Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 5
    • Best 0
    • Groups 0

    koko

    @koko

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    5
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    koko Unfollow Follow

    Latest posts made by koko

    • RE: ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΣΠΡΙΝΤ ΣΤΟ ΠΑΣΙΟ (ΚΙΑΤΟ)

      Εκ μέρους όλων όσων προσπάθησαν για το σχεδιασμό και την εκτέλεση του συγκεκριμένου αγώνα...
      Ευχαριστούμε και επιφυλασσόμαστε για ακόμα καλύτερα.
      Τελικά στην άσφαλτο τα πάμε το ίδιο καλά όπως και στο χώμα,... αν και ήταν η πρώτη μας σε άσφαλτο.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      K
      koko
    • RE: ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΣΠΡΙΝΤ ΣΤΟ ΠΑΣΙΟ (ΚΙΑΤΟ)

      Ο χρήστης EL TORO έγραψε:
      Ωραία όλα αυτά που γράφετε για την ειδική αλλά θα είχε κάποιος την καλοσύνη να μας γράψει που ακριβώς είναι? Το χωριό Πάσιο ξέρουμε που είναι, η ειδική δεν ξέρουμε.
      Να γράψουμε και εμείς καμιά σημείωση. Μην πάμε στον αγώνα αδιάβαστοι. Οχι οτι μασάμε αλλά για το τυπικό κομμάτι.

      Στην παλιά Εθνική Οδό Κορίνθου - Πάτρας, περίπου στο χιλιόμετρο μετά τη κεντρική πλατεία του Κιάτου, στρίβετε αριστερά στην πινακίδα προς: Πάσιο, Μεγ. Βάλτος.
      Στο χιλιόμετρο, αφού περάσετε κάτω από τη Νέα Εθν. Οδό, στο πολύστρατο πηγαίνετε δεξιά και αμέσως αριστερά και στην επόμενη διασταύρωση αριστερά στην ανηφόρα.
      Θα είσαστε σωστά αν στα 300m βρεθείτε σε διασταύρωση με πινακίδα προς Μεγ. Βάλτο όπου πηγαίνετε ευθεία.
      Η ειδική διαδρομή αρχίζει στα 900μ όπου καλύβα αριστερά σε διασταύρωση με χωματόδρομους δεξιά και αριστερά και εικονοστάσι στα δεξιά.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      K
      koko
    • RE: ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΣΠΡΙΝΤ ΣΤΟ ΠΑΣΙΟ (ΚΙΑΤΟ)

      Ο χρήστης Castor έγραψε:
      Μέχρι το πλάτωμα με την μεγάλη ευθεία τεχνική με πολύ στήθωμα!

      Η ευθεία είναι τελικής !

      Αν τερματίσει στο γήπεδο οκ , αλλοιώς άλλο εναμισυ(?) χιλιόμετρο με σπασίματα πηδήματα , βούτες και στενό με μία δεξιά λίγο πρίν τον τερματισμό πολύ στενή (στον βράχο)!

      Αν η μεγάλη ευθεία κοπεί κάπου με αχυρόμπαλες θα είναι πιό ασφαλής!

      Ηλία για σκεφτείτε το!

      Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
      Πρώτα απ'όλα congrats για την περιγραφή που είναι αρκετά καλή. Η ευθεία συμφωνώ ότι είναι με πολλά, αλλά με τίποτα δεν είναι ούτε τελικής αλλά ούτε και επικίνδυνη.
      Όσο για τις αχυρόμπαλες... συμφωνώ στη θεωρία, αλλά διαφωνώ στην πράξη. Πολύ σπαστικό και εν τέλει δεν προσφέρει τίποτα.
      Στη Λειβαδιά που έγινε απ'ότι φάνηκε δεν δούλεψε.
      Τι θα ήταν η Φτέρη χωρίς τις κούνιες, ή ο Χολομώντας χωρίς τα κατηφορικά του?
      Όσο για την αλλαγή του τερματισμού σε σχέση με το Ολύμπιο...
      Οργανωτικά δεν γίνεται. Στο γήπεδο δεν έχεις που να βάλεις Flying - Stop επειδή όχι μόνο τα μέτρα ενδιάμεσα δεν φτάνουν, αλλά δεν έχεις που να κάνεις και parc ferme όπως προβλέπεται στα sprint.
      Εξ'άλλου γιατί να χαλάσεις μια έτοιμη ειδική τροποποιώντας την?

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      K
      koko
    • RE: ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΣΠΡΙΝΤ ΣΤΟ ΠΑΣΙΟ (ΚΙΑΤΟ)

      Ο χρήστης Nikos Zakcheos έγραψε:
      Εχει καθόλου κατηφόρα?

      Kαι κατηφόρα έχει...
      Και ανηφόρα...
      Αλλά και μιά ευθεία στα μισά της ειδικής με ελαφρύ στήθωμα... καθαρό δυναμόμετρο!!!
      Μόνο που η κατηφόρα θέλει λίγο προσοχή, επειδή ο δρόμος είναι πιό στενός και δεν έχει την ποιότητα ασφάλτου που έχει στην αρχή.
      Δεν είναι κακός...

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      K
      koko
    • RE: Κορωπί - Πλάκα/Κερατέα - Αγ.Κωνσταντίνος/Καμάριζα

      Περίμενα να δώ τις διαδρομές από μέσα για να αποφασίσω. Τελικά μάλλον θα έκλινα πρός Κορωπί, άν και εφ'όσον είχε άλλο τόσο. Ασφαλέστατη, γρήγορη και θεαματική με πληρώματα και αυτοκίνητα να δουλεύουν στο όριό τους. Κάτι σαν τελειώματα της Φτέρης.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      K
      koko
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr