Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    • 1
    • 2
    • 204
    • 205
    • 206
    • 207
    • 208
    • 214
    • 215
    • 206 / 215
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    439
    4287
    8918
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

      Για τα παιδια που ψαχνουν 195/55/15 καλυτερα να πανε σε 195/50/15 που θα γλυτωσουν ενα 100αρικο.

      Μάλλον εννοείς σε 205/50/15 γιατί αλλιώς με τη διάσταση που προτείνεις, μειώνεται η περίμετρος του ελαστικού (και άρα το βήμα).
      (ή ας πάει σε 185/60/15... Πάλι θα κερδίσει χρήματα... )

      Καλά τα λέει. Δοκιμασμένη λύση και λίαν αποδοτική

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • X
        xeno last edited by

        Ο χρήστης dog80 έγραψε:

        Για τί μείωση συζητάμε? Αν είναι στο 3% είσαι οκ

        Αν η διαφορά είναι πάνω απο 3% τί γίνεται. Εγώ που αυτή τη στιγμή είμαι κάπου στο μείον 8% δέν έχω παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα περα απο το οτι το κοντέρ ψεύδεται ασύστολα.

        Πέρα από το πρόβλημα στη λανθασμένη ταχύτητα, θα έχεις πιο σύντομα διαστήματα για τα services.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης mirage έγραψε:

          Για τα παιδια που ψαχνουν 195/55/15 καλυτερα να πανε σε 195/50/15 που θα γλυτωσουν ενα 100αρικο.

          Μάλλον εννοείς σε 205/50/15 γιατί αλλιώς με τη διάσταση που προτείνεις, μειώνεται η περίμετρος του ελαστικού (και άρα το βήμα).
          (ή ας πάει σε 185/60/15... Πάλι θα κερδίσει χρήματα... )

          Καλά τα λέει. Δοκιμασμένη λύση και λίαν αποδοτική

          ...για την τσεπη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ο χρήστης dog80 έγραψε:

            Για τί μείωση συζητάμε? Αν είναι στο 3% είσαι οκ

            Αν η διαφορά είναι πάνω απο 3% τί γίνεται. Εγώ που αυτή τη στιγμή είμαι κάπου στο μείον 8% δέν έχω παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα περα απο το οτι το κοντέρ ψεύδεται ασύστολα.

            Με 8% κάτω πρέπει να είσαι σημαντικά ταχύτερος από τις άλλες C4.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              highfidelity last edited by

              Ο χρήστης XENO έγραψε:

              Για τί μείωση συζητάμε? Αν είναι στο 3% είσαι οκ

              Αν η διαφορά είναι πάνω απο 3% τί γίνεται. Εγώ που αυτή τη στιγμή είμαι κάπου στο μείον 8% δέν έχω παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα περα απο το οτι το κοντέρ ψεύδεται ασύστολα.

              Πέρα από το πρόβλημα στη λανθασμένη ταχύτητα, θα έχεις πιο σύντομα διαστήματα για τα services.

              Mε διαφορά στο 3.3% σημαίνει πως αν το σερβις ήταν στα 10Κ, θα το κάνεις 330 χλμ νωρίτερα δηλαδή...
              Η διαφορά είναι ανεπαίσθητη στο δρόμο, στην Xsara έδρασε και ευεργετικά, κονταίνοντας λίγο την τελική σχέση και δίνοντας νεύρο... Γενικά, μιας και έχουν αρκετά ψηλό προφίλ και τα 195/50/15, η άνεση είναι αμετάβλητη.
              Λέει πολύ η αλλαγή, καθώς η οικονομία στις καλές μάρκες ξεπερνάει τα 100€ στην τετράδα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tp9 last edited by

                Καλησπερα και απο μενα παιδες. Ζηταω γνωμες για αλλαγη στα εργοστασιακα 185-65-15 που φορα το i30 με επιλογη 16αρας ζαντας. Ο κατασκευαστης δινει 205-55-16, για εκει με βλεπω αλλα ξερει κανεις τι λεει και η 205-50-16? Την τσεπη μου τι την συμφερει? Σκεφτομαι κυριως για Michelin αλλα ακουω και αλλες προτασεις...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ο χρήστης tp9 έγραψε:
                  Καλησπερα και απο μενα παιδες. Ζηταω γνωμες για αλλαγη στα εργοστασιακα 185-65-15 που φορα το i30 με επιλογη 16αρας ζαντας. Ο κατασκευαστης δινει 205-55-16, για εκει με βλεπω αλλα ξερει κανεις τι λεει και η 205-50-16? Την τσεπη μου τι την συμφερει? Σκεφτομαι κυριως για Michelin αλλα ακουω και αλλες προτασεις...

                  την τσέπη σου την συμφέρει το 205/55/16 μιας και είναι η διάσταση που φορούν όλα τα μικρομεσσαία.
                  από 380 εώς και 450 ευρώ η 4αδα να έχεις υπόψιν σου. Συνήθως παίζουν στα 420.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    infinity last edited by

                    Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                    Για τα παιδια που ψαχνουν 195/55/15 καλυτερα να πανε σε 195/50/15 που θα γλυτωσουν ενα 100αρικο.

                    Μάλλον εννοείς σε 205/50/15 γιατί αλλιώς με τη διάσταση που προτείνεις, μειώνεται η περίμετρος του ελαστικού (και άρα το βήμα).
                    (ή ας πάει σε 185/60/15... Πάλι θα κερδίσει χρήματα... )

                    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
                    Κατ'αρχήν να σας πω οτι κάποτε είχα συζητήσει με τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού και μου ειπε οτι τα ελαστικά που το προφιλ τελειώνει σε 5 (όπως τα 55 μου) είναι πιο ανθεκτικά γιατί η δομή τους είναι πιο 'καλή'.
                    Δεν ξέρω αν γνωριζετε κάτι σχετικά με αυτό.

                    Όσο για την αλλαγή σε 205/50/15 δε χρειάζεται αλλαγή και στη ζάντα;

                    Μάλλον για τα premium contact 2 θα παω παλι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Ο χρήστης leonp έγραψε:
                      Με 8% κάτω πρέπει να είσαι σημαντικά ταχύτερος από τις άλλες C4.

                      Ναί, έχει πολύ νεύρο σε σχέση με πρίν. Μόνο που σε συνδυασμό με το 3ποντο χαμήλωμα απο τα KW το αμάξι έχει γίνει τελείως σάυρα. Χθές πήγα σε ομαλότατο χωματόδρομο και αν ήταν καμιά μεγαλούτσικη πέτρα έβρισκε απο κάτω στη μπάρα ψαλιδιών που του έχω βάλει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:

                        Για τα παιδια που ψαχνουν 195/55/15 καλυτερα να πανε σε 195/50/15 που θα γλυτωσουν ενα 100αρικο.

                        Μάλλον εννοείς σε 205/50/15 γιατί αλλιώς με τη διάσταση που προτείνεις, μειώνεται η περίμετρος του ελαστικού (και άρα το βήμα).
                        (ή ας πάει σε 185/60/15... Πάλι θα κερδίσει χρήματα... )

                        Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
                        Κατ'αρχήν να σας πω οτι κάποτε είχα συζητήσει με τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού και μου ειπε οτι τα ελαστικά που το προφιλ τελειώνει σε 5 (όπως τα 55 μου) είναι πιο ανθεκτικά γιατί η δομή τους είναι πιο 'καλή'.
                        Δεν ξέρω αν γνωριζετε κάτι σχετικά με αυτό.

                        Όσο για την αλλαγή σε 205/50/15 δε χρειάζεται αλλαγή και στη ζάντα;

                        Μάλλον για τα premium contact 2 θα παω παλι.

                        Ωραια δικαιολογια σου ειπε!!
                        Αλλαγη σε ζαντα δεν χρειαζεται.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kotetsi last edited by

                          Pirelli Cinturato P4 ή Bridgestone B250 για 165/70-13, αμφότερα στα 200 ευρώ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                            Pirelli Cinturato P4 ή Bridgestone B250 για 165/70-13, αμφότερα στα 200 ευρώ;

                            Pirelli ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iceman_n last edited by

                              οι 4 τροχοι εχουν τεστ ελαστικων στο τρεχων τευχως το ειχει παρει κανενας ??
                              δεν εχει ερθει ακομα εδω σε εμας για αυτο ρωταω . . .

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • bathan
                                bathan last edited by

                                Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                                Pirelli Cinturato P4 ή Bridgestone B250 για 165/70-13, αμφότερα στα 200 ευρώ;

                                Pirelli ....

                                Bridgestone B250 για μένα, έχω ιδία πείρα

                                Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης bathan έγραψε:

                                  Pirelli Cinturato P4 ή Bridgestone B250 για 165/70-13, αμφότερα στα 200 ευρώ;

                                  Pirelli ....

                                  Bridgestone B250 για μένα, έχω ιδία πείρα

                                  Τα Β250 σε όσα αυτοκίνητα τα οδήγησα ήταν απαράδεκτα στη βροχή, θα τους έδινα ένα προβάδισμα στην αντοχή στο χρόνο αλλά δεν νομίζω να αρκεί αυτό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kotetsi last edited by

                                    Τα Bridgestone 250 τα σκέφτομαι διότι έρχομαι από τα 330 EVO (και πριν από αυτά, τα 330). Γνωρίζω τις ιδιαιτερότητες της γόμας στα Bridgestone (αν και από το μικρό αυτοκίνητο δεν είχα παράπονο, ίσως λόγω του ότι δεν το πιέζω λόγω της ηλικίας του και του αδύναμου κινητήρα) γι' αυτό άλλωστε δεν επέλεξα τα Turanza στο άλλο αυτοκίνητο έναντι των Exalto που τελικά έβαλα. Το Duna πλέον θα κινείται στην πόλη, πράγμα που σημαίνει αυξημένη καταπόνηση στους κακούς δρόμους, αναπόφευκτες λακούβες, ακουμπήματα πεζοδρομίων στο παρκάρισμα και λοιπά καθημερινά. Δε με πειράζει βέβαια τόσο ο μέσος χρόνος ζωής του ελαστικού όσο η καλή συμπεριφορά του στις συνθήκες εντός Αθηνών. Τα Ρ4 από την άλλη υπόσχονται μειωμένη κατανάλωση. Βέβαια, την ίδια υπόσχεση δίνουν και τα Energy Saver αλλά... δε θα πάρω. Υπάρχουν μήπως προτάσεις και από άλλες μάρκες; Kleber; Vredestein (φορούσε πολύ παλιά, πριν από τα 330);

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      govus last edited by

                                      Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                                      Τα Bridgestone 250 τα σκέφτομαι διότι έρχομαι από τα 330 EVO (και πριν από αυτά, τα 330). Γνωρίζω τις ιδιαιτερότητες της γόμας στα Bridgestone (αν και από το μικρό αυτοκίνητο δεν είχα παράπονο, ίσως λόγω του ότι δεν το πιέζω λόγω της ηλικίας του και του αδύναμου κινητήρα) γι' αυτό άλλωστε δεν επέλεξα τα Turanza στο άλλο αυτοκίνητο έναντι των Exalto που τελικά έβαλα. Το Duna πλέον θα κινείται στην πόλη, πράγμα που σημαίνει αυξημένη καταπόνηση στους κακούς δρόμους, αναπόφευκτες λακούβες, ακουμπήματα πεζοδρομίων στο παρκάρισμα και λοιπά καθημερινά. Δε με πειράζει βέβαια τόσο ο μέσος χρόνος ζωής του ελαστικού όσο η καλή συμπεριφορά του στις συνθήκες εντός Αθηνών. Τα Ρ4 από την άλλη υπόσχονται μειωμένη κατανάλωση. Βέβαια, την ίδια υπόσχεση δίνουν και τα Energy Saver αλλά... δε θα πάρω. Υπάρχουν μήπως προτάσεις και από άλλες μάρκες; Kleber; Vredestein (φορούσε πολύ παλιά, πριν από τα 330);

                                      Τα Continental EcoContact 3 δεν τα σκέφτεσαι καθόλου ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kotetsi last edited by

                                        Αν βγαίνουν σε 165/70-13 φυσικά θα τα λάβω υπ' όψη, αφού έχω διαβάσει ενθαρρυντικά σχόλια στο παρόν topic.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • bathan
                                          bathan last edited by

                                          Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                                          Pirelli Cinturato P4 ή Bridgestone B250 για 165/70-13, αμφότερα στα 200 ευρώ;

                                          Pirelli ....

                                          Bridgestone B250 για μένα, έχω ιδία πείρα

                                          Τα Β250 σε όσα αυτοκίνητα τα οδήγησα ήταν απαράδεκτα στη βροχή, θα τους έδινα ένα προβάδισμα στην αντοχή στο χρόνο αλλά δεν νομίζω να αρκεί αυτό.

                                          Τα έχω βάλει στο αυτοκινητάκι της γυναίκας μου (που το οδηγώ και εγώ αρκετά) και δεν είχα ποτέ πρόβλημα στο βρεγμένο. Επίσης το Conti EcoContact 3 είναι μια καλή εναλλακτική λύση

                                          Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            css03027 last edited by

                                            έχω τα Pirelli Cinturato P4 σε 175/70R13 και είμαι πολύ ευχαριστημένος και σε στεγνό και σε βρεγμένο και κυρίως στο φρενάρισμα, βέβαια πριν είχα michelin energy που ήταν άθλια! Επίσης έχουν βγει και πρώτα σε τεστ στο adac

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 204
                                            • 205
                                            • 206
                                            • 207
                                            • 208
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 206 / 215
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr