-
Στα 55.000 χλμ το -κατα τα αλλα αριστο- Leon 1.4 του 2000 αρχισε μαλλον να τσιμπαει λαδι σε επιπεδα ιταλικου!Τι εννοω; Μετα απο αλλαγη λαδιου στα 53000 χλμ περιπου κι εχοντας βαλει ο,τι καλυτερο για πρωτη φορα (Castrol RS Racing 10W/60 100% συνθετικο,εως τοτε εμπιστευομουν τα λαδια της Σεατ...),παρατηρησα μετρωντας το δεικτη οτι η σταθμη επεσε στα 55000 χλμ κατα 0,5 λιτρο. Εκτοτε αρχισα να συμπληρωνω λαδι, ελπιζοντας οτι ισως το ξεπερναγε απο μονο του (......... .........).Το αυτοκινητο κινειται σχεδον αποκλειστικα στη Αττικη Οδο καθημερινα & του συμπεριφερομαι με το γαντι,ιδιως οταν ειναι κρυο.Καμμια σχεση με το σκισιμο που τρωει το Ρενω μου & παρα τα 110000χλμ ο κινητηρας του ειναι αψογος (1.4 8v Energy 80PS, ΤΟΥ 1997... ).Φυσικα,τωρα εχω φτασει 57000 χλμ & εχω συμπληρωσει περι τα 2,5 λιτρα!!! Βεβαια,ισως κανω κι εγω λαθος, διοτι συμπληρωνω με αλλο λαδι ,λογω κοστους (μιση τιμη-Elf Competition ST 15W/50, ημισυνθετικο, που χρησιμοποιω στο Clio μου & ειμαι ευχαριστημενος).Αλλωστε,σιγα μην εδινα καθε φορα που συμληρωνα 12ευρω για 1 λιτρο Castrol,δεν τα ξαναλλαζω καλυτερα ;(μπορει να κανω βλακεια,αν και δε νομιζω οτι το προβλημα ειναι απο εκει,αλλωστε θα τα ξαναλλαξω συντομα τα λαδια & λεω να προσθεσω Slick 50 αντιτριβικοτο οποιο προληπτικα εβαλα στο Ρενω & εχω δει βελτιωση στον τροπο λειτουργιας του μοτερ. Τι λετε;).
Καμμια ιδεα,ρε παιδια;;; Το προβλημα αυτο εχω ακουσει πως το παρουσιαζει ο συγκεκριμενος κινητηρας & σε κατι Golf 4. A, να σημειωσω πως στα 45000 χλμ ελεγξα σε ειδικο μηχανημα τη χημικη συσταση του χρησιμοποιημενου λαδιου που αλλαξα & συμπεραναμε οτι ο κινητητρας τοτε ηταν τζαμι! Τι επαθε,ρε π..στη τωρα;VW group σου λενε μετα! Ελπιζω & το Fabia 100 που πηρα πέρυσι να μη βγαλει τα ιδια!
Υ.Γ: Ασχετο, μα ξερει κανεις αν στα Leon 1.4 & Fabia 1.4 16V 101 PS τοποθετειται ηχομονωτική καλυψη εσωτερικα στο καπω; Δεν εχω προβλημα θορυβου, μα καποια που εχω δει-κυριως Fabia- διαθετουν κατι τετοιο. Αξιζει τον κοπο να το ψαξω & αν ναι, ξερει κανεις πού θα βρω κατι;
-
Στα 55.000 χλμ το -κατα τα αλλα αριστο- Leon 1.4 του 2000 αρχισε μαλλον να τσιμπαει λαδι σε επιπεδα ιταλικου!Τι εννοω; Μετα απο αλλαγη λαδιου στα 53000 χλμ περιπου κι εχοντας βαλει ο,τι καλυτερο για πρωτη φορα (Castrol RS Racing 10W/60 100% συνθετικο,εως τοτε εμπιστευομουν τα λαδια της Σεατ...),παρατηρησα μετρωντας το δεικτη οτι η σταθμη επεσε στα 55000 χλμ κατα 0,5 λιτρο. Εκτοτε αρχισα να συμπληρωνω λαδι, ελπιζοντας οτι ισως το ξεπερναγε απο μονο του (......... .........).Το αυτοκινητο κινειται σχεδον αποκλειστικα στη Αττικη Οδο καθημερινα & του συμπεριφερομαι με το γαντι,ιδιως οταν ειναι κρυο.Καμμια σχεση με το σκισιμο που τρωει το Ρενω μου & παρα τα 110000χλμ ο κινητηρας του ειναι αψογος (1.4 8v Energy 80PS, ΤΟΥ 1997... ).Φυσικα,τωρα εχω φτασει 57000 χλμ & εχω συμπληρωσει περι τα 2,5 λιτρα!!! Βεβαια,ισως κανω κι εγω λαθος, διοτι συμπληρωνω με αλλο λαδι ,λογω κοστους (μιση τιμη-Elf Competition ST 15W/50, ημισυνθετικο, που χρησιμοποιω στο Clio μου & ειμαι ευχαριστημενος).Αλλωστε,σιγα μην εδινα καθε φορα που συμληρωνα 12ευρω για 1 λιτρο Castrol,δεν τα ξαναλλαζω καλυτερα ;(μπορει να κανω βλακεια,αν και δε νομιζω οτι το προβλημα ειναι απο εκει,αλλωστε θα τα ξαναλλαξω συντομα τα λαδια & λεω να προσθεσω Slick 50 αντιτριβικοτο οποιο προληπτικα εβαλα στο Ρενω & εχω δει βελτιωση στον τροπο λειτουργιας του μοτερ. Τι λετε;).
Καμμια ιδεα,ρε παιδια;;; Το προβλημα αυτο εχω ακουσει πως το παρουσιαζει ο συγκεκριμενος κινητηρας & σε κατι Golf 4. A, να σημειωσω πως στα 45000 χλμ ελεγξα σε ειδικο μηχανημα τη χημικη συσταση του χρησιμοποιημενου λαδιου που αλλαξα & συμπεραναμε οτι ο κινητητρας τοτε ηταν τζαμι! Τι επαθε,ρε π..στη τωρα;VW group σου λενε μετα! Ελπιζω & το Fabia 100 που πηρα πέρυσι να μη βγαλει τα ιδια!
Υ.Γ: Ασχετο, μα ξερει κανεις αν στα Leon 1.4 & Fabia 1.4 16V 101 PS τοποθετειται ηχομονωτική καλυψη εσωτερικα στο καπω; Δεν εχω προβλημα θορυβου, μα καποια που εχω δει-κυριως Fabia- διαθετουν κατι τετοιο. Αξιζει τον κοπο να το ψαξω & αν ναι, ξερει κανεις πού θα βρω κατι;
-
Στα 55.000 χλμ το -κατα τα αλλα αριστο- Leon 1.4 του 2000 αρχισε μαλλον να τσιμπαει λαδι σε επιπεδα ιταλικου!Τι εννοω; Μετα απο αλλαγη λαδιου στα 53000 χλμ περιπου κι εχοντας βαλει ο,τι καλυτερο για πρωτη φορα (Castrol RS Racing 10W/60 100% συνθετικο,εως τοτε εμπιστευομουν τα λαδια της Σεατ...),παρατηρησα μετρωντας το δεικτη οτι η σταθμη επεσε στα 55000 χλμ κατα 0,5 λιτρο. Εκτοτε αρχισα να συμπληρωνω λαδι, ελπιζοντας οτι ισως το ξεπερναγε απο μονο του (......... .........).Το αυτοκινητο κινειται σχεδον αποκλειστικα στη Αττικη Οδο καθημερινα & του συμπεριφερομαι με το γαντι,ιδιως οταν ειναι κρυο.Καμμια σχεση με το σκισιμο που τρωει το Ρενω μου & παρα τα 110000χλμ ο κινητηρας του ειναι αψογος (1.4 8v Energy 80PS, ΤΟΥ 1997... ).Φυσικα,τωρα εχω φτασει 57000 χλμ & εχω συμπληρωσει περι τα 2,5 λιτρα!!! Βεβαια,ισως κανω κι εγω λαθος, διοτι συμπληρωνω με αλλο λαδι ,λογω κοστους (μιση τιμη-Elf Competition ST 15W/50, ημισυνθετικο, που χρησιμοποιω στο Clio μου & ειμαι ευχαριστημενος).Αλλωστε,σιγα μην εδινα καθε φορα που συμληρωνα 12ευρω για 1 λιτρο Castrol,δεν τα ξαναλλαζω καλυτερα ;(μπορει να κανω βλακεια,αν και δε νομιζω οτι το προβλημα ειναι απο εκει,αλλωστε θα τα ξαναλλαξω συντομα τα λαδια & λεω να προσθεσω Slick 50 αντιτριβικοτο οποιο προληπτικα εβαλα στο Ρενω & εχω δει βελτιωση στον τροπο λειτουργιας του μοτερ. Τι λετε;).
Καμμια ιδεα,ρε παιδια;;; Το προβλημα αυτο εχω ακουσει πως το παρουσιαζει ο συγκεκριμενος κινητηρας & σε κατι Golf 4. A, να σημειωσω πως στα 45000 χλμ ελεγξα σε ειδικο μηχανημα τη χημικη συσταση του χρησιμοποιημενου λαδιου που αλλαξα & συμπεραναμε οτι ο κινητητρας τοτε ηταν τζαμι! Τι επαθε,ρε π..στη τωρα;VW group σου λενε μετα! Ελπιζω & το Fabia 100 που πηρα πέρυσι να μη βγαλει τα ιδια!
Υ.Γ: Ασχετο, μα ξερει κανεις αν στα Leon 1.4 & Fabia 1.4 16V 101 PS τοποθετειται ηχομονωτική καλυψη εσωτερικα στο καπω; Δεν εχω προβλημα θορυβου, μα καποια που εχω δει-κυριως Fabia- διαθετουν κατι τετοιο. Αξιζει τον κοπο να το ψαξω & αν ναι, ξερει κανεις πού θα βρω κατι;
-
Προσωπική μου γνώμη. Γύρνα στα παλιά σου λάδια.
Τα πιο ακριβά λάδια δεν είναι πάντα και τα καλύτερα.
Δεν χρειάζεται νομίζω συνθετικά το 1.4.
Βάλε ότι λέει ο κατασκευαστής.
Εγώ με Golf IV 85,000 χλμ, το ψιλοσκίζω, και δεν μου έχει κάψει ποτέ λάδι.
Νομίζω μου βάζουν ARAL 10W/30 ή 10W/50 -
Φιλε ΑΛΕΦΑΝΤΕ ,
το πρωτο (πιστευω) λαθος ειναι οτι ανακατεψες/συμπληρωσες δυο τελειως διαφορετικους τυπους λαδιων.Αλλες ιδιοτητες και συσταση εχει το ενα (10W/60) και αλλες το αλλο (15W/50).Ειναι φυσικο το πιο λεπτο λαδι να καιγεται πιο γρηγορα αλλα μεχρι ενος σημειου.Τι λαδι σου εβαζαν πρωτα(τι νουμερο) ;Θα σου προτεινα να τα αλλαξεις ,και το φιλτρο ,και να βαλεις αυτα που εβαζες,και να το ελενχεις οσο πιο συχνα μπορεις.Τωρα για το SLICK δεν ξερω κατι αλλα νομιζω οτι τα νεα λαδια που κυκλοφορουν εχουν αρκετα προσθετα απο μονα τους.Αααα!!!!Και αυτο που ειπες για τα ιταλικα δεν συμφωνω καθολου!!!!
Στην Α33 που εχω κανει 208000 χλμ και βαζω 10W/40 προσθετω μεχρι 500γρ απο αλλαγη σε αλλαγη (καθε 10000χλμ),και τρωει και πολυ σκισιμο. -
Φιλε Αλεφαντε μην το ξανακανεις ΠΟΤΕ αυτο...
Ειναι ρητα απαγορευμενο να ανακατευονται συνθετικα λαδια της μιας εταιρειας με αλλης.
Υπαρχει (εστω και μικρη) πιθανοτητα λογω διαφορετικης χημικης συνθεσης των προσθετων που χρησιμοποιει η καθε εταιρεια να σου γινουν τα λαδια 'μαρμελαδα' και να τρεχεις και να μην φτανεις.
