-
το punto t-jet είναι ακόμα πιο αργό από το gt, χειρότερα πλαστικά και μεγαλύτερη κατανάλωση (ακούγεται..)...
όσο για το tiida 5d σχεδιαστικά είναι απλά τραγικό, θα ντρεπόμουν να το οδηγήσω

-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν μπορείς να πας στο 207 GT, ασυζητητί. Ειδικά με την έκπτωση, είναι αρκετά καλό deal.Και για το esp υπάρχει λύση, αν δεις ότι σε περιορίζει τόσο.Eπιβεβαιώνω απλά ... ... και βγαίνει και 5θυρο ...
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
όσο για το tiida 5d σχεδιαστικά είναι απλά τραγικό, θα ντρεπόμουν να το οδηγήσω
Πως τολμάς να μιλάς έτσι για το Tiida...
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
όσο για το tiida 5d σχεδιαστικά είναι απλά τραγικό, θα ντρεπόμουν να το οδηγήσωΚαι αυτό θα ντρεπόταν να το οδηγήσεις...και εσύ δεν είσαι κάνα μοντέλο εδώ που τα λέμε.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
όσο για το tiida 5d σχεδιαστικά είναι απλά τραγικό, θα ντρεπόμουν να το οδηγήσω
Και αυτό θα ντρεπόταν να το οδηγήσεις...και εσύ δεν είσαι κάνα μοντέλο εδώ που τα λέμε.
-
Σου το είχα πει ότι το τιμόνι και την αίσθηση του 206 δεν την έχουν πολλά στην κατηγορία...
Τα Ford Fiesta ή Mazda 2 τα οδήγησες; Πρέπει να σου αρέσουν σε αίσθηση, άσχετα αν υστερούν σε γκάζια σε σχέση με τα υπερτροφοδοτούμενα.
Και βρε παιδιά, τι μας νοιάζει αν στα 150-180-200 είναι καλά τα τιμόνια και τα γκάζια αν το αυτοκίνητο δεν μας κάνει κλικ στο υπόλοιπο 99% του χρόνου που περνάμε μαζί του..... Πρέπει να σου ταιριάξει και αυτό δεν είναι θέμα ισχύος, ροπής ή κάτι που μετριέται εύκολα. Ο καθένας έχει απαιτήσεις διαφορετικές, οδηγάει διαφορετικά, κάθεται διαφορετικά, νιώθει τον κόσμο γύρω του διαφορετικά κλπ.Σχετικά με το Tiida κι εγώ αναρωτιέμαι... όσο άνετο και να είναι από μέσα ή όσο καταπληκτικό (αν και μάλλον για καταπληξία(=shock) το βλέπω)... πώς μπήκαν εκεί, δεν το είδαν απέξω πριν μπούνε...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Και αυτό θα ντρεπόταν να το οδηγήσεις...και εσύ δεν είσαι κάνα μοντέλο εδώ που τα λέμε.από το πληκτρολόγιο λέμε πολλά... πάμε παρακάτω... αν σ'αρέσει πάρτο εμένα με αηδιάζει... και δε θα το πρότεινα πότε για αγορά καινούριου...
-
Το Mazda 2, εχει πολύ καλό τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων σε αίσθηση, αλλά το εσωτερικό του είναι πολύ....γιαπωνέζικο. Α, είναι και σκληρό με τα 16άρια, αλλά συνηθίζεται τελικά και αυτό.
Κατά τα άλλα, το έχω λιγότερο από χρόνο, είμαι κοντά στα 20.000χλμ, και από προβλήματα το μόνο που άλλαξα εντός εγγύησης είναι το υποβραχιόνιο. Τελευταία δε, παρατήρησα κάποια μικρά ξεφτύσματα στις ραφές του δερμάτινου τιμονιού. Δεν έφυγε το υλικό, σαν να είχε φύγει μια στοιβάδα του χρώματος. Το κακό είναι ο εξοπλισμός του (απουσία μεγάλη το ΕSP για ένα σύγχρονο αυτοκίνητο).
Σέρβις, στα 10.000χλμ που έκανα πλήρωσα 69 ευρώ (λίπανση και έλεγχος από κάτω) ενώ ακολουθεί και το μεγάλο των 20.000 (που δεν ξέρω κόστος). Κατανάλωση έχω στα 7.5 με μικτή οδήγηση. Αν προσέχω εντός πόλης έχω δεί και 6.9 (από sprintmonitor), αλλά σπάνιο. Το 7.5 είναι πιο ρεαλιστικό για το δικό μου τρόπο οδήγησης.
Θα το ξαναέπαιρνα; Δεν ξέρω, μάλλον όχι. Η απουσία κάποιων μπλιμπλικιών και το αδιάφορο σε υλικά εσωτερικό, ίσως να με ξαναέστελναν στην Ευρωπαϊκή σχολή από όπου και ξεκίνησα. Εϊναι μεγάλο πράγμα το εσωτερικό, άλλωστε αυτό βλέπεις όλη την ώρα.
Θα κοίταγα πολύ σοβαρά το Fiat Bravo, (και εγώ δεν συμπαθώ τα Φιατ, αλλά τα τελευταία 2 χρόνια ζω με διάφορα ΦΙΑΤ (panda, punto, 500) και δεν έχουν κάνει κιχ), και ίσως και το C4 με τους νέους κινητήρες. -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Και αυτό θα ντρεπόταν να το οδηγήσεις...και εσύ δεν είσαι κάνα μοντέλο εδώ που τα λέμε.
από το πληκτρολόγιο λέμε πολλά... πάμε παρακάτω... αν σ'αρέσει πάρτο εμένα με αηδιάζει... και δε θα το πρότεινα πότε για αγορά καινούριου...
Άνανδρη επίθεση!
-
Τι λετε για το φαμπια? Εμφανισιακα ειναι ομορφουλικο. Πηγα και το ειδα, ειναι συμπαθητικο μεσα, χωρις να ενθουσιαζει ενω και τα υλικα μεσα ενω θεωρουνται ποιοτικα, προσωπικα δε με ενθουσιασαν. Απο χωρους ειναι πολυ καλο, μπροστα πισω και στο χωρο αποσκευων. Το οδηγησα κιολας! Πολυ λιγο δυστυχως, αλλα προλαβα να δω καποια πραγματα. Εχει καλο γκαζακι, το 1600 και το 1400, το τιμονι και ο επιλογεας ταχυτητων πολυ καλα( σε αντιθεση με το 207..) Γενικα μου αρεσε καλυτερα απ το 207.
Αρνητικα σε σχεση με το 207 : Ειναι 4αστερο
Δεν μπαινει esp
Δε μου παιρνουν το παλιο με 3800 οπως η πεζο, αλλα με πολυ λιγοτερα
Α, ειναι και σκοντα γαμωτο... -
Σου άρεσε το τιμόνι του φάμπια περισσότερο από το 207; Σε εμφάνιση εννοείς;
-
δεν ειναι τοσο ελαφρυ οσο του 207. Δεν ξερω ισως ειναι επειδη εχω συνηθισει το 206 μου που ειναι βαρουτσικο (μοντ 2000...) μου αρεσει το καπως πιο βαρυ τιμονι. Δε συμφωνεις δρ, ε?
-
Δεν συμφωνώ στο ότι το τιμόνι του φάμπια είναι καλύτερο συνολικά από του 207, όχι.
Του 207 είναι ενοχλητικά ελαφρύ στις πολύ χαμηλές ταχύτητες, για τα γούστα μου τουλάχιστον. Αφότου ξεπαρκάρεις και βάλεις 2α, σφίγγει αρκετά. Σε σχέση με τα υπόλοιπα αμάξια είναι αρκετά καλύτερο, σε σχέση με του 206 είναι πιο ελαφρύ, χωρίς αυτό να σημαίνει κατ' ανάγκη χειρότερη αίσθηση/πληροφόρηση/ακρίβεια.
-
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
Αποφασισα να αποχωριστω το 206 μου ! Μετα απο 9 χρονια αγαστης συμβιωσης με το μικρουλι, αποφασισα να παω σε κατι πιο καινουριο. Και επειδη μου αρεσε πολυ - πολυ, σκεφτηκα να παρω ενα ... παρομοιο, δηλαδη το 207 ! Μιλω για το 1.6 120 αλογα sport ή sport pack. Με την εκπτωσουλα βγαινει σε καλη τιμουλα, αν δωσω και το μικρο μιλαμε για 15 χιλιαρικα. Βγαινω.
Μειονεκτημα : δεν εχει esp . Για esp πρεπει να περιμενω κανενα τετραμηνο + χανω την εκπτωση που αφορα μονο ετοιμοπαραδοτα μοντελα.
Παντως γλυκοκοιταζω και το gt, λογω εξοπλισμου κυριως (εχει τα παντα) , αλλα κολλαω στην αυξημενη καταναλωση. Αν το εχει καποιος και μπορει να μου πει ποσα καιει μ.ο θα με βοηθουσε Απο οσο εχω δει ειναι πανω απο 10 λιτρα/100 χλμ....και επειδη ετσι γινεται παντα στα φορουμ,αντε προτεινεται και τα δικα σας !! Με ενδιαφερει αυστηρα πενταθυρο, οχι μεγαλο αμαξι (δε μου αρεσουν και δε μου χρειαζονται μεγαλα αμαξια), καλη καταναλωση, ασφαλεια, ανεση , αξιοπιστια. Και απο λεφτα μεχρι 17-18 χιλιαρικα (μαξιμουμ)
Έχω το 207 Rallye του οποίου η διαφορά σε σχέση με το gt είναι μόνο στον εξοπλισμό. Όσον αφορά στην κατανάλωση δεν είναι καθόλου τραγικά τα πράγματα, τα 10 λίτρα θα τα δεις αν κινείσαι ως επι το πλείστον μέσα στην πόλη (στην κίνηση) και μάλιστα μπορεί να δεις και παραπάνω. Αν κινείσαι στην εθνική υπολόγιζε 7,5 - 8 λίτρα με νορμάλ οδήγηση ενώ αν είσαι συνέχεια στον κόφτη 10+. Ο δικός μου μ.ο. με κίνηση 95% εθνική και 5% πόλη, είναι 8,2 λίτρα χωρίς να λυπάμαι το γκάζι!!!!!. Κατα τα άλλα από εξοπλισμό έχει τα πάντα και esp.
-
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
Τι λετε για το φαμπια? Εμφανισιακα ειναι ομορφουλικο. Πηγα και το ειδα, ειναι συμπαθητικο μεσα, χωρις να ενθουσιαζει ενω και τα υλικα μεσα ενω θεωρουνται ποιοτικα, προσωπικα δε με ενθουσιασαν. Απο χωρους ειναι πολυ καλο, μπροστα πισω και στο χωρο αποσκευων.Επειδή έχουμε τις ίδιες ανησυχείς και από ότι βλέπω κοιτάμε και τα ίδια αυτοκίνητα.
Είχα το 206. Το 206 είναι πολύ ποιο άνετο μέσα σε σχέση με το πολύ στενό Fabia. Κάνε ένα test και μπες στο Fabia εσύ και κάποιος συνοδηγός. Θα δεις ότι οι χώροι είναι περιορισμένοι.Ενα άλλο αρνητικό που έχει το Fabia είναι ότι ΔΕΝ μπορείς να αλλάξεις ηχοσύστημα (αν αυτό σε ενδιαφέρει)
Θες και άλλα αρνητικά;
Το 1600 Sport ... (όχι το sport edition) έχει τσεκουρεμένο εργοστασιακό εξοπλισμό .Τον τσεκουρεμένο εξοπλισμό τον βάζουν στο Sport Edition για να κάνει την διαφορά. Π.χ. έχουν βγάλει τις ζάντες του Sport και τις έχουν βάλει μόνο στο sport edition.Θέλεις και άλλα αρνητικά; Δεν έχει πίσω παράθυρα, δεν έχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες και πολλά άλλα.
Θες και άλλο; Ολα τα χρώματα χρεώνονται από 280euro και πάνω.
Και φυσικά το χειρότερο. Σχεδόν δεν κάνουν ανταλλαγές (λόγω της έκπτωσης). Απαξιούν εντελώς τις άλλες μάρκες.
Αυτά τα πέρασα εγώ πριν δύο βδομάδες...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν συμφωνώ στο ότι το τιμόνι του φάμπια είναι καλύτερο συνολικά από του 207, όχι.Του 207 είναι ενοχλητικά ελαφρύ στις πολύ χαμηλές ταχύτητες, για τα γούστα μου τουλάχιστον. Αφότου ξεπαρκάρεις και βάλεις 2α, σφίγγει αρκετά. Σε σχέση με τα υπόλοιπα αμάξια είναι αρκετά καλύτερο, σε σχέση με του 206 είναι πιο ελαφρύ, χωρίς αυτό να σημαίνει κατ' ανάγκη χειρότερη αίσθηση/πληροφόρηση/ακρίβεια.
Το 206 ήταν ιδιαίτερα άνετο μέσα.
Θεωρώ ότι το 207 είναι πολύ ποιο άνετο μέσα με πολύ καλούς χώρους.Το ελαφρύ τιμόνι στις χαμηλές ταχύτητες νομίζω ότι απαιτείται για την απαραίτητη ευελιξία. Εφόσον μετά βαραίνει τότε μιλάμε για σωστή οδηγική συμπεριφορά.
Το σασμάν/ταχύτητες/κούμπωμα κλπ... ίσως έχει να κάνει πάλι με τις εργοστασιακές βαλβολίνες. Τουλάχιστον στο 206 που είχα όταν άλλαξα βαλβολίνες και έβαλα Motul το αυτοκίνητο και το κιβώτιο μεταμορφώθηκε...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Θέλεις και άλλα αρνητικά; Δεν έχει πίσω παράθυραΜήπως είδες την επαγγελματική έκδοση;
Ρε παιδιά, ξέρω ότι είναι υποκειμενικό πράγμα η ομορφιά κλπ. κλπ. αλλά ομορφούλικο το Fabia;
-
Τελικα διαπιστωνουμε οτι το καλυτερο αμαξι στην κατηγορια ειναι το ...206 !!
Το φαμπια μου αρεσε καλυτερα, επιμενω,αλλα εχω μια αθεραπευτη συμπαθεια στα πεζο, που δεν ξεπερνιεται!!
Αυτο με το ηχοσυστημα πολυ κουφο, αληθεια ειναι ετσι? Και δεν εχει πισω παραθυρα??? Φιλε στορμ, δε μου τα λες καλα...Δεν το πηρες το φαμπια φανταζομαι, ετσι δεν ειναι? Θα δω και το φαμπια σπορ εντισιον, τι λετε για αυτο? -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Θέλεις και άλλα αρνητικά; Δεν έχει πίσω παράθυρα
Μήπως είδες την επαγγελματική έκδοση;
Ρε παιδιά, ξέρω ότι είναι υποκειμενικό πράγμα η ομορφιά κλπ. κλπ. αλλά ομορφούλικο το Fabia;
ηλεκτρικά παράθυρα ... λάθος ...
Στις φωτογραφίες φαίνεται ωραίο εξωτερικά. Από κοντά φαίνεται όμως κάπως περίεργο με μικρό πλάτος. Εσωτερικά είναι λιτό και άκρως συντηρητικό. Αυτά.
-
Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
Τελικα διαπιστωνουμε οτι το καλυτερο αμαξι στην κατηγορια ειναι το ...206 !!
Το φαμπια μου αρεσε καλυτερα, επιμενω,αλλα εχω μια αθεραπευτη συμπαθεια στα πεζο, που δεν ξεπερνιεται!!
Αυτο με το ηχοσυστημα πολυ κουφο, αληθεια ειναι ετσι? Και δεν εχει πισω παραθυρα??? Φιλε στορμ, δε μου τα λες καλα...Δεν το πηρες το φαμπια φανταζομαι, ετσι δεν ειναι? Θα δω και το φαμπια σπορ εντισιον, τι λετε για αυτο?Εγώ πήγα για το 1600 Sport Edition. Και είχα πάει και ζεστά. Όταν μου έδωσε τον εξοπλσισμό είδα ότι έλειπαν πολλά πράγματα.
Μόνο για πίσω ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικούς καθρέπτες μπαινει ειδική παραγγελία ... αναμονή το λιγότερο 2 μήνες.
Το Sport Edition είναι το μοντέλο Sport με τις (εργοστασιακές) ζάντες του Sport (που τις βγάζουν στην Ελλάδα ), με ανάρτηση Eibach/Bilstein, εισαγωγή αέρα (βαρελάκι) και ένα τελικό καζανάκι της Sebring με μία κολλημένη απόληξη. Τα λογότυπα της Skoda Motorsports τα έχουν βγάλει (μάλλον τελείωσαν).
Στο 1400 έχουν πειράξει λένε και το εγκέφαλο. Στο 1600 όχι.
Αν αντέχεις το θόρυβο και την σκληρή ανάρτηση κοιταξέ το ... Πάντως από επιδόσεις από ότι λένε οι φήμες δεν είναι και ιδιαίτερα καλές. Οι ιποδυνάμεις που λέει είναι χαμηλότερες από αυτές που ανακοινώνει η Seat Eλλάδος.υ.γ. αναρωτιέμαι που μετρούν εδώ ιπποδυνάμεις και επιδόσεις σε τέτοιες 'μοντιφιές'. Τα μετράνε πουθενά;
Προτασεις για αγορα νεου !