-
Τι γίνεται με τον ατικαταστάτη του C3; Περίεργο που ούτε κίχ δεν ακούγεται όταν οι ανταγωνιστές ήδη κάνουν την παρουσία τους αισθητή- βλ νέο Πόλο. ; Πάνω απο 7,5 χρόνια έχει ως παρουσία στην αγορά και όμως νέα για καινούργια γενιά ούτε ατά διάνοια δεν υπάρχουν .
Δηλαδή ιστορίες τύπου DS3 είναι πιο κρίσημες για την εταιρία απο ότι μια νέα γενιά του C3;;
-
Μα για αντικαταστάτη του C2 και μάλλον C3 το προορίζουν.
-
Ο χρήστης ΔΝΤΖ έγραψε:
Τι γίνεται με τον ατικαταστάτη του C3;
...Η πιο πρόσφατη διμοσίευση.
Citroen DS3 5-door First Spy Photos
(February 11, 2009 11:31 PM)
http://www.worldcarfans.com/9090211.044/citroen-ds3-5-door-first-spy-photos -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μα για αντικαταστάτη του C2 και μάλλον C3 το προορίζουν.Αν ισχύει αυτό που λές τότε εντάξει, αν και η Σιτροέν άργησε λιγάκι να κάνει την κίνηση της για ένα υπάρχουν αυτοκίνητο που συνολικά μόνο ως μετριότητα μπορεί να χαρακτηριστεί. Τουάχιστον μετά απο τόσα μοντέλα του 'ναί μεν αλλά', ελπίζω το νέο μοντέλο να είναι άψογο 'απο κάθε πλευρά' και όχι απλά ένα εξεζητημένο αισθητικά σχήμα συνοδευόμενο απο 4-5 τεχνολογικά εφευρήματα δευτερευούσης σημασίας.
Ίδωμεν για την νέα πρόταση της Σιτροέν αυτή την φορά και 'τι ψάρια θα πιάσει' .
-
http://www.catalogueoflife.org/show_com ... e=Atherine
-
χαιρετω και εγω μετα απο πολυ καιρο (στρατιοτικο βλεπετε... ).
-
Ψαχνω για xantia 2.0turbo activa 97-98μοντ.
Γνωριζεται κατι να πωλειται και γενικα ποσο πεζουν?
Πριν κατι μηνες τα εβλεπα 4 με 5 χιλιαρικα εχει πεσει καθολου?
-
Άτιμα γαλλικά... Χαλάνε τα κιβώτια, σπάνε οι ντίζες, ξεπρεσσάρονται οι κορώνες από τα διαφορικά, σπάνε τα ψυγεία, τα τασάκια και τα ανθοδοχεία... Εν τέλη, σε χτυπάει και κάποιος και τα μπάσταρδα βαθουλώνουν και κρατάνε το χρώμα του.
Το καλό το παλικάρι ξέρει και άλλο μονοπάτι... Μαζεύτηκε ο δόκτορας λοιπόν μαζί με τον αιδεσιμότητα στο άνδρο του μΠΑΟΚ για να πιουν καφέ συνοδεία πανέμορφων κορασίδων, ενώ αν έφτιαχνε και το φτερό ακόμα καλύτερο.
Ο μαστροντίνος έφερε μαζί του τα εργαλεία του: το βαλιτσάκι του σπορ-μπιλι, που μπορεί να μοιάζει με τσάντα για μανικιούρ-πεντικιούρ, αλλά στην πραγματικότητα περιέχει τα αιθέρια έλαια για το μασάζ και τις χειρομαλάξεις που θα ακολουθούσαν...
To αμάξι σηκώθηκε σε γρύλο, βγήκε η ρόδα, βγήκε και ο θόλος σε μια προσπάθεια να μετατραπεί το C3 σε C1. Φωτογραφίες από αυτήν τη διαδικασία δεν έχουμε, διότι τις έκοψε η λογοκρισία (ακατάλληλες δια ανηλίκους μας είπαν), αλλά τα μαλακά πανάκια, οι χοντρές και λεπτές αλοιφές, τα σπρέυ και οι λοσιόν έδωσαν ρέστα... Αφότου έφυγαν τα σημάδια της ανίερης επαφής, σειρά είχαν οι μαλάξεις εκ των έσω, με σκοπό να εξαφανιστούν κάθε είδους αποδείξεις. Δεδομένης της εμπειρίας (ή απειρίας, όπως το πάρει κανείς) των δύο ηρώων μας, το αποτέλεσμα δεν ήταν και άσχημο...
(καλό θα ήταν να κλείσετε το ένα μάτι ενώ κοιτάτε την φωτό, φαίνεται ο προσβλητικός, ασεβής σιξ χαντρεντ σιξτισιξ δε ναμπερ οφ δε μπηστ αντ δε ποουπ ημιακαμπτος {θου κυριε} άξονας, υπεύθυνος για τα κοπανήματα εν στάση του οικοπέδου στο οποίο εβρισκόμασταν)
Μια άλλη άποψη, καλλιτεχνική κιόλας...
Αποστολή εξετελέσθη με σχετική επιτυχία, οπότε σειρά είχε λίγη διασκέδαση...
Διασκέδαση, θα ρωτήσετε...Με C3;;;
Ω ναι λοιπόν, με αυτόν τον λαχανί ντολμά... Ή μάλλον, lahanique ntolmen...
Πρώτα από όλα, σε παγκόσμια αποκλειστικότητα, εν αντιθέσει με γνωστές φωτογραφίες ιταλικού ανταγωνιστή για το leg-room του, σας παρουσιάζουμε πραγματικές, μη επεξεργασμένες αποδείξεις:
Παρατηρείστε στην δεύτερη φωτογραφία το υπόδημα του μοντέλου μας, υπόδειγμα χρωματικού συνδυασμού με το αμάξι αυτό καθεαυτό... Το γούστο είναι έκδηλο, οι Γάλλοι φροντίζουν το αμάξι να πηγαίνει ΚΑΙ με τα παπούτσια μας...
Κάπου εκεί έπεσε η ιδέα να αφήσουμε τις θεωρίες στην άκρη και να προχωρήσουμε στην άκρη... Εεεε, στην πράξη εννοώ. Ευτυχώς ο ιερωμένος της παρέας είχε την φαεινή ιδέα να ελέγξουμε τα υγρά του αυτοκινήτου, κάτι που απεδείχθη σωτήριο καθώς ο μικρός σιτροενάκος έφαγε όλο του το πρωινό:
Παραφλού γιοκ λοιπόν, αλλά ουδέν πρόβλημα, συμπλήρωση, εξαέρωση και έτοιμοι για ανελέητο σκίσιμο (με λίιιιιγο ασετόν στο ρεζερβουάρ)...
Στην συνέχεια, είχαμε δοκιμή στη γνωστή στροφή Laguna-Geladia Paradipla...
Youtube VideoCitroen C3, η απόλυτη οδηγική απόλαυση, ζωγραφισμένη φανερά στο πρόσωπο του οδηγού...
-
Καλημέρα!
Μιά ερώτηση στα γρήγορα, πόσο περίπου στοιχίζουν τα σέρβις των Citroen;
Ελπίζω να μου έρθει -
Ο χρήστης twingo έγραψε:
Καλημέρα!
Μιά ερώτηση στα γρήγορα, πόσο περίπου στοιχίζουν τα σέρβις των Citroen;
Ελπίζω να μου έρθειΤι σερβις και τι μοντελο;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καλημέρα!
Μιά ερώτηση στα γρήγορα, πόσο περίπου στοιχίζουν τα σέρβις των Citroen;
Ελπίζω να μου έρθειΤι σερβις και τι μοντελο;
Είδα το C3 Picasso και θέλω να ξέρω πόσο θα πάει περίπου το μαλλί.
Δηλαδή ετήσιο σέρβις = ;
Μετά π.χ. των 30.000 χλμ = ;
Έχω Renault αν με εννοείς.......... -
θα σου πω για C4 γιατί είναι λίγο δύσκολο να απαντηθεί το ερώτημά σου για αυτοκίνητο που δεν πωλείται καν ακόμα...
ανα 10.000 αλλαγή λαδιών με 80 ευρώ
ανα 30.000 σέρβις ~200-220 ευρώ με αρκετές αλλαγές φίλτρων που κοστίζουνμε την λήξη της 2έτης εγγύησης μην τον είδατε τον παναή
-
Τα λάδια μπορούν να πέσουν πολύ χαμηλότερα.
Εγώ πχ έχω 28 ευρώ (4*7) για τα 5-30 +15 ευρώ για εργασία+φίλτρο λαδιού στην αντιπροσωπεία.
Και για το μεγάλο όμως Σάββα, αρκετούτσικα μου φαίνονται. Εγώ των 30k που το έκανα στη lion (όλα τα υπόλοιπα εκτός των αλλαγών εκτός) μου είχε βγει 100παρά ευρώ με τα λάδια δικά μου. Φίλτρο αέρος/καμπίνας/λαδιού και εργασία.
-
Κων/νε είναι πολύ σχετικές τιμές αυτό λέω. Εξαρτάται από την αντιπροσωπεία, την πόλη κτλ κτλ.
το δικό σου στοίχισε με λάδια αντιπροωπείας δηλ γύρω στο 150αρι. Ε εκεί περίπου. 150-200 πες. 50 πάνω 50 κάτω έτσι όπως έγιναν τα 50αρικα δεν παίζει τόσο ρόλο. -
Γιατί τα πεντοχίλιαρα δεν είναι πετσετάκια
-
το 50αρικο κατάντησε χειρότερο από 5χιλιαρο...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τα λάδια μπορούν να πέσουν πολύ χαμηλότερα.Εγώ πχ έχω 28 ευρώ (4*7) για τα 5-30 +15 ευρώ για εργασία+φίλτρο λαδιού στην αντιπροσωπεία.
Και για το μεγάλο όμως Σάββα, αρκετούτσικα μου φαίνονται. Εγώ των 30k που το έκανα στη lion (όλα τα υπόλοιπα εκτός των αλλαγών εκτός) μου είχε βγει 100παρά ευρώ με τα λάδια δικά μου. Φίλτρο αέρος/καμπίνας/λαδιού και εργασία.
Μιλάς για Citroen ή για το Peugeot; Υποθέτω το δεύτερο (λόγο Lion που αναφέρεις)
Με λίγα λόγια δέν είναι Renault αλλά όχι και από τις φτηνές. -
αυτη η ιστορια των σερβις εχει γινει σιριαλ...
-
Ε ναι! Ούτως ή άλλως μετά τα 2 χρόνια θα την κάνεις από τα επίσημα. Γιατί να σκας; Σε βοηθάει η Σιτροέν να φύγεις μουχαχαχα! Βαριά 2 φορές θα πας.
-
Ο χρήστης twingo έγραψε:
Τα λάδια μπορούν να πέσουν πολύ χαμηλότερα.
Εγώ πχ έχω 28 ευρώ (4*7) για τα 5-30 +15 ευρώ για εργασία+φίλτρο λαδιού στην αντιπροσωπεία.
Και για το μεγάλο όμως Σάββα, αρκετούτσικα μου φαίνονται. Εγώ των 30k που το έκανα στη lion (όλα τα υπόλοιπα εκτός των αλλαγών εκτός) μου είχε βγει 100παρά ευρώ με τα λάδια δικά μου. Φίλτρο αέρος/καμπίνας/λαδιού και εργασία.
Μιλάς για Citroen ή για το Peugeot; Υποθέτω το δεύτερο (λόγο Lion που αναφέρεις)
Με λίγα λόγια δέν είναι Renault αλλά όχι και από τις φτηνές.Αναλώσιμα ίδιες τιμές έχουν, εργατοώρα το ίδιο πάνω κάτω. Δεν ξέρω κατά πόσο σε άλλες εταιρίες είναι πολύ φτηνότερα με αυτά που ακούω.
CITROËN FORUM