-
Στις περισσότερες εταιρίες η συναρμολόγηση του εσωτερικού γίνεται με το χέρι. Στη BMW για παράδειγμα, ρομπότ συναρμολογούν τα μεταλλικά μέρη, μετά ελέγχεται με laser στα δεσίματα, βάφεται πάλι με ρομπότ, αλλά άνθρωποι επιθεωρούν τη ποιότητα της βαφής, βάθος μπογιάς κλπ, ρομπότ έπειτα συναρμολογούν το drivertrain (μοτέρ+μετάδοση+αναρτήσεις), ρομπότ κολάνε το παρ-πριζ, άνθρωποι όμως περνάνε τις καλωδιώσεις μέσα στη καμπίνα, όπως επίσης και συναρμολογούν ταμπλό, ταπετσαρία και γενικά ΟΛΟ το εσωτερικό. Έπειτα γίνεται 'ο γάμος' όπου συναντιέται το πάνω μέρος με το κάτω (drivetrain) το οποίο δένεται αρχικά με ρομπότ, αλλά τελειώνει με ανθρώπους που το επιθεωρούν κιόλας. Τέλος, όλα τα υγρά (λάδια κλπ) και όλες οι ρυθμίσεις (φώτα, ευθυγράμμιση κ.α.) γίνονται με ανθρώπους.
Η Ferrari τώρα είναι ένα εντελώς διαφορετικό case, αλλά μη νομίζεται ότι κι εκεί δεν υπάρχουν ρομπότ. Η βασική διαφορά είναι ότι το δέρμα κόβεται και φτιάχνεται με το χέρι, καθώς και το μοτέρ συναρμολογείται όλο με το χέρι. Τώρα κάτι συγκολίσεις κλπ, προφανώς και γίνονται με ρομπότ!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Παντως στα video που δειχνουν παλιο-νεο στη Βαλενθια, φαινεται ξεκαθαρα η επιτυχημενη
ομολογουμενος (απο την μια πλευρα) προσπαθεια που εκαναν οι Ιταλοι, παιζοντας με το
μαυρο στα σωστα σημεια του Mito (προφυλακτηρες και οροφη, ζαντες) να 'δειχνει'
πιο χαμηλη και μακροστενη, και μπροστα πιο μυτερη και επιθετικη, ισσοροπωντας λιγο
την ελαφρως υπερυψωμενη 'ταπεροειδη' μορφη που εχει η απλη.
Παρολα αυτα, απεναντι στον 'θρυλο' δειχνει ποσο ψηλη ειναι η οροφη της...
Να δουμε ποσο κοντα στο concept θα ειναι και η κανονικη...Η GTA ούτως ή άλλως έχει 2 εκατοστά πιο χαμηλή ανάρτηση από τη normale.
Αυτό φυσικά που δεν ξέρετε είναι ότι το concept που στήθηκε για spy shots στη Valencia,ήταν GTA μόνο εξωτερικά...αφού δεν ήταν εξοπλισμένο με τον 1,8TBi....αλλά με έναν απλό 1,6JTDm.Δηλαδη πχ ειναι ιδια η συγκοληση που κανει ενα ρομποτ με αυτη που κανει καποιος με το χερι? Κατι αναλογο λεω και για το παρμπριζ....
...μάλλον τα ρομπότ που συναρμολογούν για την Volvo θέλουν λίγο γρασάρισμα,γιατί το V70 AWD R που είχα στα χέρια μου,με το που συμπλήρωσε τα πρώτα 60Κ χιλιόμετρα. έδειχνε νά έχει γεράσει κατά μια δεκαετία μέσα σε δυόμιση χρόνια.Τόσο οπτικά (δέρματα και πλαστικές επενδύσεις)όσο και ακουστικά (απελπιστικό τρίξιμο από πόρτες και ταμπλώ στην παραμικρή αναωμαλία του δρόμου).
Το Mirafiori είναι όντως εργοστάσιο που πρωτολειτούργησε τη δεκαετία του 70, το οποίο όμως έχει υποστεί αλλεπάλληλους εκσυγχρονισμούς στις γραμμές παραγωγής του (και μπορεί να στεγάσει περισσότερες από 10 διαφορετικές γραμμές παραγωγής με ένα σύνολο ημερήσιας παραγωγής 4000 μονάδων).Από τις εγκαταστάσεις του έχουν βγει και βγαίνουν από μικρά B segments έως ναυαρχίδες του E segment.
Προβλέπεται ότι θα χρησιμοποιηθεί για την ευρωπαϊκή παραγωγή των Jeep σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί η απόκτηση του 35% της Chrysler από τη Fiat,όπως επίσης και την επόμενη σειρά Mini,σε περίπτωση συμφωνίας με την BMW. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Η Ferrari τώρα είναι ένα εντελώς διαφορετικό case, αλλά μη νομίζεται ότι κι εκεί δεν υπάρχουν ρομπότ. Η βασική διαφορά είναι ότι το δέρμα κόβεται και φτιάχνεται με το χέρι, καθώς και το μοτέρ συναρμολογείται όλο με το χέρι. Τώρα κάτι συγκολίσεις κλπ, προφανώς και γίνονται με ρομπότ!Μπροστα στο οτι μια φερραρι αποτελει χωροδικτυωμα,που καμια σχεση δεν εχει με το σασι ενος καθημερινου αυτοκινητου,τα δερματα και τους διακοπτες δε θα τους θεωρουσα βασικες διαφορες.. Για την ακριβεια ειναι ασημαντες διαφορες.Και φυσικα,στο εργοστασιο της φερραρι υπαρχουν παρα πολλα ρομποτ που απλα εχουν αλλους σκοπους απο αυτα στο εργοστασιο της φιατ πχ.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Στις περισσότερες εταιρίες η συναρμολόγηση του εσωτερικού γίνεται με το χέρι. Στη BMW για παράδειγμα, ρομπότ συναρμολογούν τα μεταλλικά μέρη, μετά ελέγχεται με laser στα δεσίματα, βάφεται πάλι με ρομπότ, αλλά άνθρωποι επιθεωρούν τη ποιότητα της βαφής, βάθος μπογιάς κλπ, ρομπότ έπειτα συναρμολογούν το drivertrain (μοτέρ+μετάδοση+αναρτήσεις), ρομπότ κολάνε το παρ-πριζ, άνθρωποι όμως περνάνε τις καλωδιώσεις μέσα στη καμπίνα, όπως επίσης και συναρμολογούν ταμπλό, ταπετσαρία και γενικά ΟΛΟ το εσωτερικό. Έπειτα γίνεται 'ο γάμος' όπου συναντιέται το πάνω μέρος με το κάτω (drivetrain) το οποίο δένεται αρχικά με ρομπότ, αλλά τελειώνει με ανθρώπους που το επιθεωρούν κιόλας. Τέλος, όλα τα υγρά (λάδια κλπ) και όλες οι ρυθμίσεις (φώτα, ευθυγράμμιση κ.α.) γίνονται με ανθρώπους.Η Ferrari τώρα είναι ένα εντελώς διαφορετικό case, αλλά μη νομίζεται ότι κι εκεί δεν υπάρχουν ρομπότ. Η βασική διαφορά είναι ότι το δέρμα κόβεται και φτιάχνεται με το χέρι, καθώς και το μοτέρ συναρμολογείται όλο με το χέρι. Τώρα κάτι συγκολίσεις κλπ, προφανώς και γίνονται με ρομπότ!
κριση αντικειμενικοτητας ο νικολας...μπραβο !!!!!!!!! τι να πω βρε αυτα κανεις και δεν μπορω να σου κρατισω κακια!!!!! μεγια τα πλαστικα!!(πολυ ομορφα πραγματικα) κοιτα να δεις που στο τελος πλακα πλακα θα το κανεις αυτοκινητο!!!!!!!!!1 (πλακα κανω πολυ ομορφο το αμαξι σου με τις ζαντες και τα πλαστικα)
-
Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
Για οτιδήποτε λέγεται στο φόρουμ, πάντα θα υπάρχει και ο αντίλογος.Γιατί τα ιταλικά ή οτιδήποτε άλλο να αποτελέσει εξαίρεση ?
Τιποτε δεν πρεπει να αποτελει εξαιρεση. Δεν συζηταμε τα αυτονοητα, το ποιος δικαιουται να ομιλει, ολοι προφανως εχουν το δικαιωμα της αποψης τους.
Ας επιστρεψω λοιπον στο θεμα.
Η πρωτη εβδομαδα κυλαει πολυ ομορφα. Το αμαξι ειναι σκετος ερωτας να το οδηγεις, να το βλεπεις, να το εχεις. Η ηχομονωση ειναι παρα πολυ καλη. Τριξιματα δεν υπαρχουν.
Μ'αρεσει πολυ ο διττος χαρακτηρας του αυτοκινητου: μπορει να οδηγηθει σαν οποιοδηποτε αμαξι πολης, κρατωντας τις στροφες κατω απο τις 3-3μιση χιλιαδες (βεβαια το τιμονι ειναι γρηγορο και ακουει πολυ και τα φρενα δυνατα), αλλα μπορει να οδηγηθει και με σπορ διαθεση, οπου και ειναι πραγματικα απολαυση. Μ'αρεσουν πολυ οι λεπτομερειες που κανουν τη διαφορα: οι ενδειξεις στα ιταλικα (πχ στα οργανα 'Giri'), ο λευκος φωτισμος (standard στο sport pack), το αναγλυφο σημα πανω στο τιμονι κοκ.
Απο καταναλωση, κυμαινεται γυρω στα 10, να σημειωσω ομως οτι τα περισσοτερα χιλιομετρα εχουν γινει σε ασχημες για καταναλωση συνθηκες. Απο ανεση για τα δικα μου δεδομενα ειναι ΥΠΕΡ-ΟΚ (17αρες), αλλα η γνωμη μου δεν ξερω ποση βαρυτητα εχει καθως ειμαι συνηθισμενος σε μετρια εως αθλια απο αποψη ανεσης αναρτησης αυτοκινητα. Φανταζομαι για τον μεσο οδηγο θεωρειται καπως σκληρη η MiTo με 17αρες, αλλα τιποτε που να προβληματιζει. Απλως σε στενακια με πολλες λακουβες κλπ ειναι καπως ξερη, αν πηγαινεις ομως οπως πρεπει να πηγαινεις σε ενα στενακι, δηλαδη χωρις να φοβασαι μη σου μεινει η 17αρα στο χερι, τοτε προβλημα ουδεν.
Εν ολιγοις, την αγαπω -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Απλως σε στενακια με πολλες λακουβες κλπ ειναι καπως ξερη, αν πηγαινεις ομως οπως πρεπει να πηγαινεις σε ενα στενακι, δηλαδη χωρις να φοβασαι μη σου μεινει η 17αρα στο χερι, τοτε προβλημα ουδεν.επιτελους ενας που παραδεχεται οτι συμβαινει αυτο στη ΜΙΤΟ του!!
η καταναλωση παντως ειναι οντως τοσο χαμηλη,μου εχει κανει κι εμενα εντυπωση!
τα τουρμπο ειναι οικονομικα ο,τι κι αν λεμε
καλοταξιδη,ατρακαριστη και αγρατζουνιστη κι απο εμενα!