Αλλαξε τα οσο μπορεις πιο γρηγορα (οσο και να σου ακουγεται υπερβολικο) και μαλιστα δυο φορες να φυγει ολο το μιγμα που εχεις μεσα και βαλε ενα λαδι της αρεσκειας σου και να συμπληρωνεις μονο απο το ιδιο.
Μπορει να σου ακουγομαι υπερβολικος αλλα δυστυχως ετσι ειναι τα πραγματα... -
file
με το συμπαθειο τα εχεις κανει λιγο μανταρα.
Ασχετα με το αν τελικα εχει προβλημα το μοτερ, κακως αναμιγνιεις λαδια διαφορετικου τυπου, κακως βαζεις slick50.
Αν επρεπε θα εβαζαν οι ιδιες οι εταιρειες πετρελαιοειδων χημικα τυπου σλικ να εισαι σιγουρος.
Δε θα σου παρει πανω απο 5' στο ιντερνετ να δεις τι κακο κανει το σλικ50 στο μοτερ
Γυρνα στο λαδι (σε ρευστοτητα)που προτεινει ο κατασκευαστης και μετα βλεπεις τι γινεται -
Όπως είπαν και οι προηγούμενοι είναι λάθος να αναμιγνύεις λάδια με διαφορετικό ιξώδες και διπλά λαθος αυτά τα λάδια να έχουν διαφορετική σύσταση και προδιαγραφές (συνθετικο -ημισυνθετικό). Τώρα σχετικά με τα Castrol RS 10W-60, επειδή τα χρησιμοποιώ και εγώ νομίζω είναι φυσιολογικό να σου καίει μια μικρή ποσότητα. Προσωπικά σε πολύ σκληρή χρήση το μέγιστο που μου έχει κάψει είναι περίπου 0,7 λίτρα σε 7500 km που αλλάζω. Συνήθως όμως η κατανάλωση κυμαίνεται αρκετά χαμηλότερα.
-
Θα έπρεπε να περιμένεις , με άλλα λόγια , θα έπρεπε να σε έχει προειδοποιήσει ο όποιος σου πούλησε/πρότεινε τα Castrol , πως όταν
αλλάζεις κατασκευαστή ή ιξώδες λιπαντικού ( ** εσύ τα άλλαξες ΚΑΙ
ΤΑ ΔΥΟ !!!** ) ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ .
Είναι συνηθισμένο φαινόμενο , και στην αμέσως επόμενη αλλαγή η πιθανή αύξηση κατανάλωσης λιπαντικού εξαφανίζεται.
Αυτό βέβαια ισχύει όταν αλλάζεις μάρκα λιπαντικού και χρησιμοποιήσεις
πάντα λιπαντικό ίδιου ιξώδους και προδιαγραφών.Σε κάθε περίπτωση, η ανάμειξη λιπαντικών ,ειδικά συνθετικής βάσης, διαφορετικών εταιριών και ακόμη χειρότερα διαφορετικού ιξώδους είναι
λάθος , επειδή η χημική σύσταση του κάθε λιπαντικού είναι ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΗ
ΣΥΜΒΑΤΗ με αυτή κάποιου άλλου , με αποτέλεσμα η ανάμειξη τους να
ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΙ τις ιδιότητες που έχουν ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ !!!!!Επίσης , είναι το πιό σημαντικό να χρησιμοποιούμε λιπαντικά με τις προδιαγραφές και το ιξώδες που ο κατασκευαστής επιβάλει .
Αποστόλης,
Υ.Γ. με αντικείμενο επαγγελματικής ενασχόλησης τα λιπαντικά. -
Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλές! Τελικα,μαλλον δεν επρεπε να τα αναμιξω, αν & η αυξημενη καταναλωση λαδιου παρατηρηθηκε αφοτου εβαλα τα Castrol 10W/60, τα οποια θεωρω & κορυφη (σε αλλο αυτοκινηο που τα δοκιμασα -Clio 1.4 8v-,ειδα εξαιρετικες συνθηκες λειτουργιας). Αλλωστε, & το manual του Λεον επιτρεπει λαδια τετοιου ιξωδους. Γιατι καποιος απο εσας ειπε οτι τα Castrol αυτα εχουν αυξημενη καταναλωση; Αφου θεωρητικα ειναι για σκληροτερη χρηση (γι'αυτο & ειναι 60αρια...).
Τα ημισυνθετικα Divinol 10W/40 που μου εβαζαν εως τωρα στη Σεατ ΔΕ νομιζω πως ηταν καλυτερα (ασε που πληρωνα τα ιδια χρηματα...). Θα μπορουσε κανεις που γνωριζει τον εν λογω κινητηρα να μου προτεινει τι μαρκα-τυπο λαδοιυ να βαλω την επομενη φορα; Α, & γιατι ρε παιδες τοσο θαψιμο για το Slick 50; Εγω νομιζω πως μονο καλο μπορει να κανει και απλα δεν το προτιμουν οι πολλοι καθως ειναι αρκετα ακριβο.Αν μπορει κανεις να με παραπεμψει σε σχετικο topic, θα το εκτιμουσα!
Ευχαριστω & παλι!!!ΥΓ: Πρωσωπικα δεν εχω κανενα προβλημα με κανενα αυτοκινητο,ανεξαρτητου καταγωγης. Οσα ειπα περι ιταλικων ισως ηταν ατυχη, απλα ηθελα να ειμαι παραστατικοτερος. Λαθος μου.Αλλωστε, το πρωτο μου ηταν Φιατ & εκτοτε εχουμε ακομη στην οικογενεια ιαπωνικο, γαλλικο & 2 'σχεδον γερμανικα'. Το καθενα εχει ΤΑ + & - του. Σημασια δεν εχει τι οδηγας, αλλα πως το οδηγας.Ετσι δεν ειναι;
-
Ο χρήστης Αλέφαντος έγραψε:
ΥΓ: Πρωσωπικα δεν εχω κανενα προβλημα με κανενα αυτοκινητο,ανεξαρτητου καταγωγης. Οσα ειπα περι ιταλικων ισως ηταν ατυχη, απλα ηθελα να ειμαι παραστατικοτερος. Λαθος μου.Αλλωστε, το πρωτο μου ηταν Φιατ & εκτοτε εχουμε ακομη στην οικογενεια ιαπωνικο, γαλλικο & 2 'σχεδον γερμανικα'. Το καθενα εχει ΤΑ + & - του. Σημασια δεν εχει τι οδηγας, αλλα πως το οδηγας.Ετσι δεν ειναι;
Βρε φιλε το ποστ μου σε αυτο το σημειο ηταν χιουμοριστικο ,συγνωμη δεν ηθελα να σου κανω παρατηρηση,ποτέ δεν ηταν αυτη η προθεση μου.
-
Αλλοιμονο! Δεν τιθεται θεμα! Απλως ανεφερα αυτο το τελευταιο, προς αποφυγην παρεξηγησεων απο αλλους που ΙΣΩΣ να το επαιρναν στραβα.That's all, τρελο αγορι!
-
Ο χρήστης Αλέφαντος έγραψε:
Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλές! Τελικα,μαλλον δεν επρεπε να τα αναμιξω, αν & η αυξημενη καταναλωση λαδιου παρατηρηθηκε αφοτου εβαλα τα Castrol 10W/60, τα οποια θεωρω & κορυφη (σε αλλο αυτοκινηο που τα δοκιμασα -Clio 1.4 8v-,ειδα εξαιρετικες συνθηκες λειτουργιας). Αλλωστε, & το manual του Λεον επιτρεπει λαδια τετοιου ιξωδους. Γιατι καποιος απο εσας ειπε οτι τα Castrol αυτα εχουν αυξημενη καταναλωση; Αφου θεωρητικα ειναι για σκληροτερη χρηση (γι'αυτο & ειναι 60αρια...).
Τα ημισυνθετικα Divinol 10W/40 που μου εβαζαν εως τωρα στη Σεατ ΔΕ νομιζω πως ηταν καλυτερα (ασε που πληρωνα τα ιδια χρηματα...). Θα μπορουσε κανεις που γνωριζει τον εν λογω κινητηρα να μου προτεινει τι μαρκα-τυπο λαδοιυ να βαλω την επομενη φορα; Α, & γιατι ρε παιδες τοσο θαψιμο για το Slick 50; Εγω νομιζω πως μονο καλο μπορει να κανει και απλα δεν το προτιμουν οι πολλοι καθως ειναι αρκετα ακριβο.Αν μπορει κανεις να με παραπεμψει σε σχετικο topic, θα το εκτιμουσα!
Ευχαριστω & παλι!!!Το λαθος ηταν οτι συμπληρωσες τα CASTROL με διαφορετικο λαδι,οχι η αλλαγη απο το ενα στο αλλο .Για το SLICK50 δεν ξερω ,εκεινο που μου εκανε εμενα εντυπωση ηταν με το Μ.Α.Ι ( οσοι το θυμουνται) για το οποιο ολοι επιναν νερο στο ονομα του και τωρα εχει εξαφανιστει τελειως ,κανενας δεν το θυμαται.Σε συζητηση με τον μηχανικο μου ,μου ειπε οτι καποια στιγμη του ειχαν στειλει απο καποια εταιρια να δοκιμασει ενα τετοιο προσθετο(δεν μου ειπε μαρκα) .Το εβαλε σε ενα 127 ΦΙΑΤ που ειχε και το δοκιμασε.Το πρωτο που ειδε ηταν οτι η μηχανη δεν ανεβαζε ευκολα στροφες και του μειωθηκε η τελικη ταχυτητα.Το εβγαλε μετα απο 200χλμ ,εκανε και αλλη μια αλλαγη λαδιων,και το 127 γυρισε στις παλιες του επιδοσεις.Παντως εγω θα εμενα σε αυτο που προτεινει η εταιρια που ειναι και πιο δοκιμασμενο.
-
Ο χρήστης Αλέφαντος έγραψε:
Τα ημισυνθετικα Divinol 10W/40 που μου εβαζαν εως τωρα στη Σεατ ΔΕ νομιζω πως ηταν καλυτερα (ασε που πληρωνα τα ιδια χρηματα...). Θα μπορουσε κανεις που γνωριζει τον εν λογω κινητηρα να μου προτεινει τι μαρκα-τυπο λαδοιυ να βαλω την επομενη φορα;Είσαι όμως σίγουρος ότι σου έβαζαν αυτά που νομίζεις? Το άνοιγαν μπροστά σου? Τα ημισυνθετικά σωστά ΔΕΝ είναι καλύτερα, είναι σαφώς χειρότερα από τα συνθετικά.
Οι καλύτερες ιδιότητες όμως του καλύτερου λαδιού δεν εγγυώνται την καλύτερη λειτουργία του δικού σου κινητήρα στις δικές σου συνθήκες.
Ειδικά σε όχι καινούργιους κινητήρες όταν πρωτοβάζεις συνθετικά φαίνεται πως γίνονται διάφορα περίεργα καθώς διαλύονται τα κατάλοιπα από τα προηγούμενα λάδια πάνε εκεί που δεν πρέπει κλπ.
Πάντα είναι καλό το λάδι να είναι εντός των προδιαγραφών του κατασκευαστή (όχι μάρκα αλλά προδιαγραφές ποιότητας πχ SJ και βαθμονόμησης πχ 15W/50).
Εφόσον το λάδι που έβαλες είναι καλό ίσως να δοκίμαζες να το ξαναβάλεις (με αλλαγή φίλτρου φυσικά) σχετικά νωρίς. Αν συνεχίζει τότε μήπως δοκιμάσεις κάποιο άλλο....
Σχετικά με τα πρόσθετα. Ίσως τα παλιά χρόνια με τα παλιά λάδια να έκαναν κάτι. Πλέον όμως τα σύγχρονα συνθετικά περιέχουν ήδη πολλά πρόσθετα που κάνουν πολλά καλά που όμως δρούν συνεργικά οπότε αν τους βάλεις εσύ και κάτι άλλο ίσως χαλάσει η συνταγή και καεί η σούπα! Υπάρχουν στην Αμερική μηνύσεις εναντίον όλων αυτών.... Καλύτερα δώσε τα λεφταδάκια σου για καλύτερο λάδι και συχνότερες αλλαγές. -
παιδια πηγα στη βιαμαρ να μου φτιαξουν τη βιδα του καρτερ δεν εσφιγγε και εχανα λαδι.τα ειχα αλλαξει 2 φορα σε shell και εβαλα το helix το ακριβο μια χαρα.στη βιαμαρ ομως ειπα να μην μου αλαξουν τα λαδια δεν ειχαν ουτε 1000 χιλιομετρα.εφτιαξε τη βιδα εβαλε το ιδιο λαδι αλλα προσθεσε με ενα αλλο και εβαλε το ενα τεταρτο του λιτρου και αν θυμαμαι καλα τα λαδια που βαζουν δεν ειναι shell.ειναι κακο τωρα δηλαδη αυτο?και μου πηρανε 23 ευρω για μια βιδα.ΚΛΕΦΤΑΡΑΔΕΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΒΙΑΜΑΡ ΑΚΟΥΤΕ????/??
-
Φίλε μου καταρχάς δεν πιστεύω ότι το προβλημά σου είναι σοβαρό.
Είναι φυσιολογικό ,όπως παρατήρησε και ο Αποστόλης, μετα από μια αλλαγή
από ημισυνθετικά(ή ορυκτέλαια) σε συνθετικά να έχεις αυξημένη κατανάλωση λαδιού και στις επόμενες αλλαγές το πρόβλημα σταδιακά μειώνεται.
Αυτό οφείλεται στο καθάρισμα που κάνει το συνθετικό λάδι στον κινητήρα(για την ακρίβεια τα πρόσθετα που έχει το λάδι και που στα συνθετικά υπάρχουν σε μεγαλύτερες ποσότητες).
Όσο για το οιξώδες ένα από τα δυο συνθετικά 15W50 που κυκλοφορούν στην αγορά , το Mobil 1 kai to BP Visco 7000, είναι περισσότερο από αρκετό,
το Castrol 10W60 η BMW να φανταστεις το απαιτεί μόνο για την M3.
Για ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα ένα πολύ καλό ημισυνθετικό 10W40 είναι το BP 3000 .Οσο κι αν δεν το πιανει το μάτι σου ,αυτό το λαδάκι είναι θαυματουργό και το βρίσκεις παντού.
Γενικά η ΒP είναι από τις κορυφές στα λιπαντικά.
Το slick 50 ξέχνα το , το μόνο που κάνει είναι να ανεβάζει το ιξώδες(να κάνει το λάδι πιο παχύ) και ειναι πολύ πιθανό να μη συνεργαζεται αρμονικά με το λαδι.
Το να ανακατεύεις λάδια γενικά δεν είναι σοβαρό λάθος αλλά σήμερα που τα περισσότερα συνθετικά δέν είναι στην προγματικότητα συνθετικά(PAO =Πολυαλφαολεφίνες ή Group IV=Ξεκινούν σαν αέριο ethilen gas και στη συνεχεια χτιζονται μοριο- μοριο) αλλά τα λεγόμενα Group IΙΙ(Hydrocracked) δηλ. extra τροποποιημένα ορυκτέλαια όπου τα υπάρχοντα βαρέα μόρια στο δυιλιστηριο σε υψηλή θερμοκρασιά και παρουσία καποιου καταλύτη αναδιατάσσονται και αποκτουν το επιθυμιτο μεγεθος και exra σταθεροτητα,μπορεί να έχεις κάποιο πρόβλημα γιaτί κάποιες εταιρίες χρησιμοποιούν λίγο διαφορετικές μεθόδους και διαφορετική πρώτη ύλη π.χ παραφίνες , ethilen gas
Φυσικά τα PAO(Πολυαλφαολεφίνες) συνθετικά είναι τα γνήσια και περίπου 20%-100%(σε κάποια τεστ) ανώτερα από τα άλλα( group III).
Τα group III στοιχίζουν στις εταιρίες τα μισά χρήματα για να κατασκευαστούν αλλά τα πουλάνε στην ίδια τιμή με τα πραγματικά συνθετικά.
Για παράδειγμα PAO είναι τα Mobil 1 ,BP 7000 και group III τα shell,castrol, τα BP 5000 ,τo Aral high tronic 5W40.
Υπάρχουν και τα group V συνθετικα με 100% esters που είναι super συνθετικά ,2-3 φορές ανώτερα από τα PAO π.χ Motul 300V αλλά είναι περιττά για normal αυτοκίνητα και χρησιμοποιούνται από turbo και αγωνιστικά.
Τα group V συνήθως χρησιμοποιούνται σε μικρές ποσότητες μαζί με τα άλλα
π.χ 97% PAO + 3% esters ,επίσης μπορεί να είναι
40% group III + 60 % απλο ορυκτελαιο(group I kai group II )
To group II ορυκτέλαιο υπάρχει περίπτωση ανάλογα με την εταιρία να μοιάζει σε ποιότητα και δυίλυση στα group III συνθετικά.
. -
Φιλε μου ειχα μια εμπειρια σχετικη με την δικια σου.Συγκεκριμενα αλλαξα τα λαδια στο δικο μου με συνθετικα και στα 3000 χιλ.μου ειχε καψει 500γρ.Στην ερωτηση μου γιατι εγινε αυτο στο συνεργειο μου ειπαν οτι ο κινητηρας εχει καποιες ανοχες που τις εχει κανει με τα λαδια που στρωθηκε.Οταν εσυ λοιπον αλλαξεις με αλλα και ειδικα πιο λεπτα φυσικο ειναι να σου καιει λιγο παραπανω.Εβαλα λοιπον παλι τα παλια και ησυχασα.Σε συμβουλευω να κανεις και εσυ το ιδιο.
-
Ο χρήστης meligthis έγραψε:
Φιλε μου ειχα μια εμπειρια σχετικη με την δικια σου.Συγκεκριμενα αλλαξα τα λαδια στο δικο μου με συνθετικα και στα 3000 χιλ.μου ειχε καψει 500γρ.Στην ερωτηση μου γιατι εγινε αυτο στο συνεργειο μου ειπαν οτι ο κινητηρας εχει καποιες ανοχες που τις εχει κανει με τα λαδια που στρωθηκε.Οταν εσυ λοιπον αλλαξεις με αλλα και ειδικα πιο λεπτα φυσικο ειναι να σου καιει λιγο παραπανω.Εβαλα λοιπον παλι τα παλια και ησυχασα.Σε συμβουλευω να κανεις και εσυ το ιδιο.Τα άλλαξε με πιο λεπτά???????? !!!!!!!!!!!
Μάλλον δεν πρόσεξες καλά -
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Θα έπρεπε να περιμένεις , με άλλα λόγια , θα έπρεπε να σε έχει προειδοποιήσει ο όποιος σου πούλησε/πρότεινε τα Castrol , πως όταν
αλλάζεις κατασκευαστή ή ιξώδες λιπαντικού ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ .
Είναι συνηθισμένο φαινόμενο , και στην αμέσως επόμενη αλλαγή η πιθανή αύξηση κατανάλωσης λιπαντικού εξαφανίζεται.
Αυτό βέβαια ισχύει όταν αλλάζεις μάρκα λιπαντικού και χρησιμοποιήσεις
πάντα λιπαντικό ίδιου ιξώδους και προδιαγραφών.Σε κάθε περίπτωση, η ανάμειξη λιπαντικών ,ειδικά συνθετικής βάσης, διαφορετικών εταιριών και ακόμη χειρότερα διαφορετικού ιξώδους είναι
λάθος , επειδή η χημική σύσταση του κάθε λιπαντικού είναι ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΗ
ΣΥΜΒΑΤΗ με αυτή κάποιου άλλου , με αποτέλεσμα η ανάμειξη τους να
ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΙ τις ιδιότητες που έχουν ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ !!!!!Καλά τα λέει ο φίλος εδώ,ειδικά στο πρώτο σκέλος,όσον αφορα το δεύτερο σκέλος ίσως είναι λίγο υπερβολικός αλλά και πάλι σωστός!Πάντως κανεις δεν επαθε ποτε τίποτα από ανάμειξη λαδιών.
LEON 1.4 – ΚΑΙΩ ΛΑΔΙΑ!!!