Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηonda Civic 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ηonda Civic 2005
    • 1
    • 2
    • 380
    • 381
    • 382
    • 383
    • 384
    • 389
    • 390
    • 382 / 390
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    313
    7794
    85716
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      winmik last edited by

      Μπορεί να πει κάποιος που έχει αλλάξει αμορτισέρ σε τι χλμ έκανε την αλλαγή και με τι κόστος? Κάθε πληροφορία ευπρόσδεκτη (επίσημα/after market, συνεργείο, εντυπώσεις..)

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-dimou last edited by

        Ο χρήστης WinMik έγραψε:
        Μπορεί να πει κάποιος που έχει αλλάξει αμορτισέρ σε τι χλμ έκανε την αλλαγή και με τι κόστος? Κάθε πληροφορία ευπρόσδεκτη (επίσημα/after market, συνεργείο, εντυπώσεις..)

        Ευχαριστώ

        Της μαμάς είναι απλά πανάκριβα. Σου προτείνω λύσεις aftermarket.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          winmik last edited by

          Ίσως, αλλά τι? Κόστος? Εγγύηση?

          Για επίσημα κάτι είχα ακούσει για 900+

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spyros-s last edited by

            Kw ή koni fsd βάζουν στην Αγγλία! Μιλάς μόνο για αμορτισέρ ή και για ελατήρια;
            Προσοχή πάντως στην επιλογή μην κάνεις το λάθος και μετατρέψεις ένα ήδη σκληρό σε ανάρτηση αυτοκίνητο σε...κούτσουρο!
            Θέλω πάντως να μας γράψεις τις εντυπώσεις σου μετά την αλλαγή.
            Σου υπενθυμίζω πάντως ότι όταν έρθουν τα πρώτα 2009 f/l 1.8 θα έχουν μαλακότερα αμορτισερ από το δικό μας. Αν δεν επηρεάζει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ρίξε μια ματιά και σε αυτή την εργοστασιακή λύση

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              winmik last edited by

              Δεν είμαι βέβαιος ακόμα τι χρειάζεται, αλλά μάλλον μέχρι το καλοκαίρι πρέπει να κάνω την αλλαγή. Δεν ξέρω και ποιον να εμπιστευτώ ρε γμτ, από Σωτηρόπουλο Μαρούσι έχω τις χειρότερες εντυπώσεις ( ) και στο Γκιουλμπάλογλου Μεταμόρφωση δεν μπορούσαν καλά καλά να βρουν το ανταλλακτικό στον υπολογιστή...

              Απλά προσπαθώ να κάνω μια έρευνα πρώτα μόνος μου, να ξέρω τι εναλλακτικές έχω και χοντρικά το κόστος...

              Άμα δε βάλω εργοστασιακά υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα με εγγύηση? Θυμάσαι να αναφέρεται κάτι συγκεκριμένο στο βιβλιάριο εγγύησης??

              Ευχαριστώ!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                spyros-s last edited by

                Δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα...τρέχα πάντως μια βόλτα στα κεντρικά του Σ για και καλά τεχνικό έλεγχο και μάθε τιμές από εκεί. Δεν έχω και κάποιον να μας πει εντυπώσεις ρε γαμώτο!
                Φοβάμαι μην σκληρύνει και άλλο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spyros-s last edited by

                  http://www.euroncap.com/results/honda/c ... 9/356.aspx

                  Καιρός ήταν...πλέον με το νέο σύστημα αξιολόγησης του ncap το σιβικ θεωρείται ένα από τα πιο ασφαλή μικρομεσαία αυτοκίνητα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                    http://www.euroncap.com/results/honda/civic/2009/356.aspx

                    Καιρός ήταν...πλέον με το νέο σύστημα αξιολόγησης του ncap το σιβικ θεωρείται ένα από τα πιο ασφαλή μικρομεσαία αυτοκίνητα!

                    Αποδεικνύοντας το πόσο ανούσιο είναι πολλές φορές το 'flaming' μεταξύ χρηστών στα διάφορα φόρα. Αν λάβει κανείς υπόψη ότι στο συγκεκριμένο thread 200+ σελίδες είναι αφιερωμένες σε συζητήσεις χωρίς ουσιαστικό λόγο για το πόσο 'ασφαλές' είναι το Civic.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      spyros-s last edited by

                      Αυτό που δεν μας εξήγησαν ποτέ είναι πως ένα αυτοκίνητο που με την προηγούμενη λιγότερο αυστηρή δοκιμασία του ncap έπαιρνε -έστω και οριακά - 4 αστέρια τώρα παίρνει 5 στην πιο αυστηρή βαθμολόγηση δίχως αλλαγές στο αμάξωμα σε σχέση με το 2008. Τι άλλαξε κύριοι του ncap; Μήπως έμμεσα παραδέχεστε τον ελλειπή χαρακτήρα των μετρήσεων σας έως τώρα; Αν όχι, τότε τα πήρατε από την χόντα για να το βγάλετε 5στερο οπότε συμπεραίνουμε ότι τα παίρνετε και από τους υπολοίπους! Έτσι δεν είναι;
                      Μακάρι να διαβάσουμε ένα σχετικό άρθρο στους 4 τροχούς στο μέλλον ώστε να λυθούν οι όποιες απορίες μας.

                      Για μένα πάντως τα πράγματα έχουν ως εξής: Το σιβικ στην τελευταία γενιά του ήταν ασφαλές για τους επιβάτες του, από τα πλέον ασφαλή απέναντι στους πεζούς και μάλιστα πρώτευσε στην προστασία του αυχένα στα μικρομεσαία το 2006.
                      Η διαφορά είναι ότι πλέον το έχουμε επίσημα αποδεδειγμένο και από τον πλέον αξιόπιστο ( ;;; ) φορέα στην Ευρώπη.
                      Αυτά ως ετεροχρονισμένη απάντηση σ' εκείνους που στο παρελθόν πιπίλιζαν την καραμέλα της διαφοράς στην ασφάλεια ανάμεσα στα 4,5 αστέρια και τα... 4,6 ειρωνευόμενοι τόσο εμάς τους ιδιοκτήτες όσο και την χόντα συνολικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        http://www.aldi-greece.gr/gr/html/offers/58_8554.htm


                        Συσκευασία 6 τεμ.

                        Οπως βλέπεις μπορούσε να πάρει και έξι,,,,

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          volvozeus last edited by

                          Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                          Αυτό που δεν μας εξήγησαν ποτέ είναι πως ένα αυτοκίνητο που με την προηγούμενη λιγότερο αυστηρή δοκιμασία του ncap έπαιρνε -έστω και οριακά - 4 αστέρια τώρα παίρνει 5 στην πιο αυστηρή βαθμολόγηση δίχως αλλαγές στο αμάξωμα σε σχέση με το 2008. Τι άλλαξε κύριοι του ncap; Μήπως έμμεσα παραδέχεστε τον ελλειπή χαρακτήρα των μετρήσεων σας έως τώρα; Αν όχι, τότε τα πήρατε από την χόντα για να το βγάλετε 5στερο οπότε συμπεραίνουμε ότι τα παίρνετε και από τους υπολοίπους! Έτσι δεν είναι;
                          Μακάρι να διαβάσουμε ένα σχετικό άρθρο στους 4 τροχούς στο μέλλον ώστε να λυθούν οι όποιες απορίες μας.

                          Τα πρωτα ποτελεσματα του οργανισμου το 1997 ηταν ιδιαιτερα επιμορφωτικα για τα επιπεδα ασφαλειας των τοτε αυτοκινητων. Εκτοτε βλεποντας ολες οι εταιρειες οτι τα αστερια μπορουν να τα εκμεταλευτουν μαρκετινιστικα ωστε να πραγματοποιησουν καλυτερες πωλησεις το ολο συστημα εχασε το νοημα του. Ειναι γνωστα σε ολους πλεον τα δεδομενα των πειραματων και επομενως ειναι σε θεση να παρουσιασουν κατασκευες που στα συγκεκριμενα τεστ θα σκοραρουν τα 5 αστερακια και φυσικα εχει ως αποτελεσμα την δημιουργια ασφαλεστερων γενικα οχηματων. Ομως δεν γνωριζουμε τι θα συμβει σε περιπτωση που καποια απο τα δεδομενα αλλαξουν ή για συγκρουσεις αλλου τυπου. Για παραδειγμα οι οπισθιες συγκρουσεις. Εδω και χρονια καποιοι κατασκευαστες εχουν εξελιξει και τοποθετησει συστηματα που αποτρεπουν τους αυχενικους τραυματισμους σε αυτου του τυπου τις συγκρουσεις πραγμα ομως που δεν λαμβανονταν υποψην κατα την βαθμολογια του euroncap. Ετσι το οποιο πλεονεκτημα τους δεν προβαλοταν φεροντας ως επιχειρημα οτι και αυτοι οπως και οι υπολοιποι πηραν τελικα την ιδια βαθμολογια. Μολις προσφατα ξεκινησαν οι δοκιμες της παρεχωμενης ασφαλειας και μονο στα καθισματα (μη λαμβανοντας υποψην και την οποια οπισθια δομη του αυτοκινητου), οπου και ελαχιστα μοντελα καταφεραν να επιδειξουν αποτελεσματικοτητα. Αστειο ειναι επισης και το να απονεμονται 5 αστερια απο 4 απλα τοποθετοντας ενα buzzer για την υπενθυμιση των ζωνων ασφαλειας (BMW X5).

                          Για μένα πάντως τα πράγματα έχουν ως εξής: Το σιβικ στην τελευταία γενιά του ήταν ασφαλές για τους επιβάτες του, από τα πλέον ασφαλή απέναντι στους πεζούς και μάλιστα πρώτευσε στην προστασία του αυχένα στα μικρομεσαία το 2006.
                          Η διαφορά είναι ότι πλέον το έχουμε επίσημα αποδεδειγμένο και από τον πλέον αξιόπιστο ( ;;; ) φορέα στην Ευρώπη.
                          Αυτά ως ετεροχρονισμένη απάντηση σ' εκείνους που στο παρελθόν πιπίλιζαν την καραμέλα της διαφοράς στην ασφάλεια ανάμεσα στα 4,5 αστέρια και τα... 4,6 ειρωνευόμενοι τόσο εμάς τους ιδιοκτήτες όσο και την χόντα συνολικά.

                          Το ποσο ασφαλες ειναι ενα αυτοκινητο για τους πεζους το θεωρω λιγο περιττο. Οσο φιλικο και να ειναι ενα οχημα ενας πεζος ειναι υπερβολικα εκτεθιμενος απεναντι του και σε συνδυασμο με την ταχυτητα του δεν εχει ετσι κι αλλιως πολλες ελπιδες.
                          Οσο για τη Honda, εχει κανει πολυ σημαντικα βηματα προοδου στην ασφαλεια και αυτο δεν ειναι τυχαιο. Απο το 2000 ειναι απο τις λιγες εταιρειες που εχει στην ιδιοκτησια της ενα υπερσυγχρονο κεντρο δοκιμων προσκρουσεων και σε συνδυασμο με τη βαση δεδομενων που εχει ξεκινησει να δημιουργει απο πραγματικα ατυχηματα στην αμερικη, μονο θετικα αποτελεσματα μπορει να εχει στην παρεχωμενη ασφαλεια των οχηματων της. Τα σχολια ομως για προγενεστερα μοντελα της ηταν απολυτως δικαιολογημενα.

                          http://corporate.honda.com/safety/detai ... d=research

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            Το ποσο ασφαλες ειναι ενα αυτοκινητο για τους πεζους το θεωρω λιγο περιττο.

                            mas μιλάς΄ως πεζός.... ??? στην πολη σε χαμηλες ταχυτητες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              volvozeus last edited by

                              Ο χρήστης coyote έγραψε:
                              [

                              Το ποσο ασφαλες ειναι ενα αυτοκινητο εσυ το μετρας απο την ασφαλεια που προσφερει στους πεζους ή στους επιβατες? Δεν νομιζω οτι κανενας θα επιλεξει βαση του πρωτου γι αυτο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                                [

                                Το ποσο ασφαλες ειναι ενα αυτοκινητο εσυ το μετρας απο την ασφαλεια που προσφερει στους πεζους ή στους επιβατες? Δεν νομιζω οτι κανενας θα επιλεξει βαση του πρωτου γι αυτο.

                                οχι ρε φίλε αλλά καλό ειναι να μην εχει στο σποιλερ σου 2 καρφάκια.... !!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-dimou last edited by

                                  Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                  [

                                  Το ποσο ασφαλες ειναι ενα αυτοκινητο εσυ το μετρας απο την ασφαλεια που προσφερει στους πεζους ή στους επιβατες? Δεν νομιζω οτι κανενας θα επιλεξει βαση του πρωτου γι αυτο.

                                  οχι ρε φίλε αλλά καλό ειναι να μην εχει στο σποιλερ σου 2 καρφάκια.... !!!

                                  Πάντως για μένα πάντα έχει μεγάλη σημασία και η φιλικότητα με τον πεζό. Άλλο πράγμα να τον θερίζεις λες και είσαι ο χάρος και άλλο πράγμα να υπάρχει μία πιο φιλική αντιμετώπιση. Είναι πολύ σημαντική η ανθρώπινη ζωή και προτιμώ να πληρώσω κάτι παραπάνω αρκεί να γνωρίζω ότι δεν θα θερίσω κόσμο είτε από σφάλμα μου (και να το έχει στη συνείδηση μου) είτε ακούσια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    spyros-s last edited by

                                    Πάντως απορώ με τον Σαρακάκη που δεν έσπευσε τότε ή τώρα να εκμεταλλευτεί διαφημιστικά την πρωτιά του σιβικ στο θέμα της προστασία τους αυχένα...σας θυμίζω τα αποτελέσματα του 2007...(Το μικρότερο νούμερο σημαίνει καλύτερη επίδοση)

                                    Volvo V50 4
                                    Volvo S80 2007 6
                                    Saab 9-3 10
                                    Honda Civic 13
                                    Mazda 5 13
                                    Peugeot 307 14
                                    Ford Focus II 16
                                    Ford S-Max 16
                                    Opel Corsa 16
                                    Land Rover Discovery III 17
                                    Subaru Legacy 21
                                    Volkswagen Passat 21
                                    Renault Clio l 22
                                    Toyota Prius 24
                                    Seat Altea 24
                                    Mercedes A-Klass 25
                                    Audi A6 25
                                    Volkswagen Golf 25
                                    Mercedes C-Klass 26
                                    Audi A4 26
                                    Fiat Grande Punto 27
                                    Lexus IS 27
                                    Nissan Almera 29
                                    Citroën C1 30
                                    Toyota Yaris 30
                                    Škoda Octavia 31
                                    Mercedes M-Klass 31
                                    BMW 3-Serie 31
                                    BMW 5-Serie 32
                                    Citroën C5 32
                                    Opel Astra* 32
                                    Volkswagen Fox 32

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-dimou last edited by

                                      Διότι έλαχιστη σημασία έχει Σπύρο σε μία εταιρεία που πουλά sportiveness να ασχολείται με το σβέρκο του οδηγού σε οπίσθια πρόσκρουση.

                                      Τώρα στα άλλα που αναφέρεις περί 4.4 και 4.6 άστρων. Απλά όταν το Euroncap έφυγε από το σκεπτικό 'παθητική ασφάλεια' και έθεσε το σκεπτικό 'παθητική με ολίγη ενεργητική' οχήματα που οριακά βρισκόντουσαν στον ρουμβικώνα αλλά προσέφεραν τον απαραίτητο εξοπλισμό που βοηθά στην ενεργητική ασφάλεια απλά τον διάβηκαν.

                                      Το ενδιαφέρον θα είναι να υποβαθμίσουν το GOLF V από τα 5 στα 4 καθώς δεν έχει ESP standard παρά μόνον σε ελάχιστες αγορές....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Γιατί, ισχύουν οι αλλαγές για τις προηγούμενες δοκιμές;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                          Γιατί, ισχύουν οι αλλαγές για τις προηγούμενες δοκιμές;

                                          Μόνον αν το ζητήσει ο κατασκευαστής....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spyros-s last edited by

                                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                            Διότι έλαχιστη σημασία έχει Σπύρο σε μία εταιρεία που πουλά sportiveness να ασχολείται με το σβέρκο του οδηγού σε οπίσθια πρόσκρουση.

                                            Τώρα στα άλλα που αναφέρεις περί 4.4 και 4.6 άστρων. Απλά όταν το Euroncap έφυγε από το σκεπτικό 'παθητική ασφάλεια' και έθεσε το σκεπτικό 'παθητική με ολίγη ενεργητική' οχήματα που οριακά βρισκόντουσαν στον ρουμβικώνα αλλά προσέφεραν τον απαραίτητο εξοπλισμό που βοηθά στην ενεργητική ασφάλεια απλά τον διάβηκαν.

                                            Το ενδιαφέρον θα είναι να υποβαθμίσουν το GOLF V από τα 5 στα 4 καθώς δεν έχει ESP standard παρά μόνον σε ελάχιστες αγορές....

                                            Χρήστο εμένα δεν με νοιάζει τι θα κάνουν σ' ένα μοντέλο σαν το γκολφ 5 που δεν παράγεται πλέον
                                            Θυμάμαι όμως ότι η χόντα -από την παρουσίαση του πρωτότυπου σιβικ την άνοιξη του 2005- υποστήριζε ότι το αυτοκίνητο θα πάρει εύκολα και σίγουρα τα 5 αστέρια του euroncap. Μέχρι τότε κανένα μικρομεσαίο ιαπωνικό δεν είχε λάβει την συγκεκριμένη διάκριση και αυτή θα ήταν σημαντική για το νέο μοντέλο και την αποδοχή του στην αγορά της Ευρώπης. Οι κύριοι αντίθετα του euroncap έβγαλαν οριακά 4στερο το σιβικ για την μετατόπιση 2 χιλιοστών του πεντάλ και για ένα χτύπημα στο γόνατο που ποτέ δεν κατάλαβα ενώ χρησιμοποίησαν δεξιοτίμονο σιβικ στο τεστ(Ακόμα δεν ξέρω γιατί). Οι ίδιοι βέβαια παραδέχτηκαν την ανωτερότητα του σε θέματα προστασίας πεζών και ανήλικων πίσω επιβατών(στοιχεία που τότε το έφερναν στην κορυφή των μικρομεσαίων στους συγκεκριμένους τομείς) όμως τα 4 αστέρια παρέμειναν αποτελώντας αρνητικό παράγοντα για την απόκτηση του. Επειδή είμαι παλαιό μέλος στο civinfo θυμάμαι τις έντονες αντιδράσεις που είχε προκαλέσει τότε αυτή η αντιμετώπιση αλλά και πολλούς που έλεγαν ότι δεν θα το επέλεγαν αν το ήξεραν.Αρκετοί μάλιστα έγραφαν ότι η χόντα τους κορόιδεψε. Ξέρετε ότι στους πωλητές της Ευρώπης αυτά αποτελούν μαρκετινίστικα τρυκ. Για φανταστείτε λοιπόν πως θα ήταν αν ο κόσμος ήξερε ότι το σιβικ είναι ΣΥΝΟΛΙΚΑ πιο ασφαλές από το γκολφ για παράδειγμα...Θα τολμούσαν να κάνουν άραγε το αντίθετο;
                                            Είμαι σίγουρος πως όχι γιατί η vw θα τους τσάκιζε στα δικαστήρια μετά! Θα τολμούσαν να χτυπήσουν λόγουχάρη την παραπαίουσα gm λέγοντας εκ των υστέρων ότι το αυτοκίνητο της είναι λιγότερο ασφαλές από όσο νόμιζαν ή ακόμα και την audi με το premium Α3;
                                            Γιατί εφόσον τα μοντέλα αυτά είναι σε κυκλοφορία ακόμα δεν τα ξανατεσταρουν για ν' αποκαταστήσουν την αλήθεια; Αυτές Χρήστο είναι οι επιφυλάξεις μου για τον euroncap ο οποίος αποδεικνύει ότι δεν είναι τόσο ανεξάρτητος όσο νομίζαμε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 380
                                            • 381
                                            • 382
                                            • 383
                                            • 384
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 382 / 390
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr