Ο χρήστης mirage έγραψε:
γενικά πάντως ενα αμάξι με πιο άνετο στήσιμο σημαίνει ναι μεν μεγαλύτερες κλίσεις σε στροφές αλλά λιγότερες αναπηδήσεις λόγω πιο μαλακών ρυθμίσεων.. εγω ετσι το αντιλαμβάνομαι
Θεωρητικά ναι αλλά αν τα αμορτισέρ δεν συνδυαζονται καλά με τα ελατήρια έχεις το φαινόμενο που περιγράφω. Άλλωστε σε πλεύσεις και ταλαντώσεις είναι επιρεπή τα μαλακά στημένα και όχι τα σκληρά στημένα αυτοκίνητα και εκεί φαίνεται η μαγκιά του κατασκευαστή στο στήσιμο. Ένα μαλακό αυτοκίνητο δεν είναι απαραίτητα και άνετο.
Τα Saxo που οδηγούσα δεν είχαν κανένα θέμα διάλυσης αναρτησιακά και μηχανικά. Ήταν διαλυμένα μέσα απο τον κάθε βλάκα που δεν σέβεται την ξένη περιουσία αλλά μια χαρά στρίβανε και μια χαρά ( πολύ καλύτερα μάλιστα από το τεραστίου μεταξονίου i30 σε σύγκριση με το Saxo ) πηγαίναν στην Εθνική.
χμ.. επειδή είχα 106 10 χρόνια και το είχα δοκιμάσει με διαφόρους συνδυασμούς αναρτήσεων πρέπει να σου πω πως αν μιλάμε για αναπηδήσεις και αυτά είχαν μειονέκτημα στην εθνική..
επίσης το μεταξόνιο για μένα φαίνεται σε ύπουλες στροφές που μπορεί να πηγαίνεις με 50-60 και όμως να σε πετάξουν.. επειδή εχω μια τέτοια ακριβώς εκεί που μένω αυτό που έβλεπα είναι πως με το 106 λίγο να μην πρόσεχα το αμάξι έφευγε..
με το bravo όμως αλλά και με το cee'd ούτε που την καταλαβαίνω.. όσο απρόσεχτα και να την πάρω είναι τρένα και τα 2.. γιατί έχουν αρκετά μεγάλο μεταξόνιο..
σε στροφιλίκια όμως που χρειάζεται ευελιξία το 106 ήταν άπαιχτο
τώρα για το i30 δε ξέρω.. θα προσπαθήσω να οδηγήσω κάποιο..
ωστόσο οταν διαβάζω κάτι τέτοια:
Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου κινείται εξίσου στο ίδιο κλίμα αποστασιοποίησης με το παρελθόν, επικυρώνοντας και πάλι τις αλλαγές που πρεσβεύει. Οι αναρτήσεις (γόνατα Μακφέρσον εμπρός, σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω) διαχειρίζονται με ασφάλεια τη δύναμη του κινητήρα, προσδίδοντας καλό κράτημα και μία οδική συμπεριφορά που δεν προβληματίζει ποτέ. Στις περισσότερες περιπτώσεις το αυτοκίνητο είναι ουδέτερο, όταν το πιέσεις εμφανίζεται η υποστροφή, το φαινόμενο όμως εκδηλώνεται προοδευτικά και αντιμετωπίζεται εύκολα. Την ίδια ώρα, το πίσω μέρος παραμένει πεισματικά κολλημένο στο δρόμο, ακόμα και στη περίπτωση απότομης επιβράδυνσης μέσα στη στροφή, ενισχύοντας σημαντικά το αίσθημα ασφάλειας στον οδηγό. Στο σημείο αυτό πρέπει να αναφέρουμε, πως το ESP ενεργοποιήθηκε ελάχιστες φορές ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς, κάτι που δείχνει το σωστό «στήσιμο» του πλαισίου.
Αντίστοιχα, η σταθερότητα που επιδεικνύει το αυτοκίνητο στις υψηλές ταχύτητες, σε συνδυασμό με τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό του, το καθιστούν ιδιαίτερα ευχάριστο στο ταξίδι. Προς αυτή τη κατεύθυνση συμβάλλει εξάλλου και η άνεση των αναρτήσεων, η οποία, αν και δεν κινείται σε επίπεδα εφάμιλλα των καλύτερων ευρωπαϊκών (βλ. γαλλικών) μοντέλων, παρόλα αυτά κατορθώνει να απομονώνει αρκετά αποτελεσματικά τους επιβάτες από τους ...κρατήρες που ευδοκιμούν στους ελληνικούς δρόμους!
πηγή:
http://www.auto-internet.gr/testsah.php?selectat=Hyundai i30
μου δίνεται η εντύπωση πως μιλάτε ή για κάποιον δρόμο πολύ κακοφτιαγμένο ή για πολύ υψηλές ταχύτητες..
επιφυλάσομαι να οδηγήσω κάποιο λοιπόν..