηλαδή μετά από κάποια άλογα και πάνω (μιας και μιλάμε για τερατώδης ιπποδυνάμεις της τάξης των 400++ ίππων) υπάρχει άλλη αίσθηση. Θέλει πείρα που δεν την έχω γι'αυτό και ανέφερα πως εμπιστεύομαι τη γνώμη του πολύπειρου sv2.
-
Εγώ λέω να μαζευτούμε όλοι μαζί στα Μέγαρα και να κάνουμε διαγωνισμό. Θα οδηγούμε όλοι τις Μ3 και 430 των φανταστικών μας φίλων και θα προσπαθούμε να μαντέψουμε διαφορά στους χρόνους που κάναμε! Έτσι θα βλέπουμε αν μπορούμε να αντιληφθούμε τη διαφορά...
Απλό ήταν -
Ωραία θα είναι!!
-
http://www.leftlanenews.com/cars/image_ ... f450-3.jpg
-
Στην πιστα θα βλεπαμε που θα εμενε η bmw απο την 'ιταλιδα'!,,,Και με κουλο οδηγο η 'κυρια'!
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
http://www.leftlanenews.com/cars/image_popup/newgallery.php?postid=16104&defimage=http%3A%2F%2Fphotos.leftlanenews.com%2Fphotos%2Fimageresizeronfly%2FphpThumb.php%3Fsrc%3D%2Fphotos%2Fcontent%2Fjanuary2009%2Fferrari-f450-3.jpgφαίνεται ποιο μαζεμένη και με ποιο 'supercar/εξωτική' γραμμή (μου θύμισε pagani)
οψόμεθα
-
μεχρι στιγμης δεν μου αρεσει που η κολωνα η μπροστινη εχει τετοιο υψος
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Άλλο 90 άλλο 490 ίπποι .Ένα αμάξι των 490 ίππων αν έχει μερικά άλογα παραπάνω ή παρακάτω ή μερικά κιλά πάνω ή κάτω ο sv2 λέει ότι δύσκολα το καταλαβαίνεις. Όταν το λέει αυτό ένας άνθρωπος που έχει οδηγήσει πάρα πολλά αυτοκίνητα πύραυλους κάτι θα ξέρει. Και από κάτω ο φίλος προσθέτει ιδίως στους ελληνικούς δρόμους αυτό είναι ακόμα πιο δύσκολο να διαγνωστεί όταν τα ηλεκτρονικά κάνουν πάρτυ στους δρόμους γυαλί.
Εγώ που έχω Μ3 και μπορώ να καταλάβω τις διαφορές είμαι φρικιό της φύσης;
εισαι αρρωστος ψυχακιας
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Άλλο 90 άλλο 490 ίπποι .Ένα αμάξι των 490 ίππων αν έχει μερικά άλογα παραπάνω ή παρακάτω ή μερικά κιλά πάνω ή κάτω ο sv2 λέει ότι δύσκολα το καταλαβαίνεις. Όταν το λέει αυτό ένας άνθρωπος που έχει οδηγήσει πάρα πολλά αυτοκίνητα πύραυλους κάτι θα ξέρει. Και από κάτω ο φίλος προσθέτει ιδίως στους ελληνικούς δρόμους αυτό είναι ακόμα πιο δύσκολο να διαγνωστεί όταν τα ηλεκτρονικά κάνουν πάρτυ στους δρόμους γυαλί.
Εγώ που έχω Μ3 και μπορώ να καταλάβω τις διαφορές είμαι φρικιό της φύσης;
εισαι τυχερακιας
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
http://www.leftlanenews.com/cars/image_popup/newgallery.php?postid=16104&defimage=http%3A%2F%2Fphotos.leftlanenews.com%2Fphotos%2Fimageresizeronfly%2FphpThumb.php%3Fsrc%3D%2Fphotos%2Fcontent%2Fjanuary2009%2Fferrari-f450-3.jpgΆκρως ενδιαφέρουσα...
Αν και η παραδοσιακά συνεχόμενη κυματοειδής 'κουπαστή' δεν υπάρχει...Δείχνει πάντως πολύ μαζεμένη
-
-
-
Έχεις δίκιο... δεν είχε format στο τέλος...
Thanks. -
Καρα Photoshop είναι!! Ζάντες-δισκόφρενα από Audi R8 και τεράστιοι θόλοι που δεν γεμίζουν με τίποτα!
Έτσι ήταν το Corolla μου όταν έβαλα 16ρες προτού το χαμηλώσω...
-
Έτσι ήταν το Corolla μου όταν έβαλα 16ρες προτού το χαμηλώσω... [/quote]
,Φυσικα ωραιο μονο για αστειο ετσι?
Ferrari F458 Italia