-
Γεια σε ολους,
εχω ενα στιλο 1.6 και αυτο που θελω να κανω ειναι να το ανεβασω λιγακι, οχι τρομερα πραγματα, γυρω στα 130 με 145 αλογα. Ψαχνω να βρω την πιο συμφερουσα οικονομικα αλλα και απο πλευρας αξιοπιστιας λυση. Δεν εχω προτιμηση σε τουρμπο η ατμοσφαιρικο, αρκει να κανει αυτο που θελω και να αποδιδει κατα προτιμηση στο φασμα των 2000-4500 στροφων. απευθυνομαι κυριως σε βελτιωτες, σε κατοχους του ιδιου αυτοκινητου με σχετικη εμπειρια, η σε οποιον πραγματικα γνωριζει το αντικειμενο και μπορει να μιλησει με αποτελεσματα και οικονομικα μεγεθη. ευχαριστω για το οποιο ενδιαφερον -
Γεια σε ολους,
εχω ενα στιλο 1.6 και αυτο που θελω να κανω ειναι να το ανεβασω λιγακι, οχι τρομερα πραγματα, γυρω στα 130 με 145 αλογα. Ψαχνω να βρω την πιο συμφερουσα οικονομικα αλλα και απο πλευρας αξιοπιστιας λυση. Δεν εχω προτιμηση σε τουρμπο η ατμοσφαιρικο, αρκει να κανει αυτο που θελω και να αποδιδει κατα προτιμηση στο φασμα των 2000-4500 στροφων. απευθυνομαι κυριως σε βελτιωτες, σε κατοχους του ιδιου αυτοκινητου με σχετικη εμπειρια, η σε οποιον πραγματικα γνωριζει το αντικειμενο και μπορει να μιλησει με αποτελεσματα και οικονομικα μεγεθη. ευχαριστω για το οποιο ενδιαφερον -
Γεια σε ολους,
εχω ενα στιλο 1.6 και αυτο που θελω να κανω ειναι να το ανεβασω λιγακι, οχι τρομερα πραγματα, γυρω στα 130 με 145 αλογα. Ψαχνω να βρω την πιο συμφερουσα οικονομικα αλλα και απο πλευρας αξιοπιστιας λυση. Δεν εχω προτιμηση σε τουρμπο η ατμοσφαιρικο, αρκει να κανει αυτο που θελω και να αποδιδει κατα προτιμηση στο φασμα των 2000-4500 στροφων. απευθυνομαι κυριως σε βελτιωτες, σε κατοχους του ιδιου αυτοκινητου με σχετικη εμπειρια, η σε οποιον πραγματικα γνωριζει το αντικειμενο και μπορει να μιλησει με αποτελεσματα και οικονομικα μεγεθη. ευχαριστω για το οποιο ενδιαφερον -
Ο χρήστης mihalis77 έγραψε:
Γεια σε ολους,Γεια χαρά!
εχω ενα στιλο 1.6 και αυτο που θελω να κανω ειναι να το ανεβασω λιγακι, οχι τρομερα πραγματα, γυρω στα 130 με 145 αλογα.
Α, δε ζητάς πολλά, μόνο 30%-45% αναβάθμιση
Για τέτοιο νούμερο, μάλλον για Turbo σε βλέπω...
-
Light turbo με T25 τουρμπινα, και πολυ ψαξιμο στα περιεργα ηλεκτρονικα του Stilo.
-
Πούλα το και πάρε κάτι άλλο! Η πλέον σίγουρη μετατροπή!
-
Αφού δεν έχεις προτίμηση σε ατμοσφαιρικό ή turbo, αλλαγη κινητήρα στον 1.8 με τα 130-133
Αν το ψάξεις θα δεις ότι τελικα συμφέρει
-
πρωτη επιλογη, αλλαγη κινητηρα με τον 1.8
δευτερη, 'light' turbo. με πιεση μεχρι 0.4 bar, χωρις να ανοιξεις κα8ολου την μηχανη κ με εργοστασιακη συμπιεση.Γνωμη μου.............η πρωτη επιλογη
-
[quote]πρωτη επιλογη, αλλαγη κινητηρα με τον 1.8
δευτερη, 'light' turbo. με πιεση μεχρι 0.4 bar, χωρις να ανοιξεις κα8ολου την μηχανη κ με εργοστασιακη συμπιεση.Γνωμη μου.............η πρωτη επιλογη
για τι λεφτα μιλαμε στην καθε περιπτωση??
-
φιλε μου αυτη ειναι δικη σου δουλεια να μαθεις
εξαρτατε απο τον μαντρα ποσο θα σου αφησει τον κινητηρα, απο τον μηχανικο που θα στον περασει......κτλ
απο την αλλη εξαρτατε ποσο θα βρεις την τουρμπινα, ποσο θα σου κοστισει η κατασκευη της πολλαπλης με την εξατμηση, πιος θα στο τουρμπισει....κτλοπως βλεπεις ειναι πολλοι παραγωντες.
καλο ψαξιμο
-
Ο χρήστης leoluton έγραψε:
.....
εξαρτατε απο τον μαντρα ποσο θα σου αφησει τον κινητηρα,
.....σε μαντρες βρισκεις κινητηρες? τι μαντρες? οχι με μεταχειρισμενα αυτοκινητα να φανταστω...
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
.....
εξαρτατε απο τον μαντρα ποσο θα σου αφησει τον κινητηρα,
.....οχι με μεταχειρισμενα αυτοκινητα να φανταστω...
καλα φανταστικες
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
τι μαντρες? -
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
τι μαντρες?
με μεταχειρισμενα ανταλαχτικα αυτοκινητων..............................
-
Προσωπική μου άποψη δώστο για ανταλλαγή και πάρε το 1.8 η διαφορά καινούργιου 1.6 full extra με 1.8 full extra ( έχει και ESP από οτι βλέπω το οποίο ελπίζω να απενεργοποιείται οταν το θέλει ο οδηγός...) είναι μόλις 3000 euro. Έτσι γλιτώνεις το ψάξιμο ( πολύ στην περίπτωση σου γιατί πόσα τροπέτα με τα όλα τους από Stilo 1.8 να υπάρχουν στην αγορά ) είσαι σίγουρος οτι έχεις καινούργιο και σε άριστη κατάσταση κινητήρα δεν ψάχνεις μάστορα να σου το περάσει ( να είναι καλός, να είναι φτηνος κλπ ) και δεν τρέχεις στη διεύθυνση συγκοινωνιών της νομαρχίας σου για να το δηλώσεις...και πίστεψε με αυτό είναι το χειρότερο κομμάτι από όλα τα παραπάνω.
-
Εχω Μπραβο 1600 και εχω να σου πω τα μοτερ εχουν μικρες διαφορες, και ξερω καλα οτι εχω κανει 135000χιλ, τα οποια εχουν γινει βαναυσα, εχω προγραμα ΒΕΜΠΕΡ και ρυθμιστη πιεσεις βενζινης, εκεντροφορους ΚΟΛΟΜΠΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ και ελευθερο τελικο, ενα σου λεω απο τις 2000ΜΕΧΡΙ7700 εχει παντου δυναμη και δεν με πειραζει ποσα αλογα εχει, αλλα οτι κανω αυτο που γουσταρω αξιοπειστα, ειναι απο τα καλυτερα μοτερ γιαυτο κρατα το δεν θα το μετανιωσεις. ο αδερφος μου εχει πουντο τουρμπο, ενα μιυ λεει οτι το μπραβο πυροβολαει!!!!
FIAT STILO 100 ZHTAEI ΓΚΑΖΙΑ