-
ΡΕ εσύ δεν ψάχνεις για αμάξι αλλά για dj deck
Το C μου παίρνει και usb box με 100 ευρά όπου συνδέεις και σκληρό πάνω αλλά δεν τα χαλαλίζω
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν είναι έτσι απόλυτα τα πράγματα. Επειδή εσύ (ή οποισδήποτε άλλος, γενικά μιλάω) δεν μπορεις να αντιληφθείς κάποια πράγματα δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Σε γενικές γραμμές το αμάξι δεν προβληματίζει, αλλά μειονεκτήματα υπάρχουν για κάποιον ο οποίος μπορεί να δει 1-2 πράγματα παραπάνω.Προσωπικά με προβληματίζει το i30.
Ξέρεις σε τι με προβληματίζει;
Σε τρία πράγματα.-
Κινητήρας. Προσωπικά αδυνατώ να πιστέψω ότι αυτός ο κινητήρας βγάζει 122ps. Και αν βγάζει 122ps τότε γιατί έχει τόσο χαμηλές επιδόσεις; Επισης εντύπωση μου κάνει που πουθενά δεν έχω βρει test του αυτοκινήτου (1600cc) που να έχει μετρήσεις, ρεπρίζ κλπ... Περίεργο.
-
Στήσιμο. Αναφέρομαι στην ευκολία να βάζουν 17άρες ζάντες με ελαστικό 225/45/17. Αναρωτιέμαι αν ο κατασκευαστής τεστάρει το αμάξωμα, τις επιδόσεις και το στήσιμο με αυτές τις ζάντες. Πραγματικά δεν το ξέρω. Εγώ γιατί τις θεωρώ υπερβολικές;
-
Εμφάνιση. Υποκειμενικό αλλά όταν το είδα εξωτερικά ακόμη και οι 17άρες ζάντες με την λαστιχάρα 225 φαινόταν μικρή. Τι θέλω να πω; Τεράστιοι θόλοι ή ανάρτηση που σηκώνει πολύ το αυτοκίνητο. Μπορεί άλλοι να μην το προσέχουν ή να μην ασχολούνται αλλά εγώ κοιτώ (δυστυχώς) και αυτά. Βλέπεις αντικρυστά μία απλή BMW116 και βλέπεις την ζάντα (απλή 16άρα) να αγκαλιάζει το θόλο. Μήπως είμαι τρελός που μου αρέσει αυτό;
**Εγώ το ξαναλέω. Αν είναι να δώσω 17000 ή 18000 euro για ένα Κορεάτικο προτιμώ να κάνω μερικούς μήνες υπομονή και να πάρω μία (πολύ καλά) μεταχειρισμένη BMW116 ή 118 ή 120 5θυρη ...
Δεν συμφωνείτε;ΠΕΙΤΕ ΝΑΙ διαφορετικά θα γίνω Golden Boy με μετοχές στην Κορέα!!!! ** -
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ΡΕ εσύ δεν ψάχνεις για αμάξι αλλά για dj deckΤο C μου παίρνει και usb box με 100 ευρά όπου συνδέεις και σκληρό πάνω αλλά δεν τα χαλαλίζω
Έτσι-έτσι!...!
-
Εγώ στην θέση σου θα έπαιρνα την 116.
-
στο i30 μπαίνει το σύστημα start and stop που μπαίνει στο cee'd
Υ.Γ. ειχα βρεί κάπου δοκιμές με μετρήσεις αλλα δε μπορώ να θυμηθώ που.. θα το ψάξω πάντως.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Εγώ στην θέση σου θα έπαιρνα την 116.Κατάλαβες τώρα γιατί καθυστερώ και δεν κάνω βεβιασμένες κινήσεις;; ...
Nομίζω ότι αξίζει το κόπο η αναμονή ...
Και με την BMW έχω βρει λύση για USB ... -
Ο χρήστης stred έγραψε:
στο i30 μπαίνει το σύστημα start and stop που μπαίνει στο cee'dΥ.Γ. ειχα βρεί κάπου δοκιμές με μετρήσεις αλλα δε μπορώ να θυμηθώ που.. θα το ψάξω πάντως.
Στην ΚΙΑ πήγαν να μου 'προωθήσουν' αυτό. Αλλά τους σταμάτησα. Ανεβάζει πολύ τις τιμές.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
στο i30 μπαίνει το σύστημα start and stop που μπαίνει στο cee'd
Υ.Γ. ειχα βρεί κάπου δοκιμές με μετρήσεις αλλα δε μπορώ να θυμηθώ που.. θα το ψάξω πάντως.
Στην ΚΙΑ πήγαν να μου 'προωθήσουν' αυτό. Αλλά τους σταμάτησα. Ανεβάζει πολύ τις τιμές.
απο περιέργεια πόσο πήγαινε? παντως εγω που μένω αθηνα θα το έβαζα.. τα λεφτά του θα τα έβγαζε
ααα.. ΜΗΝ βάλεις 225/45/17! ελεος πια.. εδω με τα 150 άλογα και το βρίσκω υπερβολη.. οι 16αρες που έχει το ΚΙΑ είναι μια χαρά.. αν είχε και 15αρες ακόμα καλύτερα..
το τρίθυρο ΚΙΑ είναι πανέμορφο.. περα απο το ασπρο η ΚΙΑ βγάζει και ενα υπέροχο βαθύ μπορντώ..
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
απο περιέργεια πόσο πήγαινε? παντως εγω που μένω αθηνα θα το έβαζα.. τα λεφτά του θα τα έβγαζεααα.. ΜΗΝ βάλεις 225/45/17! ελεος πια.. εδω με τα 150 άλογα και το βρίσκω υπερβολη.. οι 16αρες που έχει το ΚΙΑ είναι μια χαρά.. αν είχε και 15αρες ακόμα καλύτερα..
το τρίθυρο ΚΙΑ είναι πανέμορφο.. περα απο το ασπρο η ΚΙΑ βγάζει και ενα υπέροχο βαθύ μπορντώ..
Είναι περίπου στα 400euro παραπάνω. Προσωπικά δεν τα πολυ-εμπιστεύομαι αυτά.
Οσο αφορά τις ζάντες είναι υποχρεωτικά με 17άρες.
Αν θέλει κάποιος 16άρες ή 15άρες πρέπει να πληρώσει ...Όντως το λευκό Pro-Ceed είναι πανέμορφο εξωτερικά αλλά και εσωτερικά...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Προσωπικά με προβληματίζει το i30.
Ξέρεις σε τι με προβληματίζει;
Σε τρία πράγματα.- Κινητήρας. Προσωπικά αδυνατώ να πιστέψω ότι αυτός ο κινητήρας βγάζει 122ps. Και αν βγάζει 122ps τότε γιατί έχει τόσο χαμηλές επιδόσεις; Επισης εντύπωση μου κάνει που πουθενά δεν έχω βρει test του αυτοκινήτου (1600cc) που να έχει μετρήσεις, ρεπρίζ κλπ... Περίεργο.
[/b]
Μετρήσεις 4Τροχών Φεβρουαρίου 2009.
Hyundai i30 1.6.
0-100: 10.3 s.
0-400m: 17.3 s.
0-1000m: 32 s.
80-100 (με 4η): 9 s.
120-140 (με 4η): 7 s. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μετρήσεις 4Τροχών Φεβρουαρίου 2009.
Hyundai i30 1.6.
0-100: 10.3 s.
0-400m: 17.3 s.
0-1000m: 32 s.
80-100 (με 4η): 9 s.
120-140 (με 4η): 7 s.Ενδιαφέρον. Ευχαριστώ.
-
Πάντως Storm επειδή είδα που έγραψες κάτι για φουλ δέρμα, πριν τα βάλεις να τα δοκιμάσεις οπωσδήποτε!
Στο γράφω γιατί την πατήσαμε με το ΚΙΑ έτσι.. πήραμε την φουλ έκδοση με τα δερμάτινα, έλα όμως που στην πράξη είναι πολύ πιο σκληρά και σφιχτά απο τα κανονικά.. έτσι σε ταξίδια μετα απο λίγο είναι άβολα.. τώρα μετα απο 2 χρόνια εχουν αρχίσει να χαλαρώνουν λίγο.στην πράξη το σκυλομετανιώσαμε τσάμπα λεφτά..
βέβαια του ανοίγει το εσωτερικο το ασπρο δέρμα.
δες το μην είναι ετσι και στο i30..
-
Τα ίδια θα είναι και του i30...Τα δέρματα μπαίνουν Ελλάδα και αυτά που βάζει η Hyundai ( εμπειρία με Getz φίλου ) είναι απαράδεκτα σε ποιότητα τόσο υλικού όσο και ραψίματος.
Αφού μένεις Αθήνα και κινείσαι εντός πόλης πολύ βάλε το start stop, εδώ δεν χαλάει στα Γαλλικά στο Κορεάτικο με 7 χρόνια εγγύηση θα το φοβηθείς. -
Σχετικά με τις ερωτήσεις που έκανες Storm με το στερεοφωνικό: 1) Δείχνει το όνομα του αρχείου ανεξαρτήτος υπόλοιπων πληροφοριών και 2) random παίζει σε κάποιο φάκελο, για όλα δεν μπόρεσα να το κάνω.
-
Ο χρήστης planetman έγραψε:
... και 2) random παίζει σε κάποιο φάκελο, για όλα δεν μπόρεσα να το κάνω.'ωχ! το χάσαμε το κορμί πατριώτη!...'
-
Μπορεί και να γίνεται, απλά σήμερα που το έψαξα λιγάκι δεν το βρήκα. Εγώ όποτε κάνω μια διαδρομή επιλέγω κάποιο συγκρότημα κι έτσι δεν με έχει απασχολήσει το θέμα.
-
Ο χρήστης stred έγραψε:
Πάντως Storm επειδή είδα που έγραψες κάτι για φουλ δέρμα, πριν τα βάλεις να τα δοκιμάσεις οπωσδήποτε!
...
...
δες το μην είναι ετσι και στο i30..Όπως λέει και ο Mirage το i30 είναι τα ίδια με το Ceed όσο αφορά το FULL δέρμα.
Βασικά προτιμώ την 'λύση' του ProCeed. Δέρμα/ύφασμα... Αλλά το i30 δεν προσφέρεται έτσι.Φωτογραφίες από χθες.
i30 Sport 1600 στην Autopoint Κηφισίας: -
Ποτέ μου δεν συμπάθησα το δέρμα...θέλουν περιποιηση και προδερμ και εγώ τα βαριέμαι αυτά. Ασε που το καλοκαίρι με το επάνω δέρμα που βλέπω δεν θα μπορείς να κάτσεις μέσα.
Καλής ποιότητας βελούδο ρουλζ ολγουεις. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Αφού μένεις Αθήνα και κινείσαι εντός πόλης πολύ βάλε το start stop, εδώ δεν χαλάει στα Γαλλικά στο Κορεάτικο με 7 χρόνια εγγύηση θα το φοβηθείς.Mένω Αθήνα αλλά το αυτοκίνητο κινείται σπάνια καθημερινές.
Συνήθως βγαίνει για βόλτα μόνο Σαββατοκύριακα...Για αυτό σκέφτομαι να πάρω μία BMW116 ή 118... ή ακόμα-ακόμα και μία 120...
Αν ήθελα αυτοκίνητο για να πηγαινοέρχομαι δουλειά σίγουρα θα κράταγα το Pajero Pinin ... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ποτέ μου δεν συμπάθησα το δέρμα...θέλουν περιποιηση και προδερμ και εγώ τα βαριέμαι αυτά. Ασε που το καλοκαίρι με το επάνω δέρμα που βλέπω δεν θα μπορείς να κάτσεις μέσα.
Καλής ποιότητας βελούδο ρουλζ ολγουεις.To δέρμα έχει πολλά, πάρα πολλά αρνητικά. Ειδικά όταν δεν είναι καλής ποιότητας πολύ γρήγορα σε ξενερώνει, εκτός των άλλων φυσικά.
Φιλαράκι σε Astra έβαλε δέρμα (Conolly) 1500euro. Ένα χρώμα 'ανοιχτό καφέ'. Πρώτη μούρη.
Εβαλε μέσα το 'μωρό' (ξανθό). Φορούσε το 'μωρό' ένα φορεματάκι κοντό με μία ζωνούλα με κάτι 'καρφάκια', σιδεράκια...Αυτά. Το 'έχασε το κορμί πατριώτη, έχασε και το κάθισμα με το δέρμα...' ...
Προσωπικά προτιμώ μπάσκετ κάθισμα με μαύρο/γκρι ύφασμα.
Προτιμώ τα Γαλλικά της Peugeot/Citroen και τα Γερμανικά.
Μόνο από αυτά έχω μείνει ικανοποιημένος.Ωστόσο όποιος θέλει δέρματα ... προτείνω Χουντάλα...
Hyundai i30