Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΣΠΡΙΝΤ ΣΤΟ ΠΑΣΙΟ (ΚΙΑΤΟ)
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΣΠΡΙΝΤ ΣΤΟ ΠΑΣΙΟ (ΚΙΑΤΟ)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Ελληνικοί Αγώνες
    18
    49
    271
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gek last edited by

      ΣΤΗΝ Ε.Δ. ΠΑΣΙΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΣΠΡΙΝΤ ΤΗΣ ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2004.

      ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • G
        gek last edited by

        ΣΤΗΝ Ε.Δ. ΠΑΣΙΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΣΠΡΙΝΤ ΤΗΣ ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2004.

        ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gek last edited by

          ΣΤΗΝ Ε.Δ. ΠΑΣΙΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΣΠΡΙΝΤ ΤΗΣ ΑΛΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 21 ΜΑΡΤΙΟΥ 2004.

          ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΥΤΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            castor last edited by

            Από το Δελτίο Τύπου της Λέσχης:

            *'Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας διοργανώνει το Σαββατοκύριακο 21 &22 Ματρίου 2004 το 23ο RALLY SPRINT που προσμετρά στο Κύπελλο ΣΠΡΙΝΤ ΑΣΦΑΛΤΟΥ Κεντρικής Δυτικής και Νοτίου Ελλάδας και είναι ο 2ος αγώνας της χρονιάς.

            Η Ε.Δ. ΠΑΣΙΟ θα φιλοξενήσει τον αγώνα , η ασφάλτινη ειδική διαδρομή, που βρίσκεται στην ομώνυμη περιοχή γνωστή έξω από το Κίατο Κορινθίας γνωστή από το Ιστορικό Ακρόπολις αλλα και το ραλλυ Ολυμπιο. ράλι Κορίνθου. Τα 7,9 χιλ της διαδρομής με πολύ καλή ασφαλτο θα ευχαριστήσουν αγωνιζόμενους και Θεατές.

            Στον αγώνα μπορούν να λάβουν μέρος αυτοκίνητα Ν,Α,Ε, πρώην Ε και αυτοκίνητα εμπορίου και ιστορικά εκτός συναγωνισμού.

            Οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Παρασκευή 12 Μαρτίου 2004 για πληροφορίες ΤΗΛ: 2741085001 FAX 2741084994 ( Κοκκώνης Ηλίας) 6947814171 (Σωτηρόπουλος Γίωργος) και στην επίσημη ιστοσελίδα της ΑΛΑΚ http://www.alak.gr

            Το Γραφείο Τύπου
            Της ΑΛΑ Κορινθίας

            Γιάννης Εγγλέζος'*

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              s3 last edited by

              Μπορεις να διευκρινησεις Αρη τι εννοουν αυτοκινητα εμποριου?
              Μπορουμε να τρεξουμε και με τα δικα μας μη αγωνιστικα αρκει να εχουν ρολ μπαρ και πυροσβεση να υποθεσω?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                gek last edited by

                Ο χρήστης S3 έγραψε:
                Μπορεις να διευκρινησεις Αρη τι εννοουν αυτοκινητα εμποριου?
                Μπορουμε να τρεξουμε και με τα δικα μας μη αγωνιστικα αρκει να εχουν ρολ μπαρ και πυροσβεση να υποθεσω?

                ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ NAT AYTOKINHTA ΠΟΥ ΣΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΘΟΣ

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ειδικάρα!!! Πολύ μου άρεσε!!!
                  Ήταν στον πρώτο αγώνα που έκανα, το Ράλι Ολύμπιο του 2001.
                  Αμφιβάλλω αν ξαναέγινε έκτοτε. Θυμάμαι πως ήταν ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ δρόμος, νέα χάραξη με χωματουργικά, μπαριέρες, κατάμαυρη άσφαλτο και κάτασπρη διαχωριστική μπογιά! Υπερκράτημα, ανηφόρα, φαρδύ, ό,τι ζητάς για να ζωγραφίσεις!!! Μετά τελείωνε η ανηφόρα, τελείωνε και η καινούρια χάραξη, στένευε, μία λωρίδα, πιο 'ψαγμένες' στροφές (διότι ο δρόμος ήταν κατασκευασμένος όπου είχε άνοιγμα το βουνό...), αν θυμάμαι καλά είχε και ένα περίεργο κόψιμο που έκανες αλματάκι ίσως... Τελικά δεν το κάναμε, γιατί είχαμε φέρει τούμπα και μπήκαμε με θρυμματισμένο παρμπριζ και διαλυμένο στήσιμο, έχοντας κάνει την απλή για να φτάσουμε με κράνη και ενδοεπικοινωνία και δαγκωμένη ταυτότητα μην φάμε καπέλο, αλλά και πάλι όμορφο ήταν. Για την ιστορία, το καπέλο το γλιτώσαμε για λίγα δευτερόλεπτα!! (ο επόμενος ήδη ξεκίναγε να πάει στο τραπεζάκι, κόρνες, πανικός!! )

                  Να πάτε, να πάτε!! Ανεπιφύλακτα!!! (θα λείπω, να πάρει... )

                  Υ.Γ. στο Ολύμπιο ίσως και να ήταν μακρύτερη, και τώρα να λείπουν κομμάτια, όμως δε θυμάμαι μήκος σχεδόν καθόλου πλέον...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • E
                    el-toro last edited by

                    Ευτυχώς υπάρχει και ο Castor και μαθαίνουμε για τα ραλλυ sprint. Πρέπει όμως όλοι μαζί να τα υποστηρίξουμε γιατί είναι μάλλον παρεξηγημένος θεσμός. Αγαπητέ φίλε Castor ραντεβού στην Κόρινθο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      castor last edited by

                      Ο χρήστης EL TORO έγραψε:
                      Ευτυχώς υπάρχει και ο Castor και μαθαίνουμε για τα ραλλυ sprint. Πρέπει όμως όλοι μαζί να τα υποστηρίξουμε γιατί είναι μάλλον παρεξηγημένος θεσμός. Αγαπητέ φίλε Castor ραντεβού στην Κόρινθο.

                      Βρε συ μη τα λές όλα!!!

                      Θα μας πάρουν χαμπάρι ότι περνάμε καλά και θα ζηλέψουν!!!

                      Άντε μετά να κάνεις αγώνα με 100 συμμετοχές! Ανάβαση θα το κάνουμε!

                      Έξω η πλάκα όμως είναι μία μορφή αγώνα που μου πάει και θα επικεντρωθώ σαν οδηγός φέτος. Ξεκινάω Παρασκευή απόγευμα με την οικογένεια , κατάλυση σε ξενοδοχείο , Σαββάτο γράψιμο - τσεκάρισμα , τεχνικός έλεγχος , τσεκάρισμα το απόγευμα και Κυριακή αγώνας και αναχώρηση!

                      Η ευτυχία του ερασιτέχνη , παρ'όλο που άμα είναι κοντή η ειδική δημιουργεί 'σύνδρομο στέρησης'!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        georgetabs last edited by

                        Αν έχεις σύνδρομο στέρησης με την κοντή, σκέψου τι θα πάθω με το 'μακρυά'...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          apr last edited by

                          ΩΡΑΙΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΒΡΕ ΚΟΥΚΛΟΙ ΤΗΣ ΑΛΑΚ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΣΧΟΥΛΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ SITE ΣΑΣ ΤΟ ΕΧΕΤΕ , ΑΛΛΑ ΠΑΤΑΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΣΠΡΙΝΤ , ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ........
                          ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ , ΝΟΣΟΚΟΜΙΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ .

                          ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • N
                            nikos-zakcheos last edited by

                            Εχει καθόλου κατηφόρα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • A
                              alak last edited by

                              Ο χρήστης APR έγραψε:
                              ΩΡΑΙΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΒΡΕ ΚΟΥΚΛΟΙ ΤΗΣ ΑΛΑΚ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΣΧΟΥΛΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ SITE ΣΑΣ ΤΟ ΕΧΕΤΕ , ΑΛΛΑ ΠΑΤΑΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΣΠΡΙΝΤ , ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ........
                              ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ , ΝΟΣΟΚΟΜΙΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ .

                              ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ .

                              ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΟ SITE ΑΛΛΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΛΟΓΟΙ ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΡΗΓΟΡΟΙ , ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΛΗΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • K
                                koko last edited by

                                Ο χρήστης Nikos Zakcheos έγραψε:
                                Εχει καθόλου κατηφόρα?

                                Kαι κατηφόρα έχει...
                                Και ανηφόρα...
                                Αλλά και μιά ευθεία στα μισά της ειδικής με ελαφρύ στήθωμα... καθαρό δυναμόμετρο!!!
                                Μόνο που η κατηφόρα θέλει λίγο προσοχή, επειδή ο δρόμος είναι πιό στενός και δεν έχει την ποιότητα ασφάλτου που έχει στην αρχή.
                                Δεν είναι κακός...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • C
                                  castor last edited by

                                  Μέχρι το πλάτωμα με την μεγάλη ευθεία τεχνική με πολύ στήθωμα!

                                  Η ευθεία είναι τελικής !

                                  Πολύ προσοχή στο τέλος της ευθείας λόγω χιλιομέτρων (ύπουλη) και αρχίζει κατόπιν κατηφόρα με 4ες και πολλά χιλιόμετρα και μία 'φόλα' αριστερή 3ης σε χάσιμο .

                                  Αν τερματίσει στο γήπεδο οκ , αλλοιώς άλλο εναμισυ(?) χιλιόμετρο με σπασίματα πηδήματα , βούτες και στενό με μία δεξιά λίγο πρίν τον τερματισμό πολύ στενή (στον βράχο)!

                                  Αν η μεγάλη ευθεία κοπεί κάπου με αχυρόμπαλες θα είναι πιό ασφαλής!

                                  Ηλία για σκεφτείτε το!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης Castor έγραψε:
                                    Αν η μεγάλη ευθεία κοπεί κάπου με αχυρόμπαλες θα είναι πιό ασφαλής!

                                    Είχε γίνει στο Λειβαδιάς πρόπερσι (Ελικώνας ?) και δε νομίζω να πολυδούλεψε ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      el-toro last edited by

                                      Ωραία όλα αυτά που γράφετε για την ειδική αλλά θα είχε κάποιος την καλοσύνη να μας γράψει που ακριβώς είναι? Το χωριό Πάσιο ξέρουμε που είναι, η ειδική δεν ξέρουμε.
                                      Να γράψουμε και εμείς καμιά σημείωση. Μην πάμε στον αγώνα αδιάβαστοι. Οχι οτι μασάμε αλλά για το τυπικό κομμάτι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • K
                                        koko last edited by

                                        Ο χρήστης Castor έγραψε:
                                        Μέχρι το πλάτωμα με την μεγάλη ευθεία τεχνική με πολύ στήθωμα!

                                        Η ευθεία είναι τελικής !

                                        Αν τερματίσει στο γήπεδο οκ , αλλοιώς άλλο εναμισυ(?) χιλιόμετρο με σπασίματα πηδήματα , βούτες και στενό με μία δεξιά λίγο πρίν τον τερματισμό πολύ στενή (στον βράχο)!

                                        Αν η μεγάλη ευθεία κοπεί κάπου με αχυρόμπαλες θα είναι πιό ασφαλής!

                                        Ηλία για σκεφτείτε το!

                                        Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
                                        Πρώτα απ'όλα congrats για την περιγραφή που είναι αρκετά καλή. Η ευθεία συμφωνώ ότι είναι με πολλά, αλλά με τίποτα δεν είναι ούτε τελικής αλλά ούτε και επικίνδυνη.
                                        Όσο για τις αχυρόμπαλες... συμφωνώ στη θεωρία, αλλά διαφωνώ στην πράξη. Πολύ σπαστικό και εν τέλει δεν προσφέρει τίποτα.
                                        Στη Λειβαδιά που έγινε απ'ότι φάνηκε δεν δούλεψε.
                                        Τι θα ήταν η Φτέρη χωρίς τις κούνιες, ή ο Χολομώντας χωρίς τα κατηφορικά του?
                                        Όσο για την αλλαγή του τερματισμού σε σχέση με το Ολύμπιο...
                                        Οργανωτικά δεν γίνεται. Στο γήπεδο δεν έχεις που να βάλεις Flying - Stop επειδή όχι μόνο τα μέτρα ενδιάμεσα δεν φτάνουν, αλλά δεν έχεις που να κάνεις και parc ferme όπως προβλέπεται στα sprint.
                                        Εξ'άλλου γιατί να χαλάσεις μια έτοιμη ειδική τροποποιώντας την?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • K
                                          koko last edited by

                                          Ο χρήστης EL TORO έγραψε:
                                          Ωραία όλα αυτά που γράφετε για την ειδική αλλά θα είχε κάποιος την καλοσύνη να μας γράψει που ακριβώς είναι? Το χωριό Πάσιο ξέρουμε που είναι, η ειδική δεν ξέρουμε.
                                          Να γράψουμε και εμείς καμιά σημείωση. Μην πάμε στον αγώνα αδιάβαστοι. Οχι οτι μασάμε αλλά για το τυπικό κομμάτι.

                                          Στην παλιά Εθνική Οδό Κορίνθου - Πάτρας, περίπου στο χιλιόμετρο μετά τη κεντρική πλατεία του Κιάτου, στρίβετε αριστερά στην πινακίδα προς: Πάσιο, Μεγ. Βάλτος.
                                          Στο χιλιόμετρο, αφού περάσετε κάτω από τη Νέα Εθν. Οδό, στο πολύστρατο πηγαίνετε δεξιά και αμέσως αριστερά και στην επόμενη διασταύρωση αριστερά στην ανηφόρα.
                                          Θα είσαστε σωστά αν στα 300m βρεθείτε σε διασταύρωση με πινακίδα προς Μεγ. Βάλτο όπου πηγαίνετε ευθεία.
                                          Η ειδική διαδρομή αρχίζει στα 900μ όπου καλύβα αριστερά σε διασταύρωση με χωματόδρομους δεξιά και αριστερά και εικονοστάσι στα δεξιά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            apr last edited by

                                            Ο χρήστης alak έγραψε:

                                            ΩΡΑΙΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΒΡΕ ΚΟΥΚΛΟΙ ΤΗΣ ΑΛΑΚ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΣΧΟΥΛΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ SITE ΣΑΣ ΤΟ ΕΧΕΤΕ , ΑΛΛΑ ΠΑΤΑΩ ΚΑΙ ΞΑΝΑΠΑΤΑΩ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΣΠΡΙΝΤ , ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ........
                                            ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ , ΝΟΣΟΚΟΜΙΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ .

                                            ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ .

                                            ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΟ SITE ΑΛΛΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΛΟΓΟΙ ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΡΗΓΟΡΟΙ , ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΠΛΗΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

                                            ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠ'ΤΑ ΑΠΡΟΟΠΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ , ΕΔΩ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΜΙΑ ΛΕΣΧΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ , ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ .
                                            ΜΠΡΑΒΟ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ , ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ Η ΛΕΣΧΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ , ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΛΕΣΧΕΣ (ΑΡΧΙΚΑ ) ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr