-
Και στα δύο 5θυρα που μπήκα ένοιωσα αμέσως ότι είναι ευκολοδήγητα. Η θέση οδήγησης σε κρατά σε σημείο τέτοιο ώστε να έχεις καλή επαφή με το εξωτερικό περιβάλλον. Σύγχρονα αυτοκίνητα και τα δύο μέσα-έξω.
Από την ιδιαίτερα χαμηλωμένη θέση του κουπέ, στις θέσεις των 5θυρων i30/Ceed ήταν μία απότομη αλλαγή...
Επίσης τα i30 / Ceed δεν έχουν καμιά σχέση με το 1600άρη μικρό FABIA που πήγα και είδα που ωστόσο είναι στις ίδιες τιμές περίπου ή και λίγο ποιο ακριβό.
**Με 16200euro (i30) τι άλλο μπορεί κάποιος να πάρει άραγε; **
-
Storm στην κατηγορία αυτή με 500 ευρώ πάνω κάτω είναι και τα:
CITROEN C4 1.4 VTRS ή 1.4 5d Elegance
FIAT BRAVO 1,4 TURBO 120 PS DYNAMIC
FIAT GRANDE PUNTO 1,4 T SPORT
MAZDA 3 1,6 HB BASE
PEUGEOT 308 1,4 COMFORT
RENAULT MEGANE 1,6 COMFORT
SEAT LEON 1,4 TSI REFERENCE
TOYOTA AURIS 1,4 TRENDYΒασικά απο τα παραπάνω και με δεδομένο οτι θέλεις σε αυτά τα λεφτά να έχει και πολλά εξτρά σε καλύπτει περισσότερο το GRANDE PUNTO SPORT και το BRAVO στην έκδοση DYNAMIC και (αν θυμάμαι καλά) το CITROEN C4 Elegance, και μετά με λιγότερα εξτρά το RENAULT MEGANE, αξίζει επίσης να δείς το MAZDA 3.... τα υπόλοιπα είναι ψηλογυμνά με εξαίρεση το AURIS που δεν θυμάμαι καθόλου τον εξοπλισμό του....( κάποιος να βοηθήσει)
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
Storm στην κατηγορία αυτή με 500 ευρώ πάνω κάτω είναι και τα:CITROEN C4 1.4 VTRS ή 1.4 5d Elegance
FIAT BRAVO 1,4 TURBO 120 PS DYNAMIC
FIAT GRANDE PUNTO 1,4 T SPORT
MAZDA 3 1,6 HB BASE
PEUGEOT 308 1,4 COMFORT
RENAULT MEGANE 1,6 COMFORT
SEAT LEON 1,4 TSI REFERENCE
TOYOTA AURIS 1,4 TRENDYΒασικά απο τα παραπάνω και με δεδομένο οτι θέλεις σε αυτά τα λεφτά να έχει και πολλά εξτρά σε καλύπτει περισσότερο το GRANDE PUNTO SPORT και το BRAVO στην έκδοση DYNAMIC και (αν θυμάμαι καλά) το CITROEN C4 Elegance, και μετά με λιγότερα εξτρά το RENAULT MEGANE, αξίζει επίσης να δείς το MAZDA 3.... τα υπόλοιπα είναι ψηλογυμνά με εξαίρεση το AURIS που δεν θυμάμαι καθόλου τον εξοπλισμό του....( κάποιος να βοηθήσει)
από όλα αυτα μαλλον το bravo θα επελγα, ειναι πολύ όμορφο με πολύ καλό κινητηρα, αν και μου τα χαλαει στο εσωτερικό
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
Storm στην κατηγορία αυτή με 500 ευρώ πάνω κάτω είναι και τα:CITROEN C4 1.4 VTRS ή 1.4 5d Elegance
FIAT BRAVO 1,4 TURBO 120 PS DYNAMIC
FIAT GRANDE PUNTO 1,4 T SPORT
MAZDA 3 1,6 HB BASE
PEUGEOT 308 1,4 COMFORT
RENAULT MEGANE 1,6 COMFORT
SEAT LEON 1,4 TSI REFERENCE
TOYOTA AURIS 1,4 TRENDYΒασικά απο τα παραπάνω και με δεδομένο οτι θέλεις σε αυτά τα λεφτά να έχει και πολλά εξτρά σε καλύπτει περισσότερο το GRANDE PUNTO SPORT και το BRAVO στην έκδοση DYNAMIC και (αν θυμάμαι καλά) το CITROEN C4 Elegance, και μετά με λιγότερα εξτρά το RENAULT MEGANE, αξίζει επίσης να δείς το MAZDA 3.... τα υπόλοιπα είναι ψηλογυμνά με εξαίρεση το AURIS που δεν θυμάμαι καθόλου τον εξοπλισμό του....( κάποιος να βοηθήσει)
Από τα παραπάνω ξεχωρίζω μόνο το FIAT GRANDE PUNTO 1,4 T SPORT αν και νομίζω ότι εσωτερικά είναι πολύ ποιο 'μικρό' σε σχέση με το i30/Ceed.
Tο έχω βάλει στα υπόψη αν και αυτό ανεβαίνει πολύ η τιμή του (χτυπάει 19000euro για την πλάκα του...!...)Tα υπόλοιπα έχουν μεγάλες ελλείψεις στον εξοπλισμό. Ανεβαίνουν πολύ οι τιμές τους χωρίς να προσφέρουν κάτι το συγκλονιστικό σε σχέση με το i30.
Σε αυτά τα λεφτά θα κοιτάξω και για καλο-μεταχειρισμένη BMW116...
υ.γ. το Bravo έχει αποκλειστεί. δεν μου αρέσει ιδιαίτερα μέσα-έξω.
-
To Grande Punto στην έκδοση που σου ανέφερα και με τις προσφορές της ΦΙΑΤ είναι στο επίπεδο των 17.000 (δεν αναφέρομαι σε abarth) και η έκδοση είναι γεμάτη extra.... με την λέξη μικρό δεν καταλαβαίνω τι προσδιορίζεις αν μιλάς για χώρους σε σχέση με το CEED όχι δεν είναι σε σχέση με to i30 είναι λίγο πιο μικρό... βέβαια πρόσφέρει άλλα.... όλα τα αυτοκίνητα που σου είπα στις εκδόσεις που σου είπα (γι άυτο τις έβαλα) είναι στην τιμή που ζήτησες (απο τρέχοντες προσφορές και εκπτώσεις δεν γνωρίζω για όλα)
-
Το Grande Punto ειναι μια κατηγορια κατω...
-
Γράψε λάθος το GRANDE PUNTO βγαίνει πιο χαμηλά στην έκδοση SPORT
saxon οι διαφορές διαστάσεων είναι πολύ μικρές με εξαίρεση το χώρο αποσκευών που αν θυμάμαι καλά και τα 2 κορεάτικα έχουν περίπου 50 λίτρα μεγαλύτερο.... έτσι και αλλιώς σε αυτά τα μεγέθη τις κατηγοριες τις έχουν κάνει μπουρδέλο...
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
To Grande Punto στην έκδοση που σου ανέφερα και με τις προσφορές της ΦΙΑΤ είναι στο επίπεδο των 17.000 (δεν αναφέρομαι σε abarth) και η έκδοση είναι γεμάτη extra.... με την λέξη μικρό δεν καταλαβαίνω τι προσδιορίζεις αν μιλάς για χώρους σε σχέση με το CEED όχι δεν είναι σε σχέση με to i30 είναι λίγο πιο μικρό... βέβαια πρόσφέρει άλλα.... όλα τα αυτοκίνητα που σου είπα στις εκδόσεις που σου είπα (γι άυτο τις έβαλα) είναι στην τιμή που ζήτησες (απο τρέχοντες προσφορές και εκπτώσεις δεν γνωρίζω για όλα)Μιλώ για τους χώρους. Εχω την εντύπωση ότι το Grande Punto είναι ποιο μικρό και εξωτερικά αλλά και εσωτερικά, αλλά αυτό με βολεύει περισσότερο γιατί θέλω αμάξωμα περίπου στα 4 με 4,2 μέτρα.
Πάντως για την τιμή έχεις δίκιο. Με 17500 έχει πάνω τα πάντα + αεροτομή + μασπιέδες +ωραίες ζάντες. Αν του βάλω και ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΣΑΛΟΝΙ - SPORT θα ανέβει άλλα 800ευρό.
Είναι πρόκληση για αυτό το κοιτώ πολύ καλά ...
Και ο κινητήρας με καλύπτει απόλυτα!
Αρκεί οι επιδόσεις που αναγράφουν να είναι πραγματικές και όχι μούφα. -
Όταν λέμε μια κατηγορία κάτω δεν εννοούμε μόνο τους μικρότερους χώρους αλλά και όλη διαφορά αίσθησης που σου δίνει το αυτοκίνητο.
Storm, δεν θα έπαιρνα με τίποτα το grante punto σε σχέση με τα κορεάτικα, νομίζω πως είναι πολύ κατώτερο σε όλα εκτός από τις επιδόσεις...
-
Ο χρήστης planetman έγραψε:
Storm, δεν θα έπαιρνα με τίποτα το grante punto σε σχέση με τα κορεάτικα, νομίζω πως είναι πολύ κατώτερο σε όλα εκτός από τις επιδόσεις...Αυτό πάλι το 'όλα' απο που προκύπτει???
-
Ο χρήστης planetman έγραψε:
Storm, δεν θα έπαιρνα με τίποτα το grante punto σε σχέση με τα κορεάτικα, νομίζω πως είναι πολύ κατώτερο σε όλα εκτός από τις επιδόσεις...
Επιδοσεις δεν ειναι μονο ο κινητηρας ομως...
-
Ο χρήστης planetman έγραψε:
Όταν λέμε μια κατηγορία δεν εννοούμε μόνο τους μικρότερους χώρους αλλά και όλη διαφορά αίσθησης που σου δίνει το αυτοκίνητο.Storm, δεν θα έπαιρνα με τίποτα το grante punto σε σχέση με τα κορεάτικα, νομίζω πως είναι πολύ κατώτερο σε όλα εκτός από τις επιδόσεις...
Είναι γεγονός ότι το i30 μου έδωσε την εντύπωση ότι μπήκα σε αυτοκίνητο 'χλιδάτο'. Το εσωτερικό του είναι πολύ όμορφο. Σχεδόν με κέρδισε. Το εξωτερικό όμως γυμνό εντελώς. Ακόμα και μία αεροτομή είναι στα εξτρά.
Όμως!Όμως! όταν βαφτίζεις μία έκδοση SPORT δώσε τουλάχιστον κάτι παραπάνω ώστε να δικαιολογεί την λέξη SPORT. Δυστυχώς δεν δίνει τίποτα ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Μόνο 17άρες ζάντες με ελαστικό 225/45/17 που μάλλον θα 'σκίζουν' τις επιδόσεις και ίσως και την οδηγική συμπεριφορά σε τελική ανάλυση.
Κατά τα άλλα ομολογώ ότι και το i30 και το Ceed/Pro-Ceed με ενθουσίασαν.
-
Ο χρήστης Gaitanakos έγραψε:
Storm, δεν θα έπαιρνα με τίποτα το grante punto σε σχέση με τα κορεάτικα, νομίζω πως είναι πολύ κατώτερο σε όλα εκτός από τις επιδόσεις...
Αυτό πάλι το 'όλα' απο που προκύπτει???
Εάν είσαι άνθρωπος επιφανειακός που ενθουσιάζεται από εξωτερική εμφάνιση και μόνο και από διάφορα μπλιμπλίκια, τότε ναι έχεις δίκιο. Αν όμως μπορείς και ξεχωρίζεις αυτές τις ανούσιες πινελιές και μπορείς να διακρίνεις αυτά που μετράνε σε ουσία, τότε βλέπεις ότι τα 2 αυτοκίνητα είναι σε άλλη κλάση. Τί να σου πω. Ο καθένας κρίνει μόνος του.
Storm, η τιμή 16200€ για την sport έκδοση του i30 που είπες, είναι χωρίς τα έξοδα ταξινόμηση, χρώμα, τέλη κτλ έτσι;
-
αλήθεια ο κινητήρας, το στήσιμο, και η οδική συμπεριφορά είναι απλά μπλιμπλίκια...... όντως ο καθένας κρίνει μόνος του... άλλος ένας μέτοχος....
είπαμε πολυ καλα αυτοκίνητα αλλα άλλη κλάση?????????????????? έλεος με τις παρωπίδες και τα μετοχολόγια..... τόσο καλά με ξέρεις που με κρίνεις και σαν άνθρωπό????????????
-
Ο χρήστης planetman έγραψε:
Εάν είσαι άνθρωπος επιφανειακός που ενθουσιάζεται από εξωτερική εμφάνιση και μόνο και από διάφορα μπλιμπλίκια, τότε ναι έχεις δίκιο. Αν όμως μπορείς και ξεχωρίζεις αυτές τις ανούσιες πινελιές και μπορείς να διακρίνεις αυτά που μετράνε σε ουσία, τότε βλέπεις ότι τα 2 αυτοκίνητα είναι σε άλλη κλάση. Τί να σου πω. Ο καθένας κρίνει μόνος του.Storm, η τιμή 16200€ για την sport έκδοση του i30 που είπες, είναι χωρίς τα έξοδα ταξινόμηση, χρώμα, τέλη κτλ έτσι;
Πάντως εγώ δεν θα έλεγα όχι στην έκδοση SPORT που κυκλοφορεί κάπου αλλού ...
Ευτυχώς και στην Ελλάδα βάζουν αυτό το ΚΙΤ... με το αντίστοιχο κόστος φυσικά...
16200 + 380 πινακίδες.
Αν το πάρω θα το πάρω λευκό με το sport κιτ σε μαύρο χρώμα... -
Καταρχήν, κάτι που θέλω να πω είναι το εξής: Κάποιοι λένε ότι το στήσιμο του i30 δεν είναι καλό. Αυτό το πράγμα δεν μπορώ να το καταλάβω. Σε τέτοιες υποδυνάμεις ο κινητήρας έτσι κι αλλιώς δεν μπορεί να φέρει το πλαίσιο σε δύσκολη θέση. Γενικά δηλαδή νιώθω πως ο κινητήρας είναι ανεπαρκής για αυτό το πλαίσιο. Οπότε; Τί πρόβλημα έχει το στήσιμό του; Ποτέ δεν πλάγιασε το αυτοκίνητο ώστε να με ανησυχήσει. Όσες φορές μπήκα σε στροφή γρήγορα, είτε γλιστράει η μούρη είτε ο κώλος, φυσικό δεν είναι; Νομίζω πως για στήσιμο μπορούμε να μιλάμε για μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις που αναδεικνύουν τα αδύνατα σημεία ενός στησίματος... Τα λέμε αύριο...
-
Δεν είναι έτσι απόλυτα τα πράγματα. Επειδή εσύ (ή οποισδήποτε άλλος, γενικά μιλάω) δεν μπορεις να αντιληφθείς κάποια πράγματα δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Σε γενικές γραμμές το αμάξι δεν προβληματίζει, αλλά μειονεκτήματα υπάρχουν για κάποιον ο οποίος μπορεί να δει 1-2 πράγματα παραπάνω.
-
OK boss
PS drdino stop posting the same time with me.
PS2 No greek, no greeklish, plain english -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Οι λόγοι πολλοί. Εγώ π.χ. το έχω δηλώσει ότι αυτοκίνητο χωρίς **USB **ΔΕΝ αγοράζω.
Μαϊμουδιές στο αυτοκίνητο και βάλε-βγάλε ηχητικά, βάλε ηχεία και βγάλε ηχεία, βρες κονέκτορες για ρυθμιστικά τιμονιού και όλα αυτά, τέλος.
Μπορεί για σένα (για σας) αυτός ο λόγος να φαίνεται αστείος αλλά όταν άλλοι κοιτούν αν το αυτοκίνητο έχει ηλεκτρικά παράθυρα εγώ είμαι ένα βήμα ποιο πέρα και κοιτώ αν έχει USB...Aν παίζει mp3 σε δισκάκια σε πειράζει; Ασχετο η Σιτροέν έχει mp3 player που διαβάζει mp3 σε cds. Γράφεις cds με mp3 και ξεμπέρδεψες. Δείχνει και τα directories, τα ονόματα των τραγουδιών αλλά όχι αν έχουν ελληνικούς χαρακτήρες κτλ. Σε ένα δισκάκι 700αρι γράφεις 140 κομμάτια. Με μία θήκη 20 cds έχω 2.800 κομμάτια στο αμάξι.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Οι λόγοι πολλοί. Εγώ π.χ. το έχω δηλώσει ότι αυτοκίνητο χωρίς **USB **ΔΕΝ αγοράζω.
Μαϊμουδιές στο αυτοκίνητο και βάλε-βγάλε ηχητικά, βάλε ηχεία και βγάλε ηχεία, βρες κονέκτορες για ρυθμιστικά τιμονιού και όλα αυτά, τέλος.
Μπορεί για σένα (για σας) αυτός ο λόγος να φαίνεται αστείος αλλά όταν άλλοι κοιτούν αν το αυτοκίνητο έχει ηλεκτρικά παράθυρα εγώ είμαι ένα βήμα ποιο πέρα και κοιτώ αν έχει USB...Aν παίζει mp3 σε δισκάκια σε πειράζει; Ασχετο η Σιτροέν έχει mp3 player που διαβάζει mp3 σε cds. Γράφεις cds με mp3 και ξεμπέρδεψες. Δείχνει και τα directories, τα ονόματα των τραγουδιών αλλά όχι αν έχουν ελληνικούς χαρακτήρες κτλ. Σε ένα δισκάκι 700αρι γράφεις 140 κομμάτια. Με μία θήκη 20 cds έχω 2.800 κομμάτια στο αμάξι.
Καλώς τον!...
Λοιπόν...
χε!χε! ... CD με mp3 τα έχω καταργήσει. Πρέπει να κάτσω να γράφω ατελείωτες ώρες.
Αυτή τη στιγμή έχω 4 USB sticks στο αυτοκίνητο με περίπου 32Gbyte μουσικής. Που σημαίνει περίπου 46CD δηλαδή... Πρέπει να κάτσω να γράψω 46CD ... και μετά να ψάχνω να βρω ένα-ένα τι θέλω να ακούσω; Μπα! δεν παίζει!
Και ξέρεις γιατί δεν παίζει;
Γιατί βάζω ένα USB stick 8Gb με 1600 τραγουδάκια περίπου, βάζω το JVC σε Random All και παίζει τυχαία κάτι από όλα τα τραγούδια και κάθε φορά διαφορετικό ...
Εχω φτιάξει:
ένα USB Με Dance/Τrance/Club (για μένα! )
ένα με POP/FUNKY/HIP-HOP (για τους visitors! )
ένα με Ελληνικούρες (για εκείνες!! )
ένα JAZZ/ETHNIC/BLUES (για εκείνη! ) (αυτό παίζει σπάνια!!!! )Kαι όποτε θέλω σβήνω γράφω ανανεώνω... So Simple ...
Hyundai i30