-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Καλημέρα σας και καλώς σας βρήκα!
Ειναι το πρώτο μου ποστ εδώ και γενικά το πρώτο ποστ μου σε φόρουμ σχετικό με αυτοκίνητα.
Ομολογώ ότι θα μου ειναι δύσκολο να διαβασω με τη μία 78 σελίδες με ποστ σχετικά με το Insignia, οπότε συγχωρέστε με αν καποια απο τις ερωτήσεις μου έχει απαντηθεί.
Κατ αρχήν είναι η πρώτη φορά που ενδιαφέρομαι για κάποιο μοντέλο της Opel. Τα προηγούμενα αυτοκίνητά μου ήταν ένα Renault 9 1400cc (1985-1993), μία Citroen Xanthia 1800cc (1993-2001) και το Rover 75 1800cc που έχω απο το 2001 μέχρι σήμερα (η στατιστική μου λεει ότι...αλλάζω αυτοκίνητο κάθε 8 χρόνια και το 2009 κλείνω την οκταετία!). Αυτό που με ενδιαφέρει πρώτα απο όλα στα αυτοκίνητα είναι η άνεση και η κύλιση στο δρόμο, οι χώροι και το καλό design, εξωτερικό και εσωτερικό με κάποια έμφαση στην πολυτέλεια και καθόλου προς το σπορ. Γενικά θεωρώ ότι η σχέση με τα αυτοκίνητα είναι αντίστοιχη με αυτή με τις γυναίκες...θα πρέπει να το ερωτευθείς απο την αρχή για να το φροντίσεις σωστά (αυτό δεν ειχε συμβει ποτέ με το πρώτο μου αυτοκίνητο πάντως, αλλά ισχυσε για τα άλλα δύο) Το προηγούμενο αυτοκίνητο που μου έκανε 'κλικ' ήταν το Lancia Thesis, πλην όμως ήταν πανάκριβο για τα οικονομικά μου δεδομένα και πλέον σταμάτησε να παράγεται, ενω μου αρέσει εμφανισιακά και το νέο Citroen C5 αλλά τσαντίστηκα που δίνουν την υδροπνευματική μόνο στα 2000cc. Και ενω δεν περίμενα ποτε να μου αρέσει κάποιο Opel ήρθε το Insignia και...ερωτεύτηκα ξανά!
Πηγα στον τοπικό αντιπρόσωπο πριν λίγες μέρες και το είδα και περιμένω να με φωνάξουν για τεστ drive. Με ενδιαφερει βεβαια κυρίως η έκδοση 1600 turbo και δευτερευόντως η 1800 με ατμοσφαιρικό (που νομίζω πως ίσως ειναι λίγο ψόφια με το βαρος του αυτοκινήτου).
Τα βασικά μου ερωτήματα είναι:
1.Πως τα παει στον τομέα της άνεσης; (Εννοείται πως θα το πάρω με τις μικρότερες δυνατές ζαντες, 16αρες ή το πολύ 17αρες, το Ροβερ 75 που έχω εσκεμμένα το πήρα με 15αρες). Ο λόγος που ποτε ως τώρα δεν κοιταξα γερμανικά αυτοκίνητα ήταν γιατι ειναι γενικά πολύ σκληρά σε αναρτήσεις και καθίσματα!
2.Ποιά ειναι η γενική πολιτική της Opel σχετικά με τις αγορές παλαιών αυτοκινήτων υποψηφίων πελατών; Στο σημείο αυτό έκανα...την βλακεία να κάνω ένα χοντρό σερβις στο Ροβερ75 στις αρχές του χρόνου (συνολικα 2000 ευρώ) που σίγουρα δεν πρόκειται να πάρω ποτέ πίσω, γι αυτό και ετσι κι αλλιώς δεν βιάζομαι για αγορά, αλλά το βλέπω με ορίζοντα ενός χρόνου και μόνο αν πετύχω σωστή τιμή για το παλιό αυτοκίνητο θα το επιδιώξω νωρίτερα
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!Μιας και προτεραιότητά σου είναι η άνεση και δεν βιάζεσαι, γιατί δεν περιμένεις να δεις και την C5 όταν με το καλό βγει με τον 1.6 turbo; Και θα έχεις και επιλογή για υδροπνευματική...
Αυτό που μου λες...είναι είδηση! Δεν το ήξερα, αλλά για πότε προβλέπεται; Διάβασα και για μελλοντική DS5 (παρουσίασαν την DS3) αλλά αργάει πολύ....
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Να στο αγοράσουν, ναι. Να ικανοποιηθείς από το τίμημα, μάλλον όχι. Μιλάμε φυσικά για ένα αυτοκίνητο 7ετίας με αρχική τιμή κάπου 10Κ σωστά; Εσύ πόσα θα ήθελες να πάρεις;Φίλε μου δεν ξέρω από Hyundai, το συγκεκριμένο το είχε πάρει ο πατέρας μου το 2002, αλλά την ίδια χρονιά τον χάσαμε, κι έτσι μου έμεινε εμένα. Γι αυτό δεν ξέρω που κυμαίνεται η τιμή του και πόσα να ζητήσω.
-
Ο χρήστης Manos_Insignia έγραψε:
Να στο αγοράσουν, ναι. Να ικανοποιηθείς από το τίμημα, μάλλον όχι. Μιλάμε φυσικά για ένα αυτοκίνητο 7ετίας με αρχική τιμή κάπου 10Κ σωστά; Εσύ πόσα θα ήθελες να πάρεις;
Φίλε μου δεν ξέρω από Hyundai, το συγκεκριμένο το είχε πάρει ο πατέρας μου το 2002, αλλά την ίδια χρονιά τον χάσαμε, κι έτσι μου έμεινε εμένα. Γι αυτό δεν ξέρω που κυμαίνεται η τιμή του και πόσα να ζητήσω.
Μπορείς να ψάξεις στο www.car.gr ( ελληνική ιστοσελίδα για μεταχειρισμένα) πόσο πουλάνε αντίστοιχα μοντέλα άλλοι (που βέβαια δεν σημαίνει ότι παίρνουν και όσα ζητάνε, υπολόγιζε λοιπόν λιγότερα). Εχει πολύ καλη αναζήτηση ανα μάρκα, μοντελο και χρονιά
-
Ο χρήστης filip58 έγραψε:
Καλημέρα σας και καλώς σας βρήκα!
Ειναι το πρώτο μου ποστ εδώ και γενικά το πρώτο ποστ μου σε φόρουμ σχετικό με αυτοκίνητα.
Ομολογώ ότι θα μου ειναι δύσκολο να διαβασω με τη μία 78 σελίδες με ποστ σχετικά με το Insignia, οπότε συγχωρέστε με αν καποια απο τις ερωτήσεις μου έχει απαντηθεί.
Κατ αρχήν είναι η πρώτη φορά που ενδιαφέρομαι για κάποιο μοντέλο της Opel. Τα προηγούμενα αυτοκίνητά μου ήταν ένα Renault 9 1400cc (1985-1993), μία Citroen Xanthia 1800cc (1993-2001) και το Rover 75 1800cc που έχω απο το 2001 μέχρι σήμερα (η στατιστική μου λεει ότι...αλλάζω αυτοκίνητο κάθε 8 χρόνια και το 2009 κλείνω την οκταετία!). Αυτό που με ενδιαφέρει πρώτα απο όλα στα αυτοκίνητα είναι η άνεση και η κύλιση στο δρόμο, οι χώροι και το καλό design, εξωτερικό και εσωτερικό με κάποια έμφαση στην πολυτέλεια και καθόλου προς το σπορ. Γενικά θεωρώ ότι η σχέση με τα αυτοκίνητα είναι αντίστοιχη με αυτή με τις γυναίκες...θα πρέπει να το ερωτευθείς απο την αρχή για να το φροντίσεις σωστά (αυτό δεν ειχε συμβει ποτέ με το πρώτο μου αυτοκίνητο πάντως, αλλά ισχυσε για τα άλλα δύο) Το προηγούμενο αυτοκίνητο που μου έκανε 'κλικ' ήταν το Lancia Thesis, πλην όμως ήταν πανάκριβο για τα οικονομικά μου δεδομένα και πλέον σταμάτησε να παράγεται, ενω μου αρέσει εμφανισιακά και το νέο Citroen C5 αλλά τσαντίστηκα που δίνουν την υδροπνευματική μόνο στα 2000cc. Και ενω δεν περίμενα ποτε να μου αρέσει κάποιο Opel ήρθε το Insignia και...ερωτεύτηκα ξανά!
Πηγα στον τοπικό αντιπρόσωπο πριν λίγες μέρες και το είδα και περιμένω να με φωνάξουν για τεστ drive. Με ενδιαφερει βεβαια κυρίως η έκδοση 1600 turbo και δευτερευόντως η 1800 με ατμοσφαιρικό (που νομίζω πως ίσως ειναι λίγο ψόφια με το βαρος του αυτοκινήτου).
Τα βασικά μου ερωτήματα είναι:
1.Πως τα παει στον τομέα της άνεσης; (Εννοείται πως θα το πάρω με τις μικρότερες δυνατές ζαντες, 16αρες ή το πολύ 17αρες, το Ροβερ 75 που έχω εσκεμμένα το πήρα με 15αρες). Ο λόγος που ποτε ως τώρα δεν κοιταξα γερμανικά αυτοκίνητα ήταν γιατι ειναι γενικά πολύ σκληρά σε αναρτήσεις και καθίσματα!
2.Ποιά ειναι η γενική πολιτική της Opel σχετικά με τις αγορές παλαιών αυτοκινήτων υποψηφίων πελατών; Στο σημείο αυτό έκανα...την βλακεία να κάνω ένα χοντρό σερβις στο Ροβερ75 στις αρχές του χρόνου (συνολικα 2000 ευρώ) που σίγουρα δεν πρόκειται να πάρω ποτέ πίσω, γι αυτό και ετσι κι αλλιώς δεν βιάζομαι για αγορά, αλλά το βλέπω με ορίζοντα ενός χρόνου και μόνο αν πετύχω σωστή τιμή για το παλιό αυτοκίνητο θα το επιδιώξω νωρίτερα
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!Μιας και προτεραιότητά σου είναι η άνεση και δεν βιάζεσαι, γιατί δεν περιμένεις να δεις και την C5 όταν με το καλό βγει με τον 1.6 turbo; Και θα έχεις και επιλογή για υδροπνευματική...
Αυτό που μου λες...είναι είδηση! Δεν το ήξερα, αλλά για πότε προβλέπεται; Διάβασα και για μελλοντική DS5 (παρουσίασαν την DS3) αλλά αργάει πολύ....
+1 για την C5 με το 1.6 Τ
-
C5 με τον 1.6Τ... Για να δούμε. Αν ήθελα νέο οικογενειακό αμάξι αυτό θα έπαιρνα. Το Ινσίγκνια καλό αλλά δεν μου αρέσει και τόσο, ούτε μέσα ούτε έξω.
-
Μήπως έχετε αρχίσει να βγαίνετε
Εδώ είναι το thread για το Insignia -
Εχω την αίσθηση γενικά ότι είμαι μειοψηφία ως προς την προτιμηση μου για την έκδοση SPORT. Υπάρχει κάποιος λόγος που οι περισσότεροι προτιμούν το COSMO? Σε συγκρηση που εχω κάνει προκείπτει ότι σχδόν με τα ίδια extra η τιμή έχει διαφορά 200Ε. Αρα κάτι άλλο θα είναι. Μήπως η εσωτερική διαρύθμιση?
-
Για μενα πρωτος κυριος λογος που διαλεξα το cosmo ηταν επειδη εχει ημιδερματινα καθησματα που στην sport εκδοση δεν υπαρχει.
-
Ο χρήστης stratilatis έγραψε:
Για μενα πρωτος κυριος λογος που διαλεξα το cosmo ηταν επειδη εχει ημιδερματινα καθησματα που στην sport εκδοση δεν υπαρχει.+1
Επίσης το Cosmo έχει καλύτερο κλιματισμό, θερμοανακλαστικά παρ πριζ, μπέζ ταπετσαρία, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες... Το Sport λόγω του flexride είναι πιο χαμηλό και θα δυσκολευόταν στην ράμπα του παρκινγκ μου -
Ξέρεις πόσο πιο χαμηλό είναι? Εχεις κάποια στοιχεία? Με ενδιαφέρει και εμένα πολύ λόγο του ίδιου προβλήματος.
-
Ο χρήστης stratilatis έγραψε:
Για μενα πρωτος κυριος λογος που διαλεξα το cosmo ηταν επειδη εχει ημιδερματινα καθησματα που στην sport εκδοση δεν υπαρχει.Στα υπόψη ότι τα ημιδερματινα 'morrocana' του cosmo δεν είναι το πραγματικό δέρμα 'siena' αλλα τεχνητό, artificial leather http://en.wikipedia.org/wiki/Pleather
-
Ο χρήστης nickfast έγραψε:
Ξέρεις πόσο πιο χαμηλό είναι? Εχεις κάποια στοιχεία? Με ενδιαφέρει και εμένα πολύ λόγο του ίδιου προβλήματος.Με το flexride χαμηλώνει υποχρεωτικά το αυτοκίνητο ή αυτό ισχύει μόνο στην έκδοση sport?
Ρωτάω γιατι μπορείς να το πάρεις και σαν οψιόν και στις άλλες εκδόσεις -
Ο χρήστης filip58 έγραψε:
Ξέρεις πόσο πιο χαμηλό είναι? Εχεις κάποια στοιχεία? Με ενδιαφέρει και εμένα πολύ λόγο του ίδιου προβλήματος.
Με το flexride χαμηλώνει υποχρεωτικά το αυτοκίνητο ή αυτό ισχύει μόνο στην έκδοση sport?
Ρωτάω γιατι μπορείς να το πάρεις και σαν οψιόν και στις άλλες εκδόσειςΑπ'όσο έχω διαβάσει και στο forum του opel-club, με το flexride (είτε στην Sport, είτε σε όποια άλλη έκδοση μπεί) το αυτοκίνητο χαμηλώνει κατά 2 εκατοστά.
-
Τωρα με το θέμα της μείωσης του ειδικού φόρου, ξέρει κάποιος πόσο μειώνει την τιμή του Insignia, σε κάθε περίπτωση, και εννοώ 1.6 1.8 και2.0 ?
Εκτιμώ και δεν ξέρω με σιγουριά ότι θα είναι γύρω στα 1200Ε.Παρεπιπτώντως ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία του υψους γιατί το ψάχνω καιρό.
-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Απ'όσο έχω διαβάσει και στο forum του opel-club, με το flexride (είτε στην Sport, είτε σε όποια άλλη έκδοση μπεί) το αυτοκίνητο χαμηλώνει κατά 2 εκατοστά.Δηλαδή το cosmo με το FlexRide θα είναι 2 εκατοστά πιο χαμηλό από το σκέτο cosmo ή απλά θα χαμηλώνει με το πάτημα του μπουτόν sport?
-
Πολύ καίρια ερώτηση. Ξέρει κανείς?
