-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
για ψαξε στα μεταχειρ. και θα δεις οτι μπορεις να παρεις μεχρι και SLK COMPRESSOR. -
-
εχοντας οδηγησει και τα δυο αρκετα , το μεν LEON υπαρχει στο στενο οικογενειακο περιβαλλον τοσο στο 125αρι που θες οσο και στο CUPRA, αλλα και εχοντας παρει αυτοκινητο εταιρικο το Ι30, σου προτεινω LEON.
η διαφορα τους ειναι πολυ μεγαλη στον δρομο σε ολα τα επιπεδα που για μενα απλα δεν τιθεται διλλημα.
το πακετο κινητηρας, αναρτηση, τιμονι, του LEON ειναι πολυ ανωτερο. η μεταξυ τους συγκριση σε αισθηση ειναι σαν να οδηγας αυτοκινητα που το ενα ειναι δυο γενιες πισω...
το LEON μπορει να συγκριθει με αλλες προτασεις πχ. FOCUS . 308 , BRAVO , GOLF, αλλα οχι με I30. -
θα συμφωνήσω απόλυτα με τον MIXANAG δεν υπάρχει σύγκρισή μεταξύ των 2 οχημάτων..... με το αδελφάκι του Ι30 το ceed άντε και έχει μια λογική Α.... το Ι30 με το ΛΕΟΝ δεν έχει καμία λογική...... είναι άλλη ουσιαστικά κατηγορία οχημάτων......το μόνο που μπορείνα πεί κάποιος για να υποστηρίξει το Ι30 είναι οι χώροι, και η τιμή (με εξτρά).... ίσως και το εσωτερικό (για κάποιους)..... στους υπόλοιπους 20 τομείς απλά η διαφορά είναι πολύ μεγάλη..... και τα 2 πολύ καλα αυτοκίνητα (έτσι και αλλιώς όλα τα αυτοκίνητα είναι πολύ καλα σήμερα) αλλα δεν μπορεί να γίνει σύγκριση....
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
... αλλα δεν μπορεί να γίνει σύγκριση....Καλορίζικο το BRAVO σου!...! Καλοτάξιδο να είναι!!!!!
Φίλε Gaitanakos ας μην είμαστε κάπως ακραίοι. Το i30 είναι ακριβώς στην ίδια κατηγορία με το LEON. Το καθένα προσφέρει κάποια πράγματα. Ο καθένας αξιολογεί και αποφασίζει. Που σημαίνει ότι μπορεί να γίνει κανονική σύγκριση και το κάθε ένα από τα δύο έχει τα (+) και την (-) ...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
... αλλα δεν μπορεί να γίνει σύγκριση....
Καλορίζικο το BRAVO σου!...! Καλοτάξιδο να είναι!!!!!
Φίλε Gaitanakos ας μην είμαστε κάπως ακραίοι. Το i30 είναι ακριβώς στην ίδια κατηγορία με το LEON. Το καθένα προσφέρει κάποια πράγματα. Ο καθένας αξιολογεί και αποφασίζει. Που σημαίνει ότι μπορεί να γίνει κανονική σύγκριση και το κάθε ένα από τα δύο έχει τα (+) και την (-) ...
...και να συμπληρώσω ότι δεν επιζητούν όλοι το 'στρίψιμο' και την αγωνιστική οδήγηση.
-
Να σας πω πως σήμερα είχα την τύχη να οδηγήσω το i30 1.6 sport (το αποκαλώ τύχη, γιατί δεν έγινε μέσω εμπόρου/αντιπροσωπείας - εκεί σφυρίζουν αδιάφορα όσο αφορά την συγκεκριμένη έκδοση - αλλά με την προσφορά/βοήθεια ενός μέλους του hyundaiclub ο οποίος είχε την καλοσύνη να μου το δώσει σήμερα για ένα testdrive και τον ευχαριστώ πολύ γι' αυτό) και να κάνω μια διαδρομή περίπου 20 χλμ. στην εθνική Αθηνών - Λαμίας.
Το αμάξι είναι πολύ όμορφο, και μέσα και έξω, και φυσικά πολυ λειτουργικό στο εσωτερικό του (εξοπλισμός, χώροι) και ποιοτικό. Ωστόσο οδηγικά μου άφησε μια μάλλον... αδιάφορη αίσθηση. Το τιμονάκι του είναι λίγο πιο βαρύ από του Leon, ενώ και η αίσθηση που είχα σε μεγάλες ταχύτητες δεν ήταν τόσο καλή όσο περίμενα. Γενικά εξαιρετικό αμάξι, αν συνυπολογίσουμε εμφάνιση, κινητήρα, ποιότητα, εξοπλισμό και αξιοπιστία, αλλά μάλλον τελικά θα προτιμήσω το Leon.
Βέβαια σχεδιάζω να πάω κάποια στιγμή να δω και το Bravo, αλλά γενικά 'νιώθω' το Leon ως την πιθανότερη επιλογή μου (ήδη έχω κάνει μια υποχώρηση στο θέμα της αξιοπιστίας πηγαίνοντας από Hyundai σε Seat, και μου φαίνεται - από διαίσθηση ή προκατάληψη αν θέλετε - ότι θα υποχωρήσω άλλο ένα σκαλάκι σ' αυτό το θέμα αν πάω από Seat σε Fiat).
-
να ξερεις οτι το φιατ ειναι πιο αξιοπιστο απο το λεον,οποτε τραβα δεσ τοκαι μετα μας λες εντυπωσεις.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
να ξερεις οτι το φιατ ειναι πιο αξιοπιστο απο το λεον,οποτε τραβα δεσ τοκαι μετα μας λες εντυπωσεις.Το αν ειναι η οχι αξιοπιστο ενα αμαξι (κατα τη γνωμη μου παντα) το μαθαινεις ΑΦΟΥ το αγορασεις...
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
...Ωστόσο οδηγικά μου άφησε μια μάλλον... αδιάφορη αίσθηση. ....To θεωρώ φυσιολογικό. Εγώ χωρίς να το οδηγήσω και μου άφησε αυτήν την αίσθηση.
Η λέξη 'sport' είναι πλεονασμός να χρησιμοποιείται σε αυτήν την έκδοση.Όποιος έχει οδηγήσει Lantra 1600 ή Μatrix 1600 αντιλαμβάνεται και την οδηγική συμπεριφορά του i30 και σε ποιο αγοραστικό κοινό απευθύνεται.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
να ξερεις οτι το φιατ ειναι πιο αξιοπιστο απο το λεον,οποτε τραβα δεσ τοκαι μετα μας λες εντυπωσεις.Αυτό είναι γενικότερη αίσθηση ή προσωπική σου πεποίθηση?
-
η φιατ τα τελευταια δεκα χρονια εχει κανει αλματα στον τομεα της αξιοπιστιας,δεν ειναι τυχαιο που δεινει 5 χρονια εγγυηση στα μηχανικα μερη.
εχω πουντο του 1995 και ειναι σκετο γαιδουρι .
η καραμελα της αξιοπιστιας εχει λιωσει. -
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
να ξερεις οτι το φιατ ειναι πιο αξιοπιστο απο το λεον,οποτε τραβα δεσ τοκαι μετα μας λες εντυπωσεις.
Αυτό είναι γενικότερη αίσθηση ή προσωπική σου πεποίθηση?
μαλλον ειναι απο τα ανεκδοτα που λεει σχεδον σε καθε ποστ του. Διαβασε και πιο πριν.
επισης αμα δε θες να παρεις γαιδουρι, μη παρεις πουντο του 95, γιατι οντως ειχα ενα του 94 και σε μενα ειχε βγει σκυλος...
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
δεν ειναι τυχαιο που δεινει 5 χρονια εγγυηση στα μηχανικα μερη.Μα η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου δεν αφορά μόνο τα μηχανικά, αλλά και τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά.
Και το θέμα είναι να μην φτάσουμε στην εγγύηση, γιατί έχουμε και δουλιές και δεν μπορούμε να τρέχουμε κάθε τρεις και λίγο για επισκευές.
Γι' αυτό ρωτάω σχετικά με την αξιοπιστία, άσχετα με την διάρκεια της εγγύησης. -
ειναι και τα ηλεκτρικα μαζι.
η τογιοτα γιατι δεινει 6 χρονια δλδ για πλακα?
προφανως ξερει οτι ειναι αξιοπιστα και γιαυτο την δινει. -
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Και το θέμα είναι να μην φτάσουμε στην εγγύηση, γιατί έχουμε και δουλιές και δεν μπορούμε να τρέχουμε κάθε τρεις και λίγο για επισκευές.Αυτό λίγοι δυστυχώς το καταλαβαίνουν.
Ακόμη θυμάμαι με το 206 που πήγα σε ένα μήνα περίπου 10 φορές συνεργείο, έχασα 10 μεροκάματα, τα προβλήματα δεν λύθηκαν ποτέ και έγινα και 'κακός' στην εργασία μου για τις διαδοχικές ξεκάρφωτες 'κοπάνες'.Πολλές φορές το ζητούμενο είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο θα εξασφαλίζει γενική αξιοπιστία ασχέτως εγγύησης, ώστε να κοιμάσαι ήσυχος τα βράδια. Τι να το κάνεις π.χ. το sport και την sport οδήγηση ή τα πολλά άλογα αν κάθε τρεις και λίγο κλείνεις ραντεβού στο συνεργείο για τεχνική εξυπηρέτηση. Ταλαιπωρία, κούραση, ψυχολογική φθορά.
Εχω αρκετά φιλαράκια που αγαπάνε τα αυτοκίνητα τους πολύ, παρόλο που κάθε τρεις και λίγο τρέχουν σε συνεργεία. Κανείς από αυτούς δεν δουλεύει σε ιδιωτική εταιρεία, κάποιοι έχουν και αυτοκίνητα εταιρικά και κάποιοι έχουν και 2ο ΙΧ. Δυστυχώς δεν έχουν όλοι αυτήν την δυνατότητα.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Και το θέμα είναι να μην φτάσουμε στην εγγύηση, γιατί έχουμε και δουλιές και δεν μπορούμε να τρέχουμε κάθε τρεις και λίγο για επισκευές.
Αυτό λίγοι δυστυχώς το καταλαβαίνουν.
Ακόμη θυμάμαι με το 206 που πήγα σε ένα μήνα περίπου 10 φορές συνεργείο, έχασα 10 μεροκάματα, τα προβλήματα δεν λύθηκαν ποτέ και έγινα και 'κακός' στην εργασία μου για τις διαδοχικές ξεκάρφωτες 'κοπάνες'.Πολλές φορές το ζητούμενο είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο θα εξασφαλίζει γενική αξιοπιστία ασχέτως εγγύησης, ώστε να κοιμάσαι ήσυχος τα βράδια. Τι να το κάνεις π.χ. το sport και την sport οδήγηση ή τα πολλά άλογα αν κάθε τρεις και λίγο κλείνεις ραντεβού στο συνεργείο για τεχνική εξυπηρέτηση. Ταλαιπωρία, κούραση, ψυχολογική φθορά.
Εχω αρκετά φιλαράκια που αγαπάνε τα αυτοκίνητα τους πολύ, παρόλο που κάθε τρεις και λίγο τρέχουν σε συνεργεία. Κανείς από αυτούς δεν δουλεύει σε ιδιωτική εταιρεία, κάποιοι έχουν και αυτοκίνητα εταιρικά και κάποιοι έχουν και 2ο ΙΧ. Δυστυχώς δεν έχουν όλοι αυτήν την δυνατότητα.
Συμφωνώ απόλυτα.
Εσύ τι γνώμη έχεις (αν έχεις) για το Bravo και την αξιοπιστία του σε σχέση με το Leon?ειναι και τα ηλεκτρικα μαζι.
η τογιοτα γιατι δεινει 6 χρονια δλδ για πλακα?
προφανως ξερει οτι ειναι αξιοπιστα και γιαυτο την δινει.Δεν διαφωνώ, αλλά σου είπα ότι το γεγονός ότι η Fiat σε καλύπτει για Χ χρόνια αν έχεις πρόβλημα, δεν σημαίνει ότι δεν έχεις κόστος. Εκτός και αν δεν σε νοιάζουν οι χαμένες μέρες, ο εκνευρισμός και το γεγονός ότι δεν θα έχεις μεταφορικό όχημα για όσο καιρό χρειαστεί η επισκευή...
-
μα για να σου δινει 5 χρονια εγγυηση παει ναπει οτι ειναι αξιοπιστο ,τους εχεις για ψυχακιδες να δινουν εγγυηση σε ενα αμαξι που βγαζει ζημιες.
αρα δεν θα πηγαινεις συνεργειο παρα μονο για σερβις. -
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Και το θέμα είναι να μην φτάσουμε στην εγγύηση, γιατί έχουμε και δουλιές και δεν μπορούμε να τρέχουμε κάθε τρεις και λίγο για επισκευές.
Αυτό λίγοι δυστυχώς το καταλαβαίνουν.
Ακόμη θυμάμαι με το 206 που πήγα σε ένα μήνα περίπου 10 φορές συνεργείο, έχασα 10 μεροκάματα, τα προβλήματα δεν λύθηκαν ποτέ και έγινα και 'κακός' στην εργασία μου για τις διαδοχικές ξεκάρφωτες 'κοπάνες'.Πολλές φορές το ζητούμενο είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο θα εξασφαλίζει γενική αξιοπιστία ασχέτως εγγύησης, ώστε να κοιμάσαι ήσυχος τα βράδια. Τι να το κάνεις π.χ. το sport και την sport οδήγηση ή τα πολλά άλογα αν κάθε τρεις και λίγο κλείνεις ραντεβού στο συνεργείο για τεχνική εξυπηρέτηση. Ταλαιπωρία, κούραση, ψυχολογική φθορά.
Εχω αρκετά φιλαράκια που αγαπάνε τα αυτοκίνητα τους πολύ, παρόλο που κάθε τρεις και λίγο τρέχουν σε συνεργεία. Κανείς από αυτούς δεν δουλεύει σε ιδιωτική εταιρεία, κάποιοι έχουν και αυτοκίνητα εταιρικά και κάποιοι έχουν και 2ο ΙΧ. Δυστυχώς δεν έχουν όλοι αυτήν την δυνατότητα.
Συμφωνώ απόλυτα.
Εσύ τι γνώμη έχεις (αν έχεις) για το Bravo και την αξιοπιστία του σε σχέση με το Leon?ειναι και τα ηλεκτρικα μαζι.
η τογιοτα γιατι δεινει 6 χρονια δλδ για πλακα?
προφανως ξερει οτι ειναι αξιοπιστα και γιαυτο την δινει.Δεν διαφωνώ, αλλά σου είπα ότι το γεγονός ότι η Fiat σε καλύπτει για Χ χρόνια αν έχεις πρόβλημα, δεν σημαίνει ότι δεν έχεις κόστος. Εκτός και αν δεν σε νοιάζουν οι χαμένες μέρες, ο εκνευρισμός και το γεγονός ότι δεν θα έχεις μεταφορικό όχημα για όσο καιρό χρειαστεί η επισκευή...
H αξιοπιστία είναι μεγάλο θέμα, γιατί οι περισσότεροι δουλεύουμε και δεν γίνεται να τρέχουμε ολημερίς στα συνεργεία!
Το μεγαλύτερο θέμα όμως είναι τελικά, αν γουστάρεις αυτό που οδηγείς, χαλάει δεν χαλάει: τι να το κάνω το αξιόπιστο, αν δεν μου αρέσει;
Επιπλέον, το λέμονι είναι πιθανό και από μια αξιόπιστη εταιρεία... Λιγότερο πιθανό, αλλά πάντα πιθανό! Επομένως, εγώ θ'αγόραζα το 'αξιόπιστο', ΜΟΝΟΝ αν μου άρεσε και όχι επειδή είναι απλώς...αξιόπιστο! Δεν θα μου αρκούσε να δώσω τα καλά μου λεφτάκια για κάτι που υπόσχεται αυτό και μόνο.Αν πάλι ήθελα αυτοκίνητο εργαλείο, για να το σπάω στην πόλη, θα έπαιρνα κάνα μικρό κορεάτικο να είναι φτηνό και να μην με νοιάζει... Αλλά δεν θα έκανα το ίδιο για το κανονικό μου αυτοκίνητο.
Σε ό,τι αφορά τις εγγυήσεις, το θέμα είναι λογιστικό: εγγύηση πολυετή μπορείς να δώσεις ΓΙΑ ΚΑΘΕ αυτοκίνητο, απλώς αλλάζει το ποσό που θα ενσωματώσεις στην τιμή. Τα Toyota πχ έχουν στην Ελλάδα 3+3 χρόνια εγγύηση , γιατί έχει ενσωματωθεί στην τιμή τους ένα σημαντικό ποσό: γι'αυτό και τα Toyota είναι τόσο πιο ακριβά στην Ελλάδα από ότι στην Ευρώπη. Αν και με την κρίση, μάλλον βλέπω ν'αλλάζει λίγο αυτό, αφού φαίνεται πως οι πωλήσεις πέφτουν: ΔΕΝ γίνεται να πουλάς διαρκώς αξιοπιστία και μόνον και να είσαι ο ακριβότερος. Χρειάζονται κι άλλα πράγματα.
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα.
Εσύ τι γνώμη έχεις (αν έχεις) για το Bravo και την αξιοπιστία του σε σχέση με το Leon?Leon φίλε μου. Είναι δοκιμασμένο πλέον.
Δυστυχώς η FIAT δεν με έχει πείσει ακόμη.
Μόλις χθες το βράδι έπεσα σε ολοκαίνουριο BRAVO (σε σκούρο κόκκινο) και πίσω δεν έπαιζε το ένα φως φρένων. Αυτό για μένα δεν είναι κάτι ιδιαίτερα κακό.
Είναι όμως κάτι που σε υποχρεώνει να πας στο συνεργείο και ίσως σε χαλάει ψυχολογικά.Προσωπικά αυτά εμένα με εκνευρίζουν. Άλλους όχι. Άλλοι κοιτάζουν άλλα, εγώ κοιτάζω ΚΑΙ άλλα...
Αγορά καινούργιου αμαξιού: Leon 1.4 tsi vs. i30 1.6