-
Τιποτα λιγοτερο, τιποτα περισσοτερο. Πραγματα που καναμε με το αυτοκινητο μας κ 8α μας μεινουν α3εχαστα. Ειτε καλα που τονωνουν το η8ικο μας, ειτε κακα που μας να σκεφτουμε τι καναμε κ μας εκαναν καλυτερους οδηγους εν τελει. (περιλαμβανονται κ οι καφριλες)
-
Τιποτα λιγοτερο, τιποτα περισσοτερο. Πραγματα που καναμε με το αυτοκινητο μας κ 8α μας μεινουν α3εχαστα. Ειτε καλα που τονωνουν το η8ικο μας, ειτε κακα που μας να σκεφτουμε τι καναμε κ μας εκαναν καλυτερους οδηγους εν τελει. (περιλαμβανονται κ οι καφριλες)
-
Τιποτα λιγοτερο, τιποτα περισσοτερο. Πραγματα που καναμε με το αυτοκινητο μας κ 8α μας μεινουν α3εχαστα. Ειτε καλα που τονωνουν το η8ικο μας, ειτε κακα που μας να σκεφτουμε τι καναμε κ μας εκαναν καλυτερους οδηγους εν τελει. (περιλαμβανονται κ οι καφριλες)
-
Κάποτε ήμουν με συγγενή,που του άρεσε να μπαίνει στο αντίθετο,για να τρομάζει τους διερχόμενους!
Εκεί στις στροφές της Βάρκιζας,όταν είχε μόνοένα όχημα στο αντίθετο,κατευθύνθηκε για πλάκα προς τα πάνω του.
Ο ηλικιωμένος οδηγός πρέπει να τρομοκρατήθηκε..
Ο συγγενής πλησίαζε κοντά στην πόρτα του άλλου αμαξιού και γύριζε το τιμόνι στο τέλος..
Το συνέχισε και με άλλα αμάξια,του άναβαν ταξιτζήδες τα φώτα..
Δε ξαναμπήκα στο αμάξι του άλλη φορά,έβρισκα δικαιολογίες πως δε μπορούσα..
Κρίμα είναι να μπαίνεις σε αμάξι άλλου και να καταλαβαίνεις αργά πως ..
έχεις μπλέξει! -
Στις ωραίες αλλά ανώριμες αναμνήσεις η διαδρομή από Θερμοπύλες (όπου αφέθηκαν οι γονιοί κλπ) μέχρι Άμφισσα (Μπράλος κλπ) με παλιά Mercedes με την οποία πέρασα στα στροφιλίκια στο κατέβασμα αυτοκίνητα που κανονικά δεν γίνεται.... και έπιασα ταχύτητες που δεν έχω ξαναπιάσει σε συγκεκριμένα σημεία με πολύ καλύτερα αυτοκίνητα....ήταν από τις φορές που γίνεσαι ένα με το αυτοκίνητο κι ο Θεός βοηθός....
Στις κάπως καφρίλες (ή ακόμα πιο ανώριμες στιγμές) σε ευθεία πολλών χιλιομέτρων νύχτα πλησιάζεις κάποιον (καλύτερα κάποιον φίλο), σβήνεις τα φώτα σου, αρχίζεις να τον περνάς (εφόσον δεν έρχεται κανένας από απέναντι) και όταν φτάσεις δίπλα του ανάβεις προβολείς ξαφνιάζοντάς τον.....
χμ, έχω χρόνια να το κάνω, έβγαζε αρκετό γέλιο!Στις παρά λίγο ατυχείς στιγμές η απόπειρα φρεναρίσματος με συμφοιτητές στο φοιτητικό σκαθάρι σε ζωηρό κατέβασμα από Πανόραμα προς Θεσ/κη όταν συνάντησα λεωφορείο σταματημένο σε στάση....και ενώ από απέναντι ερχόταν άλλο λεωφορείο! Η απόπειρα τελικά ολοκληρώθηκε επιτυχώς με μονοψήφιο αριθμό εκατοστών από τον προφυλαχτήρα του λεωφορείου.... Ήταν η πρώτη φορά που κατάλαβα ότι τα 4 ταμπούρα στα σκαθάρια εκτελούν τυπικά μόνο χρέη.... ...και γιατί οι 4Τ έλεγαν ότι τα δισκόφρενα είνα καλό πράμα....
Και η πρώτη φορά που ξεπέρασα την ένδειξη 200 (κοντέρ 210) στροφόμετρο κάπου ψηλά... στην κατηφόρα στα οινόφυτα με την Alfa Spider 1,6 ανοιχτός και πολύ ανεμοδαρμένος!
-
Μετά το κείμενο του onyx ! , θυμήθηκα τις 'Νυχτερινές Περιπολίες' (sic) της παρέας: Σβηστά φώτα, μέχρι να φτάσουμε δύο μέτρα από τον προπορευόμενο ή πέντε από τον απέναντι. Όλα αυτά με 'δανεικό' αυτοκίνητο, τις περισσότερες φορές ταξί Mercedes, αυτό με τα όρθια φανάρια, εποχή που ο κόσμος κυκλοφορούσε αμέριμνος αφού στους δρόμους είχε μικρό κλάσμα της σημερινής κίνησης.
Ρε, μυαλό..... -
τα παρακατω εγιναν με grand vitara 3dr 1.6.
κ μαλλον ειμαι στο ανωριμο μερος ως οδηγος. Πολυ λιγοτερο απο αλλους ομως. Συγγνωμη προκαταβολικα για το μαγε8ος του ποστ μου.ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
-
Στη διαδρομη απο την παραλια Καρα8ωνα προς Ναυπλιο(αναβαση) εχει μια μικρη φουρκετα κ ο δρομος ειναι φαρδυς σε ολο το μηκος του. Ερχομενος με 3η, πεφτω στα φρενα λιγο αργα κ κατεβαζω σε 2α. μετα σχεδον φουλ γκαζι κ το αυτοκινητο αρχιζει να υποστρεφει. Αφηνω στιγμιαια γκαζι κ μετα παλι στο πατωμα. Απο την κορυφη της φουρκετας μεχρι το τελος της πηγαινα με ισιο το τιμονι, ενω στο τελος μου πετα3ε κ λιγο κωλο.
-
Ημουν σε εναν κα8ετο δρομο της Κηφισίας στο Μαρουσι κ η8ελα να βγω κηφισιας. βλεπω απο μακρυα το φαναρι να ειναι πρασινο για αρκετη ωρα οποτε το πατησα λιγο για να το προλαβω. Λιγο πριν το φτασω αναψε πορτοκαλι(καμια περιπτωση να σταματησω), οποτε φρεναρω παλι, κατεβαζω σε 2α κ επιταχυνω. το αποτελεσμα ηταν να μπω στην κηφισιας με αναποδο τιμονι για τις 2 απο τις 3 λωριδες.
-
Η διαδρομη που εκανα ενα σαββατο πρωι που βαριομουν τη ζωη μου, απο ν.σμυρνη-σουνιο κ παλι πισω με μια σταση στη γλυφαδα να ανεφοδιαστω με καινουρια cd. Ηταν η διαδρομη που μπορω να πω με εκανε να μα8ω πολλα για τα ορια του αυτοκινητου κ κυριως τα δικα μου.(5 μηνες αφου πηρα το διπλωμα, τους 2,5 ημουν αγγλια)
-
Ειχα κανει μια σταση κ με το που επιστρεφω στο αυτοκινητο κ βαζω μπρος με προσπερναει ενα περιπολικο το οποιο πηγαινε αργα. ο δρομος ηταν μιας λωριδας με διπλες διαχωριστικες στη μεση(επαρχιακο χωριο), οποτε το τελευταιο πραγμα που η8ελα ηταν να τον ακολου8ησω. Ετσι μπαινω στο πρωτο ανοιγμα που βλεπω δε3ια κ για καλη μου τυχη ηταν ενα μεγαλο παρκινγκ για νταλικες με χαλικι. Εκει το σβουρι3α για πρωτη μου φορα. κι αυτο ε3αιτιας ενος στρουμφ.
-
τσαγιασα φιλους με διλιτρο 307 κ 1200αρι Punto. στο επομενο φαναρι που βρε8ηκαμε διπλα διπλα μαρσαρα αλλα δεν 3εκινησα.. μια φορα ειναι κυριακη
-
απο αραχωβα μεχρι λιγο πριν το χιονοδρομικο σε 14 λεπτα κ κατι.
-
Τελικιασμα στην γεματη με καμερες Αττικη οδο. Ακομα δε μου χει ερ8ει καμια φωτογραφια. Αν μου ρ8ει 8α μαι μαλλον με τη γλωσσα ε3ω Η συνεχεια ηταν σε τρελλους ρυ8μους μεσα σε κατι ελαιωνες που μας εβγαλαν παλι πισω στη μεση της Αττικης Οδου κ μετα προς Σαρωνιδα.
-
(8α πρεπε να το βαλω πιο ψηλα αλλα βαριεμαι να αλλαζω τους αρι8μους.) Ημουν αραχωβα κ επεστρεφα α8ηνα. ο δρομος μπλοκαρισμενος ε3αιτιας ενος πουλμαν κ 5 αυτοκινητων απο πισω. Στην πρωτη ευ8εια μετα το πρωτο τουνελ κανω 5πλη προσπεραση κ συνεχισα να κατεβαινω με οσα. απο πισω μου ηταν ενα Zafira OPC κ το οποιο αφηνω να με προσπερασει στην επομενη ευ8εια. Παρολο που ετρεχε δεν απομακρυνοταν πολυ απο μενα κ συνεχισαμε την καταβαση μεχρι τη λειβαδια μαζι(οπου προσπερνουσε κ δεν μπορουσα να περασω εγω με περιμενε). τρελα γκαζια. τρελα φρενα. τρελες προσπερασεις. Στη λειβαδια σταματησε για βενζινη κι εγω συνεχισα. δε μπορουσα να μην τον ευχαριστησω με ενα σινιαλο...
ΚΑΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
-
Στο δρομο προς το ε3οχικο του παππου μου εχουν φτια3ει καινουριο δρομο. ολο εχει τελεια ασφαλτο εκτος απο μια φουρκετα που λογω κατολισ8ησεων ειναι ακομη χωματινη. Ενω εγω πηγα να χαρω την πισω κινηση κ κανω μια ωραια υπερστροφη, στην επαναφορα με πεταει χαστουκι απο την αλλη κ πηγαινω κατευ8ειαν προς το βουνο. τελικα βρε8ηκα να κοιταω τα αστερια. ευτυχως υλικες ζημιες δεν ειχα. ευτυχως που εχω τζιπακι! το λα8ος μαλλον ηταν η πολλη φορα κ ισως αποτι λεει ο συνοδηγος οτι πατησα γκαζι πανω στην επαναφορα οποτε με πετα3ε απο την αλλη. εγω δε 8υμαμαι τι εκανα ακριβως αλλα το μα8ημα το πηρα.
-
Απο Αμφισσα προς Δελφους πρωι πρωι κι ενω ειχα ορε3εις, λιγο πριν την αρχη μιας στροφης ειχε παγο(πανω στο φρεναρισμα δηλαδη). Ευτυχως εφυγα ευ8εια μονο για 10-15 εκατοστα κ μπηκα κανονικα στι στροφη. ευτυχως.
-
μια φορα με κυνηγησε ενας μες στην εκαλη επειδη τραβη3α μια φωτογραφια κ νομιζε οτι τραβη3α αυτον. εγω δεν η3ερα γιατι με κυνηγουσε κ μου πηγε το σκ@το στην καλτσα. μεχρι που αναγκαστηκα να σταματησω σε φαναρι, οποτε κ του ε3ηγησα...
ευτυχως τα καλα ειναι περισσοτερα απο τα κακα. κ ειναι κ η ηλικια μου που αυτα τα βλεπω ως κατορ8ωματα κ με κανουν περηφανο. αν 8υμη8ω κατι αλλο 8α επανελ8ω. παρτε το σαν απειλη. συγγνωμη κ παλι για το μεγε8ος του ποστ..
-
-
πωω πωωω!! το κακομοιρο το vitara...
και εγω το ιδιο εχω, στην ασφαλτο το εχω φερει αρκετες φορες στα ορια του, ευτυχως δεν κυνδηνεψα ουτε εγω ουτε αλλος, αλλα εκει που το απολαυσα ηταν οταν το εφερα στα ορια του εκτως δρομου! μιλαμε για τρελες κλισεις!!!
τελως παντων οι πρωτες τρελες ηταν με ενα simca 1301 του πατερα μου, τα παντιληκια που εκανα δεν λες τιποτα!! την ειχα δει vatannen σε αγροτοδορομους του ασπροπυργου!!! ΑΑΑΧΧΧΧΧ τι ωραια χρονια!!!
οταν 5 ατομα καβαλουσαμε ενα παπακι 50αρι χωρις φωτα, και χωρις διπλομα,
οταν καταιβαιναμε τις κατηφορες με ενα 50αρι κροσακι περνοντας τις στροφες με την πισω ροδα στο οριο προσφυσης... δεν θυμαμαι αλλα
τι μαλακιες καναμε!!!!
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
τα παρακατω εγιναν με grand vitara 3dr 1.6.
κ μαλλον ειμαι στο ανωριμο μερος ως οδηγος. Πολυ λιγοτερο απο αλλους ομως. Συγγνωμη προκαταβολικα για το μαγε8ος του ποστ μου.ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
-
Στη διαδρομη απο την παραλια Καρα8ωνα προς Ναυπλιο(αναβαση) εχει μια μικρη φουρκετα κ ο δρομος ειναι φαρδυς σε ολο το μηκος του. Ερχομενος με 3η, πεφτω στα φρενα λιγο αργα κ κατεβαζω σε 2α. μετα σχεδον φουλ γκαζι κ το αυτοκινητο αρχιζει να υποστρεφει. Αφηνω στιγμιαια γκαζι κ μετα παλι στο πατωμα. Απο την κορυφη της φουρκετας μεχρι το τελος της πηγαινα με ισιο το τιμονι, ενω στο τελος μου πετα3ε κ λιγο κωλο.
-
Ημουν σε εναν κα8ετο δρομο της Κηφισίας στο Μαρουσι κ η8ελα να βγω κηφισιας. βλεπω απο μακρυα το φαναρι να ειναι πρασινο για αρκετη ωρα οποτε το πατησα λιγο για να το προλαβω. Λιγο πριν το φτασω αναψε πορτοκαλι(καμια περιπτωση να σταματησω), οποτε φρεναρω παλι, κατεβαζω σε 2α κ επιταχυνω. το αποτελεσμα ηταν να μπω στην κηφισιας με αναποδο τιμονι για τις 2 απο τις 3 λωριδες.
-
Η διαδρομη που εκανα ενα σαββατο πρωι που βαριομουν τη ζωη μου, απο ν.σμυρνη-σουνιο κ παλι πισω με μια σταση στη γλυφαδα να ανεφοδιαστω με καινουρια cd. Ηταν η διαδρομη που μπορω να πω με εκανε να μα8ω πολλα για τα ορια του αυτοκινητου κ κυριως τα δικα μου.(5 μηνες αφου πηρα το διπλωμα, τους 2,5 ημουν αγγλια)
-
Ειχα κανει μια σταση κ με το που επιστρεφω στο αυτοκινητο κ βαζω μπρος με προσπερναει ενα περιπολικο το οποιο πηγαινε αργα. ο δρομος ηταν μιας λωριδας με διπλες διαχωριστικες στη μεση(επαρχιακο χωριο), οποτε το τελευταιο πραγμα που η8ελα ηταν να τον ακολου8ησω. Ετσι μπαινω στο πρωτο ανοιγμα που βλεπω δε3ια κ για καλη μου τυχη ηταν ενα μεγαλο παρκινγκ για νταλικες με χαλικι. Εκει το σβουρι3α για πρωτη μου φορα. κι αυτο ε3αιτιας ενος στρουμφ.
-
τσαγιασα φιλους με διλιτρο 307 κ 1200αρι Punto. στο επομενο φαναρι που βρε8ηκαμε διπλα διπλα μαρσαρα αλλα δεν 3εκινησα.. μια φορα ειναι κυριακη
-
απο αραχωβα μεχρι λιγο πριν το χιονοδρομικο σε 14 λεπτα κ κατι.
-
Τελικιασμα στην γεματη με καμερες Αττικη οδο. Ακομα δε μου χει ερ8ει καμια φωτογραφια. Αν μου ρ8ει 8α μαι μαλλον με τη γλωσσα ε3ω Η συνεχεια ηταν σε τρελλους ρυ8μους μεσα σε κατι ελαιωνες που μας εβγαλαν παλι πισω στη μεση της Αττικης Οδου κ μετα προς Σαρωνιδα.
-
(8α πρεπε να το βαλω πιο ψηλα αλλα βαριεμαι να αλλαζω τους αρι8μους.) Ημουν αραχωβα κ επεστρεφα α8ηνα. ο δρομος μπλοκαρισμενος ε3αιτιας ενος πουλμαν κ 5 αυτοκινητων απο πισω. Στην πρωτη ευ8εια μετα το πρωτο τουνελ κανω 5πλη προσπεραση κ συνεχισα να κατεβαινω με οσα. απο πισω μου ηταν ενα Zafira OPC κ το οποιο αφηνω να με προσπερασει στην επομενη ευ8εια. Παρολο που ετρεχε δεν απομακρυνοταν πολυ απο μενα κ συνεχισαμε την καταβαση μεχρι τη λειβαδια μαζι(οπου προσπερνουσε κ δεν μπορουσα να περασω εγω με περιμενε). τρελα γκαζια. τρελα φρενα. τρελες προσπερασεις. Στη λειβαδια σταματησε για βενζινη κι εγω συνεχισα. δε μπορουσα να μην τον ευχαριστησω με ενα σινιαλο...
ΚΑΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
-
Στο δρομο προς το ε3οχικο του παππου μου εχουν φτια3ει καινουριο δρομο. ολο εχει τελεια ασφαλτο εκτος απο μια φουρκετα που λογω κατολισ8ησεων ειναι ακομη χωματινη. Ενω εγω πηγα να χαρω την πισω κινηση κ κανω μια ωραια υπερστροφη, στην επαναφορα με πεταει χαστουκι απο την αλλη κ πηγαινω κατευ8ειαν προς το βουνο. τελικα βρε8ηκα να κοιταω τα αστερια. ευτυχως υλικες ζημιες δεν ειχα. ευτυχως που εχω τζιπακι! το λα8ος μαλλον ηταν η πολλη φορα κ ισως αποτι λεει ο συνοδηγος οτι πατησα γκαζι πανω στην επαναφορα οποτε με πετα3ε απο την αλλη. εγω δε 8υμαμαι τι εκανα ακριβως αλλα το μα8ημα το πηρα.
-
Απο Αμφισσα προς Δελφους πρωι πρωι κι ενω ειχα ορε3εις, λιγο πριν την αρχη μιας στροφης ειχε παγο(πανω στο φρεναρισμα δηλαδη). Ευτυχως εφυγα ευ8εια μονο για 10-15 εκατοστα κ μπηκα κανονικα στι στροφη. ευτυχως.
-
μια φορα με κυνηγησε ενας μες στην εκαλη επειδη τραβη3α μια φωτογραφια κ νομιζε οτι τραβη3α αυτον. εγω δεν η3ερα γιατι με κυνηγουσε κ μου πηγε το σκ@το στην καλτσα. μεχρι που αναγκαστηκα να σταματησω σε φαναρι, οποτε κ του ε3ηγησα...
ευτυχως τα καλα ειναι περισσοτερα απο τα κακα. κ ειναι κ η ηλικια μου που αυτα τα βλεπω ως κατορ8ωματα κ με κανουν περηφανο. αν 8υμη8ω κατι αλλο 8α επανελ8ω. παρτε το σαν απειλη. συγγνωμη κ παλι για το μεγε8ος του ποστ..
Δεν θα σχολιάσω την οδήγηση,απλά μου γεννιέται μια απορία:Γιατί πήρες τζιπ(οειδές);Μήπως αργά κατάλαβες ότι έκανες λάθος στην επιλογή αυτοκινήτου;Και όχι απλά λάθος μάρκα ή μοντέλο ή έκδοση,εδώ μιλάμε για λάθος τύπο αυτοκινήτου!Με αμπεμπαμπλόμ από τη λίστα στους 4Τ πίσω το διάλεξες;Χωρίς παρεξήγηση κιόλας αλλά μου φαίνεται δεν χρειαζόσουν Vitara...Κανα 106 Rallye ίσως και βάλε( ; )
-
-
Αξεχαστες στιγμες:
-
Η πρωτη φορα που οδηγησα στη ζωη μου. Ηταν ενα Niva της δουλειας. Γυρω στα 10 εγω, φωναξα τον πατερα μου, του ειπα 'παμε βολτα' , καθισε διπλα, και χωρις να μου δειξει καναμε το τετραγωνο. Ημουν παρατηριτικος ο ατιμος.
-
Η γρηγορη (για εμενα τουλαχιστον) αλλα προσεκτικη (ηταν και του αδερφου μου το αυτοκινητο) συνηθως οδηγηση 16v Polo , λιγο πριν παρω το 106 μου, και πριν απο αυτο η γρηγορη αλλα οχι και τοσο συνηδητοποιημενη οδηγηση του starlet που η μητερα μου εχει για τις μετακινησεις της.
-
Η πρωτη φορα που οδηγησα το 106 μου. Απεριγραπτο συναισθημα.
-
Οταν εκανα μετωπικη με καποιο γνωστο μου (!) επειδη βγηκε στο αντιθετο ρευμα με το αυτοκινητο του, και ενω το 106 μου ηταν 4 μηνων. Ευτυχως η ζημια αν και μεγαλη απο οικονομικης αποψης, δεν ηταν τοσο σοβαρη.
-
Οδηγωντας για πρωτη φορα ενα S2000 ...
-
Οδηγωντας για πρωτη φορα το RS .....
-
Συνοδηγος σε 3200GT γνωστου οδηγου αγωνων πηγαινοντας προς το σπιτι του απο Βαρκιζα προς Σουνιο.
-
Προσφατα μπηκα σε ενα M3 E46 ενος φιλου. Τρομερο, αλλα αναμενω πιο γερη δοση..
-
Διαδρομη με φιλο ενα καλοκαιρινο σουρουπο προς το Σουνιο με το 106 μου. Τρομερη ωρα για οδηγηση, σε τρομερο μερος.
-
Φυσικά, η οδηγηση σε πιστα.
-
Φυσικα, η πρωτη και μοναδικη μου αναβαση
-
Και τελος, και ισως το 'χειροτερο' .. 280-290 με GSXR1100 '94, με εντελως ακαταλληλη ενδυση και κρανος χωρις ζελατινα (το ειχα ο αμοιρος για τα Μεγαρα). Τρομακτικη στιγμη, κυριως λογω του κρανους, που ειχε ερθει το μπρος πισω... Φευγοντας απο καποια διοδια στην Εθνικη, και ενω ολα ηταν ηρεμα, κατι εγινε και εγω προσπαθουσα να κρατηθω απο καπου για να μην πεσω στη ασφαλτο μιας και η μηχανη ειχε παρει περιεργη κλιση και το μονο που θυμαμαι ηταν οτι αν κοιτουσα ευθεια εβλεπα τον ουρανο... ΤΙ ?? νομιζατε οτι οδηγουσα?? δεν ειστε καλα... μουφτανει που το περασα συνεπιβατης..
-
Εγω, το μονο που θυμαμαι απο τις διτροχες οδηγικες μου εμπειριες ηταν η πρωτη τουμπα μου με το 50αρι TDR που ειχα στα 16-17 μου και οι καλοκαιρινες κοπανες απο το σχολειο προς Ραφηνα για καφε.. Βεβαια εμενα σπασμενη 6η ειχε γυρω στα 85, ενω μερικοι πιο πορωμενοι με μηχανες ειχαν VFR400 και NSR GULARM (ετσι γραφεται εε?) και αντε να τους προλαβεις..
-
-
με 3 χρόνια στην κατοχή μου το δίπλωμα, έχω κάνει συγκριτικά λίγες χοντράδες.
τα καλοκαίρια οδηγώ τακτικά το Κηφισιά-Σταμάτα με το γκάζι στο πάτωμα. Μία φορά το παράκανα. Με ένα 2λιτρο Α3 fsi όταν είχε κυκλοφορήσει να με πιέζει, ανεβήκαμε τη διαδρομή με 170 ακατέβατα και με 120 στο Διόνυσο. Ναι, ήταν πολλά... δεν κάνω γρήγορα αυτή τη διαδρομή συχνά πλέον, αν και με διασκεδάζει πολύ.
Τη διαδρομή για Παρνασσό την κάνω μια ζωή στον κόφτη. Έχω κάνει το Δελφούς χιονοδρομικό σε 25 λεπτά και πήγαινα και λίγο 'αμυντικά' Πάντως από Εθνική-Αράχωβα ο δρόμος είναι για πολλά, πολύ απολαυστικός.
Έχω κάνει τετ-α-κε στην Κηφισίας, στην ανάβαση της μεγάλης στροφής στο Μαρούσι, στο ύψος των κινηματογράφων [στο φανάρι]. Ήταν ότι χειρότερο μου έχει συμβεί. Και γιατί; άκουσα τις παραινέσεις φίλου να 'τσαγιάσουμε' κοντράκια, ενώ είχα δηλώσει πως δεν είμαι σε θέση να οδηγήσω λόγω κόπωσης και ελαστικών χωρίς πίεση. Ευτυχώς το έλεγξα εγκαίρως [όχι όμως καλά όπως εάν θα ήμουν ξεκούραστος] και δεν κατέληξα στο πεζοδρόμια. Ο κινητήρας όμως έσβησε και αφέθηκα εκτεθημένος για ένα λεπτό στην κίνηση. Ήμουν τυχερός. Δεν ξανάκουσα 'συμβουλές' φίλου από τότε.
μία φορά ήμουν τόσο ενθουσιασμένος με την ταχύτητα που είχα, που πέρασα σε φανάρι της Κηφισιάς, που μόλις άναβε πράσινο με χειρόφρενο το μόλις εκκινούμενο αυτοκίνητο στη δεξιά λωρίδα... όχι στην τρίχα, αλλά κοντά. Δεν νομίζω πως το ξανακάνω, νομίζω τον τρόμαξα πολύ τον άνθρωπο, κι ας μην κινδύνευε.
σε πρώτο ραντεβού με μια κοπέλα, όταν μόλις είχα πάρει το δίπλωμα, με τράκαρε ο μπροστά βάζοντας όπισθεν σε σαμαράκι, ενώ τα φώτα του ήταν καμμένα.
στο δεύτερο ραντεβού με την ίδια κοπέλα, κόντεψε να με παρασύρει λεωφορείο για δεν 'είδα' το κόκκινο στο φανάρι επειδή μιλούσαμε!!! Ok, έχω μια δικαιολογία πως το φανάρι μόλις είχε τοποθετηθεί, αλλά το θεώρησα απίστευτη γρουσουζιά... δεν ξαναβγήκα με εκείνη την κοπέλα και συμπέρανα πως πρέπει να κοιτάς το ΔΡΟΜΟ και στα ραντεβού
άλλη μια φορά, οδηγούσα 4 μήνες και πήρα τον αδερφό μου να τον 'τυφλώσω' με τις οδηγικές μου ικανότητες. Ήμουν πάλι πτώμα, αλλά ο εγωϊσμός... κακό πράγμα... Σε μια νομιμη, γρήγορη προσπέραση στην Κηφισίας, στην ανάβαση, πριν το φανάρι της Λ.Βουλιαγμένης, είδα το κόκκινο φανάρι την τελευταία στιγμή με 80... και φρέναρα σχεδόν στη μέση του δρόμου... Ευτυχώς είχε μόλις ανάψει το πράσινο και ευτυχώς που ο δρόμος ήταν άδειος, αργά ένα βράδυ του Αυγούστου γαρ. Από τότε μου κόπηκε η όρεξη για 'επιδείξεις', αν και πήρα το αίμα μου πίσω σε μία εξαιρετική ανάβαση και κατάβαση που του έκανα της Πάρνηθας τότε. Η αγαπημένη μου διαδρομή.
Τέλος, μία διαδρομή Ηράκλειο-Πεύκη από την Λ.Ηρακλείου με Renault 19 1.4 με μέση ωριαία ταχύτητα 90-100 και παντελή άγνοια κινδύνου, ήταν όταν αποφάσισα να τρέχω μόνο με αυτοκίνητα με κρατήματα, φρένα και προπάντως νηφάλιος, γιατί τότε είχα πιει αρκετά.
Επικεντρώθηκα κυρίως στις κακές στιγμές που με άλλαξαν. Το κακό είναι πως την πατάω το 5-10% του καιρού που οδηγώ κουρασμένος και παρορμητικός. Κανονικά οδηγώ απλά σβέλτα, χωρίς περιττά κατεβάσματα, σφήνες, κτλ και είμαι πολύ τυπικός στον ΚΟΚ, πλήν ορίων ταχύτητας [αλλά όχι και δρόμου, τρέχω με ότι περιθώρια μου δίνει η ορατότητά μου].
-
Ωραίο θέμα για να γράψω το 1000ο μου post στο forum των 4Τ
Πριν από 12 χρόνια και πριν ακόμη πήξει το μυαλό μου οδηγικά,
έρχομαι από Ν. Μάκρη Βριλήσσια μέσω Πεντέλης. Είναι βράδυ καλοκαίρι πολύ αργά και δεν κυκλοφορεί τίποτε. Εγώ με ένα Nissan Sunny 1.3 (με διπλό 36άρι βέμπερ, αλλαγμένες εισαγωγή και εξάτμιση, αμορτισέρ) και πηγαίνω μαλλιοκούβαρα. Στις τελευταίες στροφές πριν την Π. Πεντέλη βγαίνει από ένα από τα πλατώματα που πάνε τα ζευγαράκια μία Ascona. Εκεί που πάω να αρχίσω τη μουρμούρα, ότι τώρα θα με κόψει, έχω πλησιάσει αρκετά και βλέπω ότι η Ascona είναι η 400άρα και πριν το συνειδητοποιήσω καλά καλά παίρνει την πρώτη στροφή, φέτα! Ωραία λέω. Κάπου εκεί σταματάω να συμβουλεύομαι κοντέρ και στροφόμετρο και προσπαθώ να ακολουθήσω το ρυθμό της εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι ο δρόμος γλυστράει και -προφανέστατα- τα λάστιχά της Ascona δεν ήταν και τα καλύτερα. Εκεί που ο τύπος δε μπορούσε να χαλιναγωγήσει (ή μάλλον τη χαλιναγωγούσε με τρόπο θεαματικό) την ουρά του, εγώ πέρναγα με όσο το δυνατόν καλύτερες γραμμές και γενικά κατάφερνα να βρίσκομαι πίσω του. Τα όσα απίστευτα κάναμε στους άδειους δρόμους έως να βγούμε στη λεωφόρο Πεντέλης τα θυμάμαι σαν όνειρο. Δεν τόλμησα να κοιτάξω το κοντέρ, πλην μίας φοράς όπου τα χρειάστηκα, καθώς έβγαινα από τη δεξιά καμπή μετά τη μονή Πεντέλης με 140 (εκεί ένοιωθα ότι το αυτοκίνητο δεν πατούσε καθόλου στο δρόμο, καθώς το τιμόνι είχε ελαφρύνει τραγικά).
Ήταν τόση η έκκριση αδρεναλίνης, ώστε όταν βγήκα Πεντέλης και έκοψα ρυθμό (η Ascona εκεί κάπου χάθηκε στην άκρη της ευθείας με ψ χιλιόμετρα), δε μπορούσα να συγκρατήσω τα γόνατά μου από το τρέμουλο. Σταμάτησα, κατέβηκα κάτω τρέμοντας κι έκανα τσιγάρο για να ηρεμήσω...Αν και έχω οδηγήσει κάποιες φορές το ίδιο γρήγορα (με το Rallye) αυτή η διαδρομή με το οικογενειακό καφετί 'ντατσουνάκι' θα μου μείνει αξέχαστη.
Όσο για την στροφή στο λεγόμενο 'δέλτα' της Κηφισίας που ανέφερε ο gmak, έχω σταματήσει να 'ζορίζω' άλλους σε αυτήν γιατί έχουν δει κι έχουν δει τα μάτια μου (Starlet 'σαύρα' να κόβει δύο σβούρες προσπαθώντας να με πλησιάσει, Golf να φεύγει μούτρα και να σκάει στο πεζοδρόμιο στην προσπάθειά του να απομακρυνθεί και μία Corolla να προσπαθεί να τη μαζέψει όταν ξεκόλλησε η ουρά -ευτυχώς δεν του γύρισε- αρχίζοντας το γνωστό εκκρεμές των προσθιοκίνητων σε ρυθμό... allegro, πάλι προσπαθώντας να με ακολουθήσει, εγώ πάντα οδηγώντας το Rallye). Αποφάσισα να μην πάρω κανένα στο λαιμό μου (ούτως ή άλλως δεν περνούσα ποτέ πάνω από τα 8/10, αλλά στο δρόμο κυκλοφορούν πολλοί μ@...κες) και πλέον πηγαίνω εντελώς χαλαρά.
-
εγώ πάντως θα διαφοροποιηθώ και θα καταθέσω σπάσιμο καθίσματος οδηγού, παρκαρισμένος σε παραλία...
-
Ο χρήστης jm000 έγραψε:
τι μαλακιες καναμε!!!!κι εγω μαλλον αυτα 8α λεω σε καμια δεκαετια..
η επιλογη του αυτοκιητου δεν ηταν δικη μου. το αυτοκινητο ηδη υπηρχε στην οικογενεια.. κ δεν ειναι κα8ολου ασχημο. πισω κινηση κ αρκετα ισορροπημενη οδικη συμπεριφορα αν ε3αιρεσει κανεις το τιμονι κ τα φρενα.. απο πα8ητικη ασφαλεια δεν 3ερω τι λεει(σιγουρα οχι πολλα) αλλα δεν η8ελα να το δοκιμασω...
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Όσο για την στροφή στο λεγόμενο 'δέλτα' της Κηφισίας που ανέφερε ο gmak, έχω σταματήσει να 'ζορίζω' άλλους σε αυτήν γιατί έχουν δει κι έχουν δει τα μάτια μου (Starlet 'σαύρα' να κόβει δύο σβούρες προσπαθώντας να με πλησιάσει, Golf να φεύγει μούτρα και να σκάει στο πεζοδρόμιο στην προσπάθειά του να απομακρυνθεί και μία Corolla να προσπαθεί να τη μαζέψει όταν ξεκόλλησε η ουρά -ευτυχώς δεν του γύρισε- αρχίζοντας το γνωστό εκκρεμές των προσθιοκίνητων σε ρυθμό... allegro, πάλι προσπαθώντας να με ακολουθήσει, εγώ πάντα οδηγώντας το Rallye). Αποφάσισα να μην πάρω κανένα στο λαιμό μου (ούτως ή άλλως δεν περνούσα ποτέ πάνω από τα 8/10, αλλά στο δρόμο κυκλοφορούν πολλοί μ@...κες) και πλέον πηγαίνω εντελώς χαλαρά.
καταλαβαίνω. Όποιος δεν ξέρει το σημείο φεύγει ανεξέλεγτα. Γι' αυτό και με ενόχλησε πολύ που άφησα τον εαυτό μου να κάνει λάθος. Εγώ την πάτησα γιατί τα αντανακλαστικά μου δεν ήταν σε θέση να κρατήσουν την υποστροφή του αυτοκινήτου με όχι και τόσο πολλά, γιατί φοβήθηκα μην έξυνα με την ουρά αυτοκίνητο που ήταν στο φανάρι για τα σινεμά. Η ανοιχτή καμπή εκείνου του σημείου έχει πολύ χειρότερη πρόσφυση από την εσωτερική.
επίσης θέλει προσοχή το καλοκαίρι που ανοίγουν τα ποτιστίρια.
-
Αξεχαστες στιγμες...
-
Η πρωτη φορα που οδηγησα, Land Rover Defender στα ποδια του μπαμπα (δεν εφτανα) σε αλανα στο Πορτο-Ραφτη και αργοτερα MG Μetro Turbo (τοτε εφτανα) παρεα με φιλους απο το σχολειο...
-
Η τρελλη αναβαση προς Καλαβρυτα και οι απιστευτοι ρυθμοι στην Β. Ευβοια σε εκδρομες του TFRC εχοντας μπροστα μου τον αειμνηστο Σταυρο Κηρυκο με το WRX του να μου δειχνει πως πρεπει να οδηγαμε. Ο Σταυρος ηταν ενας απο τους καλυτερους ανθρωπους που εχω γνωρισει και θα θυμαμαι για παντα...
-Η 'κοντρα' με κοκκινη 360 Modena στην Βουλιαγμενης και στον Καρεα. Εννοειται οτι ετρωγα το ξυλο της αρκουδας αλλα ο τυπος εκοβε, με περιμενε και ανοιγαμε παρεα. Στο φαναρι μου ελεγε 'φυγε', ανοιγα τερμα, ακουγα το ουρλιαχτο της 360 και μετα απο λιγο με περναγε τεζα!!! Παντως, οφειλω να πω οτι στον Καρεα εκανε π..στια και περασε με κοκκινο ενα φαναρι ενω εγω φυσικα σταματησα. Τοτε τον εχασα. Κριμα, ηθελα να δω πως θα πηγαινε σε στροφες... Μπραβο του παντως...
-
Το 'ξυλο' που εριξα σε Μ3 Ε46 σε στροφιλικι. Εκπληκτικο αυτοκινητο παντως...
-
Το 'ξυλο' που εφαγα απο Μ3 Ε46 σε ευθεια.
-
Το 'ξυλο' (...Με τοσο ξυλο επρεπε να γινω μποξέρ... ) που εριξα σε 911 993 στις στροφες της εθνικης πριν τον Κηφισο. Πηγαιναμε και οι 2 τεζα...
-
Οταν πηγαινα στην εθνικη με 250-255 κοντερ και μπροστα μου, σε αποσταση 50 μετρων Carrera 4 996 να πηγαινει κομματια...
-
Η οδηγηση σε παγο και βαθυ χιονι τα Χριστουγεννα του 2001 με το Rav4, τα σβουριδια με το WRX και το διαλυμενο πισω διαφορικο του Rav απο τις καφριλες... Ατελειωτα παντιλικια και ατελειωτος πυρετος αργοτερα... ....
-
Τα ανοιγματα και οι βολτες σε τεζα ρυθμους με φιλο που εχει ιδιο αυτοκινητο με το δικο μου. Αναστεναζουν τα βουνα και οι λεωφοροι!
-
Η συνοδηγηση σε EVO VI 400 bhp
-
Η συνοδηγηση σε Escort RS Cosworth 400 bhp
-
Το περασμα διπλα μου πολλες φορες (και ενω ημουν συνοδηγος σε αυτοκινητο φιλου) Toyota Supra 650 bhp... Ο καλυτερος ηχος που εχω ακουσει...Και ο πιο τρομακτικος...
-
Η βολτα και οδηγηση Porsche 911 993 και Μaserati Quattroporte. Η δευτερη ειναι ιδιοκτησιας παλιου οδηγου αγωνων, φιλου του πατερα μου και φανατικου Ιταλοφιλου...
-
H συνοδηγηση στο 106 Rallye φιλου στην εκπληκτικη διαδρομη προς το Σουνιο ενα καλοκαιρινο απογευμα... Ολα τα λεφτα, Νικο!!
-
To ανεβασμα της Συγγρου με 240 κοντερ (δεν το ξανακανω, μη βαρατε!)
-
Οταν αγορασα το Καρτ μου και εκανα πρωτη φορα στην πιστα του Αγ. Κοσμα...
-
Η στενη επαφη με λοφακι απο αμμο η οποια μου κοστισε μονο εναν προφυλακτηρα αλλα πολλη στεναχωρια.
-
Οταν ειδα ενα ΤΤ τυλιγμενο γυρω απο κολωνα στην Κηφισιας και εμαθα οτι η συνοδηγος πεθανε. Το εχω ακομα στο μυαλο μου...
Και αλλα πολλα...
-
-
Αν και έχω κάνει πολλά...τρία είναι αυτά που δεν θα ξεχάσω ποτέ!!
Τις καταβάσεις απο Αγ. Πέτρο - Ν.Μάκρη τα καλοκαίρια του 1978 (!!! ) με Simca-Chrysler Horizon 1.3....σε 16'!!!!!!....
...την πρώτη φορά που μπήκα στην πίστα και για δύο γύρους το πόδι μου έτρεμε σαν να είχα Πάρκινσον!!
...και όταν παρέλαβα απο το συνεργείο την 320 και έκανα τα πρώτα μέτρα!!
Η καρδιά μου χτύπαγε σαν τρελή!! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
..και όταν παρέλαβα απο το συνεργείο την 320 και έκανα τα πρώτα μέτρα!!
Η καρδιά μου χτύπαγε σαν τρελή!!Από τό συνεργείο;Τί πάει νά πεί,'από τό συνεργείο';
Χαλασμένη τήν αγόρασες Νίκο; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
..και όταν παρέλαβα απο το συνεργείο την 320 και έκανα τα πρώτα μέτρα!!
Η καρδιά μου χτύπαγε σαν τρελή!!Από τό συνεργείο;Τί πάει νά πεί,'από τό συνεργείο';
Χαλασμένη τήν αγόρασες Νίκο;Όχι , Ανδρέα , την ....χάλασε επίτηδες
Για να την πάει στο συνεργείο , και να της βάλει τις ....βάνες και τα άλλα
καλούδια , και να μας ταλαιπωρεί , απο καιρού εις καιρόνΑποστόλης.
-
Tίς βάνες ,τά σπιράλ καί τό φλοτέρ,τά είχε περάσει μέ έναν υδραυλικό βρέ Αποστόλη!!!
Σκέτο...καζανάκι η BMW!!!
Α3εχαστες οδηγικες στιγμες