-
κάτι θα ξέρει ο Αντριαν.
-
H Force India βρίσκεται στο νήμα και είναι πανέτοιμη να εκθέσει το καινούργιο της μονοθέσιο, την VJM02, που θα πραγματοποιήσει την παρθενική του εμφάνιση στην πίστα της Jerez, στην Ισπανίατην Κυριακή, 1η Μαρτίου.
-
-
Παλι καλα που χωρεσε η PHILIPS στην πισω αεροτοΜΟΥΛΑ..
-
Αυτά τα γυαλισμένα slick ελαστικά είναι άθλια (προσοχή αναφέρομαι στα γυαλισμένα, όχι στα σλικ)
Μου θυμίζουν κάτι παππούδες παλιά που έβαζαν στα μαλλιά τους μπριγιαντίνη... -
Ετοιμη και η νέα Force India VJM02
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ετοιμη και η νέα Force India VJM02Αν σεβόταν την ινδική παράδοση :
Δεν θα έπρεπε να έχει καθρέφτες
Στο πίσω μέρος της αεροτομής θα έπρεπε να έχει με παρδαλά σχέδια 'BLOW HORN' και 'wait for side' ή 'use dipper at night'Τα έχει ισοπεδώσει όλα η παγκοσμιοποίηση
-
http://img.photobucket.com/albums/v691/ ... gdfnhg.jpg'
Μια χαρα την βλεπω!
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Παλι καλα που χωρεσε η PHILIPS στην πισω αεροτοΜΟΥΛΑ..Έτσι όπως είναι η κατάσταση με τους χορηγούς ( ) έχει χώρο το αυτοκίνητο ακόμα και για τα 'Βυρσοδεψεία ο Ναβουχοδονόσορας'...
-
Σε νέα εποχή μπαίνει από φέτος η F1 καθώς καταργούνται τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που έκαναν ευκολότερη τη ζωή των πιλότων. Συστήματα όπως το traction control, το launch control και ο ηλεκτρονικός έλεγχος του φρένου κινητήρα καταργούνται με στόχο την αύξηση του θεάματος, των προσπερασμάτων αλλά και για να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στο οδηγικό ταλέντο.
Επίσης, όλες οι ομάδες θα χρησιμοποιούν κοινή Ηλεκτρονική Μονάδα Ελέγχου, ενώ αυξάνεται υποχρεωτικά η διάρκεια ζωής των κιβωτίων. Μικρές αλλαγές σημειώθηκαν στη διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών, ενώ τα βιοκαύσιμα άρχισαν να μπαίνουν σιγά σιγά στην F1.Οι σημαντικότερες αλλαγές...
Καταργούνται τα ηλεκτρονικά βοηθήματα
Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (traction control) που έδινε τη δυνατότητα στους πιλότους να πατούν τέρμα το γκάζι στις εξόδους των στροφών χωρίς να φοβούνται ότι θα «χάσουν» το πίσω μέρος, καταργείται από φέτος. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με το launch control, το οποίο βοηθούσε τους πιλότους στην διαδικασία της εκκίνησης. Επίσης, καταργείται και ο ηλεκτρονικός έλεγχος στο φρένο κινητήρα, κάτι που θα δυσκολέψει αρκετά τους οδηγούς κυρίως στις στροφές.
Κάποιοι δηλώνουν κατηγορηματικά ότι η οδήγηση χωρίς traction control θα είναι πιο διασκεδαστική, άλλοι πάλι υποστηρίζουν ότι τα ατυχήματα θα αυξηθούν κάνοντας το σπορ πιο επικίνδυνο.
Κοινή ECU
Από φέτος, όλες οι ομάδες πρέπει να χρησιμοποιούν κοινή Ηλεκτρονική Μονάδα Ελέγχου την οποία έχει εγκρίνει η FIA. Το software είναι επίσης εγκεκριμένο από την Ομοσπονδία η οποία θα μπορεί με αυτόν τον τρόπο να ελέγχει καλύτερα τα μονοθέσια. Αξίζει να σημειωθεί ότι την κοινή ECU κατασκευάζει η Microsoft MES, εταιρία που έχουν συστήσει η McLaren σε συνεργασία με την Microsoft.
Κινητήρες
Όπως και το 2007, έτσι και φέτος οι πιλότοι θα πρέπει να χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα σε δυο συνεχόμενους αγώνες. Ο περιορισμός ισχύει μόνο για τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα. Αν δηλαδή μια ομάδα αναγκαστεί να αλλάξει κινητήρα την Παρασκευή, κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών, δεν θα υπάρξουν συνέπειες. Σε περίπτωση όμως που ο κινητήρας αλλαχθεί πριν τις κατατακτήριες δοκιμές, ο πιλότος θα δεχθεί ποινή 10 θέσεων στο γκριντ εκκίνησης. Σε περίπτωση που η αλλαγή γίνει μετά τις δοκιμές, θα αναγκαστεί να ξεκινήσει από την τελευταία σειρά του γκριντ.
Δώρο ο πρώτος σπασμένος κινητήρας της χρονιάς
Φέτος, συμφωνήθηκε ότι κάθε ομάδα μπορεί να έχει ένα σπασμένο κινητήρα ανά μονοθέσιο κατά τη διάρκεια του 2008 χωρίς να δεχθεί ποινή. Αυτό θα ισχύσει για τον πρώτο σπασμένο κινητήρα που θα τύχει σε κάθε μονοθέσιο.
Κιβώτια ταχυτήτων
Σε μια προσπάθεια για περαιτέρω βελτίωση της αξιοπιστίας και μείωση του κόστους, αυξάνεται η διάρκεια ζωής των κιβωτίων. Συγκεκριμένα, φέτος το ίδιο κιβώτιο ταχυτήτων να χρησιμοποιείται σε τέσσερις συνεχόμενους αγώνες. Σε περίπτωση που χρειαστεί αλλαγή μέσα σε αυτό το διάστημα, τότε ο πιλότος θα χάνει πέντε θέσεις στο γκριντ εκκίνησης του συγκεκριμένου αγώνα. Σε περίπτωση που ο πιλότος δεν τερματίσει σε έναν αγώνα, μπορεί στον επόμενο να χρησιμοποιήσει νέο κιβώτιο χωρίς να υποστεί συνέπειες.
Κατατακτήριες δοκιμές
Μικρές αλλαγές θα ισχύσουν από φέτος στις τρεις περιόδους των κατατακτήριων δοκιμών. Η πρώτη θα διαρκεί πλέον 20 λεπτά, από 15 που ήταν. Η διάρκεια της δεύτερης διατηρείται στα 15 λεπτά, ενώ της τρίτης, μειώνεται από τα 15 στα 10 λεπτά. Επιπλέον, τα μονοθέσια που θα μετέχουν στην τρίτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών, διεκδικώντας την pole position, θα ξεκινούν τον αγώνα με όσα καύσιμα τους έχουν απομείνει στο ρεζερβουάρ στο τέλος της διαδικασίας. Μέχρι πέρσι τα μονοθέσια ξεκινούσαν την τρίτη περίοδο με καύσιμα αγώνα. Στα πρώτα λεπτά γύριζαν μέσα στην πίστα με σκοπό να κάψουν όσο το δυνατόν περισσότερα ώστε να αδειάσει το ρεζερβουάρ και στο τέλος να διεκδικήσουν την pole. Μετά το τέλος της διαδικασίας, συμπλήρωναν στα ρεζερβουάρ τα καύσιμα που «έκαψαν» κατά τη διάρκεια της τελευταίας δοκιμής.
Ασφάλεια του κόκπιτ
Σημαντική δουλειά έχει γίνει στο κόκπιτ, γύρω από το κράνος των πιλότων, αλλά και στα πλάγια, με σκοπό φυσικά την καλύτερη προστασία.
Βιοκαύσιμα
Σε μια κίνηση ώστε η F1 να γίνει πιο φιλική προς το περιβάλλον, η FIA παρουσίασε ένα νέο καύσιμο. Από το 2008, τουλάχιστον το 5,75% των καυσίμων θα πρέπει να περιέχουν βιο-υλικά. Κατά συνέπεια, όλα τα μονοθέσια θα πρέπει να είναι συμβατά στις νέες απαιτήσεις.
Πηγή Ethnos.gr ,f1kart.gr -
Οι αλλαγές στα ηλεκτρονικά δεν ισχύουν από πέρσυ; Είχα την εντύπωση ότι η ουσιαστική διαφορά για το '09 είναι τα σλικ και οι μικρότερες και λιγότερες αεροτομές.
Ποιός έγραψε το άρθρο;
-
Άμα διαβάσεις το άρθρο θα καταλάβεις ότι είναι περσινό.
-
Ο χρήστης 21century έγραψε:
Όπως και το 2007, έτσι και φέτος οι πιλότοι θα πρέπει να χρησιμοποιούν τον ίδιο κινητήρα σε δυο συνεχόμενους αγώνες. ...........
Φέτος, συμφωνήθηκε ότι κάθε ομάδα μπορεί να έχει ένα σπασμένο κινητήρα ανά μονοθέσιο κατά τη διάρκεια του 2008 χωρίς να δεχθεί ποινή. Αυτό θα ισχύσει για τον πρώτο σπασμένο κινητήρα που θα τύχει σε κάθε μονοθέσιο.
.................
Από το 2008, τουλάχιστον το 5,75% των καυσίμων θα πρέπει να περιέχουν βιο-υλικά. Κατά συνέπεια, όλα τα μονοθέσια θα πρέπει να είναι συμβατά στις νέες απαιτήσεις.
Πηγή Ethnos.gr ,f1kart.grΑυτο μιλαει για το 2008.
-
Ο χρήστης 21century έγραψε:
[...]Ρε άνθρωπα, σταμάτα να ποστάρεις παπαρίες μόνο και μόνο για να μας διαφημίσεις το site σου...
-
Να πουμε κατι και για τον Σουμι που επιστρεφει δυναμικα πλεον . Τα σχόλια φυσικά περιττεύουν μια και, παρότι αποσύρθηκε στο τέλος του 2006, δεν πρέπει να ξεχνάμε ποιος είναι ο 'Schumi': επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, ο πιο επιτυχημένος (βάσει αριθμών) πιλότος στην ιστορία της F1, ο άνθρωπος που έδωσε στη Scuderia το 2000 τον πρώτο της τίτλο μετά από 21 άνυδρα χρόνια και εγκαθίδρυσε την 'κόκκινη' αυτοκρατορία. Αν μη τι άλλο, η επιστροφή του Michael Schumacher από τον αμέσως επόμενο αγώνα, το Ευρωπαϊκό Grand Prix στις 23 Αυγούστου, δίνει καινούργιο ενδιαφέρον σε μία ήδη συναρπαστική χρονιά
-
Ο χρήστης 21century έγραψε:
Να πουμε κατι και για τον Σουμι που επιστρεφει δυναμικα πλεον . Τα σχόλια φυσικά περιττεύουν μια και, παρότι αποσύρθηκε στο τέλος του 2006, δεν πρέπει να ξεχνάμε ποιος είναι ο 'Schumi': επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, ο πιο επιτυχημένος (βάσει αριθμών) πιλότος στην ιστορία της F1, ο άνθρωπος που έδωσε στη Scuderia το 2000 τον πρώτο της τίτλο μετά από 21 άνυδρα χρόνια και εγκαθίδρυσε την 'κόκκινη' αυτοκρατορία. Αν μη τι άλλο, η επιστροφή του Michael Schumacher από τον αμέσως επόμενο αγώνα, το Ευρωπαϊκό Grand Prix στις 23 Αυγούστου, δίνει καινούργιο ενδιαφέρον σε μία ήδη συναρπαστική χρονιάΕισαι
-
ακομα να τον στειλουν για banιο τον κυριο;
Mονοθεσια 2009