-
Σε μπελάδες ΔΕΝ μπαίνεις... δεν έχεις κανένα πρόβλημα με την προκαταβολή...
Η Opel δεν κλείνει... εδώ δεν κλείνει η Saab στην ουσία...που είναι βιοτεχνία μπροστά στην Opel...Άμα κάνεις υπομονή αυτή τη στιγμή...2 πράγματα μπορεί να συμβούν
1. Ανάκαμψη της οικονομίας και ανέβασμα των τιμών
2. Πτώση στις τιμές μεταχειρισμένων και χάσιμο από την πώληση του παλιού αυτοκινήτου'Ηδη από Μάρτιο αν δεν κάνω λάθος...οι τιμές θα 'τσιμπίσουν' λίγο προς τα πάνω...
-
ακουσα οτι η οπελ θα φυγει απο την ομπρελα της gm και οτι θα συνεχισει μονη της ....κατι που κατα την αποψη μου ειναι καλο απο την σκοπια του οτι δεν θα εχει αφεντηκα πανω απο το κεφαλι της χαραζοντας την δικη της στρατηγική στην πορεια που θελει να ακολουθησει και δεν θα παιξει ρολο badge
αλλα και εγω πιστευω ειναι φρόνιμο να πρυτανεύσει η υπομονή για λιγο καιρο γιατι θα τεθει θεμα κεφαλαίων ,αν και δεν πιστευω να κλεισει με καμια κυβερνηση απλα γινεται λογος για τους ατυχους εργαζομενους και το αν θα απολυθούν ..... (θα με πιάσουν τα κομμουνιστικά μου )το εσωτερικο ειναι εργο τεχνης με το μπεζ και το ξυλο ......καντε σύγκριση με την 7αρα και τη s class και θα δείτε οτι ειναι σχεδιαστικα με πολλα στοιχεία ρετρό πιο ανωτερο
-
Για κοιτάξτε και αυτό:
Αβέβαιο το μέλλον για τη GM
Η GM, η οποία έχει ήδη λάβει κρατική βοήθεια ύψους 13,4 δισ. δολαρίων, ανακοίνωσε ότι κατέγραψε ζημίες 9,6 δισ. δολαρίων το τελευταίο τρίμηνο του 2008.
Στην καθυστερημένη ετήσια έκθεση του ομίλου, ο οικονομικός διευθυντής Ρέι Γιανγκ και οι ελεγκτές της GM αναμένεται να αποφανθούν πόσο βιώσιμη είναι η αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτό θα εξαρτηθεί από το εάν θα λάβει πρόσθετη ενίσχυση 30 δισ. δολαρίων από την αμερικανική κυβέρνηση, καθώς και από την αποτελεσματικότητα του σχεδίου αναδιάρθρωσης που υπέβαλε την περασμένη εβδομάδα στην Ουάσιγκτον.
Την ίδια στιγμή, η Opel, καθώς και άλλες γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Volkswagen πανηγυρίζουν για την εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεών τους χάρη στο πρόγραμμα απόσυρσης των μοντέλων 10ετίας έναντι αποδοτικών μοντέλων με επιδότηση από τη γερμανική κυβέρνηση.Πηγή: The Guardian
Εγώ σας το λέω και πάλι...η Γερμανική κυβέρνηση δεν θα αφήσει να κλείσει καμία Γερμανική εταιρεία!
-
εδω τιποτα για απόσυρση????? ακουσα οτι στην γερμανια παιρνουν γυρω στα 2,500 ευρω(νομιζω) για την αγορα καθε καινούργιου αυτοκινητου...η γερμανια δεν παιζει και κινείται αποφασιστικα και σωστα.......βλ ελληνικα ομολογα
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
εδω τιποτα για απόσυρση????? ακουσα οτι στην γερμανια παιρνουν γυρω στα 2,500 ευρω(νομιζω) για την αγορα καθε καινούργιου αυτοκινητου...η γερμανια δεν παιζει και κινείται αποφασιστικα και σωστα.......βλ ελληνικα ομολογαΚαι μιάς και αναφέρθηκε και η Ελλάδα:
Κλιμακωτή απόσυρση αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας από το 2009
ΕΞΠΡΕΣ
12 Φεβ. 08Tο μέτρο της κλιμακωτής απόσυρσης των αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας από το 2009, με κίνητρα για την αντικατάστασή τους, είναι έτοιμο να εισαγάγει το υπουργείο Μεταφορών, σύμφωνα με τις δηλώσεις του αρμόδιου υπουργού Κωστή Χατζηδάκη κατά τη διάρκεια πρόσφατης εκδήλωσης της ΕΘΕΛ.
«Θέλουμε να συνδέσουμε τις μεταφορές με το περιβάλλον γιατί καμία σύγχρονη πολιτική δεν μπορεί να αγνοεί την περιβαλλοντική διάσταση. Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής, εξετάζουμε και την απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων που κατά τεκμήριο είναι και τα πιο ρυπογόνα. Βέβαια, δεν εξαρτάται μόνο από το υπουργείο Μεταφορών. Είναι ένα θέμα κατεξοχήν οικονομικό, που για αυτό τον λόγο συναρτάται με τις αρμοδιότητες του υπουργείου Οικονομικών και του ΥΠΕΧΩΔΕ», δήλωσε ο κ. Χατζηδάκης.
Αναλυτικότερα, η εφαρμογή του μέτρου –που αφορά περίπου 1 έως 1,5 εκατ. αυτοκίνητα– υπολογίζεται ότι θα αρχίσει από το 2009 για τα Ι.Χ. μη καταλυτικής τεχνολογίας (άνω της εικοσαετίας) και θα επεκταθεί για τα οχήματα μικρότερης ηλικίας (πρώτη γενιά καταλυτικών), σε βάθος 5ετίας.
Την παροχή κινήτρων εξετάζει επιτροπή για τις «πράσινες μεταφορές» για την αντικατάσταση των ρυπογόνων Ι.Χ.
Επίσης, ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι θα έρθει σε συνεννόηση με τις αρμόδιες υπηρεσίες και όλους τους εμπλεκομένους, προκειμένου να αρχίσουν σύντομα «τακτικοί και αυστηροί έλεγχοι» στους δρόμους, για ΚΤΕΟ, εκπομπές καυσαερίων και θορύβου.
Oσον αφορά τα κίνητρα που εξετάζονται για την αντικατάσταση των παλαιών αυτοκινήτων του στόλου, τρία είναι τα σημαντικότερα:
– Η μείωση των τελών ταξινόμησης για τα καινούργια οχήματα, ώστε το φορολογικό βάρος να μεταφέρεται από την κτήση στη χρήση του I.X.
– Ο καθορισμός του ύψους των τελών κυκλοφορίας, των ασφαλίστρων και ενδεχομένως των διοδίων, ώστε αυτά να είναι αντιστρόφως ανάλογα με την ηλικία των οχημάτων.
– Ο περιορισμός της κυκλοφορίας των παλαιών οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, αλλά και η εντατικοποίηση των ελέγχων από τα ΚΤΕΟ και την Τροχαία.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι στις αρχές του 2007 κυκλοφορούσαν 5.462.291 οχήματα, εκ των οποίων τα 1.419.000 είναι ηλικίας άνω των 15 ετών.
Από αυτά, τα 989.000 οχήματα, δηλαδή ποσοστό 23,5%, δεν διέθεταν καταλύτη και ήταν άνω των 18 ετών, ενώ άλλα 430.000 αυτοκίνητα, δηλαδή ποσοστό 10,2%, μεταξύ 15 και 18 ετών διέθεταν καταλύτη πρώτης γενιάς, ο οποίος θεωρείται ρυπογόνος.
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), η αγορά των καινούργιων επιβατηγών αυτοκινήτων κατέγραψε το 2007 αύξηση 4,5%, σε σύγκριση με το 2006, και ανέρχεται σε 279.794 αυτοκίνητα. Η αγορά των εισαγόμενων μεταχειρισμένων Ι.Χ. κατέγραψε αύξηση της τάξης του 2,4%, έναντι του 2006, φτάνοντας τα 38.333 οχήματα.
Oσο για την ανακύκλωση οχημάτων, σημειώνεται ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια έχει οδηγήσει στην απόσυρση περίπου 90.000 παλαιών οχημάτων, εκ των οποίων σχεδόν 50.000 αποσύρθηκαν πέρυσι, αριθμός κατά 65% αυξημένος συγκριτικά με το 2006.
Στο πλαίσιο μείωσης των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου στην Ελλάδα, το υπουργείο Μεταφορών εξετάζει την προώθηση στην ελληνική αγορά υβριδικών ταξί και λεωφορείων, όπως και βιοκαυσίμων.
Σημειώνεται ότι το Iδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ), σε παλαιότερη έκθεσή του για το ζήτημα της απόσυρσης των Ι.Χ, πρότεινε τη σταδιακή μείωση των τελών ταξινόμησης των νέων οχημάτων και τη μετάθεση του φορολογικού βάρους, από την κτήση, στη χρήση του αυτοκινήτου.
Η πολιτική αυτή, σύμφωνα με το ΙΟΒΕ, θα προσαρμόσει τη φορολογία των αυτοκινήτων στα πρότυπα που ακολουθούν άλλες προηγμένες χώρες της Ε.Ε. Σύμφωνα με την έκθεση, ο στόλος των επιβατικών αυτοκινήτων και των ελαφρών φορτηγών τα επόμενα χρόνια (έως το 2010) αναμένεται να αυξηθεί κατά 19,4%, σε σχέση με το 2006. Η ραγδαία αυτή αύξηση των κυκλοφορούντων επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών κατά 1 εκατ. οχήματα, μέσα σε τρία χρόνια, αναμένεται να έχει αρνητικές οικονομικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις.
Στους στόχους του υπουργείου Μεταφορών, πάντως, είναι το μέτρο της απόσυρσης ρυπογόνων οχημάτων να συνδυαστεί και με άλλες ενέργειες. Στο πλαίσιο αυτό, τις επόμενες ημέρες αναμένονται ανακοινώσεις σχετικά με τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων, καθώς και για την αύξηση του μήκους των λεωφορειολωρίδων.
Απ'ότι βλέπετε όμως... το θέμα έχει μείνει στάσιμο εδώ και 1 χρόνο!!!
-
O Σαρκοζί και η Μέρκελ συμφώνησαν από κοινού την απόσυρση στα 2 αυτά κράτη με στόχο να κυκλοφορήσει χρήμα στην αγορά. Το αποτέλεσμα ήταν, συν τοις άλλοις, περεταίρω αύξηση των πωλήσεων γερμανικών αυτοκινήτων κύρους στην Γαλλία και ενίσχυση των πωλήσεων των φθηνών μοντέλων στην Γερμανία με κύριους ωφελημένους τις VW, Opel, Honda και Toyota.
Χτες έγιναν πάλι δηλώσεις για το θέμα στην Ελλάδα, από τον αρμόδιο υποουργό Παπαθανασίου, που δήλωσε ότι δεν έχει ωριμάσει ακόμη το θέμα παρά την πτώση 40% στην αγορά. Μην παραλληλίζετε την Γαλλία και τη Γερμανία με την Ελλαδίτσα που δεν είναι αυτοκινητοπαραγωγός.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
O Σαρκοζί και η Μέρκελ συμφώνησαν από κοινού την απόσυρση στα 2 αυτά κράτη με στόχο να κυκλοφορήσει χρήμα στην αγορά. Το αποτέλεσμα ήταν περεταίρω αύξηση των πωλήσεων γερμανικών αυτοκινήτων κύρους στην Γαλλία και ενίσχυση των πωλήσεων των φθηνών μοντέλων στην Γερμανία με κύριους ωφελημένους τις VW, Opel, Honda και Toyota.Χτες έγιναν πάι δηλώσεις για το θέμα στην Ελλάδα, από τον αρμόδιο υποουργό Παπαθανασίου, που δήλωσε ότι δεν έχει ωριμάσει ακόμη το θέμα παρά την πτώση 40% στην αγορά. Μην παραλλίζετε την Γαλλία και τη Γερμανία με την Ελλαδίτσα που δεν είναι αυτοκινητοπαραγωγός.
Σωστό...η Ελλαδίτσα μας όμως κάνει εισαγωγές στα αυτοκίνητα... και από τις εισαγωγές αυτές το κράτος κερδίζει ένα πολύ αξιοσέβαστο ποσόν από τους εκτελωνισμούς! Αν σταματήσουν να έρχονται αυτοκίνητα, σταματάει και ένα μεγάλο μέρος από τα έσοδα του κράτους! Γι 'αυτό πρέπει να δοθούν κίνητρα για την ανάκαμψη της αγοράς!
-
να σου πω μια σκεψη μου ..... αυτα τα θα και θα κανουν μεγαλυτερο κακο στην αγορα αυτοκινητου παρα το να μην ειχαν ανακηρυχθεί τοσο πιο νωρις.....η καμπυλη ζητησης επομένως στην αγορα αυτοκινητων αλλαζει προς δυσμενέστερα ποσοστα διοτι το υπουργειο με αυτα τα θα κ θα και με τις καθυστερήσεις στο θεμα αποσυρση, στρεφει μια μεγαλη μεριδα του καταναλωτικού κοινου προς αναμονή και αναβολή των επικείμενων αγορών τους σε μελλοντικό χρονο κατι που σκοτώνει κυρίως τις αντιπροσωπείες (βλ.απολυμένους απο τις αντιπροσωπείες)
η γερμανια λειτούργησε ακαριαια πριν δημιουργηθουν καταστασεις και δεικτες στην οικονομια που ειναι απίστευτα δυσκολη η μεταβολη τους -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
να σου πω μια σκεψη μου ..... αυτα τα θα και θα κανουν μεγαλυτερο κακο στην αγορα αυτοκινητου παρα το να μην ειχαν ανακηρυχθεί τοσο πιο νωρις.....η καμπυλη ζητησης επωμενος στην αγορα αυτοκινητων αλλαζει προς δυσμενέστερα ποσοστα διοτι το υπουργειο με αυτα τα θα κ θα και με τις καθυστερήσεις στο θεμα αποσυρση, στρεφει μια μεγαλη μεριδα του καταναλωτικού κοινου προς αναμονή και αναβολή των επικείμενων αγορών τους σε μελλοντικό χρονο κατι που σκοτώνει κυρίως τις αντιπροσωπείες (βλ.απολυμένους απο τις αντιπροσωπείες)
η γερμανια λειτούργησε ακαριαια πριν δημιουργηθουν καταστασεις και δεικτες στην οικονομια που ειναι απίστευτα δυσκολη η μεταβολη τουςΕμ...τί να κάνουμε...οι Γερμανοί είναι ευέλικτοι... οι δικοί μας έχουν αρτηριοσκλήρυνση!
Και πράγματι... αυτά τα θα...που καλό κάνουν μόνο στους ίδιους τους εαυτούς τους σε προεκλογικές περιόδους...είναι καταστροφή για την οικονομία γιατί όπως είπες βάζουν πράγματι σε σκέψη τον απλό κοσμάκη, και εκεί που είχε βάλει στο μυαλό του να πάρει ένα αμαξάκι...κάθεται και περιμένει ΑΝ τελικά θα εφαρμοστεί η απόσυρση
-
-
Άσχετο...αλλά δεν ξέρω αν έχει να κάνει με 'υποχρεωτικές' άδειες προσωπικού στις αντιπροσωπείες... Προχτές πήγα στην έκθεση αυτοκινήτου που έχω παραγγείλει το Insignia μου, για να παραδώσω κάτι χαρτιά... μίλησα με τον υπεύθυνο, και τον ρώτησα πού είναι ο πωλητής που είχαμε κάνει την συμφωνία... μου απάντησε χαμογελώντας... 'Έχει άδεια αυτή την εβδομάδα... τον έχουμε στείλει για σκί'!!!
Θα ξαναπεράσω ίσως και αυτή την εβδομάδα από εκεί... ελπίζω να τον ξαναδώ τον άνθρωπο και να μην τον έφαγε η 'μαρμάγκα' -
-
Οι απολυμένοι από τις εμπορίες αυτοκινήτων στην Ελλάδα, είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στους άνεργους ή υποαπασχολούμενους στην οικοδομή και στον τουρισμό. Υπάρχει πρόβλημα αλλά μην το κάνουμε μείζον θέμα.
Σε πλήρη αντιδιαστολή, οι εργαζόμενοι στην αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας είναι λαοθάλασσα για τα μεγέθη της χώρας τους αλλά και της ΕΟΚ γενικότερα, εξ' ου και τα γρήγορα αντανακλαστικά των γερμανών οικονομολόγων.
Μια απόσυρση θα βοηθούσε εν μέρει ένα τμήμα της αγοράς, τα δημόσια έσοδα και το περιβάλλον, αλλά δεν θα προσέφερε κάτι το αναπτυξιακό, ούτε θα μείωνε σοβαρά την ανεργία ή θα βελτίωνε το εισόδημα της συντριπτικής πλειοψηφίας των συμπατριωτών μας αλλά και των συνταξιούχων. Στο φινάλε αυτός που έχει οικονομικές δυσκολίες θα μείνει με το αμαξάκι του άλλα δύο χρόνια ή, αν έχει μεγάλη ζημιά, θα βολευτεί με κάποιο μεταχειρισμένο. Έως και του κουτιού μπορεί να βρει σε καλή τιμή. Αυτοί που δεν έχουν οικονομικές δυσκολίες αν ζητάνε απόσυρση το κράτος πρέπει να τους ικανοποιήσει?
Χωρίς να είμαι ειδικός, ένα περισσότερο εντατικοποιημένο πρόγραμμα δημοσίων έργων, μία γενική αύξηση των δημοσίων δαπανών, μια σειρά φοροαπαλλαγών για ορισμένα πράγματα, νομίζω ότι θα προσέφεραν περισσότερα ωφέλη στην κρίση. -
Ευχαριστώ για τις ευχές σου φίλε μου...
Η πλάκα είναι πως επειδή είχα πάει αρκετές φορές εκεί μέχρι να το κλείσω είχαμε πιάσει και με το παλικάρι έτσι και μία ψιλοκουβεντούλα για τις συνθήκες εργασίας που αντιμετωπίζουμε καθημερινά,. Μάλίστα του είχε κάνει εντύπωση όταν του είπα πως εργάζομαι 11 χρόνια στην ίδια εταιρεία, και μου είχε πεί και εκείνος ότι τώρα σε αυτή την έκθεση που δουλεύει είναι πολύ ευχαριστημένος από τα αφεντικά του... ίδομεν... αλλά τί να κάνουμε; είναι τα σημεία των καιρών βλέπεις! -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Οι απολυμένοι από τις εμπορίες αυτοκινήτων στην Ελλάδα, είναι σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στους άνεργους ή υποαπασχολούμενους στην οικοδομή και στον τουρισμό. Υπάρχει πρόβλημα αλλά μην το κάνουμε μείζον θέμα.
Σε πλήρη αντιδιαστολή, οι εργαζόμενοι στην αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας είναι λαοθάλασσα για τα μεγέθη της χώρας τους αλλά και της ΕΟΚ γενικότερα, εξ' ου και τα γρήγορα αντανακλαστικά των γερμανών οικονομολόγων.
Μια απόσυρση θα βοηθούσε εν μέρει ένα τμήμα της αγοράς, τα δημόσια έσοδα και το περιβάλλον, αλλά δεν θα προσέφερε κάτι το αναπτυξιακό, ούτε θα μείωνε σοβαρά την ανεργία ή θα βελτίωνε το εισόδημα της συντριπτικής πλειοψηφίας των συμπατριωτών μας αλλά και των συνταξιούχων. Στο φινάλε αυτός που έχει οικονομικές δυσκολίες θα μείνει με το αμαξάκι του άλλα δύο χρόνια ή, αν έχει μεγάλη ζημιά, θα βολευτεί με κάποιο μεταχειρισμένο. Έως και του κουτιού μπορεί να βρει σε καλή τιμή. Αυτοί που δεν έχουν οικονομικές δυσκολίες αν ζητάνε απόσυρση το κράτος πρέπει να τους ικανοποιήσει?
Χωρίς να είμαι ειδικός, ένα περισσότερο εντατικοποιημένο πρόγραμμα δημοσίων έργων, μία γενική αύξηση των δημοσίων δαπανών, μια σειρά φοροαπαλλαγών για ορισμένα πράγματα, νομίζω ότι θα προσέφεραν περισσότερα ωφέλη στην κρίση.Η απόσυρση, συνήθως έχει να κάνει με τα πιό χαμηλά οικονομικά στρώματα... Το ίδιο είχε γινει και στις αρχές της 10ετίας του 90... τότε είχα πάρει το πρώτο μου αμαξάκι, με απόσυρση ένα Fiat Uno 1000cc το οποίο από 3.000.000δρχ που είχε, το είχα πάρει 2.300.000 αποσύροντας ένα Opel Kadett του 1978 που είχαμε στην οικογένεια. Επίσης βοηθάει και για την βελτίωση του περιβάλλοντος... αφού ξεφορτωνόμαστε πολλά ρυπογόνα οχήματα. Από εκεί και πέρα συμφωνώ απόλυτα ότι μέτρα ΠΡΕΠΕΙ να παρθούν σε όλους τους τομείς της οικονομίας που πάσχουν... απλά δεν το έθιξα γιατί εδώ μιλάγαμε για θέματα αυτοκίνησης κυρίως
-
Ναι είναι αυτονόητο πως για να σταθεροποιηθεί μια κατάσταση θελει μια συγκεκριμένη πολιτικη βουληση ,σε διαφορους βασικους πυλωνες της οικονομιας μιας χωρας....απλα το θεμα ηταν επικεντρομενο στο θεμα της αυτοκινησης ...και μην ξεχναμε οτι οι απολυμενοι στην Γερμανια πρεπει να υπολογίζονται παντα αναλογικα με τον πληθυσμό της χωρας καθως και με τον αριθμο των παραγωγικων μοναδων που διαθέτει.
Ακουσα πως τον ιανουαριο και μονο απολυθηκαν 500 υπαλληλοι απο αντιπροσωπείες αυτοκινητων μονο στην Αθηνα
Και μην ξεχνουμε οτι ενας απολυμενος εργαζομενος φερνει αρνητικα γεωμετρικα αποτελεσματα στην αγοραστικη δυναμη μιας οικονομιας ....δηλ μειωνει το εισοδημα αλλων τουλαχιστον δεκα εργαζομενων συνεπως δεν θεωρω ατοπο τον σχολιασμο μας σ ενα πιο ειδικο θεμα οπως την κατασταση των αντιπροσωπειών στην χωρα μας.
-
Ο χρήστης nickfast έγραψε:
Εντομεταξύ βλέπω μια σιγή στο forum τισ τελευταίες δύο ημέρες. Γιατί?
ρίξε μια ματιά στα τελευταία 15 περίπου μηνύματα και θα δεις το off topic σε όλο του το μεγαλείο..
Εχουμε αναλύσει την οικονιμική στρατηγική της ευρωπαϊκής ένωσης αλλά για το αντικείμενο της συζήτησης, τίποτα.... Δεν λέω πως είναι κακό, μα βρε παιδιά, εδώ υποτίθεται πως συζητάμε για το insignia και δεν αναλύουμε το πότε είναι καλό να αγοράσει κανείς ή να επενδύσει!
Λογικό λοιπόν επακόλουθο όσοι θέλουν απλά να αναλύσουν τα του συγκεκριμένου μοντέλου να μην έχουν και τόσο ενδιαφέρον στην υπάρχουσα συζήτηση....
....και μην τρέξει κανείς να μου πει πως η συζήτηση για την οικονομική κατάσταση της γερμανίας αφορά το insignia.... είναι τουλάχιστον αστείος αυτός ο ισχυρισμός, δεν νομίζετε;
....και γαι όσους αναρωτιούνται στο off topic για το εάν είναι καλύτερα να περιμένουν κι άλλο για την αγορά του αυτοκινήτου, τους προτείνω το εξής: περιμένετε 4 με 5 χρόνια ακόμη και αγοράστε ένα μεταχειρισμένο insignia σε εξευτελιστική τιμή μιας και θα έχει κλείσει και η opel και οι τιμές στα insignia θα έχουν κατρακυλήσει..... -
Ο χρήστης taoma έγραψε:
Εντομεταξύ βλέπω μια σιγή στο forum τισ τελευταίες δύο ημέρες. Γιατί?
....και γαι όσους αναρωτιούνται στο off topic για το εάν είναι καλύτερα να περιμένουν κι άλλο για την αγορά του αυτοκινήτου, τους προτείνω το εξής: περιμένετε 4 με 5 χρόνια ακόμη και αγοράστε ένα μεταχειρισμένο insignia σε εξευτελιστική τιμή μιας και θα έχει κλείσει και η opel και οι τιμές στα insignia θα έχουν κατρακυλήσει.....
Καλά, εσύ είσαι πολύ..... προχωρημένος !
-
http://www.kabeleins.de/auto/videos/son ... kel/19042/
-
Παιδιά να κάνω μια ερώτηση: Η κεντρική οθόνη στο insignia στην οποία σε όλες τις φωτο φαίνεται ότι είναι η οθόνη του Navigator τι δείχνει όταν δεν υπάρχει το Navigator; Στις φωτο φαίνεται ότι η οθόνη υπάρχει στις εκδόσεις πάνω από τη βασική.
Οδήγησα ένα insignia 1.8 edition και προσπαθώντας να συγκεντρωθώ στο αυτοκίνητο αγνόησα τελείως το ηχοσύστημα. Στο test drive μου η οθόνη έδειχνε το σήμα της opel σε μπλε φόντο, αναρωτιέμαι εκ των υστέρων αν εκεί φαίνονται τα στοιχεία από το ηχοσύστημα όταν αυτό είναι ενεργοποιημένο;;;; (αυτό τουλάχιστον υποθέτω). Ξέρει κάποιος κάτι σχετικό;;;
Opel Insignia