Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mονοθεσια 2009
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Mονοθεσια 2009
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 7 / 7
    Formula 1
    47
    136
    217
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      scotsezos last edited by

      κάτι θα ξέρει ο Αντριαν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 2
        21century last edited by

        H Force India βρίσκεται στο νήμα και είναι πανέτοιμη να εκθέσει το καινούργιο της μονοθέσιο, την VJM02, που θα πραγματοποιήσει την παρθενική του εμφάνιση στην πίστα της Jerez, στην Ισπανίατην Κυριακή, 1η Μαρτίου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          και η επίσημη Williams :

          (όμορφη!!)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            geo-f1 last edited by

            Παλι καλα που χωρεσε η PHILIPS στην πισω αεροτοΜΟΥΛΑ..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bayern7 last edited by

              Αυτά τα γυαλισμένα slick ελαστικά είναι άθλια (προσοχή αναφέρομαι στα γυαλισμένα, όχι στα σλικ)
              Μου θυμίζουν κάτι παππούδες παλιά που έβαζαν στα μαλλιά τους μπριγιαντίνη...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ετοιμη και η νέα Force India VJM02

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mjacob last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                  Ετοιμη και η νέα Force India VJM02

                  http://img152.imageshack.us/img152/967/897987.jpg

                  Αν σεβόταν την ινδική παράδοση :
                  Δεν θα έπρεπε να έχει καθρέφτες
                  Στο πίσω μέρος της αεροτομής θα έπρεπε να έχει με παρδαλά σχέδια 'BLOW HORN' και 'wait for side' ή 'use dipper at night'

                  Τα έχει ισοπεδώσει όλα η παγκοσμιοποίηση

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coupeas last edited by

                    http://img.photobucket.com/albums/v691/ ... gdfnhg.jpg'

                    Μια χαρα την βλεπω!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zorz last edited by

                      Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
                      Παλι καλα που χωρεσε η PHILIPS στην πισω αεροτοΜΟΥΛΑ..

                      Έτσι όπως είναι η κατάσταση με τους χορηγούς ( ) έχει χώρο το αυτοκίνητο ακόμα και για τα 'Βυρσοδεψεία ο Ναβουχοδονόσορας'...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        21century last edited by

                        Σε νέα εποχή μπαίνει από φέτος η F1 καθώς καταργούνται τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που έκαναν ευκολότερη τη ζωή των πιλότων. Συστήματα όπως το traction control, το launch control και ο ηλεκτρονικός έλεγχος του φρένου κινητήρα καταργούνται με στόχο την αύξηση του θεάματος, των προσπερασμάτων αλλά και για να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στο οδηγικό ταλέντο.
                        Επίσης, όλες οι ομάδες θα χρησιμοποιούν κοινή Ηλεκτρονική Μονάδα Ελέγχου, ενώ αυξάνεται υποχρεωτικά η διάρκεια ζωής των κιβωτίων. Μικρές αλλαγές σημειώθηκαν στη διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών, ενώ τα βιοκαύσιμα άρχισαν να μπαίνουν σιγά σιγά στην F1.

                        Οι σημαντικότερες αλλαγές...
                        Καταργούνται τα ηλεκτρονικά βοηθήματα
                        Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control) που έδινε τη δυνατότητα στους πιλότους να πατούν τέρμα το γκάζι στις εξόδους των στροφών χωρίς να φοβούνται ότι θα «χάσουν» το πίσω μέρος, καταργείται από φέτος. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με το launch control, το οποίο βοηθούσε τους πιλότους στην διαδικασία της εκκίνησης. Επίσης, καταργείται και ο ηλεκτρονικός έλεγχος στο φρένο κινητήρα, κάτι που θα δυσκολέψει αρκετά τους οδηγούς κυρίως στις στροφές.
                        Κάποιοι δηλώνουν κατηγορηματικά ότι η οδήγηση χωρίς traction control θα είναι πιο διασκεδαστική, άλλοι πάλι υποστηρίζουν ότι τα ατυχήματα θα αυξηθούν κάνοντας το σπορ πιο επικίνδυνο.
                        Κοινή ECU
                        Από φέτος, όλες οι ομάδες πρέπει να χρησιμοποιούν κοινή Ηλεκτρονική Μονάδα Ελέγχου την οποία έχει εγκρίνει η FIA. Το software είναι επίσης εγκεκριμένο από την Ομοσπονδία η οποία θα μπορεί με αυτόν τον τρόπο να ελέγχει καλύτερα τα μονοθέσια. Αξίζει να σημειωθεί ότι την κοινή ECU κατασκευάζει η Microsoft MES, εταιρία που έχουν συστήσει η McLaren σε συνεργασία με την Microsoft.
                        Κινητήρες
                        Όπως και το 2007, έτσι και φέτος οι πιλότοι θα πρέπει να χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα σε δυο συνεχόμενους αγώνες. Ο περιορισμός ισχύει μόνο για τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα. Αν δηλαδή μια ομάδα αναγκαστεί να αλλάξει κινητήρα την Παρασκευή, κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών, δεν θα υπάρξουν συνέπειες. Σε περίπτωση όμως που ο κινητήρας αλλαχθεί πριν τις κατατακτήριες δοκιμές, ο πιλότος θα δεχθεί ποινή 10 θέσεων στο γκριντ εκκίνησης. Σε περίπτωση που η αλλαγή γίνει μετά τις δοκιμές, θα αναγκαστεί να ξεκινήσει από την τελευταία σειρά του γκριντ.
                        Δώρο ο πρώτος σπασμένος κινητήρας της χρονιάς
                        Φέτος, συμφωνήθηκε ότι κάθε ομάδα μπορεί να έχει ένα σπασμένο κινητήρα ανά μονοθέσιο κατά τη διάρκεια του 2008 χωρίς να δεχθεί ποινή. Αυτό θα ισχύσει για τον πρώτο σπασμένο κινητήρα που θα τύχει σε κάθε μονοθέσιο.
                        Κιβώτια ταχυτήτων
                        Σε μια προσπάθεια για περαιτέρω βελτίωση της αξιοπιστίας και μείωση του κόστους, αυξάνεται η διάρκεια ζωής των κιβωτίων. Συγκεκριμένα, φέτος το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων να χρησιμοποιείται σε τέσσερις συνεχόμενους αγώνες. Σε περίπτωση που χρειαστεί αλλαγή μέσα σε αυτό το διάστημα, τότε ο πιλότος θα χάνει πέντε θέσεις στο γκριντ εκκίνησης του συγκεκριμένου αγώνα. Σε περίπτωση που ο πιλότος δεν τερματίσει σε έναν αγώνα, μπορεί στον επόμενο να χρησιμοποιήσει νέο κιβώτιο χωρίς να υποστεί συνέπειες.
                        Κατατακτήριες δοκιμές
                        Μικρές αλλαγές θα ισχύσουν από φέτος στις τρεις περιόδους των κατατακτήριων δοκιμών. Η πρώτη θα διαρκεί πλέον 20 λεπτά, από 15 που ήταν. Η διάρκεια της δεύτερης διατηρείται στα 15 λεπτά, ενώ της τρίτης, μειώνεται από τα 15 στα 10 λεπτά. Επιπλέον, τα μονοθέσια που θα μετέχουν στην τρίτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών, διεκδικώντας την pole position, θα ξεκινούν τον αγώνα με όσα καύσιμα τους έχουν απομείνει στο ρεζερβουάρ στο τέλος της διαδικασίας. Μέχρι πέρσι τα μονοθέσια ξεκινούσαν την τρίτη περίοδο με καύσιμα αγώνα. Στα πρώτα λεπτά γύριζαν μέσα στην πίστα με σκοπό να κάψουν όσο το δυνατόν περισσότερα ώστε να αδειάσει το ρεζερβουάρ και στο τέλος να διεκδικήσουν την pole. Μετά το τέλος της διαδικασίας, συμπλήρωναν στα ρεζερβουάρ τα καύσιμα που «έκαψαν» κατά τη διάρκεια της τελευταίας δοκιμής.
                        Ασφάλεια του κόκπιτ
                        Σημαντική δουλειά έχει γίνει στο κόκπιτ, γύρω από το κράνος των πιλότων, αλλά και στα πλάγια, με σκοπό φυσικά την καλύτερη προστασία.
                        Βιοκαύσιμα
                        Σε μια κίνηση ώστε η F1 να γίνει πιο φιλική προς το περιβάλλον, η FIA παρουσίασε ένα νέο καύσιμο. Από το 2008, τουλάχιστον το 5,75% των καυσίμων θα πρέπει να περιέχουν βιο-υλικά. Κατά συνέπεια, όλα τα μονοθέσια θα πρέπει να είναι συμβατά στις νέες απαιτήσεις.
                        Πηγή Ethnos.gr ,f1kart.gr

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          eddie_147 last edited by

                          Οι αλλαγές στα ηλεκτρονικά δεν ισχύουν από πέρσυ; Είχα την εντύπωση ότι η ουσιαστική διαφορά για το '09 είναι τα σλικ και οι μικρότερες και λιγότερες αεροτομές.

                          Ποιός έγραψε το άρθρο;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fn1m last edited by

                            Άμα διαβάσεις το άρθρο θα καταλάβεις ότι είναι περσινό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης 21century έγραψε:

                              Όπως και το 2007, έτσι και φέτος οι πιλότοι θα πρέπει να χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα σε δυο συνεχόμενους αγώνες. ...........
                              Φέτος, συμφωνήθηκε ότι κάθε ομάδα μπορεί να έχει ένα σπασμένο κινητήρα ανά μονοθέσιο κατά τη διάρκεια του 2008 χωρίς να δεχθεί ποινή. Αυτό θα ισχύσει για τον πρώτο σπασμένο κινητήρα που θα τύχει σε κάθε μονοθέσιο.
                              .................
                              Από το 2008, τουλάχιστον το 5,75% των καυσίμων θα πρέπει να περιέχουν βιο-υλικά. Κατά συνέπεια, όλα τα μονοθέσια θα πρέπει να είναι συμβατά στις νέες απαιτήσεις.
                              Πηγή Ethnos.gr ,f1kart.gr

                              Αυτο μιλαει για το 2008.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                a-viper7 last edited by

                                Ο χρήστης 21century έγραψε:
                                [...]

                                Ρε άνθρωπα, σταμάτα να ποστάρεις παπαρίες μόνο και μόνο για να μας διαφημίσεις το site σου...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21century last edited by

                                  Να πουμε κατι και για τον Σουμι που επιστρεφει δυναμικα πλεον . Τα σχόλια φυσικά περιττεύουν μια και, παρότι αποσύρθηκε στο τέλος του 2006, δεν πρέπει να ξεχνάμε ποιος είναι ο 'Schumi': επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, ο πιο επιτυχημένος (βάσει αριθμών) πιλότος στην ιστορία της F1, ο άνθρωπος που έδωσε στη Scuderia το 2000 τον πρώτο της τίτλο μετά από 21 άνυδρα χρόνια και εγκαθίδρυσε την 'κόκκινη' αυτοκρατορία. Αν μη τι άλλο, η επιστροφή του Michael Schumacher από τον αμέσως επόμενο αγώνα, το Ευρωπαϊκό Grand Prix στις 23 Αυγούστου, δίνει καινούργιο ενδιαφέρον σε μία ήδη συναρπαστική χρονιά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης 21century έγραψε:
                                    Να πουμε κατι και για τον Σουμι που επιστρεφει δυναμικα πλεον . Τα σχόλια φυσικά περιττεύουν μια και, παρότι αποσύρθηκε στο τέλος του 2006, δεν πρέπει να ξεχνάμε ποιος είναι ο 'Schumi': επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, ο πιο επιτυχημένος (βάσει αριθμών) πιλότος στην ιστορία της F1, ο άνθρωπος που έδωσε στη Scuderia το 2000 τον πρώτο της τίτλο μετά από 21 άνυδρα χρόνια και εγκαθίδρυσε την 'κόκκινη' αυτοκρατορία. Αν μη τι άλλο, η επιστροφή του Michael Schumacher από τον αμέσως επόμενο αγώνα, το Ευρωπαϊκό Grand Prix στις 23 Αυγούστου, δίνει καινούργιο ενδιαφέρον σε μία ήδη συναρπαστική χρονιά

                                    Εισαι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      karagounis last edited by

                                      ακομα να τον στειλουν για banιο τον κυριο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 3
                                      • 4
                                      • 5
                                      • 6
                                      • 7
                                      • 7 / 7
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr