Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    mihalis77

    @mihalis77

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mihalis77 Unfollow Follow

    Latest posts made by mihalis77

    • RE: FIAT STILO 100 ZHTAEI ΓΚΑΖΙΑ

      [quote]πρωτη επιλογη, αλλαγη κινητηρα με τον 1.8
      δευτερη, 'light' turbo. με πιεση μεχρι 0.4 bar, χωρις να ανοιξεις κα8ολου την μηχανη κ με εργοστασιακη συμπιεση.

      Γνωμη μου.............η πρωτη επιλογη

      για τι λεφτα μιλαμε στην καθε περιπτωση??

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mihalis77
    • FIAT STILO 100 ZHTAEI ΓΚΑΖΙΑ

      Γεια σε ολους,
      εχω ενα στιλο 1.6 και αυτο που θελω να κανω ειναι να το ανεβασω λιγακι, οχι τρομερα πραγματα, γυρω στα 130 με 145 αλογα. Ψαχνω να βρω την πιο συμφερουσα οικονομικα αλλα και απο πλευρας αξιοπιστιας λυση. Δεν εχω προτιμηση σε τουρμπο η ατμοσφαιρικο, αρκει να κανει αυτο που θελω και να αποδιδει κατα προτιμηση στο φασμα των 2000-4500 στροφων. απευθυνομαι κυριως σε βελτιωτες, σε κατοχους του ιδιου αυτοκινητου με σχετικη εμπειρια, η σε οποιον πραγματικα γνωριζει το αντικειμενο και μπορει να μιλησει με αποτελεσματα και οικονομικα μεγεθη. ευχαριστω για το οποιο ενδιαφερον

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mihalis77
    • RE: FIAT STILO 100 ZHTAEI ΓΚΑΖΙΑ

      Γεια σε ολους,
      εχω ενα στιλο 1.6 και αυτο που θελω να κανω ειναι να το ανεβασω λιγακι, οχι τρομερα πραγματα, γυρω στα 130 με 145 αλογα. Ψαχνω να βρω την πιο συμφερουσα οικονομικα αλλα και απο πλευρας αξιοπιστιας λυση. Δεν εχω προτιμηση σε τουρμπο η ατμοσφαιρικο, αρκει να κανει αυτο που θελω και να αποδιδει κατα προτιμηση στο φασμα των 2000-4500 στροφων. απευθυνομαι κυριως σε βελτιωτες, σε κατοχους του ιδιου αυτοκινητου με σχετικη εμπειρια, η σε οποιον πραγματικα γνωριζει το αντικειμενο και μπορει να μιλησει με αποτελεσματα και οικονομικα μεγεθη. ευχαριστω για το οποιο ενδιαφερον

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mihalis77
    • RE: Άζωτο... αντι για αέρα στα λάστιχα!!!!!!!!

      ναι ειναι καλυτερο, αλλα απο οτι μπορω να ξερω δεν επηρεαζει την συμπεριφορα του ελαστικου. ειναι μονο καλο απο την αποψη οτι το αζωτο ειναι σχετικα αδρανες αεριο καιδεν οξειδωνει, σεν αντιθεση με τον αερα που περιεχει Ο2, αρα εχεις μεγαλυτερη δειαρκεια ζωης της γομας του ελαστικου

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mihalis77
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr