-
Εχω ενα 350z 2007 μοντελο με 300hp απο την μανα του.
Το αγορασα καινουργιο απο την αντιπροσοπεια Θεωχαρακης στην θεσσαλονικη με μεγαλο κοπο διοτι ειναι πανακριβο αμαξι (60.000 ευρο)
Απο την πρωτη στιγμη ειχα αμφιβολιες για την ποιοτητα του συγκεκριμενου αυτοκινιτου που με φερανε διοτι ειχα λιομενα τα πισω λαστιχα και 40 χιλιομετρα ενω το αγορασα για εντελως καινουργιο.
Παρολα τα παραπονα που εκανα με διαβεβεοσαν οτι το αμαξι μου ειναι ολοκαινουργιο και κανεις δεν το εκανε βολτες για να μου ''φαι'' τα λαστιχα σκιζοντας το απλα η φθορα στα λαστιχα προκλιθικε απο τις μετακινισης στο τελωνιο (ΧΑΧΑΧΑ).
Απο την πρωτη στιγμη που το πηρα το αμαξι στα χερια μου μετα απο 5000km που το εστρασα δεν μου φενοτανε να εχει 300hp δεν πιγενε αρκετα καλα για ενα τετοιο αμαξι και εχοντας εμπειρια με προιγουμενα αμαξια που ειχα πηρα την αποφαση να το παο για μια δυναμομετριση.
Το αμαξι στο δυναμομετρο εβγαλε 270hp με το ζορι εχοντας την μηχανη ''κρυα'' και 100σταρα βενζινη εβγαλε 270hp.
Την επομενη μερα πηρα το χαρτι με τα αποτελεσματα τις δυναμομετρισης και πηγα πισω στον Θεοχαρακη και η απαντηση που ελαβα ηταν ' τα αμαξι σας ειναι με 280hp και οχι με 300hp' ενω ολα τα 350z μετα απο το 2006 βγενανε με 300hp και οταν εγω το πηρα το 2007 οι πολιτες με διαβεβεονανε οτι το αμαξι μου εχει 300hp τωρα πηγενοντας με το χαρτι δυναμομετρισης που δειχνει 270 αυτοι μου λενε οτι ειχε 280 και ειναι φυσιολογικο να ειχε μια αποκλιση +- 10 αλογα...Πραγματι συμφωνο με την αποκλιση +- 10 αλογα αλα οχι οτι το αμαξι 350z 2007 μοντελο με το facelift(2007) και της ζαντες(2007) εχει την μηχανη του 2005 (280hp) αυτο ειναι απαραδεκτο ψεμα τις αντιπροσοπιας για να αποφυγει τυχον ευθυνη για την χαμηλη υποδυναμη για την οποια ευθυνετε η αντιπροσοπια ειτε για την κακη κατασταση στην οποια που παρεδοσαν το αμαξι οταν το αγορασα (40 κμ λιομενα τα πισω λαστιχα).
Το αποτελεσμα ειναι οτι εχω ενα αμαξι 60000 ευρω ενα χρονο και μεσα σε ενα χρονο εχασε 30 αλογα η απο την αρχη δεν ειχε τα 300 αλογα που η νισσαν λει οτι εχει και η απαντηση της νισσαν θεοχαρακης ειναι οτι το αμαξι μου ειναι με τα 280 αλογα ..... και οτι δεν υπαρχει προβλημα που η δυναμομετριση δειχνει 270 γιατι ειναι φυσιολογικο να δειχνει 10 κατο απο οσα εχει
ΑΛΛΑ 30 ΚΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ??? ΑΛΗΤΕΣ!
τι να πω αλλο δεν ξερο θα στειλο email στα κεντρικα της νισσαν να δω τι θα πουνε και αυτοι παντος οι ελληνες αποδιξανε ακομη μια φορα την απατεονια και την ανευθυνοτητα που τους διακατεχει.
Ξεχασα να αναφερω οτι το αμαξι απο την αρχη εκαιγε λαδι 0.3L-0.4L ανα 100κμ!
το συμπερασμα το βγαζετε μονοι σας......
-
Εχω ενα 350z 2007 μοντελο με 300hp απο την μανα του.
Το αγορασα καινουργιο απο την αντιπροσοπεια Θεωχαρακης στην θεσσαλονικη με μεγαλο κοπο διοτι ειναι πανακριβο αμαξι (60.000 ευρο)
Απο την πρωτη στιγμη ειχα αμφιβολιες για την ποιοτητα του συγκεκριμενου αυτοκινιτου που με φερανε διοτι ειχα λιομενα τα πισω λαστιχα και 40 χιλιομετρα ενω το αγορασα για εντελως καινουργιο.
Παρολα τα παραπονα που εκανα με διαβεβεοσαν οτι το αμαξι μου ειναι ολοκαινουργιο και κανεις δεν το εκανε βολτες για να μου ''φαι'' τα λαστιχα σκιζοντας το απλα η φθορα στα λαστιχα προκλιθικε απο τις μετακινισης στο τελωνιο (ΧΑΧΑΧΑ).
Απο την πρωτη στιγμη που το πηρα το αμαξι στα χερια μου μετα απο 5000km που το εστρασα δεν μου φενοτανε να εχει 300hp δεν πιγενε αρκετα καλα για ενα τετοιο αμαξι και εχοντας εμπειρια με προιγουμενα αμαξια που ειχα πηρα την αποφαση να το παο για μια δυναμομετριση.
Το αμαξι στο δυναμομετρο εβγαλε 270hp με το ζορι εχοντας την μηχανη ''κρυα'' και 100σταρα βενζινη εβγαλε 270hp.
Την επομενη μερα πηρα το χαρτι με τα αποτελεσματα τις δυναμομετρισης και πηγα πισω στον Θεοχαρακη και η απαντηση που ελαβα ηταν ' τα αμαξι σας ειναι με 280hp και οχι με 300hp' ενω ολα τα 350z μετα απο το 2006 βγενανε με 300hp και οταν εγω το πηρα το 2007 οι πολιτες με διαβεβεονανε οτι το αμαξι μου εχει 300hp τωρα πηγενοντας με το χαρτι δυναμομετρισης που δειχνει 270 αυτοι μου λενε οτι ειχε 280 και ειναι φυσιολογικο να ειχε μια αποκλιση +- 10 αλογα...Πραγματι συμφωνο με την αποκλιση +- 10 αλογα αλα οχι οτι το αμαξι 350z 2007 μοντελο με το facelift(2007) και της ζαντες(2007) εχει την μηχανη του 2005 (280hp) αυτο ειναι απαραδεκτο ψεμα τις αντιπροσοπιας για να αποφυγει τυχον ευθυνη για την χαμηλη υποδυναμη για την οποια ευθυνετε η αντιπροσοπια ειτε για την κακη κατασταση στην οποια που παρεδοσαν το αμαξι οταν το αγορασα (40 κμ λιομενα τα πισω λαστιχα).
Το αποτελεσμα ειναι οτι εχω ενα αμαξι 60000 ευρω ενα χρονο και μεσα σε ενα χρονο εχασε 30 αλογα η απο την αρχη δεν ειχε τα 300 αλογα που η νισσαν λει οτι εχει και η απαντηση της νισσαν θεοχαρακης ειναι οτι το αμαξι μου ειναι με τα 280 αλογα ..... και οτι δεν υπαρχει προβλημα που η δυναμομετριση δειχνει 270 γιατι ειναι φυσιολογικο να δειχνει 10 κατο απο οσα εχει
ΑΛΛΑ 30 ΚΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ??? ΑΛΗΤΕΣ!
τι να πω αλλο δεν ξερο θα στειλο email στα κεντρικα της νισσαν να δω τι θα πουνε και αυτοι παντος οι ελληνες αποδιξανε ακομη μια φορα την απατεονια και την ανευθυνοτητα που τους διακατεχει.
Ξεχασα να αναφερω οτι το αμαξι απο την αρχη εκαιγε λαδι 0.3L-0.4L ανα 100κμ!
το συμπερασμα το βγαζετε μονοι σας......
-
Εχω ενα 350z 2007 μοντελο με 300hp απο την μανα του.
Το αγορασα καινουργιο απο την αντιπροσοπεια Θεωχαρακης στην θεσσαλονικη με μεγαλο κοπο διοτι ειναι πανακριβο αμαξι (60.000 ευρο)
Απο την πρωτη στιγμη ειχα αμφιβολιες για την ποιοτητα του συγκεκριμενου αυτοκινιτου που με φερανε διοτι ειχα λιομενα τα πισω λαστιχα και 40 χιλιομετρα ενω το αγορασα για εντελως καινουργιο.
Παρολα τα παραπονα που εκανα με διαβεβεοσαν οτι το αμαξι μου ειναι ολοκαινουργιο και κανεις δεν το εκανε βολτες για να μου ''φαι'' τα λαστιχα σκιζοντας το απλα η φθορα στα λαστιχα προκλιθικε απο τις μετακινισης στο τελωνιο (ΧΑΧΑΧΑ).
Απο την πρωτη στιγμη που το πηρα το αμαξι στα χερια μου μετα απο 5000km που το εστρασα δεν μου φενοτανε να εχει 300hp δεν πιγενε αρκετα καλα για ενα τετοιο αμαξι και εχοντας εμπειρια με προιγουμενα αμαξια που ειχα πηρα την αποφαση να το παο για μια δυναμομετριση.
Το αμαξι στο δυναμομετρο εβγαλε 270hp με το ζορι εχοντας την μηχανη ''κρυα'' και 100σταρα βενζινη εβγαλε 270hp.
Την επομενη μερα πηρα το χαρτι με τα αποτελεσματα τις δυναμομετρισης και πηγα πισω στον Θεοχαρακη και η απαντηση που ελαβα ηταν ' τα αμαξι σας ειναι με 280hp και οχι με 300hp' ενω ολα τα 350z μετα απο το 2006 βγενανε με 300hp και οταν εγω το πηρα το 2007 οι πολιτες με διαβεβεονανε οτι το αμαξι μου εχει 300hp τωρα πηγενοντας με το χαρτι δυναμομετρισης που δειχνει 270 αυτοι μου λενε οτι ειχε 280 και ειναι φυσιολογικο να ειχε μια αποκλιση +- 10 αλογα...Πραγματι συμφωνο με την αποκλιση +- 10 αλογα αλα οχι οτι το αμαξι 350z 2007 μοντελο με το facelift(2007) και της ζαντες(2007) εχει την μηχανη του 2005 (280hp) αυτο ειναι απαραδεκτο ψεμα τις αντιπροσοπιας για να αποφυγει τυχον ευθυνη για την χαμηλη υποδυναμη για την οποια ευθυνετε η αντιπροσοπια ειτε για την κακη κατασταση στην οποια που παρεδοσαν το αμαξι οταν το αγορασα (40 κμ λιομενα τα πισω λαστιχα).
Το αποτελεσμα ειναι οτι εχω ενα αμαξι 60000 ευρω ενα χρονο και μεσα σε ενα χρονο εχασε 30 αλογα η απο την αρχη δεν ειχε τα 300 αλογα που η νισσαν λει οτι εχει και η απαντηση της νισσαν θεοχαρακης ειναι οτι το αμαξι μου ειναι με τα 280 αλογα ..... και οτι δεν υπαρχει προβλημα που η δυναμομετριση δειχνει 270 γιατι ειναι φυσιολογικο να δειχνει 10 κατο απο οσα εχει
ΑΛΛΑ 30 ΚΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ??? ΑΛΗΤΕΣ!
τι να πω αλλο δεν ξερο θα στειλο email στα κεντρικα της νισσαν να δω τι θα πουνε και αυτοι παντος οι ελληνες αποδιξανε ακομη μια φορα την απατεονια και την ανευθυνοτητα που τους διακατεχει.
Ξεχασα να αναφερω οτι το αμαξι απο την αρχη εκαιγε λαδι 0.3L-0.4L ανα 100κμ!
το συμπερασμα το βγαζετε μονοι σας......
-
κατά την γνώμη μου κακώς το παρέλαβες από την αρχή! ας υποθέσουμε ότι τα 40 χιλιόμετρα είναι φυσιολογικά, (που δεν είναι) τα λιωμένα λάστιχα όμως; όλα τα στοιχεία που μας ανέφερες δείχνουν ότι το αμάξι το 'περιποιήθηκαν' δεόντως κατά το ξεφόρτωμα στο λιμάνι.... και πρέπει όσο μπορείς ακόμα να το αποδείξεις να κινηθείς καταλλήλως.
-
270 hp στον τροχό;
-
Οσα αυτοκινητα εχω παρει στη ζωη μου εγω και η οικογενεια μου δεν ειχαν πανω απο 6-7 χιλιομετρα..
Τι το πηρες κι εσυ ? Δεν μπορουσες να βαστηχτεις ? οκ εγινε τωρα οτι και να λεμε, αλλα κι εσυ τωρα ξυπνησες και καταλαβες οτι η λυση θα ηταν να μην το ειχες παραλαβει!
Εμενα μου φαινεται απολυτα λογικο να εχεις την ιπποδυναμη που λες δεν νομιζω οτι υπαρχει θεμα εκει! Μονο τα λαστιχα και τα χιλιομετρα ομως ειναι απο μονα τους σοβαροτατος λογος για να κανεις το αυτονοητο!
-
το θέμα έχει συζητηθεί και αλλού (σε άλλα φόρουμ)... το 350z και στις δύο εκδόσεις βγάζει λιγότερα άλογα από αυτά που ανακοινώνει η nissan... σου παραθέτω δύο links από μετρήσεις με rototest (δυναμομέτρο που κοστίζει χ2 χρήματα από το το Dynapack).. και οι δύο μετρήσεις έγιναν με 98RON όπως μπορείς να δεις στα dyno sheets..
350z 2005 280ps / 37kgm => τροχός 250ps / 33.5kgm
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=447350z 2006 300ps / 37kgm => τροχός 265ps / 32.8kgm
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=637νομίζω δεν υπάρχει θέμα... τα άλογα που έβγαλες τροχό είναι ικανοποιητικότατα...
επίσης ο κινητήρας του z δεν είναι ιαπωνικός αλλά γαλλικής προέλευσης -- είναι o V6 του Vel Satis με τροποποιήσεις της nissan για ανέβασμα της ισχύς από τους 240ps αρχικά στους θεωρητικούς 280/300.. -
Ο χρήστης Thorazin έγραψε:
Ξεχασα να αναφερω οτι το αμαξι απο την αρχη εκαιγε λαδι 0.3L-0.4L ανα 100κμ!Αυτο δεν το είδε κανείς?
Δηλαδή κάθε 1.000 Km θέλει 3-4 lt λάδι?
-
Bασικά, παρέλαβες αμάξι με 40 km στο κοντέρ, με λιωμένα λάστιχα, που καίει 0,3 λίτρα ανά 100 χλμ (μήπως 1000 εννοείς;), και ακόμα κάθεσαι και συζητάς στο φόρουμ;
-
Με μια μικρη επιφυλαξη,αν οντως ο κινητηρας ειναι Renault,τοτε δεν μιλαμε για το μοτερ του Vel Satis αλλα για το μοτερ του Clio V6 που αποδιδει περι τα 265 αλογα αν θυμαμαι καλα...
Οσο αφορα την κατασταση του αυτοκινητου πριν την παραλαβη του,δυστυχως αυτο ειναι το τιμημα του να παιρνεις σπανιο σπορ αυτοκινητο το οποιο περναει απο τα χερια των τελωνειακων.Εδω καταφεραν και εσπασαν μοτερ απο 360 Spyder οποτε δεν μου φαινεται περιεργο το να εκοβαν βολτες με το δικο σου.
Για αυτο βεβαια μπορει να κινηθει νομικα μονον η εταιρια εναντιων τους και να απαιτησει το οτιδηποτε καθως εσυ πριν την τιμολογηση του αυτοκινητου δεν εχεις καμια σχεση με αυτους,οποτε και οποιο παραπονο μπορει να εχεις,παει στραφι.Περι δυναμομετρησης παντως,αν θες να εχεις ενα αναλογο μετρο συγκρισης,ψαξε καλα που μετρηθηκαν και αλλα 350Ζ για να δεις τι αποκλισεις εχεις απο αυτα.
Τα δυναμομετρα μεταξυ τους εχουν σεβαστες αποκλισεις πολλες φορες οποτε το πιο πιθανο ειναι να μην εχουν υποσταση οι μετρησεις που γινονται ανα καιρους.Οσο αφορα το λαδι,ειναι απολυτα λογικο,ολα τα μοτερ καινε λαδι(αν μιλαμε για 1000χλμ και οχι 100χλμ).
Περι χιλιομετρων,οντως τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν απο 6-7 εως 11-12 χιλιομετρα οταν φτανουν στην εκαστοτε αντιπροσωπεια οποτε τα 40 που ειχε το δικο σου ειναι καπως,χμμμμ... -
Παίζει να σου πούλησαν αυτοκίνητο test drive π.χ. για περιοδικά!
Έχει ξαναγίνει από άλλη αντιπροσωπεία.
Αν έχεις όρεξη και τύχη ψάξε τους αριθμούς πλαισίου που σίγουρα γραφούν στα τεστ τους τα περιοδικά να δεις αν είναι το δικό σου.
Αν ναι!!!... τους έσκισες! -
Μην λετε μλκιες,τετοια σεναρια γινονται μονον στην τηλεοραση και στις καφετεριες.
Απο σοβαρη αντιπροσωπεια,δη εισαγωγεα στην προκειμενη περιπτωση,δεν υπαρχει ουτε μια στο εκατομμυριο. -
O κινητήρας του 350Ζ είναι ιαπωνικότατος και ουχί γαλλικός. Είναι ο VQ35DE στα πρώτα μοντέλα και VQ35HR στα 2007-2008. Εξέλιξη του παλιού VQ30 με προσθήκη μεταβλητού χρονισμού.
Έχει ξανασυζητηθεί εδώ πέρα.
-
2009 δεν εχουμε?
-
2009 εχουμε αλλα το αυτοκινητο ειναι του 2007,μπορει και παραγωγης 2006.
Θυμαμαι παντως αυτο που λεει ο funkyreverend οταν εκαναν το facelift που αλλαξαν πολλα πραγματα και ανεβασαν και την αποδοση στους 300 σε σχετικη διαφημιση περιοδικου.
Ειχε ενα καρο αλλαγες μεταξυ των οποιων πιστονια,εκκεντροφορους και πολλα αλλα ζωτικα πραγματα για να παρει αυτα τα επιπλεον 20 αλογατα. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Bασικά, παρέλαβες αμάξι με 40 km στο κοντέρ, με λιωμένα λάστιχα, που καίει 0,3 λίτρα ανά 100 χλμ (μήπως 1000 εννοείς;), και ακόμα κάθεσαι και συζητάς στο φόρουμ;Το κανω quote για να το δειτε.
Η δυναμομετρηση δεν λεει κατι,αλλα οσα γραφει ο Ντινος
Κακως που παρελαβες το αυτοκινητο ! !
-
Κατα πασα πιθανοτητα εχει γινει λαθος καθως αμα καιει 3 λιτρα στα 1000 χλμ(0,3 στα 100 που εγραψε),τοτε μιλαμε για διχρονο ουσιαστικα...
Ασε που με 3 λιτρα στα 100 χλμ θα καπνιζε σαν χαζο απο πισω οποτε εκει δεν θα μπορουσαν να του αρνηθουν τιποτα περι λαδιλας. -
η δυναμομετρηση παντως μια χαρα μου φαινεται..μαλιστα αρκετα αισιοδοξη θα τη χαρακτηριζα
το το οτι λενε 300 αλογα δε σημαινει οτι ετσι ειναι. αντιστοιχη περιπτωση και η boxter s(σε καμια περιπτωση δεν ειναι 300 αλογα) και πολλα αλλα αυτοκινητα(που δεν εινα vag ).
οι 4Τ το μετρησαν 255,5 παντως και μεγιστη ροπη στους τροχους 29,9 απο 36 (που και καλα λεει η nissan)
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=11611με λιωμενα λαστιχα παντως δεν επρεπε να το παραλαβεις..επρεπε τουλαχιστον να απαιτησεις να στα αλλαζαν για να μη σου πω μειωση τιμης
Θεωχαρακης Nissan