-
Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:
....μιλάς για τα 3 καλύτερα -στο σύνολο- αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας, τα θεωρητικά πιο εξελιγμένα, ποιοτικά, μουράτα, κλασάτα, σε όποια βάση θέλει ο καθένας να το θέσει....
...απλά είναι θέμα προσωπικών επιλογών....
.....δε ξέρω... εγώ απογοητεύτηκα από αυτή την πολιτική της εταιρίας.....με ξενέρωσε απίστευτα....επίσης παραμένω στην άποψή μου ότι η προσφορά δεν βγήκε για λόγους ανταγωνισμού αλλά για να ξεφορτωθούν τους 1.6 κινητήρες, ειδικά μετά την αλλαγή των τεκμηρίων....
εξάλλου γιατί την έβγαλε μόνο στον 1,600 κινητήρα και όχι και στα υπόλοιπα μοντέλα????Ναι μπορεί να είναι τα κορυφαία αλλά είναι αρκετά πιο ακριβά από όλα τ' άλλα.... Από την άλλη έχω ζωντανό παράδειγμα (αδελφός) που θα προτιμούσε τον πιο μικρό κινητήρα και φτωχό εξοπλισμό ενός καλού μουράτου μοντέλου παρά το πιο γρήγορο κλπ υποδεέστερου μοντέλου. Πχ προτιμά S280 από E55ΑΜG....
Εμένα δεν με πειράζει που ονομάζονται αλλιώς στην Ελλάδα. Και μάλιστα εφόσον το όνομα αντιστοιχεί στα κυβικά! (αν και πια αυτό θα πάψει να έχει τόση σημασία με τα νέα τεκμήρια)
Ο κινητήρας δεν νομίζω να μπήκε για να τον ξεφορτωθούν αλλά ακριβώς για χώρες σαν την Ελλάδα (δεν είμαστε οι μόνοι με 1,6) ώστε να πετύχουν χαμηλότερες αρχικές τιμές ώστε αφενός να πουλήσουν περισσότερο παίρνοντας πελάτες από Golf κλπ αλλά και το πολύ σημαντικό να δελεαστούν νέοι πελάτες της φίρμας αποτελώντας εγγυημένη αγοραστική βάση για το μέλλον.
Ο λόγος για την έκπτωση είναι και ο παραπάνω αλλά ίσως να υπάρχει και στόχος πωλήσεων που πρέπει να φτάσουν για να έχουν αυξημένα κέρδη ή δικαιώματα κλπ. Αν έκανε έκπτωση σε όλα τότε θα ήταν λίγο ξεπεσμός, ότι δεν πουλάει κλπ. Και καθώς η σειρά 1 ετοιμάζεται το μέλλον της compact είναι πολύ αβέβαιο. Άλλωστε στην Ελλάδα μόνο η 1,6 πρέπει να πουλάει οπότε πρακτικά μάλλον ξεπουλάνε το μοντέλο και όχι τον κινητήρα....! -
Αυτό το τελευταίο ακούγεται λογικό. Όλες σχεδόν οι 1800άρες που έχω δει είναι παλιότερες. Από πέρυσι που βγήκε η 1600 τα 1800άρια είναι ελάχιστα -έχω πετύχει μόνο 3-4 με το facelift. ¨Εχω δει και 2 325 (η 1 test drive), αλλά μόνο 1 δίλιτρη!
-
Για μενα η απαντηση στο ζητημα ειναι ξεκαθαρη! Ως οδηγος που δεν ψαχνω το απολυτο (δεν τρελενομαι κιολας για πισω κινηση) θα επελεγα το Golf/a3 (τα ιδια ειναι)... οντας ως κατι ποιο φρεσκο, πιθανα ποιο προηγμενο σε τεχνικες λυσεις σε σχεση με την καπως παλια σειρα 3 της BMW. Επιπροσθετα, οπως προαναφερθηκε... συντομα η σειρα 1 της BMW θα κανει την εμφανιση της... και η οποια θα αντικαταστησει σε αυτη την κατηγορια την Compact
-
Πάντως η σύγκριση A3/Compact έχει επηρεάσει πολλούς, ιδιαίτερα μετά την προσφορά. Και τελικά -βλέποντας από τις ταξινομήσεις- μάλλον η BMW κατάφερε να κερδίσει κάποιους πελάτες από την Audi.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Πάντως η σύγκριση A3/Compact έχει επηρεάσει πολλούς, ιδιαίτερα μετά την προσφορά. Και τελικά -βλέποντας από τις ταξινομήσεις- μάλλον η BMW κατάφερε να κερδίσει κάποιους πελάτες από την Audi.Εδώ να πώ, ότι για τον μήνα Ιανουάριο του 2004, η διαφορά στις πωλήσεις μεταξύ των δύο αυτοκινήτων είναι τεράστια. Συγκεκριμένα :
**Πωλήσεις-Ιανουάριος 2004
AUDI A3.........................358
BMW Compact.................64**Bέβαια, να πώ επιπλέον ότι το 2003 ήταν το καλύτερο έτος για την AUDI από πλευράς πωλήσεων, μιας και είχε τον μεγαλύτερο ρυθμό παραγωγής στην ιστορία της εταιρείας.
Περισσότερα εδώ :
http://www.autopress.gr/fnews/show.asp?ID=6762ΥΓ: Συγνώμη εκ των προτέρων για το εκτός θέματος.
-
Καλά αυτό είναι αναμενόμενο. Αφού το μεν A3 είναι ολοκαίνουργιο μοντέλο, ενώ η compact έχει είδη 2,5 χρόνια στην αγορά. Εγώ πάντως είμαι ένας από τους 64 που προτίμησα την compact!
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Καλά αυτό είναι αναμενόμενο. Αφού το μεν A3 είναι ολοκαίνουργιο μοντέλο, ενώ η compact έχει είδη 2,5 χρόνια στην αγορά. Εγώ πάντως είμαι ένας από τους 64 που προτίμησα την compact!Άντε να βρούμε τους άλλους 63!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Καλά αυτό είναι αναμενόμενο. Αφού το μεν A3 είναι ολοκαίνουργιο μοντέλο, ενώ η compact έχει είδη 2,5 χρόνια στην αγορά. Εγώ πάντως είμαι ένας από τους 64 που προτίμησα την compact!
Άντε να βρούμε τους άλλους 63!
ΝΑΙ ΝΑΙ!!!
-
Πάντως τον Φεβρουάριο η BMW κατάφερε να περάσει τις πωλήσεις της Audi στην Ελλάδα (για όλα τα μοντέλα).
Υ.Γ. Όντως η BMW Hellas έκανε κακό υπολογισμό της ζήτησης για την προσφορά. Την πρώτη μέρα της προσφοράς η παράδοση ήταν 4 μέρες και τώρα είναι 2 μήνες. Ευκαιρία λοιπόν να αρχίσετε παζάρια στην 1.8. Ξέρετε τώρα, 'δεν έχετε 1.6, να πάρω την πιο μεγάλη αλλά τι θα μου κόψετε;'
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Πάντως τον Φεβρουάριο η BMW κατάφερε να περάσει τις πωλήσεις της Audi στην Ελλάδα (για όλα τα μοντέλα).Υ.Γ. Όντως η BMW Hellas έκανε κακό υπολογισμό της ζήτησης για την προσφορά. Την πρώτη μέρα της προσφοράς η παράδοση ήταν 4 μέρες και τώρα είναι 2 μήνες. Ευκαιρία λοιπόν να αρχίσετε παζάρια στην 1.8. Ξέρετε τώρα, 'δεν έχετε 1.6, να πάρω την πιο μεγάλη αλλά τι θα μου κόψετε;'
Χμ... δεν είναι άσχημη ιδέα.....
Αν τους ζητήσω δώρο το retrofit kit, που βάζουν στην προσφορά της sports ti λές να μου το δώσουν?(πολλά ζητάω ε?
) -
Ζητα καλύτερα την 325ti
-
κανενα απο τα 2 δε μ'ενθουσιαζει...μαλλον για γερμανοφιλους ειναι παρα για μενα...
-
Γιατί? βγάζουν και άλλες χώρες αυτοκίνητα?
-
να αρχισω να απαριθμω?
-
Στο Autocar έχει ένα συγκριτικό για τα: Αlfa ti- Bmw compact Ti- Audi A3 fsi ola 1.600
To συγκριτικό είναι αρκετά αναλυτικό και συγκρίνει τα 3 αυτοκίνητα σε 9 τομής . Η compact είναι τελικά η νικήτρια στο τεστ . Σας διαβάζω τη γράψανε η κριτές σε ένα σημείο στον επίλογό τους : « Έτσι μπορεί να δει κανείς ξεκάθαρα πως η BMW ανήκει σε άλλη κατηγορία ,τόσο από πλευράς ποιότητας όσο και σε σχέση με την αίσθηση της οδήγησης και τον πηγαίο σπορ χαρακτήρα που δεν θυσιάζει τελειωτικά την άνεση όπως κάνει το Α3 ». -
Χωρίς να έχω διαβάσει το συγκριτικό που αναφέρεις, το σχόλιο περί 'πηγαίου σπορ χαρακτήρα' μου ακούγεται λίγο υπερβολικό διότι για ν'αναδειχθεί ο συγκεκριμένος 'σπορ χαρακτήρας' η Compact χρειάζεται και άλογα τα οποία στην έκδοση 1.6 (και 1.8 ) απλά δεν υπάρχουν.
Σίγουρα η Compact θα είναι καλύτερη στο δρόμο αλλά το οτι η BMW ανήκει 'σε άλλη κατηγορία' από πλευράς ποιότητας είναι εξίσου υπερβολικό...αν έχεις δει και τα δύο αυτοκίνητα από κοντά μάλλον το αντίθετο συμβαίνει.
Τα περισσότερα συγκριτικά τεστ πάντως θεωρούν ως γενικά καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο το Α3 χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει απαραίτητα και κάτι...είναι απλά μια ένδειξη. Εφόσον όμως η Compact σου ταιριάζει περισσότερο ως αυτοκίνητο (γιατί αυτό είναι που μετράει τελικά) και γνωρίζεις τι αγοράζεις και γιατί το αγοράζεις τότε εμείς δεν έχουμε παρά να σου ευχηθούμε...καλοτάξιδο!
-
Επειδή έχω οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα (1.8ti & A3 1.6) μπορώ να πω ότι όντως η BMW υπερέχει σε θέμα αίσθησης και οδικής συμπεριφοράς αλλά το Audi υπερέχει στην ποιότητα (στην οπτική τουλάχιστον) και στην ομορφιά του εσωτερικού κατά πολύ. Επίσης (για μένα) υπερέχει και στην εξωτερική εμφάνιση.
Παρόλα αυτά θα επέλεγα BMW, για το τιμόνι (μάπα στο Α3) την οδική συμπεριφορά και την πίσω κίνηση. -
Μεταξύ των δύο ΒΜW για μένα, άσχετα αν ποτέ δεν θα έπαιρνα τη συγκεκριμένη έκδοση, αφού σε αυτά τα ευρώ υπάρχουν -για μένα- πολύ καλύτερα και πιο γρήγορα αυτοκίνητα
-
Η εργονομία για τον οδηγό της BMW είναι εξαιρετική. Μάλιστα από πέρυσι διόρθωσαν τον κλιματισμό και τα κουμπάκια για την ένταση του ανεμιστήρα και τη θερμοκρασία είναι πια διατεταγμένα έτσι:
^ ^
v v
κι όχι έτσι όπως είναι στο δικό μου:
^ v ^ vΕίναι ένα από τα τρία εργονομικά προβλήματα που έστειλα στην BMW ως παρατήρηση. Τα άλλα αφορούν:
-
Το διακόπτη ρύθμισης της δέσμης των φώτων και της ένταση στο ταμπλό που είναι δίπλα-δίπλα και ίδιοι. Είναι πανεύκολο να κάνεις το λάθος αν πας να τους ρυθμίσεις στο σκοτάδι. Αυτό δεν έχει αλλάξει.
-
Η ζώνες ασφαλείας βρίσκουν στο χερούλι του καθίσματος και καταλήγουν στο πάτωμα. Αυτό δεν αλλάζει με τίποτα (πρέπει να ξανασχεδιάσουν τον μηχανισμό). Δεν ξέρω αν του κουπέ έχει το ίδιο πρόβλημα, αν και ίσως να μην έχει γιατί η κολώνα B είναι λίγο πιο πίσω.
Κατά τα άλλα, τα πάντα είναι ακριβώς εκεί που πρέπει. Ακόμα και οι διακόπτες για τα παράθυρα δεξιά και αριστερά από το λεβιέ είναι τελικά βολικοί και για τον οδηγό κα ιγια τον συνοδηγό.
-
-
Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
Τα περισσότερα συγκριτικά τεστ πάντως θεωρούν ως γενικά καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο το Α3 χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει απαραίτητα και κάτι...είναι απλά μια ένδειξη.Έχω διαβάσει κι εγώ αρκετά συγκριτικά τέστ για το νέο Α3 και έχω και ανάλογη προσωπική εμπειρία.
Τα περισσότερα συγκριτικά βγάζουν το Α3 ως το πιο ολοκληρωμένο μεταξύ των συγκρίσεων.Μία αντίστοιχη είχαν και οι 4Τ, μεταξή Α3 1.6, 147 και C Sportscoupe.
Νικητής ; Το Α3.
Έχουμε το σπόρ, το κυριλέ και αυτό που συνδυάζει και τα δυό.
Επίσης ποιοτικά είναι ελαφρώς ανώτερο της compact
Σύγκριση: A3 - Compact 316ti