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Ποτε δεν ειναι ιδια η συγκολληση ενος ρομποτ με αυτη ενος ανθρωπινου χεριου.Ειδες εσυ πουθενα κανεναν εργατη στο βιντεο να συγκολλει κατι πανω στο αμαξι; Καμια σχεση δεν εχει μια τοσο εξειδικευμενη κατεργασια (δε φανταζεσαι ποσο δυσκολη ειναι η σωστη συγκολληση) με την τοποθετηση ενος παρμπριζ φιλε μου.Προφανως η αλφα και η καθε αλφα που εχει επιλεξει αυτον τον τροπο τοποθετησης καποιου ανταλλακτικου,εχει κρινει οτι τη συμφερει με βαση :τους προτυπους χρονους εργασιας του εργαζομενου,τον χρονο τοποθετησης (φαντασου καποιος εξωτερικος παραγοντας να επηρεασει την ακριβη τοποθεσια που πρεπει να βαλει το ρομποτ το παρμπριζ,ξεκολλα το,σταματα τη ροη των εμπορευματων,ξαναβαλτο,χασε χρονο=χρημα ) και αλλους παραγοντες σιγουρα τους οποιους τωρα αδυνατω να φανταστω.Πιο λιανα δε γινεται να στο κανω.Το παραδειγμα σου ειναι ατυχες.Ελπιζω τωρα να καταλαβες τη διαφορα.Μαλλον δεν καταλαβες τι λεω...Δεν ειπα οτι κανουν καμια συγκοληση με το χερι...απλα με την ιδια λογικη θα μπορουσε να κολλαει και το παρμπριζ με ρομποτ...δηλαδη ο εργατης απλωνει πιο ομοιομορφα την κολλα, και ασκειτε η ιδια πιεση σε ολη την περιμετρο? Το οτι η δουλεια γινετε και σχεδον παντα χωρις προβλημα δεν σημαινει οτι αυτος ο τροπος ειναι και ο πιο αποδοτικος....λεφτα δεν ηθελαν (ειχαν) να δωσουν (σπαταλησουν) στον εκσυγχρονισμο της γραμμης...υπαρχουν πιο συγχρονες μεθοδοι που σιγουρα ειναι πιο αποδοτικες....
Ολες οι γραμμες συναρμολογησης αυτο που προσπαθουν να κανουν ειναι να μειωσουν το WIP (work in progress), τους χρονους παραγωγης, το κοστος και να τους δινετε η δυνατοτητα παραλληλων project και γρηγορης προσαρμογης των γραμμων σε τυχων αλλαγες στα προιοντα.....αυτο στις μερες μας επιτυγχανετε σε μεγαλο βαθμο με τα ρομποτ, την παραγωγη ολοκληρομενων συστηματων απο αλλους προμηθευτες (τα ταμπλο πχ ερχονται ετοιμα στο assembly line και τοποθετουντε ρομποτικα, η το συστημα αναρτησεις/φρενα/κιβωτιο/μηχανη) κα....για τυχων 'κακοτοπιες' στη γραμμη παραγωγης υπαρχουν και τα εκαστοτε μοντελα FMEA (Failure Mode and Effects Analysis).
Το οτι η Fiat χρησιμοποιει τον τροπο που χρησιμοποιει η οτι η Audi (βαση του παραπανω βιντεο) δεν παιρνει τα ταμπλο ετοιμα πχ και τα συναρμολογει στη γραμμη παραγωγης με τη χρηση επιπλεον εργατικου δυναμικου δεν μειωνει την ποιοτητα του προιοντος αυξανει ομως σιγουρα το κοστος....η ποιοτητα εξασφαλιζετε απο τον σωστο ποιοτικο ελεγχο...Ομως δεν γινετε να μην επισημανθει οτι καποιες πρακτικες ειναι ξεπερασμενες. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Απλως σε στενακια με πολλες λακουβες κλπ ειναι καπως ξερη, αν πηγαινεις ομως οπως πρεπει να πηγαινεις σε ενα στενακι, δηλαδη χωρις να φοβασαι μη σου μεινει η 17αρα στο χερι, τοτε προβλημα ουδεν.
επιτελους ενας που παραδεχεται οτι συμβαινει αυτο στη ΜΙΤΟ του!!
η καταναλωση παντως ειναι οντως τοσο χαμηλη,μου εχει κανει κι εμενα εντυπωση!
τα τουρμπο ειναι οικονομικα ο,τι κι αν λεμε
καλοταξιδη,ατρακαριστη και αγρατζουνιστη κι απο εμενα!
Δε περίμενα κάτι διαφορετικό πέρα από την αντικειμενικότητα από τον skye
Να το χαίρεσαι...και που είσαι, θέλουμε φώτος ε???
Πάμε μια Πεντέλη????
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Το οτι η Fiat χρησιμοποιει τον τροπο που χρησιμοποιει η οτι η Audi (βαση του παραπανω βιντεο) δεν παιρνει τα ταμπλο ετοιμα πχ και τα συναρμολογει στη γραμμη παραγωγης με τη χρηση επιπλεον εργατικου δυναμικου δεν μειωνει την ποιοτητα του προιοντος αυξανει ομως σιγουρα το κοστος....η ποιοτητα εξασφαλιζετε απο τον σωστο ποιοτικο ελεγχο...Ομως δεν γινετε να μην επισημανθει οτι καποιες πρακτικες ειναι ξεπερασμενες.Εδω ειναι το λαθος που κανεις,ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν το ξερεις αν κοστιζει περισσοτερο εκτος αν εχεις προσβαση σε οικονομικα δεδομενα της Fiat Auto S.p.a και δεν μας το λες.Η εταιρια σου ξαναλεω ΞΕΡΕΙ αν αυτο που εχει επιλεξει της κοστιζει παραπανω απο αλλη διαδικασια που δεν μπορει να υποστηριξει και επιλεγει μεθοδους οι οποιες πασχουν σε εναν τομεα αναγκαστικα αλλα υπερτερουν σε καποιον αλλο.Οι πρακτικες αυτες δεν ειναι καθολου ξεπερασμενες και προβλεπεται να μην ξεπεραστουν ποτε,εφοσον δε συντρεχει ειδικος λογος.Στα υπολοιπα δεν διαφωνω,απλα τυγχανει να διαφερουν οι γνωσεις μας.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Παντως στα video που δειχνουν παλιο-νεο στη Βαλενθια, φαινεται ξεκαθαρα η επιτυχημενη
ομολογουμενος (απο την μια πλευρα) προσπαθεια που εκαναν οι Ιταλοι, παιζοντας με το
μαυρο στα σωστα σημεια του Mito (προφυλακτηρες και οροφη, ζαντες) να 'δειχνει'
πιο χαμηλη και μακροστενη, και μπροστα πιο μυτερη και επιθετικη, ισσοροπωντας λιγο
την ελαφρως υπερυψωμενη 'ταπεροειδη' μορφη που εχει η απλη.
Παρολα αυτα, απεναντι στον 'θρυλο' δειχνει ποσο ψηλη ειναι η οροφη της...
Να δουμε ποσο κοντα στο concept θα ειναι και η κανονικη...Η GTA ούτως ή άλλως έχει 2 εκατοστά πιο χαμηλή ανάρτηση από τη normale.
Αυτό φυσικά που δεν ξέρετε είναι ότι το concept που στήθηκε για spy shots στη Valencia,ήταν GTA μόνο εξωτερικά...αφού δεν ήταν εξοπλισμένο με τον 1,8TBi....αλλά με έναν απλό 1,6JTDm.Δηλαδη πχ ειναι ιδια η συγκοληση που κανει ενα ρομποτ με αυτη που κανει καποιος με το χερι? Κατι αναλογο λεω και για το παρμπριζ....
...μάλλον τα ρομπότ που συναρμολογούν για την Volvo θέλουν λίγο γρασάρισμα,γιατί το V70 AWD R που είχα στα χέρια μου,με το που συμπλήρωσε τα πρώτα 60Κ χιλιόμετρα. έδειχνε νά έχει γεράσει κατά μια δεκαετία μέσα σε δυόμιση χρόνια.Τόσο οπτικά (δέρματα και πλαστικές επενδύσεις)όσο και ακουστικά (απελπιστικό τρίξιμο από πόρτες και ταμπλώ στην παραμικρή αναωμαλία του δρόμου).
Τουλαχιστον εφτασε τα 60Κ....τι να πουν και τα Αλφα.....Την 145 την ειχα παρει ολοκαινουρια απο την αντιπροσωπεια στη Συγγρου, στον ιπποδρομο ειχε αναιβασει θερμοκρασια....Η 156 του πατερα μου το 1998 μολις την πηραμε στα 20 χιλιομετρα εμεινε απο εγκεφαλο....μη σου πω για την 164 V6 turbo του νονου μου....στο σπιτι του κρεμασμενου καλυτερα να μην μιλαμε για σχοινι! Θα μου πεις μετα απο την 156 γιατι πηγες εσυ και πηρες το 145...ε πειστικα για την δηθεν ποιοτικη αλλαγη της εταιρειας, και οτι ηταν μεμονωμενο συμβαν....
Το τι αυτοκινητα φτιαχνουν παραδοσιακα καποιες εταιρειες φαινετε στο δρομο....δες ποσα Volvo/Mercedes/BMW/AUDI/Saab 20ετιας κυκλοφορουν ακομα και σε ποια κατασταση και ποσες αλφα.... -
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Εδω ειναι το λαθος που κανεις,ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν το ξερεις αν κοστιζει περισσοτερο εκτος αν εχεις προσβαση σε οικονομικα δεδομενα της Fiat Auto S.p.a και δεν μας το λες.Η εταιρια σου ξαναλεω ΞΕΡΕΙ αν αυτο που εχει επιλεξει της κοστιζει παραπανω απο αλλη διαδικασια που δεν μπορει να υποστηριξει και επιλεγει μεθοδους οι οποιες πασχουν σε εναν τομεα αναγκαστικα αλλα υπερτερουν σε καποιον αλλο.Οι πρακτικες αυτες δεν ειναι καθολου ξεπερασμενες και προβλεπεται να μην ξεπεραστουν ποτε,εφοσον δε συντρεχει ειδικος λογος.Στα υπολοιπα δεν διαφωνω,απλα τυγχανει να διαφερουν οι γνωσεις μας.Μιλαμε για ευρωπη, Ιταλια....ποσο κοστιζει ενας εργατης? Η ασφαλιση του, η περιθαλψη του?
-
VolvoZeus γιατι τα volvo εχουν την χειρωτερη μεταπωληση;
-
η μεταπωλητικη αξια εχει να κανει με τη προσφορα και τη ζητηση
τα volvo στη χωρα μας τουλαχιστον δε τα προτιμαει ο κοσμος..μαλιστα μια εταιρεια μπορει να εχει μοντελα που εχουν καλη μεταπωλητικη αξια,ομως μπορει να εχει και καποια που δε τα θελει κανεις..
-
Ο χρήστης tragas έγραψε:
VolvoZeus γιατι τα volvo εχουν την χειρωτερη μεταπωληση;Τι σχεση εχει αυτο με τις πρακτικες συναρμολογησης?
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Το τι αυτοκινητα φτιαχνουν παραδοσιακα καποιες εταιρειες φαινετε στο δρομο....δες ποσα Volvo/Mercedes/BMW/AUDI/Saab 20ετιας κυκλοφορουν ακομα και σε ποια κατασταση και ποσες αλφα....
Πλην MB τα υπόλοιπα είναι μάλλον σε άθλια κατάσταση.
Πάντως βλέπω πολύ περισσότερες Alfa τριακονταετίας + από όσο βλέπω τα προαναφερθέντα.
Επαυξάνω τα σχόλια περί 145/156....αλλά στην προκειμένη περίπτωση ισχύει το ρητό 'ό,τι πληρώσεις θα πάρεις'.Ευτυχώς δεν σου κόστισαν 70 χιλιάδες ευρώ,για να τα δεις να διαλύονται στα εξ'ών συνετέθησαν μέσα στη διετία.
Κοίτα το γεγονός ότι στη Στουτγάρδη ακόμα γελάνε όταν ακούνε περί σουηδικής ποιότητας κατασκευής και ασφάλειας ...μάλλον δεν είναι τυχαίο.Μου είναι εξαιρετικά συμπαθής εταιρεία η Volvo, αλλά δεν μπορώ να βαυκαλίζομαι με την δήθεν ποιότητα κατασκευής του S40 (του οποίου για παράδειγμα οι επενδύσεις των θυρών στο προ FL μοντέλο είναι κορεατικού επιπέδου),ούτε με την παρουσία του S80 στην αγορά (ενός αυτοκινήτου που ουσιαστικά ανήκει στην προηγούμενη δεκαετία και ξεκίνησε σαν κάτι μεταξύ E και F segment...για να καταλήξει σε κάτι μεταξύ D και E με το τελευταίο fl). -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
τα τουρμπο ειναι οικονομικα ο,τι κι αν λεμε
καλοταξιδη,ατρακαριστη και αγρατζουνιστη κι απο εμενα!
Να το χαίρεσαι...και που είσαι, θέλουμε φώτος ε???
Πάμε μια Πεντέλη????
Ευχαριστω και τους δυο για τις ευχες.
Ενταξει, η καταναλωση θεωρω πως ειναι ΟΚ για ενα αυτοκινητο turbo 155 ιππων με οδηγηση στην πολη. Ειμαι σιγουρος μαλιστα οτι θα μπορουσα να πετυχω καλυτερα νουμερα υπο αλλες συνθηκες, αλλα αν εχει οποιαδηποτε αξια η γνωμη μου, να μην ελπιζει κανεις οτι θα πετυχει ευκολα καλυτερα νουμερα με οδηγηση στην Αθηνα (για την MiTo παντα ετσι;;). Ας υπολογιζει κανα 10αρι να'ναι μεσα. Εξ'αλλου αν το βασικο θεμα του ηταν η καταναλωση μαλλον πηρε λαθος αυτοκινητοΜεσα για Πεντελη, αν και ακομη δεν το ξερω το αμαξι
-
Και η παρνηθα καλη ειναι για αναβαση αλλα προσοχη γιατι ειναι στενος ο δρομος.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Εδω ειναι το λαθος που κανεις,ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν το ξερεις αν κοστιζει περισσοτερο εκτος αν εχεις προσβαση σε οικονομικα δεδομενα της Fiat Auto S.p.a και δεν μας το λες.Η εταιρια σου ξαναλεω ΞΕΡΕΙ αν αυτο που εχει επιλεξει της κοστιζει παραπανω απο αλλη διαδικασια που δεν μπορει να υποστηριξει και επιλεγει μεθοδους οι οποιες πασχουν σε εναν τομεα αναγκαστικα αλλα υπερτερουν σε καποιον αλλο.Οι πρακτικες αυτες δεν ειναι καθολου ξεπερασμενες και προβλεπεται να μην ξεπεραστουν ποτε,εφοσον δε συντρεχει ειδικος λογος.Στα υπολοιπα δεν διαφωνω,απλα τυγχανει να διαφερουν οι γνωσεις μας.
Μιλαμε για ευρωπη, Ιταλια....ποσο κοστιζει ενας εργατης? Η ασφαλιση του, η περιθαλψη του?
Ενα χ ποσο.Συνεχιζεις να μην με πιανεις αλλα δυστυχως δε μπορω να κανω κατι αλλο.. Δεν ειμαι και της υπομονης στο γραψιμο..
-
skye, από προσωπική εμπειρία, έχω μετρήσει 8,6 σε ταξίδι 100km, (επίπεδος δρόμος ως επί το πλείστον, σταθερή ταχύτητα 120-130km/h), και μέση 15,8 μετά από 1.200 km. Υπό νορμάλ συνθήκες οδήγησης (και πόλη), πιστεύω ότι θα κυμανθεί μεταξύ 11-12max.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Πάντως βλέπω πολύ περισσότερες Alfa τριακονταετίας + από όσο βλέπω τα προαναφερθέντα.
πού μενεις??
Alfa Romeo Mi.Τo 2008