-
θα την δοκιμάσω κ δαύτη και βλέπουμε!
-
Οπως σου ειπα,μην ξεχασεις να τσεκαρεις/τεντωσεις και την ντιζα του συμπλεκτη.
Παρα την αυτορυθμιζομενη καστανια που εχει,πολλες φορες χαλαρωνουν οι κοντρες με οτι συνεπαγεται αυτο... -
Βάλε MOTORKOTE το γνήσιο από Λάμπ, 50ml ανά λίτρο βαλβολίνης, σε καμμιά 20αριά μέρες θα δείς διαφορά, χρειάζεται χρόνο για να επικαθήσει στις επιφάνειες, δεν είναι πρόσθετο λαδιού, είναι metal treatment.
Eγώ πήγαινα για άνοιγμα και άλλαγμα ρουλεμάν, τώρα εδώ και 1 χρόνο έχω ησυχάσει, και δεν το άνοιξα βέβαια. Και εμένα Γαλλικό είναι.
Δοκιμή θα κάνεις, που ξέρεις ? μπορεί και να γλυτώσεις, το υλικό πάντως ( το γνήσιο ) κάνει θαύματα.
-
Εχω βάλει σε αυτή την παρτίδα που άλλαξα βαλβολίνες ένα πρόσθετο της Wurth σε κόκκινο μπουκάλι.
Αλλά φούτσες.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ωραια, ειμαστε 3 μεχρι στιγμης στο forum(ειναι και ο dog80)..αντε γιατι νομιζα οτι μονο εγω ημουν ημουν ο παραξενοςτα ακους αυτα drdino και ολοι σοι λετε οτι σημερα ολα ειναι αξιοπιστα
Ναι τα ακούω, και επιμένω. Τουλάχιστον εσύ και ο dog είστε καφρομεταλλοφάγοι. Για τον Σάββα δεν ξέρω τι στυλ είναι, ούτε και ξέρω τι έχει ακριβώς το κιβώτιό του.
-
Μην μπερδεύεσαι, όλα τα άλλα που κυκλοφορούν είναι πρόσθετα λαδιού, το Motorkote δεν είναι, είναι metal treatment, καμμία σχέση με πρόσθετα, γιαυτό άλλωστε θέλει και πολύ χρόνο για να επικαλύψει τις μεταλλικές τριβόμενες επιφάνειες και να αρχίσει να λειτουργεί.
-
Ο χρήστης the judge έγραψε:
Οπως σου ειπα,μην ξεχασεις να τσεκαρεις/τεντωσεις και την ντιζα του συμπλεκτη.
Παρα την αυτορυθμιζομενη καστανια που εχει,πολλες φορες χαλαρωνουν οι κοντρες με οτι συνεπαγεται αυτο...Το C4 (όπως και το δικό μου) έχουν υδραυλικό συμπλέκτη. Ας δουν τα τρομπάκια του (master/slave) μήπως έχουν κανένα θέμα.
-
Θυμάσαι πώς ακριβώς λέγεται; Επίσης σε κάθε αλλαγή φεύγει; (το σωστό είναι να φεύγει έτσι?)
-
Όχι δεν φεύγει, στον κινητήρα θέλει συμπλήρωμα κάθε 4 αλλαγές λαδιών, εγώ από τότε που το δοκίμασα, το έχω παντού σε 4 αυτοκίνητα, δεν είμαι κολλητός του, μην νομίζεις ότι του κάνω και διαφήμηση, είχαμε μάλιστα πλακωθεί μια φορά, αλλά το προϊόν είναι καλό, δεν έχει σχέση η ποιότητα του με τους πωλητές του.
http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... &Itemid=57
-
Quadra είσαι σίγουρος ότι το motorkote είναι συμβατό με το πρόσθετο που έχει ήδη βάλει;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ΥΓ. ο drdino έχει ΒΕ ο κ@λόφαρδος...καταραμένα ΜΑ.Εγκάθετος mode: Δεν έχετε κιβώτια ταχυτήτων εσείς, ένα τσίγκινο κασόνι έχετε με μια ντουζίνα γρανάζια πεταμένα χύμα μέσα και μια κουτάλα που τα ανακατεύει δεξιά-αριστερά κάθε φορά που κουνάτε το λεβιέ... Βάλτε ZF να βρείτε την υγειά σας...
-
Περι MotorKote θα συμφωνησω και εγω,εβαλα στο Clio μου και μπορω να πω οτι αξιζε τον κοπο και το κοστος του.
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Οπως σου ειπα,μην ξεχασεις να τσεκαρεις/τεντωσεις και την ντιζα του συμπλεκτη.
Παρα την αυτορυθμιζομενη καστανια που εχει,πολλες φορες χαλαρωνουν οι κοντρες με οτι συνεπαγεται αυτο...Το C4 (όπως και το δικό μου) έχουν υδραυλικό συμπλέκτη. Ας δουν τα τρομπάκια του (master/slave) μήπως έχουν κανένα θέμα.
Εχεις δικιο Κωτσο,τωρα ειδα ΜΑ σε 207 1400αρι αλλα και 308 και ειναι ολα με υδραυλικο.
Απλα νομιζα οτι μονον τα ΒΕ εχουν υδραυλικο.
Αμα ειναι ετσι,αναλογα με τα χιλιομετρα,μηπως μαλακωσε το πλατο και δεν εχει δυναμη να τραβηξει τον δισκο πισω για αυτο και να αρπαζει...
Αν μαλιστα το αμαξι οδηγειται με το αριστερο ποδι 'παρατημενο' πανω στο πενταλ,τοτε ειναι και αυτο μια πιθανοτητα. -
Θα δοκιμάσω και γώ το Motorkote μπάς και μειωθεί το βουητό. Πάντως σε κανένα άλλο αυτοκίνητο δέν έχω ασχοληθεί τόσο πολύ με το σαζμάν. Μια απλή μονότυπη βαλβολίνη τους έβαζα την οποία την άλλαζα όποτε και άν θυμόμουν και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Με το Citroen τα παρατράγουδα ξεκίνησαν απο τα 10000km και συνεχίζουν.
BTW, το πρόβλημα που είχα εδώ viewtopic.php?p=1437796#p1437796 λύθηκε. Τελικά είχε φύγει η μία ντίζα απο την κόντρα της στο πυργολεβιέ. Την έβαλα στη θέση της αλλά κουνιόταν αρκετά και πιθανόν να ξαναέβγαινε, οπότε έκανα δύο τρυπούλες στη βάση και πέρασα ένα συρμα γύρω γύρω οπότε τώρα δέν βγαίνει με τίποτα.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ωραια, ειμαστε 3 μεχρι στιγμης στο forum(ειναι και ο dog80)..αντε γιατι νομιζα οτι μονο εγω ημουν ημουν ο παραξενοςτα ακους αυτα drdino και ολοι σοι λετε οτι σημερα ολα ειναι αξιοπιστα
Προσθέστε κι εμένα που στο C2 VTR της γυναίκας ανακατεύω μια ώρα το λεβιέ για να πάρει την όπισθεν....και έχει μόνο 13.000 χλμ....!!!!
-
Και μια εποχη ειχα δίλημμα αναμεσα σε πουντο και c2
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Θα δοκιμάσω και γώ το Motorkote μπάς και μειωθεί το βουητό. Πάντως σε κανένα άλλο αυτοκίνητο δέν έχω ασχοληθεί τόσο πολύ με το σαζμάν. Μια απλή μονότυπη βαλβολίνη τους έβαζα την οποία την άλλαζα όποτε και άν θυμόμουν και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Με το Citroen τα παρατράγουδα ξεκίνησαν απο τα 10000km και συνεχίζουν.BTW, το πρόβλημα που είχα εδώ viewtopic.php?p=1437796#p1437796 λύθηκε. Τελικά είχε φύγει η μία ντίζα απο την κόντρα της στο πυργολεβιέ. Την έβαλα στη θέση της αλλά κουνιόταν αρκετά και πιθανόν να ξαναέβγαινε, οπότε έκανα δύο τρυπούλες στη βάση και πέρασα ένα συρμα γύρω γύρω οπότε τώρα δέν βγαίνει με τίποτα.
Σου είχαν πει πως αλλαξαν τις ντιζες?Αν ναι τοτε απλα δεν τις είχαν αλλαξει
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και μια εποχη ειχα δίλημμα αναμεσα σε πουντο και c2[παραβολή]...και σαν να μην έφτανε αυτό, παιδιά μου, τον έστειλαν τελικά από τον Άννα στον Καϊάφα...[/παραβολή]
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Και μια εποχη ειχα δίλημμα αναμεσα σε πουντο και c2
[παραβολή]...και σαν να μην έφτανε αυτό, παιδιά μου, τον έστειλαν τελικά από τον Άννα στον Καϊάφα...[/παραβολή]
Πηρα το πουντο
-
Ναι,ενω με το Punto σωθηκες...
Καταλαβετε το ρε,αυτοκινητα χωρις προβληματα δεν υπαρχουν και δεν προκειται να υπαρξουν για ευνοητους λογους.
-
Ο χρήστης the judge έγραψε:
Ναι,ενω με το Punto σωθηκες...Καταλαβετε το ρε,αυτοκινητα χωρις προβληματα δεν υπαρχουν και δεν προκειται να υπαρξουν για ευνοητους λογους.
Σασμαν παντως δεν εχω κατεβασει στα 122000χλμ ουτε συμπλεκτη εχω αλλαξει,μονο τις βαλβολινες 2 φορες.
Ουτε καν τακακια δεν αλλαξει
Από manual σε αυτόματο, γίνεται?