-
ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΥΠΕΥΘΗΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ π.χ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΕΝΑ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ (φυσικα) ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ CBR ΜΟΥ??
-
ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΥΠΕΥΘΗΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ π.χ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΕΝΑ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ (φυσικα) ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ CBR ΜΟΥ??
-
ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΥΠΕΥΘΗΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ π.χ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΕΝΑ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ (φυσικα) ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ CBR ΜΟΥ??
-
Ο χρήστης alfa1.7 έγραψε:
ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΥΠΕΥΘΗΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΛΙΠΑΝΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ π.χ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΕΝΑ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ (φυσικα) ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ CBR ΜΟΥ??Σε κάποιες μοτοσυκλέτες (δεν ξέρω σε ποιές) που έχουν υγρό συμπλέκτη αν βάλεις λάδι αυτοκινήτου με κάποια πρόσθετα για αυτοκίνητο θα πατινάρει ο συμπλέκτης.
Γενικά τα χαρακτηριστικά λειτουργίας κινητήρων είναι κάπως διαφορετικά.... -
Συνήθως οι μηχανές (κυρίως οι τετρακύλινδρες) έχουν πιο λεπτόρευστα λάδια από των αυτοκινήτων οπότε...Παίζει κιόλας να έχουν και διαφορετικά πρόσθετα λόγω διαφορετικής φιλοσοφίας χρήσης (πιο πολύστροφης)όπως πολύ σωστά ειπώθηκε!
-
Οι δίχρονες μοτό , χρησιμοποιούν δύο είδη λιπαντικού , ένα για το σαζμάν και ένα , που αναμιγνύεται με το καύσιμο ,για την λίπανση του κινητήρα .
Οι τετράχρονες χρησιμοποιούν ένα τύπο , όπως και τα ΙΧ, όμως επειδή έχουν (συνήθως) υγρούς πολύδισκους συμπλέκτες , το λιπαντικό πρέπει να παίξει και τον ρόλο της Βαλβολίνης.
Γενικά , τα λιπαντικά moto έχουν άλλες προδιαγραφές , καθώς καλούνται να ανταποκριθούν σε άλλες άνάγκες λίπανσης.
Σε κάθε περίπτωση , ΔΕΝ είναι σωστό να χρησιμοποιούνται λιπαντικά Auto
σε μοτοσικλέτα , και ειδικά σε Honda που έχουν περίεργα σαζμάν, σε ότι αφορά τα λιπαντικά.Αποστόλης.
-
Παλιώτερα είχα βρεί ένα άρθρο στό ίντερνετ,τό οποίο έλεγε ότι όλα τά λάδια αυτοκινήτου μπορούν νά χρησιμοποιηθούν γιά μοτοσυκλέτες.Αλλά δέν ξέρω ακριβώς πού θά μπορέσει κανείς νά τό βρεί.Είχε πάντως σχέση μέ κάποιο σάϊτ μοτοσυκλετιστικό.
-
Ο χρήστης alfa1.7 έγραψε:
ΑΝ ΜΠΟΡΩ π.χ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΕΝΑ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ (φυσικα) ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ CBR ΜΟΥ??Οχι φιλε μην το κανεις!!!!
Μπορεις να βαλεις λιπαντικο moto σε auto, το αντιθετο δεν μπορεις να κανεις....
Τα λιπαντικα για αυτοκινητο κατ αρχην δεν εχουν το προασθετα που χρειαζονται για το σαζμαν και δεν ειναι κατασκευασμενα να αντεχουν τους ρυθμους περιστροφης που εχουν τα μηχανακια(το δικο σου 14000rpm??)
Μαλιστα παλια(δεν ξερω να ισχυει ακομα) η motul το v300 το ειχε σε αλλη συσκευασια για moto σε αλλη για auto.
Διαλεξε ενα καλο λαδι επωνυμης μαρκας και για σιγουρια πηγαινε καλυτερα σε ενα μοτομαγαζο.
Καλα χλμ με το πυραυλακι σου!!! -
Γεια σας.
Έχει χρησιμοποιήσει κανείς τα Shell Advance VSX 4 15W-50 ? (Ημισυνθετικά)
Αν ναι, συγκρινόμενα με τα Motul 5100 15W-50 είναι καλύτερα?Θέλω να χρησιμοποιήσω τα Shell σε Yamaha Serow 225.
Είναι καλή επιλογή?Ανδρέας
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
ΑΝ ΜΠΟΡΩ π.χ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΕΝΑ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ (φυσικα) ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ CBR ΜΟΥ??
Οχι φιλε μην το κανεις!!!!
Μπορεις να βαλεις λιπαντικο moto σε auto, το αντιθετο δεν μπορεις να κανεις....
Τα λιπαντικα για αυτοκινητο κατ αρχην δεν εχουν το προασθετα που χρειαζονται για το σαζμαν και δεν ειναι κατασκευασμενα να αντεχουν τους ρυθμους περιστροφης που εχουν τα μηχανακια(το δικο σου 14000rpm??)
Μαλιστα παλια(δεν ξερω να ισχυει ακομα) η motul το v300 το ειχε σε αλλη συσκευασια για moto σε αλλη για auto.
Διαλεξε ενα καλο λαδι επωνυμης μαρκας και για σιγουρια πηγαινε καλυτερα σε ενα μοτομαγαζο.
Καλα χλμ με το πυραυλακι σου!!!Πολύ σωστά. Η ζωή ενός κινητήρα μοτοσυκλέτας μετριέται σε αλλαγές λαδιών. Όσο πιό πολλές τόσο πιό καλά. Προτιμότερα τα ημισυνθετικά γιατί είναι και πιό φθηνά ενώ δεν έχουν την κατανάλωση πού έχουν τα φουλ συνθετικά. Σε καμία καθημερινή μοτοσυκλέτα δεν χρειάζονται συνθετικά.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Παλιώτερα είχα βρεί ένα άρθρο στό ίντερνετ,τό οποίο έλεγε ότι όλα τά λάδια αυτοκινήτου μπορούν νά χρησιμοποιηθούν γιά μοτοσυκλέτες.Αλλά δέν ξέρω ακριβώς πού θά μπορέσει κανείς νά τό βρεί.Είχε πάντως σχέση μέ κάποιο σάϊτ μοτοσυκλετιστικό.http://www.moto.gr/arthra/00024.php?offset=0&artid=5
πολυ ενδιαφερον αρθρο απο τον Κωστοπουλο στο moto.gr
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
Παλιώτερα είχα βρεί ένα άρθρο στό ίντερνετ,τό οποίο έλεγε ότι όλα τά λάδια αυτοκινήτου μπορούν νά χρησιμοποιηθούν γιά μοτοσυκλέτες.Αλλά δέν ξέρω ακριβώς πού θά μπορέσει κανείς νά τό βρεί.Είχε πάντως σχέση μέ κάποιο σάϊτ μοτοσυκλετιστικό.
http://www.moto.gr/arthra/00024.php?offset=0&artid=5
πολυ ενδιαφερον αρθρο απο τον Κωστοπουλο στο moto.gr
Κοιτάξτε αυτό:
http://www.shell.com/home/Framework?sit ... _2101.htmlSorry, αλλά είναι πολύ μεγάλο το link.
Είναι πολύ ενδιαφέρον το άρθρο, γιατί εξηγεί ακριβώς τις διαφορές λιπαντικών αυτοκινήτων - moto, καθώς και για ποιό λόγο δεν πρέπει να χρησιμοπούνται λάδια αυτοκινήτων στις moto.Ανδρέας
ΛΑΔΙΑ ΓΙΑ AUTO&MOTO