-
Ξαναρωταω εγω: Ιταλακια τι θα προτιμουσες αντι της 147 για τα μετρα της εποχης, κατηγοριας και χρηματων της;
Αν αποφυγεις παλι να απαντησεις και σκασεις ξανα με καμια ατακα του τυπου 'δεν ειναι alfa romeo', απλα θα εισαι αλλο ενα trollακι αποτυγχημενο. Οταν λες κατι εχεις να το στηριξεις και αντιπροτεινεις. Κανε το λοιπον -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε σχέση με τους ανταγωνιστές του όταν παρουσιάστηκε (και όχι μόνο), μια χαρά πήγαινε, αρκεί να το δούλευες ως υψηλόστροφο.αυτο ειπα κι εγω λιγο πριν,οτι επρεπε να το πιεζεις πανω απο 4000στλ για να παει καπως.
-
drdino μιας και εσυ εισαι ειδικος στα 307 αν μπορεις δες λιγο σε παρακαλω στο peugeot forum μου συναιβει κατι με το 307 μου δες το λιγο....ευχαριστω
ΤΕΛΕΙΩΣ -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Ξαναρωταω εγω: Ιταλακια τι θα προτιμουσες αντι της 147 για τα μετρα της εποχης, κατηγοριας και χρηματων της;
Αν αποφυγεις παλι να απαντησεις και σκασεις ξανα με καμια ατακα του τυπου 'δεν ειναι alfa romeo', απλα θα εισαι αλλο ενα trollακι αποτυγχημενο. Οταν λες κατι εχεις να το στηριξεις και αντιπροτεινεις. Κανε το λοιπονaudi a3 .ford focus 1.6,corolia 1.6g6,fiat pynto 1.8.
-
COROLLA ????
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Ξαναρωταω εγω: Ιταλακια τι θα προτιμουσες αντι της 147 για τα μετρα της εποχης, κατηγοριας και χρηματων της;
Αν αποφυγεις παλι να απαντησεις και σκασεις ξανα με καμια ατακα του τυπου 'δεν ειναι alfa romeo', απλα θα εισαι αλλο ενα trollακι αποτυγχημενο. Οταν λες κατι εχεις να το στηριξεις και αντιπροτεινεις. Κανε το λοιπονaudi a3 .ford focus 1.6,corolia 1.6g6,fiat pynto 1.8.
Οταν ειχα την 147 χαβαλε εκανα και στα 3 (εκτως του πουντο που δεν ειχα τυχει ποτε)
Μονο η Corolla ηταν ανταγωνιστικη και αυτη μεχρι τα 100.Η ΜΙΤΟ GTA οπως αναφερθηκε στην παρουσιαση της στην Γενευη εχει 0-100 σε 5 δευτερολεπτα και τελικη που αγγιζει τα 250.
-
Γιατί, τα Punto HGT και Α3 σε σε προβληματίζουν;
Παίδες, ας επανέλθουμε στα της MiTo όμως.
-
ΕΙΧΕ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΜΑ Η COROLA?????
ΣΩΣΤΟΣ λοιπον σαν την gta τιποτα στην αγορα μεχρι σημερα .- -
mito gta
βαρος περιπου στα 1050 κιλα.. -
Ο χρήστης tonionio έγραψε:
Οταν ειχα την 147 χαβαλε εκανα και στα 3 (εκτως του πουντο που δεν ειχα τυχει ποτε)
Μονο η Corolla ηταν ανταγωνιστικη και αυτη μεχρι τα 100.Η ΜΙΤΟ GTA οπως αναφερθηκε στην παρουσιαση της στην Γενευη εχει 0-100 σε 5 δευτερολεπτα και τελικη που αγγιζει τα 250.
Επειδή όμως τη MiTo θα τη συνοδεύει το GTA και όχι το OPC, τα 0-100, τα 250 και οι χαβαλέδες που αναφέρεις ενδιαφέρουν λιγότερο ίσως από το πως περνάει η δύναμη στο δρόμο.
-
Συμφωνω μαζι σου μιας και τετοια αυτοκινητα δεν υπαρχει λογος να τα κυνηγας 1ες 2ες.
Τα στοιχεια αυτα τα ανεφερα για να σταματησω να ειμαι offtopic και να συνεχιζει η συζητηση για την MiTo GTA.Ουτε καν με την απλη ΜιΤο δεν αξιζει ψαχνεις το 0-100..Τζαμπα ταλαιπωρια για το αυτοκινητο.
Για το πως θα περναει η δυναμη στον δρομο ειναι αξιο αποριας και απο εμενα...Αν και αναφερεται οτι την δυσκολη δουλεια φερουν εις περας τα ηλεκτρονικα της GTA.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Δικηγόρος χρειάζεται και για τα σχόλια στο alfisti.gr πάλι;
Τα σχόλια του Italakia είναι εκτός τόπου και χρόνου πάντως. Ναι, χαμηλά ήταν ψοφίμι ολκής, ειδικά σε σχέση με το πώς πήγαινε έτσι και στρόφαρες το μοτέρ. Απέναντι στα προηγούμενα (και τωρινά) αστρα, γκολφ 4 και κακό συναπάντημα ήταν αμαξάρα.
μα εγω δεν εβγαλα αχρηστο το αμαξι απλως ειπα οτι δεν παει στον δρομο και οτι δεν μου αρεσει.που το βλεπεις το εκτος τοπου και χρονου.δεν ειπα οτι δεν εχει κρατηματα και φρενα.
κατσε φίλε γιατι θα μας τρελάνεις...το εχω το αμάξι! δεν έχει φρένα..? το χεις διαπιστώσει???
-
αυτο ειπα κι εγω οτι εχει κρατηματα και φρενα,μαλλον μπερδευτικες.
-
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αυτο ειπα κι εγω οτι εχει κρατηματα και φρενα,μαλλον μπερδευτικες.ok
-
μήπως υπάρχει κάπου η παρουσιαση της μιτο GTA γιατι δεν την πρόλαβα..? κοιταξα youtube αλλα δεν βρίκα κάτι..γενικοτερα υπάρχει τπτ νέο στο ιντερνετ?
-
Ο χρήστης tonionio έγραψε:
Συμφωνω μαζι σου μιας και τετοια αυτοκινητα δεν υπαρχει λογος να τα κυνηγας 1ες 2ες.
Τα στοιχεια αυτα τα ανεφερα για να σταματησω να ειμαι offtopic και να συνεχιζει η συζητηση για την MiTo GTA.Ουτε καν με την απλη ΜιΤο δεν αξιζει ψαχνεις το 0-100..Τζαμπα ταλαιπωρια για το αυτοκινητο.
+1
Για το πως θα περναει η δυναμη στον δρομο ειναι αξιο αποριας και απο εμενα...Αν και αναφερεται οτι την δυσκολη δουλεια φερουν εις περας τα ηλεκτρονικα της GTA.
Άν κρίνω από την απλή MiTo και τα Abarth, θέμα αποτελεσματικότητας δε νομίζω πως θα προκύψει. Στο θέμα της πληροφόρησης και της γενικότερης «αίσθησης» είναι το μεγάλο ερωτηματικό για εμένα καθώς θεωρώ πως η GTA ΠΡΕΠΕΙ να καταφέρνει να μεταδώσει τον «ενθουσιασμό» της όλης κατασκευής ακόμη και σε μια απλή βόλτα. Οι απλές εκδόσεις της MiTo πάσχουν λιγάκι σε αυτόν τον τομέα ενώ αντιθέτως δείχνουν τα δόντια τους όταν πραγματικά πιεστούν. Υπάρχει βέβαια το ελαφρυντικό του αυτοκινήτου που απευθύνεται στο σύνολο των οδηγών, η GTA όμως οφείλει να διαφέρει(όχι εμφανησιακά και μόνο βέβαια). Αυτή είναι η άποψη μου...
-
Συμφωνω και επαυξανω μιας και ειμαι κατοχος ΜιΤο πλεον.
Εμενα αυτη η προσαρμοστικοτητα της απλης με εχει βολεψει παντως.Τωρα για την GTA εχεις δικιο και **ΠΡΕΠΕΙ **να διαφερει και **θα **διαφερει κατα πολυ...Εχουν πιασει το νοημα οι μακαροναδες και πιστευω στην περιπτωση της ΜιΤο GTA το αποτελεσμα θα ειναι αξιοζηλευτο.(Ετσι θελω να πιστευω δηλαδη μπας και την παρω:P )
-
Ο χρήστης tonionio έγραψε:
Συμφωνω και επαυξανω μιας και ειμαι κατοχος ΜιΤο πλεον.
Εμενα αυτη η προσαρμοστικοτητα της απλης με εχει βολεψει παντως.Καλά χιλιόμετρα τότε
Και εμένα, μια άσπρη δε θα με χαλούσε ιδιαίτερα να σου πω... -
Ασπρη την εχω με 18αρες
Eυχαριστω για τις ευχες:D
Alfa Romeo Mi.Τo 2008