-
Ο χρήστης nickfast έγραψε:
Τωρα με το θέμα της μείωσης του ειδικού φόρου, ξέρει κάποιος πόσο μειώνει την τιμή του Insignia, σε κάθε περίπτωση, και εννοώ 1.6 1.8 και2.0 ?
Εκτιμώ και δεν ξέρω με σιγουριά ότι θα είναι γύρω στα 1200Ε.Παρεπιπτώντως ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία του υψους γιατί το ψάχνω καιρό.
Φίλε μου, δεν μπορείς να υπολογίσεις με ακρίβεια, καθώς παίζει ρόλο η εργοστασιακή τιμή. Αν λοιπόν παραγγείλεις το αυτοκίνητο με πολλά 'εργοστασιακά' extra,παίζουν και αυτά ρόλο. (διαφορετική εργοστασιακή τιμή το Cosmo,διαφορετική το Edition και πάει λέγοντας+ τα extra)
Επίσης δεν ξέρουμε τελικά πού θα καταλήξουν...γιατί άλλοι λένε για 50% του φόρου μέχρι τα 1600 και 20% από εκεί και πάνω, αλλά τελαυταία ακούστικε και για 100% μέχρι τα 2000 κυβικά...
Εγώ το έψαξα με βάση την 1η περίπτωση και για το 1.6Τ Cosmo το 50% βγαίνει στα 1300 ευρώ...με τα extra που έχω επάνω μπορεί να φτάνει και τα 1400...ενώ στο 1.8 (με το 20%) η έκπτωση ξεκινάει από τα 800 ευρώ.Με το flexride, το πλαίσιο είναι μόνιμα 'χαμηλωμένο' κατά 2 εκατοστά. Δεν κατεβαίνει με το κουμπί sport, απλά αλλάζει η αίσθηση (απ'ότι μου είπε κατέχον!)
-
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Με το flexride, το πλαίσιο είναι μόνιμα 'χαμηλωμένο' κατά 2 εκατοστά. Δεν κατεβαίνει με το κουμπί sport, απλά αλλάζει η αίσθηση (απ'ότι μου είπε κατέχον!)Φίλε stanfromgreece δεν είναι έτσι!
Μετά από αρκετό ψάξιμο στο forum του motor-talk.de διάβασα ότι μονο η έκδοση sport είναι χαμηλωμένη 10mm (ένα εκατοστό).
Οι άλλες εκδόσεις που έχουν το FlexRide δεν είναι χαμηλωμένες. -
Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα!
Ξέρει κανείς, πάνω-κάτω, τί προκαταβολή χρειάζεται για αγορά με δόσεις;
Έχω υπολογίσει ότι αυτό που θέλω κοστίζει ακριβώς 31.510Ε :Cosmo 1.6T, 5-θυρο 25.200Ε
Technical Grey 550Ε
DVD 800 1.600Ε
Bluetooth 300Ε
Συναγερμός 400Ε
AFL 1.250Ε
Flexride 750Ε
TPMS 210Ε
Πρίζα 230V 120Ε
Park Pilot 500Ε
----------
Σύνολο: 30.880Ε + Πινακίδες 310Ε + Μεταφορικά 320Ε = 31.510Ε
(τούμπανο το αμάξι με τέτοιο εξοπλισμό)Αν μπορεί κάποιος από εσάς να μου πει την ελάχιστη δυνατή προκαταβολή για να έχω μια ιδέα!
Ευχαριστώ!
-
Στο auto Bild που έχω μπροστά μου...μόνο στην Opel δεν βγαζεις ακρη με το ποσό της προκαταβολής στις χρηματοδοτήσεις! Σε όλες τις αλλες εταιρείες αναφερεται καθαρά το ποσοστό της προκαταβολής, στην Opel μόνο για το Corsa αναφερει απο 0-25% προκαταβολή , 36-60 δόσεις και επιτόκιο 3.90% (αλλά δεν ξερω αν ισχύει στα αλλα μοντελα)
Opel Insignia