[quote]πρωτη επιλογη, αλλαγη κινητηρα με τον 1.8
δευτερη, 'light' turbo. με πιεση μεχρι 0.4 bar, χωρις να ανοιξεις κα8ολου την μηχανη κ με εργοστασιακη συμπιεση.
Γνωμη μου.............η πρωτη επιλογη
για τι λεφτα μιλαμε στην καθε περιπτωση??
[quote]πρωτη επιλογη, αλλαγη κινητηρα με τον 1.8
δευτερη, 'light' turbo. με πιεση μεχρι 0.4 bar, χωρις να ανοιξεις κα8ολου την μηχανη κ με εργοστασιακη συμπιεση.
Γνωμη μου.............η πρωτη επιλογη
για τι λεφτα μιλαμε στην καθε περιπτωση??
Γεια σε ολους,
εχω ενα στιλο 1.6 και αυτο που θελω να κανω ειναι να το ανεβασω λιγακι, οχι τρομερα πραγματα, γυρω στα 130 με 145 αλογα. Ψαχνω να βρω την πιο συμφερουσα οικονομικα αλλα και απο πλευρας αξιοπιστιας λυση. Δεν εχω προτιμηση σε τουρμπο η ατμοσφαιρικο, αρκει να κανει αυτο που θελω και να αποδιδει κατα προτιμηση στο φασμα των 2000-4500 στροφων. απευθυνομαι κυριως σε βελτιωτες, σε κατοχους του ιδιου αυτοκινητου με σχετικη εμπειρια, η σε οποιον πραγματικα γνωριζει το αντικειμενο και μπορει να μιλησει με αποτελεσματα και οικονομικα μεγεθη. ευχαριστω για το οποιο ενδιαφερον
Γεια σε ολους,
εχω ενα στιλο 1.6 και αυτο που θελω να κανω ειναι να το ανεβασω λιγακι, οχι τρομερα πραγματα, γυρω στα 130 με 145 αλογα. Ψαχνω να βρω την πιο συμφερουσα οικονομικα αλλα και απο πλευρας αξιοπιστιας λυση. Δεν εχω προτιμηση σε τουρμπο η ατμοσφαιρικο, αρκει να κανει αυτο που θελω και να αποδιδει κατα προτιμηση στο φασμα των 2000-4500 στροφων. απευθυνομαι κυριως σε βελτιωτες, σε κατοχους του ιδιου αυτοκινητου με σχετικη εμπειρια, η σε οποιον πραγματικα γνωριζει το αντικειμενο και μπορει να μιλησει με αποτελεσματα και οικονομικα μεγεθη. ευχαριστω για το οποιο ενδιαφερον
ναι ειναι καλυτερο, αλλα απο οτι μπορω να ξερω δεν επηρεαζει την συμπεριφορα του ελαστικου. ειναι μονο καλο απο την αποψη οτι το αζωτο ειναι σχετικα αδρανες αεριο καιδεν οξειδωνει, σεν αντιθεση με τον αερα που περιεχει Ο2, αρα εχεις μεγαλυτερη δειαρκεια ζωης της γομας του ελαστικου