-
Παιδια σας ακουω και μιλατε για καμπες των 150+, για τον φιλο απο το Ηρακλειο που εστριψε με τη MiTo και το Golf μαζευει προφυλακτηρες και σας πιστευω, λετε αληθεια, αλλα με συγχωρειτε εγω δεν θα παρω... Για να γινουν ολα αυτα πρεπει να εισαι πολυ κοντα στο οριο και εγω προσωπικα με τοσα δεντρα, τοιχους, γκρεμους, μαντρες και αυτοκινητα απο το αντιθετο ρευμα δεν εχω σκοπο ουτε να σκοτωσω ουτε να σκοτωθω. Μια φορα στη ζωη και ελπιζω τελευταια οντας συνοδηγος ειχα ενα σοβαροτατο ατυχημα, τρακαραμε σε κολωνα με περιπου 65-70 χλμ, το αυτοκινητο πιτα αλλα εμεις φορουσε ζωνες ανοιξαν οι αεροσακοι και ολα καλα... Το ατυχημα εγινε για ενα και μονο λογο, πολυ μεγαλη ταχυτητα εισοδου σε μια στροφη που δεν εβλεπες την κορυφη της και εκλεινε στην εξοδο, μουτρα και εξω... Επειδη λοιπον δεν εχουμε διπλα ενα Tiziano Siviero να μας λεει αν η επομενη στροφη κλεινει αποτομα στη εξοδο, επειδη μπορει να υπαρχουν λαδια, επειδη καποιος μπορει να ερχεται, συγνωμη αλλα οταν σας ακουω να λετε τετοιες ιστοριες που σημαινει οτι πλησιαζετε το οριο σε δημοσιο δρομο, το μονο που μπορω να πω ειναι οτι ειστε επικινδυνοι για τον εαυτο σας και για τους γυρω σας... Δεν λεω να μην τρεχουμε, δεν λεω να μην πηγαινουμε σβελτα, ΑΛΛΑ στο οριο θα παμε μονο σε στροφη που ειναι φαρδια, που καποιος ελεγχει αν ερχεται αλλο αυτοκινητο και εννοειται πως την ξερουμε καλα. Τωρα το να πηγαινω στο οριο στη Λαυριου και στα λιμανακια με συγχωρειτε αλλα το θεωρω αυτοκτονια... Προσεχτε...
-
Δεν μπορώ σε καμμία περίπτωση να διαφωνήσω και πολύ καλά έκανες που το ανέφερες και με αυτό τον τρόπο.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Παιδια σας ακουω και μιλατε για καμπες των 150+, για τον φιλο απο το Ηρακλειο που εστριψε με τη MiTo και το Golf μαζευει προφυλακτηρες και σας πιστευω, λετε αληθεια, αλλα με συγχωρειτε εγω δεν θα παρω... Για να γινουν ολα αυτα πρεπει να εισαι πολυ κοντα στο οριο και εγω προσωπικα με τοσα δεντρα, τοιχους, γκρεμους, μαντρες και αυτοκινητα απο το αντιθετο ρευμα δεν εχω σκοπο ουτε να σκοτωσω ουτε να σκοτωθω. Μια φορα στη ζωη και ελπιζω τελευταια οντας συνοδηγος ειχα ενα σοβαροτατο ατυχημα, τρακαραμε σε κολωνα με περιπου 65-70 χλμ, το αυτοκινητο πιτα αλλα εμεις φορουσε ζωνες ανοιξαν οι αεροσακοι και ολα καλα... Το ατυχημα εγινε για ενα και μονο λογο, πολυ μεγαλη ταχυτητα εισοδου σε μια στροφη που δεν εβλεπες την κορυφη της και εκλεινε στην εξοδο, μουτρα και εξω... Επειδη λοιπον δεν εχουμε διπλα ενα Tiziano Siviero να μας λεει αν η επομενη στροφη κλεινει αποτομα στη εξοδο, επειδη μπορει να υπαρχουν λαδια, επειδη καποιος μπορει να ερχεται, συγνωμη αλλα οταν σας ακουω να λετε τετοιες ιστοριες που σημαινει οτι πλησιαζετε το οριο σε δημοσιο δρομο, το μονο που μπορω να πω ειναι οτι ειστε επικινδυνοι για τον εαυτο σας και για τους γυρω σας... Δεν λεω να μην τρεχουμε, δεν λεω να μην πηγαινουμε σβελτα, ΑΛΛΑ στο οριο θα παμε μονο σε στροφη που ειναι φαρδια, που καποιος ελεγχει αν ερχεται αλλο αυτοκινητο και εννοειται πως την ξερουμε καλα. Τωρα το να πηγαινω στο οριο στη Λαυριου και στα λιμανακια με συγχωρειτε αλλα το θεωρω αυτοκτονια... Προσεχτε...Συμφωνώ, άσχετα πως δεν μπορώ να το τηρήσω. Πάντως συμφωνώ και δεν ήταν αυτος ο στόχος της παράθεσης μου.Το πρόβλημα εν προκειμένω στην αναφορά μου το είχε ο άλλος, και ευτυχώς μόνο υλικές είχε, έστω και αν πρέπει να έκανε κ*λο το αμάξι απο κάτω ( προφ/ρα, ζαντα, γέφυρα, αμορτισερ, ακραξόνιο κ δεν ξέρω τι άλλο).
Έχω και εγώ δύο εμφυτευόμενα δόντια από τροχαίο μηχανής και 2-3 εξόδους με αυτοκίνητο, ανώδυνες. Επιπλέον, εργάζομαι σε ένα χώρο που βλέπω κάθε μέρα τι γίνεται. Έχεις δίκιο, αλλά η επινεφρίνη είναι γλυκιά. -
Οταν τρως τον αεροσακο στη μαπα,δυστυχως καταλαβαινεις την πραγματικη γλυκα και δεν το ξεχνας ποτε... Γι'αυτο προσοχη.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Οταν τρως τον αεροσακο στη μαπα,δυστυχως καταλαβαινεις την πραγματικη γλυκα και δεν το ξεχνας ποτε... Γι'αυτο προσοχη.Το προτιμώ απο το να τρως την άσφαλτο στη γνάθο.
Πάντως έχεις απόλυτο δίκιο, απλώς για ορισμένους η επιτάχυνση ( γραμμική-φυγόκεντρη) είναι σαν το κάπνισμα:ξέρεις ότι κάνει κακό, αλλά δεν το σταματάς. -
καλο ειναι να τρεχεις,αλλα απο καποια ηλικια και μετα πιστευω οτι πρεπει να εχεις μαθει τα ορια σου και του αυτοκινητου σου...
εγω πλεον θα κανω πισω μολις δω οτι δε με παιρνει και αυτο γιατι δεν εχω λεφτα να αλλαζω για πλακα τα αυτοκινητα.δυστυχως επρεπε να κανω καποιες γερες στουκες για να το μαθω αυτο, ομως καλυτερα να εχεις και αυριο το αμαξακι σου παρα να εχεις να λες οτι περασες με το χαρο συνοδηγο το χ αυτοκινητο..
δε λεω να μη το παλεψεις να μαθεις το αυτοκινητο σου,αλλα με υπομονη.
και παντα να εισαι ετοιμος για το απροσδοκητο!!
μου εχει τυχει να πατησω λαδια πανω στο πεταλο στα λιμανακια και ευτυχως πηγαινα χαλαρα με λιγοτερα απο 80 και καταφερα να το μαζεψω,μετα ομως ημουν κατασπρος για καμια ωρα
δε ξερεις απο που θα σου ερθει,ουτε ποιος μ@λακας θα σου πεταχτει με απαγορευτικο μεσα σε λεωφορο μιας και το χω παθει και αυτο..προσωπικα οταν δω καποιο γληγορο στο δρομο μου θα το παλεψω αν ειμαι σε κεφια,αλλα οταν δω τον αλλον να μπαινει σε αντιθετα ρευματα,να κανει σφηνες λιγων εκατοστων απο ανυποψιαστους οδηγους που περνανε διπλα μας,να περναει κατα πολυ τα 200 σε βουλιαγμενες και γενικα να παιζει με το θανατο, θα τον αφησω να με περασει να παει οπου θελει.
αν πετυχω καποιον καλυτερο οδηγο απο μενα που οδηγει σε οσο γινεται νορμαλ πλαισια,θα το παλεψω και θα του πω και μπραβο στο τελος!(πχ volvozeus που ειναι και συνφορουμιτης )
-
Ο χρήστης moondriver έγραψε:
Οταν τρως τον αεροσακο στη μαπα,δυστυχως καταλαβαινεις την πραγματικη γλυκα και δεν το ξεχνας ποτε... Γι'αυτο προσοχη.
Το προτιμώ απο το να τρως την άσφαλτο στη γνάθο.
Πάντως έχεις απόλυτο δίκιο, απλώς για ορισμένους η επιτάχυνση ( γραμμική-φυγόκεντρη) είναι σαν το κάπνισμα:ξέρεις ότι κάνει κακό, αλλά δεν το σταματάς.ναι αλλα καπου εκει πρεπει να μαθεις μεχρι που σε παιρνει!!
εγω απο τοτε που γνωρισα απο κοντα δικο μου αεροσακο,εχω αναθεωρησει αρκετα πραγματα..
πιο πριν δε φορουσα καν ζωνη,οδηγουσα σκνιπα και αλλα..ειναι ωραια η ταχυτητα,αλλα με καποια ρεγουλα , οπως και το τσιγαρο
-
Εγω αντιθετα φορουσα παντα ζωνη, δεν οδηγουσα σκνιπα και γενικα προσεχα το ποσο και που θα παω αλλα πραγματικα το σοκ ειναι ιδιαιτερα μεγαλο εστω και αν εισαι συνοδηγος οπως εγω οταν εγινε το ατυχημα... Βλεπεις ποσο ευκολα μπορει να γινει και ποσοι ειναι οι παραγοντες που μπορουν να σε βγαλουν εκτος δρομου και καπου εκει λες, οτι αν και προσεχα μεχρι τωρα, τωρα πρεπει να προσεχω χ100... Οχι πως δεν γκαζωνω (σε λογικα πλαισια) πλεον, αλλα το σκεφτομαι δυο και τρεις φορες...
-
Εγώ θεωρώ πως το σόκ είναι ακόμα μεγαλύτερο οταν είσαι συνοδηγός. Τέλος το από μένα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Οταν τρως τον αεροσακο στη μαπα,δυστυχως καταλαβαινεις την πραγματικη γλυκα και δεν το ξεχνας ποτε... Γι'αυτο προσοχη.
Το προτιμώ απο το να τρως την άσφαλτο στη γνάθο.
Πάντως έχεις απόλυτο δίκιο, απλώς για ορισμένους η επιτάχυνση ( γραμμική-φυγόκεντρη) είναι σαν το κάπνισμα:ξέρεις ότι κάνει κακό, αλλά δεν το σταματάς.ναι αλλα καπου εκει πρεπει να μαθεις μεχρι που σε παιρνει!!
εγω απο τοτε που γνωρισα απο κοντα δικο μου αεροσακο,εχω αναθεωρησει αρκετα πραγματα..
πιο πριν δε φορουσα καν ζωνη,οδηγουσα σκνιπα και αλλα..ειναι ωραια η ταχυτητα,αλλα με καποια ρεγουλα , οπως και το τσιγαρο
Δεν έχεις άδικο, απλώς στα πάθη δύσκολα βάζεις ρέγουλα, ακόμα και αν έχεις πάθει.
Ότι επιλογές πάντως κάνει ο καθένας μας, καλό είναι να φροντίζει αυτές να μην έχουν σοβαρές συνέπειες σε άλλους. -
Το κοπανημα, οπως ειπε και ο moondriver, ειναι υποκειμενικο εκτος απο ακραιες περιπτωσεις. Εχει να κανει με την εμπειρια του καθενος, την ηλικια, τον σωματοτυπο αλλα και ποση διαθεση εχει να κοπανιεται. Ο πατερας μου, οταν οδηγησε την CLK ελεγε οτι κοπαναει στις λακουβες (δεν εννοουσε ηχητικο κοπανημα φανταζομαι) και οτι ειναι πολυ σκληρη. Εγω οταν την οδηγησα μου φανηκε οχι απλως υποφερτη αλλα μια χαρα υπερανετη, μιας και τοτε ειχα το Miata χαμηλωμενο με Bilstein (ηταν ακομη χειροτερα απ'τα κιτρινα KONI που ειχα πριν )
Το αυτο ισχυει και με την ανεση, τριγμους κλπ. Οποτε καλο ειναι να προσεχουμε να μην ειμαστε τοσο απολυτοι γιατι προφανως οσοι διαβαζουν εχουν διαφορετικες εμπειριες και ο καθενας κρινει συμφωνα με τα προσωπικα του δεδομενα. -
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Μπα,μεταξυ μας,σε οσους γερμανους εχω μπει (και μερικοι απ αυτους ηταν λιγο μπασταρδοι που λεμε,λιγο ισπανοι) και ειχαν 205/40/17 πχ,δεν ισχυει κατι τετοιο..Mε 18άρια και 40άρι προφίλ πάντως όχι μόνο δε κοπανάει το δικό μου...αλλά έχει γίνει και πιο άνετο με πριν...και φοράω και Μ ανάρτηση
Kαμία σχέση με παρωπίδες και φανατίλες. Αυτά είναι για όσους έχουν τελειώσει Δημοτικό ή τρώνε ξύλο απο τις γυναίκες τους. Από τους πρώτους που έγραψα τα αρνητικά του οχήματος ΜΟΥ εδώ μέσα ήμουν εγώ.
Και δεύτερον, δεν συντρέχει κανένας λόγος ban, άρα δεν κάνεις χάρη σε κάποιον. Ούτε προσέβαλλα κανέναν, ούτε έγραψα κάτι που δεν τεκμηριώνεται επιστημονικά.Πάντως έχει περισσότερο νόημα ο οδηγός να είναι καλός, παρά το αυτοκίνητο...
-
ενα καλο αυτοκινητο σε κανει να φαινεσαι καλυτερος και μιας και ειμαστε σε τοπικο της μιτο,πιστευω οτι η μικρη Α με τα ηλεκτρονικα της μπορει να κολακεψει πολλους μετριους οδηγους..
ειδικα χαρη στο ηλεκτρονικο μπλοκε της, που βιδωνει για τα καλα τη μουρη σου εκει που σημαδευεις(δε το θεωρω κακο να σε βοηθαει το αυτοκινητο σου ,μη παρεξηγουμαι )
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ενα καλο αυτοκινητο σε κανει να φαινεσαι καλυτερος και μιας και ειμαστε σε τοπικο της μιτο,πιστευω οτι η μικρη Α με τα ηλεκτρονικα της μπορει να κολακεψει πολλους μετριους οδηγους..
ειδικα χαρη στο ηλεκτρονικο μπλοκε της, που βιδωνει για τα καλα τη μουρη σου εκει που σημαδευεις(δε το θεωρω κακο να σε βοηθαει το αυτοκινητο σου ,μη παρεξηγουμαι )
τα αυτοκινητα στριβουν με την πισω αναρτηση οχι με την μπροστα.πισω η αναρτηση της ειναι για τα μπαζα.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
. . .
Η MiTo, με τη σωστή επιλογή ελαστικών, είναι ένα πολύ καλό μικρό αυτοκίνητο. Προσφέρει το προσιτό γκάζι + looks + καλή οδική συμπεριφορά που πρέσβευε πάντα η Alfa Romeo, σε ένα σύγχρονο από όλες τις απόψεις πακέτο.
. . .Όταν λες με την σωστή επιλογή ελαστικών, αναφέρεσαι και σε κάτι άλλο πλην του αριθμού των ιντσών;
Όπως για παράδειγμα την σωστή πίεση των ελαστικών.
(διαφορετική άραγε από αυτή που γράφει στο ταμπελάκι του αυτοκινήτου;)Ή μήπως κάποια άλλη μάρκα ελαστικών διαφορετική από την εργοστασιακή ενδεχομένως πιο «μαλακή» και «άνετη»;
(το κατά πόσο μπορεί να κάνει την διαφορά στις 17 ίντσες δεν το ξέρω) -
Ο χρήστης γιωργος2 έγραψε:
ενα καλο αυτοκινητο σε κανει να φαινεσαι καλυτερος και μιας και ειμαστε σε τοπικο της μιτο,πιστευω οτι η μικρη Α με τα ηλεκτρονικα της μπορει να κολακεψει πολλους μετριους οδηγους..
ειδικα χαρη στο ηλεκτρονικο μπλοκε της, που βιδωνει για τα καλα τη μουρη σου εκει που σημαδευεις(δε το θεωρω κακο να σε βοηθαει το αυτοκινητο σου ,μη παρεξηγουμαι )
τα αυτοκινητα στριβουν με την πισω αναρτηση οχι με την μπροστα.πισω η αναρτηση της ειναι για τα μπαζα.
Εμ, δε ρωτησανε στο φορουμ να μαθουνε...
-
Ο χρήστης γιωργος2 έγραψε:
τα αυτοκινητα στριβουν με την πισω αναρτηση οχι με την μπροστα.πισω η αναρτηση της ειναι για τα μπαζα.Ε τότε να αντικαταστήσουμε τα μπροστινά αμορτισέρ με ατσαλοδοκούς που στοιχίζουν και φτηνότερα, να μην έχουμε καθόλου ανάρτηση εμπρός. Άνθρωπε, διαβάζεις τι γράφεις;
. . .
Η MiTo, με τη σωστή επιλογή ελαστικών, είναι ένα πολύ καλό μικρό αυτοκίνητο. Προσφέρει το προσιτό γκάζι + looks + καλή οδική συμπεριφορά που πρέσβευε πάντα η Alfa Romeo, σε ένα σύγχρονο από όλες τις απόψεις πακέτο.
. . .Όταν λες με την σωστή επιλογή ελαστικών, αναφέρεσαι και σε κάτι άλλο πλην του αριθμού των ιντσών;
Όπως για παράδειγμα την σωστή πίεση των ελαστικών.
(διαφορετική άραγε από αυτή που γράφει στο ταμπελάκι του αυτοκινήτου;)Ή μήπως κάποια άλλη μάρκα ελαστικών διαφορετική από την εργοστασιακή ενδεχομένως πιο «μαλακή» και «άνετη»;
(το κατά πόσο μπορεί να κάνει την διαφορά στις 17 ίντσες δεν το ξέρω)Μιλάω για διάσταση, αρχικά. Η σωστή επιλογή είναι σίγουρα οι 17άρες. Με πιέσεις δεν έχω παίξει. Όσον αφορά τη μάρκα/τύπο των ελαστικών, αν θυμάμαι καλά αυτή που οδηγούσα φορούσε P Zero Nero, το οποίο είναι φανταστικό λάστιχο για σπορ οδήγηση (ακόμα και πίστα), αλλά στο 'κάθε μέρα' είναι λίγο κουραστικό ωσότου ζεσταθεί (και ΑΝ ζεσταθεί. Δύσκολο στην πόλη). Είμαι σίγουρος ότι με SportContact 3 που είναι πιο 'all around' λάστιχο επιδόσεων, ακόμα και με Potenza RE050A οι αντιδράσεις στις λακούβες (*) θα ήταν πιο φιλικές.
Τέλος, υπενθυμίζω ότι μιλάμε για ένα σουπερμίνι με μικρό μεταξόνιο, με μη-ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, με σπορτίφ προσανατολισμό και μεγάλους τροχούς με λάστιχα χαμηλού προφίλ. Το να ζητάμε να 'σιδερώνει' το δρόμο όπως μια C5 με υδροενεργητική ή μια E-Class, είναι άτοπο. Στην κατηγορία μόνο το -ασύμφορα, παράλογα και εξωφρενικά ακριβό- Mini έχει ψαγμένη πίσω ανάρτηση, αλλά κι αυτό πάσχει αλλού.
() Μιλάω για αποτέλεσμα σε κραδασμό, γιατί σε ήχο τα Potenza και SportContact 3 ακούγονται περισσότερο από το P Zero.*
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Παιδια σας ακουω και μιλατε για καμπες των 150+, για τον φιλο απο το Ηρακλειο που εστριψε με τη MiTo και το Golf μαζευει προφυλακτηρες και σας πιστευω, λετε αληθεια, αλλα με συγχωρειτε εγω δεν θα παρω... Για να γινουν ολα αυτα πρεπει να εισαι πολυ κοντα στο οριο...Ποιό όριο και βλακείες, χαλαρά έμπαινε το Mito λέμε... μόνο το Golf έφτασε τα ορια του (συνολικά σαν κατασκευή)...
Πέρα απο τη πλάκα πάντως (και χωρίς να μπω στη διαδικασία να απαντήσω στις αστειότητες περι χαμηλών ορίων του γκόλφ) διαβάζω όλο και περισσότερο τελευταία, ιστορίες απο 'τιμωρούς' της ασφάλτου και το τι έκανε το φανταστικό (πωπω τι κούρσσα πήρα και με πόσσα στρίβω) αυτοκίνητο τους που δεν μπορεί να το κάνει (απο κατασκευής λέμε) το τάδε άλλης μάρκας...
Μάλλον είμαι ο μόνος που όσες φορές του έχει τύχει κάτι τέτοιο (και δεν είναι μία) όχι απλά δεν είχε διάθεση θριαμβολογίας, αλλά αισθάνθηκα και πολύ άσχημα γιατί συνέβαλα με τον τρόπο μου στο να φύγει ο άλλος εκτός δρόμου...
Και σίγουρα δεν στάθηκα ποτέ στο τι αυτοκίνητο ήταν... λες και το αυτοκίνητο μόνο του έβαλε μπροστά και βγήκε βόλτα... λες και ξέρω αν ο άλλος είναι ηλίθιος/πιωμένος/κουλός/απρόσεκτος με τελιωμένα λάστιχα και χωρίς φρένα... ή αν απλά έφταιγε η κακιά στιγμή (δεν είναι δύσκολο να σου καρφωθεί μια σφίγγα στο μάτι την ώρα που στρίβεις)...
Αυτή τη αλαζονική αφέλεια ορισμένων, αν τελικά δεν τους δέρνουν οι γυναίκες τους, μόνο σε ένα πράγμα μπορώ να την αποδώσω...Σορρυ για το
-
δεν ειπα να μην τα αλλαξουμε ποτε ,ουτε να τα αφησουμε να βγουν τα λινα εξω.
-
αλλά στο 'κάθε μέρα' είναι λίγο κουραστικό ωσότου ζεσταθεί (και ΑΝ ζεσταθεί. Δύσκολο στην πόλη
Την άλλη φορά που θα πάρω λάστιχα θα φροντίσω να σε έχω συμβουλευτεί... κλαψ...
Σήμερα τα είδα λίγο κωλυόμενα με το κρύο... Πιο καλά πήγαινα στην Κατεχάκη με τα σάπια F1 παρά με τα καινούρια Pzero...
Alfa Romeo Mi.Τo 2008