Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 186
    • 187
    • 188
    • 189
    • 190
    • 463
    • 464
    • 188 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    19474
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      Ετοιμάζομαι να στείλω λάδια για ανάλυση ενός χαζούλη φίλου μου με πούντο που τα έχει ήδη 16k και πάει για 20k.

      πρεπει να βρω να σου δειξω φωτο απο χρησιμοποιημενα λαδια σε suzuki swift 1ης γενιας φιλου μου, με σχεδον 300Κ χλμ, τα οποια ειχε κρατησει για 60.000 χλμ

      ηταν ενα πραγμα καταμαυρο σα βουρκος και παχυρευστο σα μελι

      και ακομα δουλευει αυτο το μοτερ!!!

      ενω σε μια Α 33(αλλου φιλου) οταν ξεχασαν να αλλαξουν λαδια, απλα κολλησε το μοτερ και χρειαστηκε να το πεταξουν

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        geleonti last edited by

        μπα χλωμό τωρα να το αλλάξω γιατι απο μέρα σε μέρα το παραλαμβάνω.

        Δεν με ενδιαφέρει η εμφάνιση πάντως οι 16αρες ειναι μια χαρα αν φοραγε 205 θα ηταν ιδανικο τωρα να φοράει η Μιτο με τα 95 αλογα τα ιδια λαστιχα με την 155 δεν το καταλαβαίνω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yugo_para_siempre last edited by

          Ο χρήστης geleonti έγραψε:
          εγω με 16αρες το παρήγγειλα και τωρα σκέφτομαι αν επρεπε να βαλω 17 αρες απλα δεν καταλαβαινω γιατι απο 195 στις 16αρες πάνε σε 215 στις 17αρες στο ιδιο αυτοκίνητο.Ελεγα μηπως τα 195 είναι μικρα για την ιπποδύναμη απτην άλλη και τα 215 ειναι μεγαλα αφου και αυτοκινητα με 200+ αλογα δεν φορανε 215 π.χ subaru impreza wrx 205/50/17.

          Οι ζαντες με τις 16αρες ειναι παρόμοιες με τις 17αρες νομίζω σωστά?

          Φιλε μην αγχωνεσαι μια χαρα ειναι ζαντες και το μεγεθος ελαστικων που πηρες. Το Uno Turbo Mk2 με 118 τουρμπατους ιππους και 925 κιλα βαρος φορουσε 175/60-13 !!! Καταλαβαινεις λοιπον οτι καπου το εχουμε παρακανει με τα μεγεθη ελαστικων και ζαντων. Καλα και τα 215/45-17 αλλα με πελμα 195 δεν θα εχεις προβλημα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            Το σκούμπι βέβαια είναι και 4κίνητο. Εγώ θα έλεγα πως 195 πλάτος είναι λίγο. Ειδικά στο φρενάρισμα, πιστεύω πως το 215 θα έχει αρκετή διαφορά, εφόσον το αμάξι έχει δύναμη στα φρένα.

            @GB: όχι, έχει 150k περίπου.

            το σκουμπι βεβαια ειναι και πολυ πιο βαρυ, ενω η ΜΙΤΟ ακομα και για τη κατηγορια της και τα αλογα της(με βαση παντα τα στοιχεια του κατασκευαστη) ειναι πουπουλο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • giuseppe-busso
              giuseppe-busso last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
              ενω σε μια 33 οταν ξεχασαν να αλλαξουν λαδια, απλα κολλησε το μοτερ και χρειαστηκε να το πεταξουν

              Αχ θα σε μαλώσω...τι σχέση μπορεί να έχει το κονσερβοκούτι της Suzuki με τον γαιδουρινό Boxer? ειδικά ο 1.7
              Σε αυτό το moteur εγώ άλλαζα κάθε 5000χλμ τα λάδια. Και βέβαια έβγαζε 88/90 ίππους πριν από 20 χρόνια στα 1.4....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:

                Ετοιμάζομαι να στείλω λάδια για ανάλυση ενός χαζούλη φίλου μου με πούντο που τα έχει ήδη 16k και πάει για 20k.

                Αν έχει συμπληρώσει κανά δυο φορές, 16Κ δεν είναι πολλά. Πάντως σε αμάξια που παίρνουν λίγο λάδι, πρέπει να αλλάζεις συχνά.

                Όταν του είπα πως θα του πάρω 100ml για το δείγμα, μου είπε πως δεν θα του μείνει τπτ μεσα. Δεν έχει συμπληρώσει τπτ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  italakias last edited by

                  Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:

                  εγω με 16αρες το παρήγγειλα και τωρα σκέφτομαι αν επρεπε να βαλω 17 αρες απλα δεν καταλαβαινω γιατι απο 195 στις 16αρες πάνε σε 215 στις 17αρες στο ιδιο αυτοκίνητο.Ελεγα μηπως τα 195 είναι μικρα για την ιπποδύναμη απτην άλλη και τα 215 ειναι μεγαλα αφου και αυτοκινητα με 200+ αλογα δεν φορανε 215 π.χ subaru impreza wrx 205/50/17.

                  Οι ζαντες με τις 16αρες ειναι παρόμοιες με τις 17αρες νομίζω σωστά?

                  Φιλε μην αγχωνεσαι μια χαρα ειναι ζαντες και το μεγεθος ελαστικων που πηρες. Το Uno Turbo Mk2 με 118 τουρμπατους ιππους και 925 κιλα βαρος φορουσε 175/60-13 !!! Καταλαβαινεις λοιπον οτι καπου το εχουμε παρακανει με τα μεγεθη ελαστικων και ζαντων. Καλα και τα 215/45-17 αλλα με πελμα 195 δεν θα εχεις προβλημα.

                  και το δικο μου DELTA 1600 Turbo φορουσε 165-65-14

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    geleonti last edited by

                    Όποιος έχει το Μιτο με 16αρες ας πει εντυπωσεις από φρένα κρατήματα και ας αναρτήσει αν έχει καμια φώτο με τις ζάντες

                    Πάντως και το μινι s 195/55/16 φοράει και είναι και πιο γρήγορο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      moondriver last edited by

                      Ο χρήστης geleonti έγραψε:
                      Όποιος έχει το Μιτο με 16αρες ας πει εντυπωσεις από φρένα κρατήματα και ας αναρτήσει αν έχει καμια φώτο με τις ζάντες

                      Πάντως και το μινι s 195/55/16 φοράει και είναι και πιο γρήγορο

                      Αν τα περισσότερα kms τα κάνεις σε 'ανοικτό' δρόμο με καλή ποιότητα οδοστρώματος, θα σου πρότεινα να βάλεις τις 17άρες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        geleonti last edited by

                        Ελλάδα και καλοί δρόμοι οξύμορο.

                        Τα αυτοκίνητα από το εργοστάσιο βγαίνουν με κάποιες ρυθμίσεις και στήσιμο το θέμα είναι αν έχει στηθεί για τις 16 με τα 195 ή για τις 17 αρες που στην Ελλάδα φοράνε 215 ενώ στην Αγγλία είναι 205.

                        Πάντως η αλήθεια είναι ότι αν το ελαστικό ειναι 205 ή 195 δεν συνεπάγεται και καλυτερο κράτημα ή φρεναρισμα κτλπ αλλιώς θα υπήρχε κανόνας και σε συνάρτηση με βάρος και ιπποδύναμη θα έβγαινε το ελαστικό. Αλλά δεν είναι έτσι προφανώς γιατί για παράδειγμα το mini cooper s που θεωρείται να έχει απ'τα καλύτερα κρατήματα φοράει 195/55/16 με προαιρετικα τα 17αρια σε 205.

                        Παιδία ξέρει κανένας περι του θέματος με το γεγονός της ανακοίνωσης για την αλλαγή σε ρυθμίσεις στη κρεμαγιέρα.

                        Πάντως όποιος φοράει 16αρια θα ήθελα εντυπώσεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsargy last edited by

                          Ο χρήστης drdino έγραψε:
                          Ετοιμάζομαι να στείλω λάδια για ανάλυση ενός χαζούλη φίλου μου με πούντο που τα έχει ήδη 16k και πάει για 20k.

                          Αν βγουν εντάξει, θα μας το πεις???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            'Exω λόγο να μην το πω;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tsargy last edited by

                              Τρόπος του λέγειν ...δεν υπονοούσα τίποτα...
                              Αν συμπληρώνει τις απώλειες με το ίδιο λάδι, δεν νομίζω ότι μετά από 20000 θα έχει κάτι τραγικό...γνώμη μου βέβαια...αυτό εννοούσα...Τώρα αν δεν συμπληρώνει, όντως δεν θα σου μείνει τίποτα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skye last edited by

                                Οι 17αρες αξιζουν αν παρεις το sport pack.. γιατι νομιζω για 900 ευρω που εχει το sport pack αξιζει τον κοπο. Αισθητικα ομορφαινει κατα πολυ (ειδικα το μαυρο κομματι στον πισω προφυλακτηρα), τα καθισματα καλυτερα, προβολεις ομιχλης (ακομη και ΜΙΑ φορα να τους χρειαστεις, καλο ειναι να τους εχεις).
                                Επισης το sport pack μετραει και στη μεταπωληση. Εγω θα το προτεινα σιγουρα, τουλαχιστον στην εκδοση με τα 155 αλογα για ολους τους παραπανω λογους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης skye έγραψε:
                                  , προβολεις ομιχλης (ακομη και ΜΙΑ φορα να τους χρειαστεις, καλο ειναι να τους εχεις).

                                  τους εχω χρειαστει(και χρησιμοποιησει) μονο μια φορα,αλλα τους ειχα πραγματικη αναγκη!!!
                                  για μενα ειναι εξοπλισμος ασφαλειας και θα επρεπε να ειναι στανταρ σε ολα τα αυτοκινητα

                                  με εκνευριζουν παρα πολυ αυτοι που αναβουν μονο φωτα θεσης και προβολακια

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    skye last edited by

                                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                    , προβολεις ομιχλης (ακομη και ΜΙΑ φορα να τους χρειαστεις, καλο ειναι να τους εχεις).

                                    τους εχω χρειαστει(και χρησιμοποιησει) μονο μια φορα,αλλα τους ειχα πραγματικη αναγκη!!!
                                    για μενα ειναι εξοπλισμος ασφαλειας και θα επρεπε να ειναι στανταρ σε ολα τα αυτοκινητα

                                    Συμφωνω, κι εγω μια φορα στη ζωη μου τους ειχα χρειαστει (απελπισμενα ομως) και δεν τους ειχα, μεγαλη πικρα
                                    Για τους καγκουρες που αναβουν τα προβολακια χωρις λογο τα'χουμε πει πολλες φορες, δεν θα μπω καν στη διαδικασια να τους ξανακραξω

                                    Μεσα στην αλλη εβδομαδα θα εχω κι εγω τη MiTo μου (155hp distinctive + sport pack + μαλακιουλες)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      πήρες μιτο ρε;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        skye last edited by

                                        Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                        πήρες μιτο ρε;

                                        Γιατι ολοι αντιδρασατε ακριβως ετσι οταν το μαθατε;
                                        Την πηρα μετα απο πολλη σκεψη και 2 test drives. Το πρωτο δεν με αφησε να βγαλω συμπερασματα και μου αφησε πολλα κενα-αποριες. Το δευτερο ομως ηταν διαφωτιστικο

                                        Συμφωνοι. Δεν ειναι σαν το miata που ειχα, ειναι τελειως διαφορετικη η φιλοσοφια του αυτοκινητου κι εγω ο ιδιος πιστευα οτι δεν ταιριαζει στο οδηγικο προφιλ μου. Οχι οτι ειμαι κανας χερας, καμια σχεση, αλλα εχω συνηθισει στην πισω κινηση και γενικα παντα ελεγα 'μπροστοκινητο; ποτέ ξανα'.
                                        Αλλα ειναι διασκεδαστικο*. Οσο ενα cooper s, απλα με αλλον τροπο, διαφορετικο απ'ο,τι εχω συνηθισει. Περιεργο, αλλα I like. Πολυ. Κι ετσι το πηρα.

                                        Κραξτε οσο θελετε, δεν μου καιγεται καρφι, το ειπα και στον Thanix.

                                        *μενει μονο να δω αν αυτη η διασκεδαση θα εχει αντοχη στο χρονο, οπως ειχε του miata, το οποιο πραγματικα δεν το βαριοσουν ποτε (σαν concept εννοω, το να σου λειπει καθαρη δυναμη ειναι αλλο πραγμα και παντα θες περισσοτερη), ακομα και μετα απο 3 χρονια. Ιδωμεν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • giuseppe-busso
                                          giuseppe-busso last edited by

                                          Χαίρομαι
                                          Ακόμη με μεγαλύτερο ενδιαφέρον περιμένω να ακούσω πιο συγκεκριμένα τι ήταν αυτό που σου άρεσε πιο συγκεκριμένα.
                                          Ξέρεις μπορεί να σου φανεί περίεργο αλλά με ένα test-drive δεν μπορείς να καταλάβεις τι μπορεί να κάνει μια Alfa...Θα με καταλάβεις τι εννοώ με τον καιρό.
                                          Εύχομαι με το καλό να έρθει...

                                          *Καμία Alfa δεν την βαριέσαι οδηγίκα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Ο χρήστης skye έγραψε:

                                            πήρες μιτο ρε;

                                            Γιατι ολοι αντιδρασατε ακριβως ετσι οταν το μαθατε;
                                            Την πηρα μετα απο πολλη σκεψη και 2 test drives. Το πρωτο δεν με αφησε να βγαλω συμπερασματα και μου αφησε πολλα κενα-αποριες. Το δευτερο ομως ηταν διαφωτιστικο

                                            Συμφωνοι. Δεν ειναι σαν το miata που ειχα, ειναι τελειως διαφορετικη η φιλοσοφια του αυτοκινητου κι εγω ο ιδιος πιστευα οτι δεν ταιριαζει στο οδηγικο προφιλ μου. Οχι οτι ειμαι κανας χερας, καμια σχεση, αλλα εχω συνηθισει στην πισω κινηση και γενικα παντα ελεγα 'μπροστοκινητο; ποτέ ξανα'.
                                            Αλλα ειναι διασκεδαστικο*. Οσο ενα cooper s, απλα με αλλον τροπο, διαφορετικο απ'ο,τι εχω συνηθισει. Περιεργο, αλλα I like. Πολυ. Κι ετσι το πηρα.

                                            Κραξτε οσο θελετε, δεν μου καιγεται καρφι, το ειπα και στον Thanix.

                                            *μενει μονο να δω αν αυτη η διασκεδαση θα εχει αντοχη στο χρονο, οπως ειχε του miata, το οποιο πραγματικα δεν το βαριοσουν ποτε (σαν concept εννοω, το να σου λειπει καθαρη δυναμη ειναι αλλο πραγμα και παντα θες περισσοτερη), ακομα και μετα απο 3 χρονια. Ιδωμεν.

                                            Με το καλό να τη παραλάβεις!

                                            Βάλε και καμιά φώτο

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 188 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr