Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΒΕΛΤΙΩΣΗ 308 GT
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΒΕΛΤΙΩΣΗ 308 GT
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    19
    225
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giangiak last edited by

      Γεια σε όλους

      μπαίνω απευθείας στο θέμα.Τι προτείνεται για βελτίωση του λιονταριού?Καλοί οι 175hp αλλά κρίμα είναι να μην αξιοποοιήσουμε λίγο τις δυνατότητες του 308.Μέχρι στιγμής δεν διάβασα σχετικά τίποτα για βελτίωση του 308 GT.Φαντάζομαι πως θα ισχύουν οι ίδιες μετατροπές οπως το 207 RC και cooper s ,εκτός αν υπάρχει πρόβλημα ως προς τη διάταξη του χώρου κινητήρα.πχ για αυτο http://www.minispeed.gr/product_details ... uct_id=317 τι θα λέγατε?αξίζει μια τέτοια μετατροπή?
      επίσης ο κατασκευαστής αναφέρει οτι μέγιστη ροπή που μπορεί να διαχειριστεί το καινούργιο 6αρι κιβώτιο είναι γύρο στο 27 κιλά.θα έχουμε πρόβλημα με μια μετατροπή πρώτου σταδίου?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        giangiak last edited by

        Γεια σε όλους

        μπαίνω απευθείας στο θέμα.Τι προτείνεται για βελτίωση του λιονταριού?Καλοί οι 175hp αλλά κρίμα είναι να μην αξιοποοιήσουμε λίγο τις δυνατότητες του 308.Μέχρι στιγμής δεν διάβασα σχετικά τίποτα για βελτίωση του 308 GT.Φαντάζομαι πως θα ισχύουν οι ίδιες μετατροπές οπως το 207 RC και cooper s ,εκτός αν υπάρχει πρόβλημα ως προς τη διάταξη του χώρου κινητήρα.πχ για αυτο http://www.minispeed.gr/product_details ... uct_id=317 τι θα λέγατε?αξίζει μια τέτοια μετατροπή?
        επίσης ο κατασκευαστής αναφέρει οτι μέγιστη ροπή που μπορεί να διαχειριστεί το καινούργιο 6αρι κιβώτιο είναι γύρο στο 27 κιλά.θα έχουμε πρόβλημα με μια μετατροπή πρώτου σταδίου?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giangiak last edited by

          Γεια σε όλους

          μπαίνω απευθείας στο θέμα.Τι προτείνεται για βελτίωση του λιονταριού?Καλοί οι 175hp αλλά κρίμα είναι να μην αξιοποοιήσουμε λίγο τις δυνατότητες του 308.Μέχρι στιγμής δεν διάβασα σχετικά τίποτα για βελτίωση του 308 GT.Φαντάζομαι πως θα ισχύουν οι ίδιες μετατροπές οπως το 207 RC και cooper s ,εκτός αν υπάρχει πρόβλημα ως προς τη διάταξη του χώρου κινητήρα.πχ για αυτο http://www.minispeed.gr/product_details ... uct_id=317 τι θα λέγατε?αξίζει μια τέτοια μετατροπή?
          επίσης ο κατασκευαστής αναφέρει οτι μέγιστη ροπή που μπορεί να διαχειριστεί το καινούργιο 6αρι κιβώτιο είναι γύρο στο 27 κιλά.θα έχουμε πρόβλημα με μια μετατροπή πρώτου σταδίου?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            the-judge last edited by

            Θα βρεις απειρες απαντησεις στο PS Club.
            Γενικα παντως μην μπεις στο τριπακι να χωσεις πολλαααα χρηματα,με 1500Ε,οριακα 2000Ε το εχεις κανει πυραυλο και χωρις προβληματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              meco last edited by

              Εμ βέβαια τέτοιο κορυφαίο μπροστινό σύστημα ανάρτησης και μετάδοσης είναι κρίμα να μείνει μόνο με 175 άλογα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                drdino last edited by

                Μια χαρά είναι το μπροστινό του.
                Η μετάδοση τι έχει;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  meco last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Μια χαρά είναι το μπροστινό του.
                  Η μετάδοση τι έχει;

                  Μάλλον τότε πως είναι λίγο ηλίθιοι εκεί στη Ford. Αντί να αναπτύσσουν revoknuckle και λοιπές σαχλαμάρες έπρεπε να να ζητήσουν από τη peugeot το μπροστινό σύστημα του 308.

                  Με άλλα λόγια δεν είναι κακό, αλλά δυσκολεύεται να βάλει κάτω τα 175 άλογα, οπότε φαντάζομαι πως με την επιπλέον δύναμη τα πράγματα θα είναι χειρότερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Τώρα με δουλεύεις; Συγκρίνεις 175 με 300 άλογα και 40φεύγα με 25;

                    Για το αν δυσκολεύεται να τα βάλει κάτω, μάλλον έχουμε διαφορετική αντίληψη απλά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      s3 last edited by

                      Ο χρήστης meco έγραψε:

                      Μια χαρά είναι το μπροστινό του.
                      Η μετάδοση τι έχει;

                      Μάλλον τότε πως είναι λίγο ηλίθιοι εκεί στη Ford. Αντί να αναπτύσσουν revoknuckle και λοιπές σαχλαμάρες έπρεπε να να ζητήσουν από τη peugeot το μπροστινό σύστημα του 308.

                      Με άλλα λόγια δεν είναι κακό, αλλά δυσκολεύεται να βάλει κάτω τα 175 άλογα, οπότε φαντάζομαι πως με την επιπλέον δύναμη τα πράγματα θα είναι χειρότερα.

                      Γιατι, οδηγησες 308 gt και ειδες οτι δεν μπορεις να βαλεις τα αλογα στο δρομο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        meco last edited by

                        Ο χρήστης S3 έγραψε:
                        Γιατι, οδηγησες 308 gt και ειδες οτι δεν μπορεις να βαλεις τα αλογα στο δρομο?

                        Το αυτοκίνητο είναι αξιοπρεπές και καλό σαν μέσο μεταφοράς. Αν πας να το οδηγήσεις όμως γρήγορα δεν... Θέλει γραμμές και μία προσοχή με το γκάζι. Ένα Golf V GT για παράδειγμα έχει σίγουρα κατά πολύ ανώτερο μπροστινό σύστημα και πιο σωστά μελετημένο το οποίο (Golf GT) δεν είναι και o ορισμός του σπορ αυτοκινήτου. Φαντάσου τώρα ένα τέτοιο αυτοκίνητο (308GT) να το κάνεις 200 ή 250 άλογα με 30-35 κιλά ροπή. Εννοείται πως όχι απλά δεν θα στρίβει, θα έχει πρόβλημα να ξεκινήσει γρήγορα από στάση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Ναι, ενώ το Golf GT με 35 κιλά ροπής και τπτ άλλο θα στρίβει με γκάζι.

                          Έχουν πλάκα πώς από τη μία κράζεται το αμάξι σε μερικά περιοδικά, ενώ σε άλλο με μετρήσιμα αποτελέσματα σπέρνει ολίγον τι.

                          Εγώ πάντως που είμαι πολύ κουλός δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα με το 308 (με 17αρες και SportContact3), και σε σαπούνια και σε καλή άσφαλτο. Εκκινήσεις δεν έκανα καθώς δεν ήθελα να το ταλαιπωρήσω το αμάξι, αλλά ειδικά σε σχέση με το V GT οι διαφορές στο στήσιμο δεν είναι τόσο τρανταχτές και αφορούν κυρίως την ρυθμισιμότητα του πίσω άξονα. Προσοχή στο γκάζι δεν έδινα, μου αρέσει να γλιστράω ποικιλοτρόπως. Επίσης torque steer δεν είχε περισσότερο από ότι το δικό μου με 15 κιλά ροπής λιγότερα.

                          Από κει και πέρα, σιγά το τραγικά ανώτερο μπροστινό του Golf V αφενός, αφετέρου και τα 2 είναι χάλια για ουσιαστική σπορ οδήγηση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            meco last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Ναι, ενώ το Golf GT με 35 κιλά ροπής και τπτ άλλο θα στρίβει με γκάζι.

                            Έχουν πλάκα πώς από τη μία κράζεται το αμάξι σε μερικά περιοδικά, ενώ σε άλλο με μετρήσιμα αποτελέσματα σπέρνει ολίγον τι.

                            Εγώ πάντως που είμαι πολύ κουλός δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα με το 308 (με 17αρες και SportContact3), και σε σαπούνια και σε καλή άσφαλτο. Εκκινήσεις δεν έκανα καθώς δεν ήθελα να το ταλαιπωρήσω το αμάξι, αλλά ειδικά σε σχέση με το V GT οι διαφορές στο στήσιμο δεν είναι τόσο τρανταχτές και αφορούν κυρίως την ρυθμισιμότητα του πίσω άξονα. Προσοχή στο γκάζι δεν έδινα, μου αρέσει να γλιστράω ποικιλοτρόπως. Επίσης torque steer δεν είχε περισσότερο από ότι το δικό μου με 15 κιλά ροπής λιγότερα.

                            Από κει και πέρα, σιγά το τραγικά ανώτερο μπροστινό του Golf V αφενός, αφετέρου και τα 2 είναι χάλια για ουσιαστική σπορ οδήγηση.

                            Εγώ δεν είπα ότι το Golf GT σηκώνει τρελή βελτίωση. Σίγουρα πάντως τη σηκώνει περισσότερο από το 308GT.

                            Κάνεις λάθος για το πόσο υστερεί το 308GT από ένα Golf V GT και δεν θα ήμουν απόλυτος σε καμία περίπτωση αν δεν συμφωνούσαν και άλλοι, περισσότερο γνώστες από μένα, πάνω σ' αυτό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              the-judge last edited by

                              Αμα δεν εχεις οδηγησει ο ιδιος,καλυτερα να μην εισαι καθολου απολυτος.
                              Το 308 μια χαρα ειναι και δεν υστερει και πουθενα.
                              Οσο για αυτα που διαβαζεις απο τους 'ειδικους',ξερεις ποσο 'κιτρινος' ειναι ο ελληνικος τυπος οποτε δεν εχει και ουσια αυτο που λες.
                              Σιγουρα με 35 κιλα ροπη και 230 αλογα(τοσο εδειξαν τα ΦΠΕic 207),δεν θα ειναι και το πιο ευκολοδηγητο,παντως σε καμια περιπτωση δεν ειναι και χαλια.

                              Τωρα περι συγκρισης Golf,αστο...Με εξαιρεση τον πισω πολλαπλων συνδεσμων,μπροστα ειναι τα ιδια.
                              Αμα η VAG εξελισε κανενα μπροστινο συστημα αλα Megane/Clio RS,θα το συζητουσαμε,με την παρουσα τεχνολογια ομως,αστο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                επειδη δεν εχω οδηγησει rs, μονο απλα renault τι το τοσο κορυφαιο εχουν τα μπροστινα τους συστηματα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  meco last edited by

                                  Ο χρήστης the judge έγραψε:
                                  Αμα δεν εχεις οδηγησει ο ιδιος,καλυτερα να μην εισαι καθολου απολυτος.
                                  Το 308 μια χαρα ειναι και δεν υστερει και πουθενα.
                                  Οσο για αυτα που διαβαζεις απο τους 'ειδικους',ξερεις ποσο 'κιτρινος' ειναι ο ελληνικος τυπος οποτε δεν εχει και ουσια αυτο που λες.
                                  Σιγουρα με 35 κιλα ροπη και 230 αλογα(τοσο εδειξαν τα ΦΠΕic 207),δεν θα ειναι και το πιο ευκολοδηγητο,παντως σε καμια περιπτωση δεν ειναι και χαλια.

                                  Τωρα περι συγκρισης Golf,αστο...Με εξαιρεση τον πισω πολλαπλων συνδεσμων,μπροστα ειναι τα ιδια.
                                  Αμα η VAG εξελισε κανενα μπροστινο συστημα αλα Megane/Clio RS,θα το συζητουσαμε,με την παρουσα τεχνολογια ομως,αστο.

                                  Δεν εννοώ αυτά που γράφουν στα περιοδικά, αλλά αυτά που συζητάω κατά καιρούς με διάφορους φίλους μου σχετικότερους από μένα με το άθλημα.
                                  Μια χαρά φυσικά και είναι το 308GT. Απλά εγώ είπα ότι δεν είναι για πολλά πολλά και πρόσθεσα στη συνέχεια ότι σαν οδική συμπεριφορά υστερεί από το Golf GT που δεν είναι και καν σούπερ σπορ αυτοκίνητο. Οπότε αν υστερεί από το Golf GT στο στήσιμο, τι να τα κάνει τα έξτρα άλογα.

                                  Δεν είναι μόνο τη ανάρτηση φοράς, σημασία έχει και πως την έχει ρυθμίσει. Το πρώτο avensis είχε ακριβώς την ΙΔΙΑ πίσω ανάρτηση με την 156. Είχαν καμία σχέση από εκεί και μετά?

                                  Υ.Γ. Βαρέθηκα να ακούω από διάφορους πόσο κίτρινος είναι ο ελληνικός τύπος. Όταν γράφει τα ίδια με τον διεθνή και πάλι κίτρινος είναι?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nidosan last edited by

                                    Μ' αρέσει που όλη η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από το αν μπορεί να 'βάλει κάτω' τα έξτρα άλογα το 308 [ή το Golf] ενώ ο φίλος μπορεί απλά να τα θέλει για ευθείες και για ρεπρίζ με 4η-5η-6η.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pavlos23 last edited by

                                      Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                                      Μ' αρέσει που όλη η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από το αν μπορεί να 'βάλει κάτω' τα έξτρα άλογα το 308 [ή το Golf] ενώ ο φίλος μπορεί απλά να τα θέλει για ευθείες και για ρεπρίζ με 4η-5η-6η.

                                      +1

                                      Ακόμη, για υποθετικές επιδόσεις και αποδόσεις οι όποιες διαφωνίες δεν αξίζουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        the-judge last edited by

                                        Ο χρήστης meco έγραψε:

                                        Δεν εννοώ αυτά που γράφουν στα περιοδικά, αλλά αυτά που συζητάω κατά καιρούς με διάφορους φίλους μου σχετικότερους από μένα με το άθλημα.
                                        Μια χαρά φυσικά και είναι το 308GT. Απλά εγώ είπα ότι δεν είναι για πολλά πολλά και πρόσθεσα στη συνέχεια ότι σαν οδική συμπεριφορά υστερεί από το Golf GT που δεν είναι και καν σούπερ σπορ αυτοκίνητο. Οπότε αν υστερεί από το Golf GT στο στήσιμο, τι να τα κάνει τα έξτρα άλογα.

                                        Δεν είναι μόνο τη ανάρτηση φοράς, σημασία έχει και πως την έχει ρυθμίσει. Το πρώτο avensis είχε ακριβώς την ΙΔΙΑ πίσω ανάρτηση με την 156. Είχαν καμία σχέση από εκεί και μετά?

                                        Μα ποιος σου ειπε οτι το Golf ειναι κακο;
                                        Ειναι ενα μετριο,foolproof αμαξι με αρκετη δυναμη.
                                        Το ιδιο ειναι και το 308 και προσωπικα εμενα μου αρεσε πολυ περισσοτερο απο το Golf καθως ανετα το κανεις οτι θες,σε αντιθεση με το Golf που σε πηγαινει αντι να το πηγαινεις.
                                        Με απολυτα κριτηρια το 308 υστερει εναντι του 2λιτρου Golf αλλα και παλι εχουν εντελως διαφορετικο target group καθως το ενα ειναι GT(μονον στο ονομα) και το αλλο ειναι σχεδον καθαρο σπορ μοντελο.
                                        Αμα συγκρινεις το 14αρι GT με το 308 GT,καμια επαφη σε ρυθμισιμοτητα(και απολυτο στριψιμο φυσικα).

                                        Επισης λογικο ειναι,σε οποιο προσθιοκινητο με πολυ δυναμη/ροπη και να παρεις,αν σανιδωσεις το γκαζι μεσα στην στροφη,θα σε βγαλει απεναντι.
                                        Αυτο δεν νομιζω οτι ειναι θεμα προς συζητηση...

                                        Υ.Γ. Βαρέθηκα να ακούω από διάφορους πόσο κίτρινος είναι ο ελληνικός τύπος. Όταν γράφει τα ίδια με τον διεθνή και πάλι κίτρινος είναι?

                                        Καλα,αμα το δεις και live,μονον τοτε θα καταλαβεις τι εννοω...

                                        επειδη δεν εχω οδηγησει rs, μονο απλα renault τι το τοσο κορυφαιο εχουν τα μπροστινα τους συστηματα?

                                        Ενα συστημα εντελως διαφορετικο με τα αλλα,οσο αφορα την πλυμνη τους.
                                        Σταθερο αμορτισερ για να στο πω με απλα λογια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          giangiak last edited by

                                          τιποτα ποιο ουσιαστικό ρε παιδιά.Καμιά βελτίωση έχεται να προτείνεται ?

                                          όσοι υποτιμούν το 308 GT δεν έχουν παρά να κοιτάξουν τις ρεπρίζ του και τι ροπή που έχει το αμάξι.στη συγκριση που κάνετε με το golf gt νομίζω υπερβάλλετε.τόσο χάλια είναι το 308 ρε γαμώτο????καταρχάς το 308 αποτελεί αρκετα καλύτερη βάση για περαιτέρω ενίσχυση.περισσοτερα κυβικα ,μεγαλυτερο turbo......δεν είναι κοντράδικο αμάξι αλλά σου προσφέρει τη δυνατότητα να οδηγήσεις γρήγορα.προσωπικά το αμάξι δεν το έχω ξεκινήσει ποτέ απο στάση όπως και οι περισσοτεροι που δίνουν 25 χιλιαρικα και ούτε ο σκοπός μου είναι να το δυναμώσω για να πετύχω απλά ενα 0-100 καλυτερο και να καταπονώ το αμάξι..απλά μου αρέσει να οδηγώ σβέλτα .τίποτα περισσοτερο τίποτα λιγότερο

                                          όσο για το θάψιμο που του κάνει ο αγγλικός τύπος ξεχναται και την τιμή στην οποία πωλείται στην αγγλία.........με το δίκιο τους το θάβουν.αλλα στην ελλάδα τα δεδομένα είναι εντελώς διαφορετικά.εχω οδηγήσει το golf GT αλλα σε καμία περίπτωση δεν ενοιωσα πως οδηγούσα το φοβερό αμάξι που έχουν όλοι παρουσιάσει στα κατα καιρούς περιοδικά.ίσα ίσα το βρήκα αρκετά παραπλήσιο με το 308 (εμένα μου αρεσε περισσοτερο το 308 για τις ρεπρίζ που με ενδιαφέρει) , αλλά επίσης δεν διαβασα τα σχόλια για το χάλια εσωτερικό του και το φτωχό εξοπλισμο του GOLF.γιατι μετά απο μια βολτα με τα 2 αμάξια και μετά απο κάποια ανοίγματα σιγουρα η άνεση και το εσωτερικό του 308 είναι αυτα που σου μένουν.

                                          περιμένω προτάσεις για βελτίωση

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Y
                                            yosebu last edited by

                                            Στην είπε την λυση ο the judge στην υπογραφή του και μάλλον είναι η καλύτερη. Μην περιμένεις να σου πούμε και την διεύθυνση του βελτιωτή.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr